famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Já jsem totálně spokojenej a Corsaro mě stále i po letech jezdecky převyšuje, ale jestli vylezou s Tuonem 1200, tak to bude veliký pokušení. Podobný jako by bylo se Speedem 1250...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
A musel bych V2 Tuono Factory prodat a koupit V4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
dakarista píše: Franco82> myslím, že těch 1100ccm tomu Tuonu stačí. Líbí se mi to, ale nechci si na tom sjet. Vím jak by to dopadlo..... musel bych to mít...
A musel bych V2 Tuono Factory prodat a koupit V4
I ten litr tomu stačil, ale 12 je prostě víc
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše:
To snad není možný vždycky když vyrazím, tak potkám
Aspoň to byl ten samej
Teď mi řekni co je zač ta první Factory (v pravo) koukám, že má Öhlins a jiné brzdiče. A nevím, že by se na to dávalo v základu s Öhlins a horšími brzdičemi. Takže ra nemá aktivní podvozek, ten snad od Ohlinsu nikdy nebyl na Aprilie
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše: Franco82> tohle měří náklonu, takže tě to hecuje a musíš
To jsou vymoženosti! Hele a když zapneš kontrolu trakce a v zatáčce dáš plnej, tak maluješ čáru a přitom jsi v suchu?
Franco82 píše: To jsou vymoženosti! Hele a když zapneš kontrolu trakce a v zatáčce dáš plnej, tak maluješ čáru a přitom jsi v suchu?
To by snad jediná aprilka měla umět. Ale má to jednu takovou neduhu. Nesmíš ubrat, jinak se to chytne a zahodí
Na okruhu jsem to vzdycky ustal i bez tc ale naposledy na silnici jsem to luxusne zahodil primo pred sousedem. Lepsi tc nastavit aby te to do smyku vubec neposlalo protoze ten highsider na konci za to fakt nestoji.