paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

30.8.2016 v 23:19 | Nahoru | #20251










Naposledy editováno 30.08.2016 23:21:29

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.8.2016 v 23:46 | Nahoru | #20252

JollyJoker píše: assassin> 999 a HM jsou tedy hóóóódně širokej rozptyl ve výběru. To je jak vybírat, jestli pojedeš v létě na dovolenou k Jadranu,nebo na Island



Priznavam ze nevim co chci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 06:04 | Nahoru | #20253

JollyJoker píše: assassin> 999 a HM jsou tedy hóóóódně širokej rozptyl ve výběru. To je jak vybírat, jestli pojedeš v létě na dovolenou k Jadranu,nebo na Island



A co je na tom divnyho?

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 07:09 | Nahoru | #20254
Ty vole! Tak toto bych si dokázal představit doma v garáži..





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 07:22 | Nahoru | #20255
drippera> na pár fotek by byla určitě perfektní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 07:27 | Nahoru | #20256
Stev> Nic na tom není divnýho. Přijde dobrá nabídka a je rozhodnuto. Jen ten styl pak máš úplně jinej,než na té druhé motorce Kámoš si zvykal skoro rok

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 07:28 | Nahoru | #20257
spajazacatecnik> To už je taková ta volba,že už tě z fabrických motorek nic nebaví
Mně se to ale líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 08:13 | Nahoru | #20258

spajazacatecnik píše: Frennky> no Franto a jaký to je, zase jezdit na pořádný motorce? Už sis zvyk?



Na lepší si člověk zvyká rychle (i když to je to bez všech těch elektronickejch fičurin co máš ty). Ten posez a ty vlaštovky je přesně to co mi chybělo, když jsem prodal první. Ale snažím se...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 08:13 | Nahoru | #20259

spajazacatecnik píše: drippera> na pár fotek by byla určitě perfektní



No to si myslim! Rozhodně víc fotogeničtější než ta tvoje plastová škaredka..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 08:18 | Nahoru | #20260

JollyJoker píše: Stev> Nic na tom není divnýho. Přijde dobrá nabídka a je rozhodnuto. Jen ten styl pak máš úplně jinej,než na té druhé motorce Kámoš si zvykal skoro rok



však to není problém že máš úplně jinej styl, ten nemáš danej někde ve hvězdách ...

Já taky nejezdím na enduru a myslím že by se mi to líbilo kdybych měl tu možnost.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 08:55 | Nahoru | #20261
strakon> JEEZIS ŠAK NA TEM BY MI BOLO AJ LUTO JAZDZIT

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 09:02 | Nahoru | #20262

JollyJoker píše: Stev> Nic na tom není divnýho. Přijde dobrá nabídka a je rozhodnuto. Jen ten styl pak máš úplně jinej,než na té druhé motorce Kámoš si zvykal skoro rok



Ten styl se moc nemění, jen na 999 bude asi všechno 2x rychlejší : ))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 09:12 | Nahoru | #20263

drippera píše: Ty vole! Tak toto bych si dokázal představit doma v garáži..







Jj, tohle je pecka jak sviň... Ty svody Žádný naohýbaný trubky, ale hezky po kouskách posvařovaný, prostě na těch svodech je vidět kus práce a ne, že to vyplivne linka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 09:37 | Nahoru | #20264
dewwil> Nechci být za každou cenu oportunista, ale takhle svařovaný trubky jsou ze strojařského hlediska mnohem nevýhodnější než správně ohlá trubka. Je to těžší a plynům to klade větší odpor. Představ si jak jedeš prdelí po takhle udělaným tobogánu. Měl bys jí na cucky.
Při výrobě takovejch staveb se to ale dělá čistě z technologickýho hlediska. Takhle jenom nařežou kousky trubek a vařej to dohromady aby se trefili z místa A do B. Kdyby chtěli trubku ohnout, museli by dát přesný výkres nebo model a ta ohýbací mašina by vyplivla stejně prvních 5 ks na hovno a musely by se dělat korekce. Což pro jeden dva kusy není ekonomické.
Čistě profesně deformovaný pohled..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 09:40 | Nahoru | #20265
Frennky> mě se taky vždycky chce nakupovat, když sednu na něco s řidítkama dole...
Naposledy na Daytoně R. To jsem musel z krámu rychle pryč..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 09:42 | Nahoru | #20266
drippera> Tuono je možná hnusný ale víš jak to je. Zase jezdí.
A je rozhodně mnohem hezčí než já! Takže i na fotkách se mnou je parádní

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 10:00 | Nahoru | #20267
spajazacatecnik> já to se svodama vidím stejně, i kdyby to odpor větší nekladlo, tak je to v podstatě ojebávka proti správně naohýbaný trubce

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 10:05 | Nahoru | #20268
Mě by na těch svodech vadila hlavně ta vyšší hmotnost.Se před každým výjezdem jdu vyvenčit jako aby to pak se mnou lehoučkym upalovalo a zazdil bych to tímhle ... Tsss

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 10:09 | Nahoru | #20269
zmulin> jj Jedinou správnou cestou jak zhubnout je se pořádně vysrat!!!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 10:11 | Nahoru | #20270
zmulin> Tvl to by ses musel venčit nejmíň půl dne

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 11:04 | Nahoru | #20271

DoktorARO píše: JA-NE> semtam resim to same a vychazi mi nechat a koupit dalsi...i kdyby za 3 roky treba...mam strach ze nam to nikdo neoceni co vse v tom je...



Asi tak.. 2 moto by bol idealny stav

Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 11:30 | Nahoru | #20272
Stačí kuřecí šunka půl dne za oknem a jde to samo
Twoe eště je dobrý obouvat jen ojetý gumy,bo sou lehčí a vzduch v nich měnim vždycky za novej,za suchýho počasí.Suchej je taky lehčí

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 11:51 | Nahoru | #20273
No ty svody kdyz jsou dobre spasovany a svareny tigem - nepridava se skoro zadnej material navic - tak by asi nemely byt tezsi ne?

Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:08 | Nahoru | #20274
Ty svody jsou náhodou šmakuláda ja sviň

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:20 | Nahoru | #20275
assassin> Když tam nepřidáš materiál a jen to TiGem rozvaříš, tak to jednak bude vevnitř ostrý a jednak se to za chvíli rozpadne.
Takže platí stále ta analogie s tobogánem, na kterým si sedřeš prdel na kost.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:23 | Nahoru | #20276

spajazacatecnik píše: assassin> Když tam nepřidáš materiál a jen to TiGem rozvaříš, tak to jednak bude vevnitř ostrý a jednak se to za chvíli rozpadne.
Takže platí stále ta analogie s tobogánem, na kterým si sedřeš prdel na kost.



Proudeni plynu ale neni jizda na skluzavce - casto hladke povrchy jsou z hoediska aerodynamiky horsi a delaji se tam ruzne "prekazky" pro prechod laminarniho do turbulentniho proudeni apod. Nerikam ze je tohle nutne lepsi reseni, spis jen rozporuju to ze je to urcite spatne

A ten svod bude mit tloustku do 1mm - rozvareny tigem pochybuju ze bude provarenejch par desetin a pak zub. Videl jsem par takhke varenejch svodu/sani a bylo to provareny durch. Hladky jako detska prdylka to nebylo, ale nejaky diry apod taky ne...

https://instagram.com/p/BDokY-QApyk/

Naposledy editováno 31.08.2016 12:28:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:27 | Nahoru | #20277
Stev> Tak jsem to nemyslel. Někdo rád vlaštovky,někdo rád hrazdu - někdo rád enduro posez,někdo rád leží na nádrži. Někomu jde všechno a někdo chce jen jeden styl. 999 je pecka a moc mě bavilo, jak to bylo všude rychle a jak to pode mnou předlo, ale na silnici to bylo zbytečný, na okruhu bych si to užil více. HM je divočák. Když sednu,motorku nevidím (prej je na mně malá) a jedeš s mírně zhrbeným stylem do zatáčky,přední kolo skoro pod sebou ta odezva motorky je okamžitá. HM ti pořád naznačuje,že chce zvednout předního kolo.... je to rošťák

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:27 | Nahoru | #20278

spajazacatecnik píše: dewwil> Nechci být za každou cenu oportunista, ale takhle svařovaný trubky jsou ze strojařského hlediska mnohem nevýhodnější než správně ohlá trubka. Je to těžší a plynům to klade větší odpor. Představ si jak jedeš prdelí po takhle udělaným tobogánu. Měl bys jí na cucky.
Při výrobě takovejch staveb se to ale dělá čistě z technologickýho hlediska. Takhle jenom nařežou kousky trubek a vařej to dohromady aby se trefili z místa A do B. Kdyby chtěli trubku ohnout, museli by dát přesný výkres nebo model a ta ohýbací mašina by vyplivla stejně prvních 5 ks na hovno a musely by se dělat korekce. Což pro jeden dva kusy není ekonomické.
Čistě profesně deformovaný pohled..



Jasný, z hlediska průchodu plynů je ideální asi čistá trubka bez svárů, ale nic to nemění na tom, že tohle je lahodnější pro oko

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:30 | Nahoru | #20279
V Moto GP to mají takhle taky, ale tam to má opodstatnění, protože to mají zatočený moc:





Jinak na to by se snad dalo i hrát v Národnim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:30 | Nahoru | #20280

JollyJoker píše: Stev> Tak jsem to nemyslel. Někdo rád vlaštovky,někdo rád hrazdu - někdo rád enduro posez,někdo rád leží na nádrži. Někomu jde všechno a někdo chce jen jeden styl. 999 je pecka a moc mě bavilo, jak to bylo všude rychle a jak to pode mnou předlo, ale na silnici to bylo zbytečný, na okruhu bych si to užil více. HM je divočák. Když sednu,motorku nevidím (prej je na mně malá) a jedeš s mírně zhrbeným stylem do zatáčky,přední kolo skoro pod sebou ta odezva motorky je okamžitá. HM ti pořád naznačuje,že chce zvednout předního kolo.... je to rošťák



No ja HM zkousel a neprislo mi to nejak zasdne jiny nezncokoliv jineho. Rozhodne ne tak abych za to vytopil takovej balik. V provozu uz se asi nesvezu na nicem, tu 999 spis jen tak z rozmaru...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist