Téma: Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
8.10.2011 v 06:55
Zdravím
Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !

Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .

Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .




Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 15:27 | Nahoru | #1951
Kaťák> Takže říkáš, že když zmáčkneš tu páku dole, spojka nevypne? Jak je ta páka (u tebe v kroužku) kousek pod ní (nad řetězovým kolem v bloku motoru) budeš mít šestihranný šroub velikost 10, který je strašně špatně dostupný. Opatrně ho povol a vyšroubuj. Sundej lanko, koncovku výfuku a následně tu páku spojky tahem nahoru vytáhni.

1) mohla ti prasknout ta páka spojky nepravděpodobné
2) mohla ti prasknout pružinka, co má za následek vracení páky spojky

A lanko jsi si seřídil nahoře na řidítkách? Máš ho správně seřízené? Pokud ale nenastal někde jinde problém, tak pak netuším....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 15:54 | Nahoru | #1952
125Marek> přesně, ale ta dolní páka se vrací, ale řekl bych, že pod hodně malou silou, jde lehoučce zmáčknout i jedním prstem

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 15:56 | Nahoru | #1953
Kaťák> A ještě dotaz - vypínáním spojky myslíš, že klouže při rozjezdu a při jízdě, že se prostě nevrátí nebo máš na mysli, že se nerozpojí spojkové kotouče a tím pádem řadíš tvrdě přes zuby?

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 16:02 | Nahoru | #1954
Motorku mám hozenou na stojan a když jsem nastartoval, hodil tam jedničku (šla tam dobře) tak se zadní kolo pořád točilo ikdyž jsem zmáčkl spojku.....což mi bylo divné, takže jsem přidržel spojku a zmáčkl zadní brzdu a motor chcípl....tudíž si myslím, že spojka nerozpojuje

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 16:17 | Nahoru | #1955
Kaťák> Spojka tedy začíná zabírat hned na začátku. Podle mě to je způsobeno tím delším lankem. Zkus šroubek u řidítek vyšroubovat téměř na maximum a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 16:18 | Nahoru | #1956
Já měl zmáčklou tu spodní páčku ne tu na říditkách

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 16:26 | Nahoru | #1957
Kaťák> Tu páku správně nevymáčkneš, ani když jí s bráchou oba drtíme rukama Musíš tam dát lanko, správně vše nastavit na řidítkách a normálně přes páčku zkusit spojku Když budeš mít motorku na špalku, zařadíš jedničku a budeš držet spojkovou páčku na řidítkách, stejně bude mít kolo dorbný záběr. Dej motorku na zem a normálně to zkus zařadit, rozjet se atd.

Tu páku u motoru rukou neudržíš, ani kdyby ses pos*al Nebo musíš být korba. Ale jak říkám, ani ve dvou tu páku nejsme schopni dobře zmáčknout

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 16:29 | Nahoru | #1958
125Marek> tak to bude ten problém, já tu páku zmáčknu jedním prstem jak nic....jde hodně lehce takže by to mohla být ta pružina....?

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 16:44 | Nahoru | #1959
125Marek> ikdyž ta pružina u páčky chodí dobře, tím to nebude.....to musí být problém někde vevnitř

kdybys mi napsal mail nebo jméno na facebook (třeba do zpráv), tak ti můžu poslat video

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.6.2015 v 23:14 | Nahoru | #1960
Kaťák>

Martic> ale máš pravdu, lanko je o kousek delší a oproti starému lanku má navíc kolem horního válečku takovou černou plastovou objímku

Jo, ten plast kolem válečku jsem u někoho už viděl. Hádám, že ho tam dávají proto, aby se váleček v páčce lépe otáčel a nelámalo se tak lanko těsně u válečku. Jinak podle popisu tvého problému, se stále domnívám, že pouze nemáš dostatečně seřízenou vůli na lanku. Máš zřejmě tak povolené lanko, že pouze stlačuješ tu venkovní pružinku na spodní páčce, kterou jsi vyznačil na obrázku. Ta pružina, která je zvenku vidět, slouží jen k vracení páčky do výchozí polohy, aby se neopotřebovávalo vypínací ložisko. Proto to jde tak lehce . Ale pro vypnutí spojky je potřeba tu spodní páčku smáčknout více a s mnohem větším odporem, který kladou silné pružiny na spojce. To už jde rukou dole na motoru opravdu velmi těžko. Takže jak radí kolega, zkus nahoře u páčky vyšroubovávat ten seřizovací šroub a uvidíš. A podle návodu tam pak nastav vůli asi 2mm než vypínací mechanismus zabere, což podle odporu páčky poznáš (zhruba poloha viz foto). A jestli spojky vypíná zhruba poznáš i s vypnutým motorem, když si zařadíš jedničku a zkusíš motorku popotlačit. Myslím, že závada tam nebude, jen v tom nesmíš hledat vědu





Naposledy editováno 06.06.2015 23:46:02

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

7.6.2015 v 12:56 | Nahoru | #1961
Tak opravdu je to tak tak to se omlouvám za "poplašné" zprávy
Ale bohužel "malý" problém tu stále je.....když zmáčknu spojku, tak se dolní páčka opře o blok motoru a spojka vypne téměř až v maximálním stlačení páčky (a zdá mi, že malý spoj tam ještě zůstane-ale to je asi tak nějak normální...) no a přišel jsem na to, že jsem tímhle oddělal to původní lanko, protože páčka spojky má "doraz" centimetr před řídítky (jak jsem psal, v tu chvíli se spodní páčka opře o motor), takže jak jsem to rval co nejvíc, tak mi to lanko po čase rochlo.
Chtělo by to s tou spojkou něco udělat, perotože jak se bude opotřebovávat, tak se záběr bude posunovat čím dál blíže, jestli se nepletu

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

7.6.2015 v 21:26 | Nahoru | #1962
Kaťák> Jestli se spodní páčka už opírá o motor a spojka stejně nevypíná dostatečně, tak by se muselo hnout takovým seřizovacím šroubem, který je přímo na spojce (na axálním ložisku) pod plastovou krytkou na pravém víku motoru (viz foto). Aby mechanismus začal vypínat spojku dřív, musel by se ten šroub trochu zašroubovat dovnitř (utáhnout). Ale osobně jsem to zatím nedělal a bez speciálního nářadí to určitě nepůjde. I na vyšroubování toho plastového víčka je potřeba stahovák a tuším, že pak je potřeba nějaký klíč na přidržení té čtvercové matice (protože jinak se šroub točí volně na ložisku), takže to asi nebude úplně jednoduché a bylo by asi lepší to svěřit servisu nebo počkat na garančku .




S tím opotřebováním usuzuji, že by to mohlo být spíše teoreticky opačně. Protože, při opotřebovávání obložení spojky by se měla tyčka vysunovat směrem nalevo ven a tudíž by měla páčka s vačkou zabrat dříve. Je ale možné, že se trochu opotřebovává i vypínací mechanismus (tyčka, ložisko, vačka atd.) a tak skutečnost může být jiná

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

8.6.2015 v 06:30 | Nahoru | #1963
Díky za rady
dneska to budu řešit Blaťáky

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.6.2015 v 13:21 | Nahoru | #1964
Kaťák> Tak to hodně štěstí :

Naposledy editováno 10.06.2015 13:21:14

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.6.2015 v 16:43 | Nahoru | #1965
Zdravicko, po dlouhe dobe na motorkarich, a zrovna s problemem, poradte mi kamaradi blatari prosim :D ....
Minulej rok mi odeslo zapalovani, klasika-ohral se motor a prestalo hazet jiskru, po vychladnuti o nejakej stupinekopet zase chvilku fungovalo, jelikoz byl muj range bez zastaveni zhruba 3150m, objednal jsem nove, vymenil ho a vicemene s jedinou investici a usmevem v tvari za 3,5 roku uzivani, s radosti jezdil, az do ted :).
Minuly tyden ten osudny den jsem jel a po dvou kilometrech rana odrychle horiciho benzinu ve vyfukovem potrubi a pritelkyni pod zadkem, chcipnuti motoru a nehazelo jiskru, pul hodky jsem pockal a dojel zpet domu, o vikendu jsem na to mrknul, snazil se motorku ohrat na teplotu idealni pro nefungovani zapalovani, ale bez uspechu, motor kterej byl mnohemkrat teplejsi nez v osudny den a vsechno slapalo, rikam si "oukej, cestu na zmrzlinu( 10km) to nevydrzi", alw vydrzelo. Tak nasledoval 80km vylet a zapalovani ani nezavahalo, znova s usmevem v tvari ze je po starostech a byla to nejaka spatna nalada me milenky. Bohuzel vcera opet jako v osudny den naprosto stejny scenar, ale uz jsem to nenastartoval, dnes jsem to taky nenastartoval, motpr samozrejme toci, tlaky, smes, baterka v pohode, jen hodi pouze jednu jiskru a konec, po minute opet hodi jednu a konec, kdykoliv to zkusim hodi jen jednu jiskru a nic vic.... :D v cem by mohl byt zakopany pes ? :) dekkuji za jakkekoli rady :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.6.2015 v 18:50 | Nahoru | #1966
czech-mirecek> S tím střílení do výfuku mi to připomnělo čidlo stojánku. Když jsme ho mechanicky při pádu poškodili, tak motor taky chvilku běžel bez problému a pak najednou nejel a jak vynechal, vyšla z výfuku slušná fagule Tak se zkus podívat tam. Martic měl s čidlem taky problém a má ho také deaktivované :)

Zkus čidlo stojánku odpojit a jak máš ty dva kabely pod levým karterem motoru, tak ten pravý přepoj do levého a levý vypoj. Tím způsobíš, že ti motorka pojede i s vypojeným čidlem, akorát ti bude svítit neustále kontrolka neutrálu.

Když by to závadu neodstranilo, může být problém jinde (svíčka, fajfka, uhlíkový kabel a nebo pak zápalko)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.6.2015 v 20:07 | Nahoru | #1967
125Marek> Sakrys, diky za reakci, cidlo stojanku je deaktivovane uz dlouho, spojku mam tez deaktivovanou a neutral na budikach sviti, ale kdyby byl problem zde myslim ze by akorat cvaklo relatko nebo nejakej spinac a tim padem by se motor ani nepootocil, nebo se mylim ? .... Svicka, fajfka, kabel vse je cajk :) Taky je zajimave to ze kdyz vyndam svicku a ozkusim jestli hazi jiskru, tak ji hodi pouze jednou a pak pravidelne vzdy po te co zmacknu chcipak a pockam minimalne 8 sekund :D takze to bude civkou, bohuzel civkou v zapalku, po ani ne jednom roce, to si ze mne delaji srandu, a beztak budu opet mesic cekat na nove - grrrrr

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.6.2015 v 21:15 | Nahoru | #1968
czech-mirecek> Jsem myslel, že jsi snad zmizel z týhle planety . U jiného stroje bych ti poradil vyměnit svíčku, fajfku a kabel, ale tohle je Blata, takže hádám, že to bude asi jak píšeš - budící cívka na alternátoru . Je mi sice divné, že hodí tu jednu jiskru pro smáčknutí chcípáku a vyčkání 8s, ale co vím, tak to předešlé náladové chování by této poruše nasvědčovalo . Možná by se domněnka dala potvrdit přeměřením odporů vinutí. Řešením je asi buď nový stator alternátoru nebo přestavba na bateriové zapalování Ignitech (viz TOTO téma a příspěvek #1801 v tomto vlákně). Ještě mě napadá špatná indukčka nebo CDI, ale neslyšel jsem, že by to někoho už potkalo. Těmi čidly to zřejmě nebude, když je máš u stojánku i spojky deaktivované a navíc svítí kontrolka neutrálu.

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.6.2015 v 14:57 | Nahoru | #1969
Caues, nene zmizel jsem jen z Matrixu, ale z planety ne :D .. A prave jsem se odmlcel, nicmene meril jsem zapalko, jedine co na mne vybaflo bylo 593 ohmu mezi bilym a cervenym kablem, coz je v norme ale mezi ostatnima nikde nic :D musim se v tom postourat, vsechny reseni jsou moc draha, faudyho reseni s nefunkcnim zapalkem vyjde na cca 7500, reseni pana spury cca 4500 co jsem cetl a docasne reseni od Blaty aliaz Vape, kteri nemaji zajem obchodovat jinak nez pres za neuveritelnych cca 3000kc, a posledni moznost nejak si s tim pohrat v home odminkach aby to fungovalo :D coz by mohlo byt relativne zdarma .... Sakra proc bůh kuje takovehle pikle na chude studenty :D ..
Btw. Ta indukcka mne taky napadla, ale asi neodesli dve veci na raz :) ... Ridici jednotka ridici jednotka, nedokazu si predstavit z jakeho duvodu by delala prave tohle :/ .... A dekuji moc za odkazy, zajimava reseni :)

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.6.2015 v 16:09 | Nahoru | #1970
Troch teď odbočím od zápalka ke svému problému (czech-mirecek> v tom ti neporadím, s tím naštěstí ještě zkušenosti nemám )
Takže po domluvě se servismanem, to dopadlo takto: koupil jsem od nich "sadu" dvou klíčů na seřízení spojky za 240,- +doprava (140,-)
.....dnes mi přišly a tak jsem se do toho vrhl (společně s taťkou, který tomu přece jenom rozumí mnohem více než já), princip je takový, že se musí povolit ta matka (a jak říká Martic přitáhnou šroub) jenže jak matka, tak šroub a stejně tak i nářadí jsou vyrobené nevím z čeho, asi z bláta, ta matka je k*revsky přitáhla a všechno se tak akorát "ožižlalo" a za h*vno jsem ji nepovolil....a teď už to asi nesundá nikdo.....nejradši bych jim to otřískal o hlavu (je to fakt neskutečné, ale ten nástrčák se mi kroutil pod rukama)
No prostě shrnu to: je to v p*deli, 1) nevím co s tím mám dělat
2) už týden nejezdím
3) řekl bych, že si ještě dlouho nezajezdím

přikládám foto nádobíčka:



















1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.6.2015 v 16:34 | Nahoru | #1971
Kdyz neco takhle nejde, tak razovou utahovacku / povolovacku .... nez se to prave ozvejka :/

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.6.2015 v 17:19 | Nahoru | #1972
Ozzy_> tu bohužel nemám...
A hlavně jsem počítal s tím, že když je to nářadí na to přímo určené, tak že to s tím musím sundat

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.6.2015 v 21:21 | Nahoru | #1973
czech-mirecek> To faudyho řešení bylo asi levnější jelikož obojí zřejmě pochází od Ignitechu a Špůra do to jistě započítal i nějakou práci. Ale musel by jsi se obrátit přímo na ně a zjistit co a jak (a za kolik). Každopádně máš pravdu, že tak jako tak to není nic levného . Ten Ignitech se jeví výhodně v tom, že by se neměl stejný problém už opakovat, a také by měl eliminovat problém s volnoběžkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.6.2015 v 22:00 | Nahoru | #1974
Kaťák> To je tedy situace . A to ti chodí spojka opravdu tak zle, že s tím nejde vůbec jezdit? Vím že snad 125Marek (nebo jeho dvorní mechanik) s tím taky nějak bojoval a nevím jak to dopadlo . Mě to možná někdy čeká. Popravdě, ty klíče vidím z tvých fotek poprvé. Zdá se, že na tom klíči je z výroby snad až zbytečně velké sražení, které to "ožižláníí" u tak nízké matice ještě podpořilo . Na tvém místě bych tedy zkusil sehnat buď jiný vhodný trubkový klíč a nebo alespoň na brusce tento zkrátil, aby zmizelo to "ožižlání" a to zbytečné sražení. Ten červík (šroub) ještě nevypadá úplně v háji a kdyby se s ním podařilo hnout, tak by bylo asi lepší ho nahradit inbusem nebo torxem. Snadnějšímu povolení by mohlo pomoci motor jízdou pořádně zahřát. Třeba je z nějakého důvodu matice záměrně zalepená nebo jen zalehlá a za tepla by mohl spoj lépe odlehnout. Nic lepšího mě v tuhle chvíli nenapadá . Se sundaným víkem by možná šlo vymyslet víc, ale to díky geniální konstrukci rámu bez vyndání motoru nejde .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.6.2015 v 07:46 | Nahoru | #1975
Martic> klíč jsem koupil jiný a hodně kvalitní, jenže až tehdy, když už byla matice "jetá" ....takže se mi to ani tím nepovedlo
Vidím to ta, že vypustím olej a sundám ten kryt motoru, abych měl k tomu lepší přístup
Jinak motorka jede, jenže když ta spojka vypíná asi tak z poloviny, tak bych jí zbytečně ničil, což by byla škoda (třeba normálně, když je motorka zahřátá tak mi točí 2100 no a když teď s tou "nedobrou" spojkou zastavím a držím to na spojce, tak mi otáčky klesnou na 1400....málem by chtěla chcípnou )

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.6.2015 v 11:14 | Nahoru | #1976
JJ, me to stalo asi 4500 s postovnym, ne 7500. Kupoval jsem to laditelne, kdyby nahodou, ale nastaveni od Ignitechu chodi, takze jsem na to zatim kaslal.

Kdyz nepocitam praci na magnetu, nejake poprepojovani pinu, aby chodil chcipak a nove tesneni vika, tak Ignitechacke moznosti co nabizeli (sel jsem do varianty 1 - programovatelne). Cituji:

1)DCCDI + indukční cívka - 3429,- +656,- ; tato varianta je napájena z palubní sítě 12V nepotřebuje budící cívku ani zapal cívku Z67. Toto řešení je dle nás nejvýhodnější .
2)ACCDI + indukční cívka - 3429,- + 656,- ; tato varianta je napájena z budící cívky nepotřebuje cívku Z67.
3)DCCDI -3429,- ; tato varianta je napájena z palubní sítě 12V nepotřebuje budící cívku ale potřebuje na 100% funkční Z67.
4)ACCDI -3429,- ; tato varianta je napájena budící cívky a potřebuje na 100% funkční Z67.
K dispozici jsou též jednotky DCCDIP a ACCDIP které jsou o 200kč dražší něž neprogramovatelné ,ale lze je uživatelsky programovat (měnit křivku předstihu) z PC .

Naposledy editováno 12.06.2015 11:16:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.6.2015 v 11:58 | Nahoru | #1977
czech-mirecek> Píšeš Blata alias VAPE: Mám tomu rozumnět tak, že Blata bere zboží od Vape a tak ho prodává? Určitě je lepší obrátit se na Vape Kroměříž přímo. Bohužel mám s Vape dost rozporuplné zkušenosti. K mojí Jawě 650 dělají regulátor R 87, jenže ten nevydrží víc než nějakých 12 tisíc kilometrů. Já mám najeto cca 50 tisíc a mám už asi čtvrtý. Zlepšení ? Žádné. Tak už i regulátor za cca 2500,- kč je spotřebním zbožím...

Jawu prodávám, tak ubyde starost.

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

13.6.2015 v 00:16 | Nahoru | #1978
milan1963> Nemám osobní zkušenost, ale mám za to, že někdo se snad snažil objednávat díly na Blatu přímo z Vape, avšak bez úspěchu a byl odkázán na továrnu Blata. Nevím sice proč, ale asi prostě to blaťácké zápalko jednotlivci jen tak snadno neprodají (možná se pletu) . Každopádně, už jsem alergický na oblíbenou větu některých veteránistů: "Vole, kup si VAPE!" .Snad nebude mít Tvoje nová budoucí motorka s tímto výrobcem již nic společného .

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

13.6.2015 v 00:22 | Nahoru | #1979
Kaťák> To tedy není dobré. Pokud už na matici prokluzuje i pořádný klíč, je to fakt průšvih . Ale obávám se, že na sundávání víka tě přejde chuť až zjistíš, co by to obnášelo. Jak jsem psal, demontáži brání nemožnost povolení a vyšroubování jednoho šroubu (viz foto). Nebo možná nějakým speciálním ultra krátkým klíčem by snad i povolit šel, ale těžko půjde úplně vyšroubovat, jelikož se opře o rám . To znamená, že pro demontáž víka by se muselo minimálně hnout s motorem nebo ho úplně vyndat z rámu . Nevím jak se na to cítíš a jaké máš doma servisní zázemí, ale možná nastala chvíle to raději svěřit servisu . Jinak, po sundávání víka bude zřejmě potřeba nové těsnění a povolení matice bude asi i tak dosti velký oříšek. Opravdu nezávidím. V těchto situacích si pouštím TOTO .





Naposledy editováno 13.06.2015 00:32:10

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

13.6.2015 v 16:13 | Nahoru | #1980
Takže po několika hodinách trápení a nepěkného slovníku se nám podařilo matici dostat ven.....zkoušeli jsme spoustu variant (např. pomocí druhé matice atd.) a nakonec se osvědčila varianta jménem sekáček byl jsem už v koncích a to byla poslední možnost
no prostě podařilo se, spojka je seřízená (zabírá teď u konce)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... Snasy_222 15 30.4.2021 v 09:17 mito7


TOPlist