kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Tohle je blby no. Treba u obleceni je kamenna prodejna supr v tom, ze si to tam muzes vyzkouset a osahat. Ale co chces osahavat a zkouset na oleji nebo gume...to objednam levneji z internetu a jeste mi to dovezou az dom.
Jo, trochu blby a vycurany je, kdyz si clovek vyzkousi helmu na prodejne a pak ji objedna z netu za lepsi cenu. Ale dnesni doba to umoznuje a lidi utraci svoje tezce vydelany penize, tak ani tady se moc neni cemu divit.
Co ale moc nedavam jsou dvoji ceny v jednom obchode. Jdu pro autosedacku, kterou si vyhlidnu na netu v obchode i s kamennou prodejnou. Pac tu sedacku chci videt. Na netu stoji 8000. Dojdu do obchodu, mrknu, prcek si v ni posedi a u pokladny vytahnu 8000 a pani povida 8500, ze za 8000 jen pri objednani pres internet ...v tomhle případě to mám 50:50 - vytáhnu dalších 500 : jedu dom a objednám to na netu a na truc v jiným obchodě
přesně to se nám stalo několikrát . Tak v klidu vytáhnu mobil a ač je za mnou fronta objednávám přes internet ......................... Z trucu. Nejde o cenu jde o princip.
Dnes se na nikoho nedovoláš, maily často ani nečtou...nějaká zpětná vazba nezájem... já jako kolenovrt si dnes snad dokonce i připlatím, ža někoho kdo se mnou mluví, dělá mi nějakej servis - jako nesmí to bejt třetina ceny, ale nějaký stovky mě v tomhle fakt nevaděj
Koudy01 píše:
Jo, trochu blby a vycurany je, kdyz si clovek vyzkousi helmu na prodejne a pak ji objedna z netu za lepsi cenu. Ale dnesni doba to umoznuje a lidi utraci svoje tezce vydelany penize, tak ani tady se moc neni cemu divit.
Tohle jsem udělal dvakrát. Helmu jsem vyzkoušel, neměli mnou požadovanou barevnou kombinaci skladem, tak jsem ji nechal objednat. Uplynul týden, dva, tři... a furt nic. Samo jsem tam několikrát volal, abych se pokaždé dozvěděl, že "dodavatel nám ji ještě nedovezl", případně "teď tady byl, ale nevzal ji", případně "nemá ji skladem" - což po třech týdnech už je minimálně divný.
Tak jsem ji vzal z FC-moto, a ještě se slevou.
Podruhý to byly kevlarky pro manželku - zkoušela si je v krámě, super jí seděly, pohodlný byly... jen kua ta barva, rozumíš? Tak si tenkrát vzala jen boty, a na jeansy jsme jeli ještě do jinejch krámů... a nepochodili. Nakonec po cestě domů nahlas zvažovala, že je přece jen měla vzít...tak jsme je holt objednali přes net.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Me by zajimalo Bentley, jak je na tom se spolehlivosti. Ted jsem videl dokument o vyrobe a celkem se s tim serou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tak treba continental gt byl v podstate prevlecenej phaeton…
Ale alespon peknej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jestli je Bentley stejně dobře vymyšlený jako Q8,tak ný se to mělo asi srát,ale zas na nějaký nářky jsem nikde nenarazil..
t_freedom píše: Petta> mrkni se na videa s Turkem, co stojí běžná údržba Bentley... ( on teda má nějakou šílenost, ve sportovní úpravě)....ale nebude to nic levnýho
Tak za servis to bude raketa, kdyz to stoji jako Ferrari. Jen me zajima, jestli se to sere?
Zmulin, porad tam neco blblo. Chvili to jezdilo, pak zase problem. Takovy Guilii gta z 1970 bych to ale odpustil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mně stačí, když vidím opravy na kulanci na "běžných" prémiovkách. Kilo je základní početní jednotka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
denně tu vidíš jednotky dotazů, diskusí na téma " problém" ...a zdaleka to nejsou jen italové ... jak to má kola, nebo kundu...bude to prostě problém, dříve nebo později...
značka od značky, model od modelu... Nikdy jsem netvrdil, že taloši jsou spolehlivější než Japonci. Ale už z principu nízkozdvihovej výkonnej dvouvál co točí 10trpm a víc, prostě nemůže ve spolehlivosti porazit L4 s polovičníma silama a rázama na klikovej mechanismus.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale tady:
Ale už z principu nízkozdvihovej výkonnej dvouvál co točí 10trpm a víc, prostě nemůže ve spolehlivosti porazit L4 s polovičníma silama a rázama na klikovej mechanismus.
... uz porovnavas jabka s hruskama. Copak japonci maji jen L4 a Italie jen V2? Nemaji.
Prostě se to sere víc. Chybky jsou všude. Ale u těch Italů se poměrně často vyskytuji i fatal errory.
A řeší se tam spoustu nedokonalostí a chybek, který na jiných motorkách vůbec nenastanou.
Naposledy editováno 06.06.2023 11:10:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ten druhej motor co nevim na co zakukal byl z bouracky a fest zbastlenej (gufero vodni pumpy narazene obracene a aby slo nandat bez demontaze vika tak vypilovane zebro v karteru atd...
zaznamenal jsi tema... hm, jenze tady se bavime o tom, ze duc ma takove problemy temer kazda ...
jinak me je to fuk, ja uz jsem poucen a ty klidne muzes klidne tvrdit, ze italska konstrukce je stejne dobra jako ta japonska...
Naposledy editováno 06.06.2023 11:32:19
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: TL a VTR jsou smutné příběhy, kdy se Japonci vydali italskou cestou. To bych sem vůbec netahal.
je tam napinak, regulator, a ty kdyz se vyresej bezne to najezdi 150 tis. To neni tak zly.
e: a je to problem hodne japoncu. 4v na napinaky takhle netrpej protoze kdyz odejde, nema to fatalni dohru.
Naposledy editováno 06.06.2023 11:56:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.06.2023 12:06:29
a ram mi praskl taky... jen teda jsem se na tom ucil jezdit po zadnim a mlatil s tim o zem... a taky mi diky probrzdenymu kotouci po havarii brutalne kopaly brzdy, to tomu ai taky nepridalo. (coz je u ocelovych ramu u duc taky pomerne bezna zalezitost)
Ja na tom prvnich asi 30tis km najezdil totalne bez udrzby...jen jsem sem tam menil olej (ale i jsem ho nekolikrat prejel), gumy co ostatni vyhodili (zadarmo) atd... zadny svicky, filtry, loziska atd atd... proste jsem jen lil benzin...
Naposledy editováno 06.06.2023 12:11:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jj, a ten konektor nebo regler co měl Žmulda... to se nepříklad Hondám vůbec neděje...
Naposledy editováno 06.06.2023 12:18:16