Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 09:53 | Nahoru | #1921
saly.pce> hele bude s tebou mávat vitr ještě k tomu jsi Olbřymi tak to ani nepojede

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 09:55 | Nahoru | #1922
No jo, tak já to holt budu míchat....na okruh to dám do laminátů a na silnici z toho budu dělat streeta, to bude stačit

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 09:58 | Nahoru | #1923
Tak ještě jeden dotaz a to ohledně vzudchových rour. Dá se jezdit i bez nich, nebo spíš dají se něčím nahradit? Máte někdo zkušenost?

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 10:29 | Nahoru | #1924
Nejezdil jste někdo destičky Brembo carbon ceramic? Nějaká zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 10:44 | Nahoru | #1925
Ještě 2 dotazy: Jaký olej a brzdovou kapalinu jezdíte? Co doporučíte na okruh?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 10:49 | Nahoru | #1926

saly.pce píše: Ještě 2 dotazy: Jaký olej a brzdovou kapalinu jezdíte? Co doporučíte na okruh?



Ty TO saly moc resis Kapalinu DOT4 nebo DOT5.1 libovolnyho renomovanyho vyrobce a olej doporuceny viskozity jaso-ma pro ctyrtaktni motorky :) Max jestli jezdis SAE40 tak muzes zauvazovat o SAE50, ale podle me je TO fuk, zvlast u vodnika, proste to jen casto men, nic lepsiho pro motor nemuzes udelat.

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 10:49 | Nahoru | #1927
saly.pce>Za sebe - brzdovka Motul 5.1 normálka, olej Castrol Power 1 Racing

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 12:02 | Nahoru | #1928
Tak díky za rady, nakonec jsem vzal brzdovku od ELF 5.1 a olej Castrol Power Racing 10W 50

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 12:12 | Nahoru | #1929
saly.pce> ty nafuky v laminatu nastesti nejsou moc drahe. Videl jsem jak to nekdo nahradil flexibilni Al hadici, ale na to bych se asi vykaslal.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 13:27 | Nahoru | #1930

saly.pce píše: Tak díky za rady, nakonec jsem vzal brzdovku od ELF 5.1 a olej Castrol Power Racing 10W 50



není to ten olej co po něm na dromu klouže spojka?

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 13:44 | Nahoru | #1931
stepos79. JJ je to on. Taky jsem s nim mel problem na K6. Po vymene za jiny bylo po problemu. A to jsem kvuli tomu rozebral a premeroval lamely a plechy.

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 13:51 | Nahoru | #1932
Jako ten Castrol?

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 13:53 | Nahoru | #1933
Me to delalo na castrol. Ted jsem dal igol 10W-50 a je po problemu.

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 14:02 | Nahoru | #1934
Já jsem castrol už jednou jezdil a bylo to v pohodě...no uvidím

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 14:31 | Nahoru | #1935
nechci kecat odbornikum do kumstu ale brzdovku na drom asi jedine castrol SRF,je to to nej co muzete brzdam doprat a nikdy nezklame,navic ma nejvyssi bod varu kterej je na trhu,co se oleje tyka tak s tim castrolem je opravdu dost casto problem s klouzaci spojkou.osobne preferuju motul 300V factory line ...

3 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 14:37 | Nahoru | #1936
brzdy?na co to je?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 14:39 | Nahoru | #1937

Ermolenko píše: brzdy?na co to je?



Aaaaa prisel plochodraznik

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 14:42 | Nahoru | #1938

Ermolenko píše: brzdy?na co to je?



Vcelku na nic

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 14:54 | Nahoru | #1939
Já toho Castrola nalil nedávno do své R6 a zatím jsem nic nepocítil špatného...A přesně Castrol SRF brzdovku jsem teď měnil a málem jsem to hned hodil přes řidítka, takže to asi špatný nebude...bylo to klouzání spojky nějak hodně rozšířený???

sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 15:09 | Nahoru | #1940
Já jsem žádné prokluzování spojky nezaznamenal

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 15:13 | Nahoru | #1941
Willis-R6> co se toho castrolu tyka tak me konkretne klouzal blejd SC28 a s motulem pohoda a co vim tak par znamych melo stejny problem i kdyz na druhou stranu nekteri si ho chvali takze asi zkusit a uvidis

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 15:14 | Nahoru | #1942

Ermolenko píše: brzdy?na co to je?



to jsou ty udelatka o kterych jsi rikal ze nevis proc tam jsou a ze ti prekazej

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

28.6.2011 v 16:44 | Nahoru | #1943

saly.pce píše: Tak ještě jeden dotaz a to ohledně vzudchových rour. Dá se jezdit i bez nich, nebo spíš dají se něčím nahradit? Máte někdo zkušenost?



Mám zaručenou informaci (jeden kámoš s Kawou povídal) že bez těch rour to hovno jede, takže bez nich jezdit nedoporučuju

K oleji... do svojí supersportovní okruhovky dávám Castrol Power1 GPS a spojka nemá s přenesením mohutného točivého momentu problém

Brzdovku mám... hmmm... žlutou

sezona 2011 S DA racing

2.7.2011 v 11:02 | Nahoru | #1944
tak dneska kolem 14:00 jedem mrknout jestli to dokážem do mostu spojizdnit. moc rád bych se tam jel projet ...

sezona 2011 S DA racing

2.7.2011 v 12:54 | Nahoru | #1945
Poli: Drzim palce draku at se to podari. Me se tohle podarit tak mam po sezone

3 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

2.7.2011 v 21:33 | Nahoru | #1946
tak jsme dnes srovnali podsedlák ... rovnali sme to ve 4ech lidech a paráda. podařilo se... tak teď ještě zlaminovat ty kapoty a asi to stihnem do mostu

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

2.7.2011 v 21:44 | Nahoru | #1947

poli46 píše: tak jsme dnes srovnali podsedlák ... rovnali sme to ve 4ech lidech a paráda. podařilo se... tak teď ještě zlaminovat ty kapoty a asi to stihnem do mostu



sezona 2011 S DA racing

2.7.2011 v 21:52 | Nahoru | #1948
Spijker: jj těšim se až usednu za řídítka

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

2.7.2011 v 22:42 | Nahoru | #1949

poli46 píše: tak jsme dnes srovnali podsedlák ... rovnali sme to ve 4ech lidech a paráda. podařilo se... tak teď ještě zlaminovat ty kapoty a asi to stihnem do mostu



TO bylo strachu

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

4.7.2011 v 14:01 | Nahoru | #1950

poli46 píše: tak jsme dnes srovnali podsedlák ... rovnali sme to ve 4ech lidech a paráda. podařilo se... tak teď ještě zlaminovat ty kapoty a asi to stihnem do mostu


Téma je zamknuto


TOPlist