globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 11:31 | Nahoru | #19291
spajazacatecnik> není jednodušší koupit PC a nechat rovnout odladit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 11:37 | Nahoru | #19292
Jindřej> jestli to není v konfliktu se zárukou

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:05 | Nahoru | #19293
Stev> hmm to mi nedošlo. Na druhou stranu jde o to, jestli to někdo pozná, když je to plug & play. Leda že by si to ta jednotka pamatovala a při diag to práskla.

Naposledy editováno 01.08.2016 12:06:01

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:09 | Nahoru | #19294
Každopádně akce výfuk už je za mnou. Teď řeším akci Explorer za enduro. Nebo k Explorerovi enduro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:19 | Nahoru | #19295
spajazacatecnik> Jaké enduro? Malé,velké,ostré....?






Naposledy editováno 01.08.2016 12:22:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:30 | Nahoru | #19296
JollyJoker> No jako do lesa, na louky, do lomu. Ale se značkama. Tak 250 - 350 4 takt. Ale páč tomu moc nerozumím, tak teď čerpám informace.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:32 | Nahoru | #19297
wr250 jasná volba na víc nemáš bez urážky paprčky nebo spíš líp řečeno málokdo má

Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:39 | Nahoru | #19298
Nebo nějaká pěkná 2t třístovka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:41 | Nahoru | #19299
spajazacatecnik> za mě Beta RR 4T 350 s kitem stupaček i pro spolujezdce.Myslim,že bysme se dostali i na slušnou cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:45 | Nahoru | #19300
Lazyfucker> co sou paprčky? Ty tatare..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 12:54 | Nahoru | #19301
Spajazacatecnik> Paprčky budou ruce. Osobně doporučuji 4T350.

Já koupil 450 a jsem z ní trochu vybitý. S 2T300 už se nenaučím, protože jsem jelito.

4T350 by byla ideál. Nicméně už jsem se s tou 450 smířil. V SixDays verzi mě to totiž stálo jako domek v Bruntále.

Naposledy editováno 01.08.2016 12:55:43

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 13:02 | Nahoru | #19302
Chlapi mladá chce po pěti sezónách a cca 35tkm na Monsteru S2R800 chuť jít někam dál. S2R sice pořád ještě bez potíží funguje ale přeci jen už má na budíku 70 tisíc a holka by si zasloužila něco novějšího.
Jelikož chce zůstat u dvouválu a nahatý motorky, v podstatě nic jinýho než Ducati nepřichází v úvahu. Jezdí dost obstojně, svižně ale s rozumem, motorku umí ovládat. Takže si myslím že by něco silnějšího zvládla.
O 696 nechce slyšet vůbec a i u 796 se bojí, že podvozkově je to sice dál ale motorově si moc nepomůže.
Má někdo z vás porovnání oproti S2R?
Jako favorit se zatím jeví 1100 (evo) ale tam už se zas bojím já, že ač koněma taky žádný hovado, tak krouťák už to má hodně silnej.
Ještě přichází v úvahu malej SF ale ten zas stojí raketu, je to čtyřventil vodník, tudíž vyšší náklady na provz.

Máte někdo s tou 796 a 1100 zkušenosti? Myslíte, že je to zvládnutelný pro celkem vyježděnou buchtu?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 13:44 | Nahoru | #19303
796 se fakt není potřeba bát (ale svezení je na tom příjemné), dyť je to nemlich to samé jak s2r. já bych špekuloval na 821 Monsterem. A ta 11Evo je pře to vo co jde - víc síly ne? a zas tak enormně kulerváč to nebude

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 13:47 | Nahoru | #19304
Lazyfucker> 796 se právě bojím, že pojede strejně málo jako to s2r. U tý 1100 se zase bojím aby nebyla až moc neurvalá
821 moc drahá.

Naposledy editováno 01.08.2016 13:47:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 13:52 | Nahoru | #19305
Jindřej> 70k je na ten motor prd. Pokud je s tím jinak spokojená, ať si to nechá a když se to vysere, tak se to opraví.
Pokud chce mermomocí něco jinýho, tak co S2R 1000, je to skoro to samý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 13:53 | Nahoru | #19306
Jindřej> já myslel, že právě jede pěkně, ale "málo". 11ka pojede víc, ale určitě ju po tolika kilometrech nezahodí. jel jsem na tom jen v MTS11 - myslím, že v tom enormní rozdíl výkonově nebude. zkustě před prodejem - ale myslím, že se Ti bude baba lochčit jak ju na tom necháš svézt a bude jasno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 14:12 | Nahoru | #19307
FiZzeR> ten motor jakožto i celá motorka je zdá se v cajku, každej rok se na tom dělá servis, takže toho že by to mělo přestat jezdit se tak nebojím. I když je otázka, kolik to má ve skutečnosti nalítáno a co s tím kdo dělal před ní.
Spíš jde o to, že chce zkusit i něco jinýho, něco novějšího a něco co víc jede. S2R1000 je sice fajn bajk, pojede to o něco líp, bude to i chrastit ale jinak si moc nepomůže. Bude to stejná generace motorky, podobně starý, stejná technika i vzhled.

Naposledy editováno 01.08.2016 14:18:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 14:15 | Nahoru | #19308
Lazyfucker> projížďka je jasná, musí se rozhodnout sama, myslím že by to zvládnout měla. Navíc ten velkej vzducháč pěkně povozí i mě
Jen jsem chtěl načerpat předem nějaký moudra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 14:31 | Nahoru | #19309
Jindřej> a co vodníka, konkrétně SF848?

e: už to čtu že připadá v úvahu ...

e2: ještě tuono 1000, ale to bude asi ošklivý co?

Naposledy editováno 01.08.2016 14:34:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 14:58 | Nahoru | #19310
Stev> SF je dobrej ale jak jsem říkal, i dost drahej na pořízení a servis. Navíc mě přijde už i zbytečně moc rychlej.
Tuono, tvl to jí rovnou může nechat Corsaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:03 | Nahoru | #19311
cibus> No koukám že to WR250F se dá koupit za pár kaček, tak to by byla asi pro začátek dobrá cesta. Takovej krám se dá vždycky prodat a koupit něco pro krok 2, kdy už budu vědět co.
Ale že bysme jezdili ve dvou se Žmulinem v cirkusu zatím nepočítám. Asi by to bylo nejzábavnější, ale se sportem by to nemělo nic společnýho. Akorát bysme se vožrali, jak si to tak představuju..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:04 | Nahoru | #19312
Jindřej> takže máš s tou 1100 v podstatě vybráno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:07 | Nahoru | #19313
Stev> spíš se mi ta 1100 zdá jeko nejvyšší únosná míra rizika, kterou jsem ochoten jí schválit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:14 | Nahoru | #19314

spajazacatecnik píše: cibus> No koukám že to WR250F se dá koupit za pár kaček, tak to by byla asi pro začátek dobrá cesta. Takovej krám se dá vždycky prodat a koupit něco pro krok 2, kdy už budu vědět co.
Ale že bysme jezdili ve dvou se Žmulinem v cirkusu zatím nepočítám. Asi by to bylo nejzábavnější, ale se sportem by to nemělo nic společnýho. Akorát bysme se vožrali, jak si to tak představuju..



V zásadě jo.

Ale. Možná budeš mít pocit, že se ti nedostává výkon. Ona sice 250 stačí, ale ten protivný pocit tam pořád bude. Dnes nejvíc frčí 2T300 a 4T350. Těch se zbavíš vždycky ein, zwei. Já bych začal tou 350. Tou zcela jistě pokryješ 4T sekci. Na 2T už jsi bez urážky starej.

Jako já.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:16 | Nahoru | #19315
cibus> No mě se líbila 4T350, ale to jsou už drahý stroje. To už bych si jí radši koupil novou.
Jinak kdo to vlastně dělá nový to vím. Ale nemáš nějaký typ na starší? Asi jen KTM?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:20 | Nahoru | #19316

Jindřej píše: FiZzeR> ten motor jakožto i celá motorka je zdá se v cajku, každej rok se na tom dělá servis, takže toho že by to mělo přestat jezdit se tak nebojím. I když je otázka, kolik to má ve skutečnosti nalítáno a co s tím kdo dělal před ní.
Spíš jde o to, že chce zkusit i něco jinýho, něco novějšího a něco co víc jede. S2R1000 je sice fajn bajk, pojede to o něco líp, bude to i chrastit ale jinak si moc nepomůže. Bude to stejná generace motorky, podobně starý, stejná technika i vzhled.



Naked není superbejk, kde je dva roky stará motorka hnědý uhlí... Ono to v týhle kategorii nějak moc dál nejde, už se tam toho moc vymyslet nedá krom vzhledu (kterej jde od desíti k pěti, snad krom zeda).
A vůbec, vzhled je věc subjektivní, možná kdyby se vypeckovala sama, co od toho čeká. Na papírový hodnoty krouťáku apod kašli, občanku má, dospělá je a beztak každá motorka jede jenom tak jak jí pravým zápěstím nakrmíš. Jediný co bych řešil je váha (motorky, né řidičky, nezapomeň to výslovně zmínit nebo dostaneš válečkem).

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:25 | Nahoru | #19317
Jindřej> neřeš a kupte 11ku ... vydrží nesporně nejvíc... a tvá st...mladá jí určitě nebude pokoušet do maxima...

Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:30 | Nahoru | #19318
Hele, ta moje jezdí S4RS a naprosto v pohodě, a to se při popojíždění S4RS opravdu fest klepe, ...když jsou ty holky trochu vyježděný a maj rozum, tak nemůže bejt M1100 žádnej problém....včera dala částečně i v dešti 250km, předevčírem polovic....a ještě v tejdnu nějakej kilometr urveme a už se těší...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 15:55 | Nahoru | #19319

spajazacatecnik píše: cibus> No mě se líbila 4T350, ale to jsou už drahý stroje. To už bych si jí radši koupil novou.
Jinak kdo to vlastně dělá nový to vím. Ale nemáš nějaký typ na starší? Asi jen KTM?



Tip nemám. Ojeté enduro vždycky trochu smrdí, i když se najdou i výjimky.

Já si myslím, že když koupíš tu 250, tak budeš do roka řešit tu 350 popř. dvoutakt. Ale na ten je dle mého názoru pozdě.

Koupí 350 kategorii 4T spolehlivě pokryješ.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 16:10 | Nahoru | #19320
Jindřej> Tu 1100 mam a sem spokojenej. Tu 796 sezenes novejsi.

Naposledy editováno 01.08.2016 16:12:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist