kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Lazyfucker> joo, to mě nenapadlo. Dám výpověď v práci, koupím bajk a jedu
Tak zítra v 7:45 odlet směr špagetov. Čekáme tě
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mám takový dotaz. Skládám spojku a přišly mi tentokrát na víc obyčejné podložky. Dodavatel dílů tvrdí, že přijdou 2ks (2mm) pod každou misku. Když to srovnám s originálem, vychází mi to spíš na jednu podložku. Aby miska byla stejně hluboká. Zlaté misky, které jsem objednal nejsou prý originál na můj stroj, ale na jiný a pro to se musí vypodložit do oddpovídající tloušťky. No a řeším, jestli jednou a neb dvěma podložkama. Přítlačák je EVR.
A blbej dotaz, proč tam vlastně ty podložky na víc, pod miskama muší bejt? Miska se opře po dotažení o trn, ve kterém je závit a fertig, ne? Podložkou docílím akorát menšího stlačení pružiny...?
Díky za fundované odpovědi.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
přesně tak, nastavuješ tím akorát sílu přítlaku a v extrémním případě by se mohlo stát, že spojka nepůjde úplně rozpojit. Klidně bych začal na dvou, aspoň nebudeš potřebovat tolik síly a kdyby náhodou spojka klouzala, tak jednu uber.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: tady máte něco pro ty vaše Hackely www.motohouse.cz/ducati-s-novym-dealerstvim-v-ceskych-budejovicich
co to, co to...Pernekr je zpět dole na jihu ?
Naposledy editováno 20.07.2016 07:35:30
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jsem to resil minulej tyden. Zadny podlozky jsem nedaval. Byl problem,ze mi spojka nevypinala,coz slo poladit tim malym cervikem na pacce. Ted to chodi dobre.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: A kůůrva, tož to už je na mňa moc. Jeden plech vyhlej, drážky, jedna lamela jinačí než ostatní...
To ne, do toho nejdu.
Asi to přenechám odborníkovi.
Naopak,pust se do toho sám,aspoň ti ta motorka vydrží trochu dýl,než to složíš
Si koupil tu MTS 1000/1100?
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Just arrived, 2004 Bimota ie FF, 4552 miles, extensive engine upgrade by JHP Racing. This stunning Bimota DB4 ie FF is number 21 of a production run of only 75. It has had extensive engine upgrades here at JHP Racing Ducati Coventry carried out by John Hackett. The original standard 900SS engine is included in the price. Current engine fitted has the following specification:, Built on brand new blue printed and anodised Ducati DS1000 cases. Lightened and polished crank shaft. Forged titanium con rods. Pistal 1078cc Pistons in big bore barrels. Gas flowed heads., Ducati Performance cam shafts. Magnesium side covers, with Titanium bolts. Ducati Performance slipper clutch. Ducati 999RS gear cluster, shift barrel and forks. Pierobon stainless steel and Titanium exhaust designed specifically for this engine specification. The standard ECU has been re-flashed to suit. The engine is producing appoximately 112 HP at the rear wheel., This Bimota DB4 also has a lightweight Shorai LFX lithium battery fitted and a Maxton rear shock absorber. The original exhaust is also included in the sale price. This bike is currently on display in our Ducati Coventry showroom. Nationwide delivery available. £7995.00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Bude to mít pár kilo...180-190 a a 112HP na kole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: A kůůrva, tož to už je na mňa moc. Jeden plech vyhlej, drážky, jedna lamela jinačí než ostatní...
To ne, do toho nejdu.
Asi to přenechám odborníkovi.
mrdat... žádný přeskládávání lamel o 90° není důležitý... jediná ta odtlačovací 1,5mm tlustá s důlkem musí bejt správně. Jestli chceš pošlu ti list ze servis manuálu...
dělal jsem to před dvěma lety a mám na tom 23tkm...
Jen musíš dodžet pár věcí... sám to asi neuděláš ... kupříkladu povoli tu nízkou matku na náboji je fakt hustý....jeden musí tlačit ze strany na ořech a druhej skákat na ráčně... musíš vědět co se jak lepí...atd
Naposledy editováno 20.07.2016 15:15:46