paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2016 v 17:22 | Nahoru | #18871
Jindřej> neboj vse sem vcas dam,jinak dnes posledni super svezeni..a zitra nach Balaton...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2016 v 20:29 | Nahoru | #18872
GeorgePanek> takovou dálku bych nejel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2016 v 22:07 | Nahoru | #18873
strakon> Neke

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2016 v 23:04 | Nahoru | #18874
Ivos> ani na tej cestovatelskej bramboře

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.7.2016 v 23:23 | Nahoru | #18875

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.7.2016 v 23:47 | Nahoru | #18876

Jindřej píše: Lazyfucker> joo, to mě nenapadlo. Dám výpověď v práci, koupím bajk a jedu



Tak zítra v 7:45 odlet směr špagetov. Čekáme tě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 06:28 | Nahoru | #18877

dakarista píše: Tak zítra v 7:45 odlet směr špagetov. Čekáme tě


Ty sis koupil rejži, s tebou už se nabavím

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:11 | Nahoru | #18878
Zdar Ducatistas.
Mám takový dotaz. Skládám spojku a přišly mi tentokrát na víc obyčejné podložky. Dodavatel dílů tvrdí, že přijdou 2ks (2mm) pod každou misku. Když to srovnám s originálem, vychází mi to spíš na jednu podložku. Aby miska byla stejně hluboká. Zlaté misky, které jsem objednal nejsou prý originál na můj stroj, ale na jiný a pro to se musí vypodložit do oddpovídající tloušťky. No a řeším, jestli jednou a neb dvěma podložkama. Přítlačák je EVR.

A blbej dotaz, proč tam vlastně ty podložky na víc, pod miskama muší bejt? Miska se opře po dotažení o trn, ve kterém je závit a fertig, ne? Podložkou docílím akorát menšího stlačení pružiny...?

Díky za fundované odpovědi.















3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:17 | Nahoru | #18879
Ty vole on má motorku???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:25 | Nahoru | #18880

oioi01 píše: Ty vole on má motorku???



buď vklidu ne na dlouho

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:29 | Nahoru | #18881
drippera> Čau Marťas,
přesně tak, nastavuješ tím akorát sílu přítlaku a v extrémním případě by se mohlo stát, že spojka nepůjde úplně rozpojit. Klidně bych začal na dvou, aspoň nebudeš potřebovat tolik síly a kdyby náhodou spojka klouzala, tak jednu uber.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:31 | Nahoru | #18882
oioi01> to sem hodil jen aby nás zmátnul...

Drippera> IMHO, podložkama pod miskama "přitvrzuješ" přítlak a jako "bonus" zmenšuješ chod válečku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:33 | Nahoru | #18883
oioi01> vole má spojku!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:34 | Nahoru | #18884

strakon píše: tady máte něco pro ty vaše Hackely www.motohouse.cz/ducati-s-novym-dealerstvim-v-ceskych-budejovicich



co to, co to...Pernekr je zpět dole na jihu ?

Naposledy editováno 20.07.2016 07:35:30

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:37 | Nahoru | #18885
Tak jsem si to myslel dobře. Oukej. Děkuji chlapci...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:44 | Nahoru | #18886
t_freedom> Jj, měl by tam mechanikovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 07:58 | Nahoru | #18887
drippera> Sis vyfotil moju spojku!
Jsem to resil minulej tyden. Zadny podlozky jsem nedaval. Byl problem,ze mi spojka nevypinala,coz slo poladit tim malym cervikem na pacce. Ted to chodi dobre.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 11:22 | Nahoru | #18888
No a kdyz uz jsme v tom mechanikovani. Kdys scu vymenit lamely a plesky. Staci vyskladat ty puvodni ven a vestejnem poctu a slozeni naskladat ty nove zpet? Je nejaky figl na polohu lamely, plechu, smer ci poloha vlozeni? Dekuji..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 12:48 | Nahoru | #18889
t_freedom> jj

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 12:49 | Nahoru | #18890
drippera> naser tam dvě, dvě je víc než jedna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 13:12 | Nahoru | #18891
drippera> Viz. příspěvek 18750 a 18745. Plechy mají na sobě vyražený důlek.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 13:21 | Nahoru | #18892

PetrS píše: drippera> Viz. příspěvek 18750 a 18745. Plechy mají na sobě vyražený důlek.



A kůůrva, tož to už je na mňa moc. Jeden plech vyhlej, drážky, jedna lamela jinačí než ostatní...
To ne, do toho nejdu.

Asi to přenechám odborníkovi.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 13:29 | Nahoru | #18893

drippera píše: A kůůrva, tož to už je na mňa moc. Jeden plech vyhlej, drážky, jedna lamela jinačí než ostatní...
To ne, do toho nejdu.

Asi to přenechám odborníkovi.



Naopak,pust se do toho sám,aspoň ti ta motorka vydrží trochu dýl,než to složíš

Si koupil tu MTS 1000/1100?

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 14:15 | Nahoru | #18894
Kdyby mel nekdo zajem
Just arrived, 2004 Bimota ie FF, 4552 miles, extensive engine upgrade by JHP Racing. This stunning Bimota DB4 ie FF is number 21 of a production run of only 75. It has had extensive engine upgrades here at JHP Racing Ducati Coventry carried out by John Hackett. The original standard 900SS engine is included in the price. Current engine fitted has the following specification:, Built on brand new blue printed and anodised Ducati DS1000 cases. Lightened and polished crank shaft. Forged titanium con rods. Pistal 1078cc Pistons in big bore barrels. Gas flowed heads., Ducati Performance cam shafts. Magnesium side covers, with Titanium bolts. Ducati Performance slipper clutch. Ducati 999RS gear cluster, shift barrel and forks. Pierobon stainless steel and Titanium exhaust designed specifically for this engine specification. The standard ECU has been re-flashed to suit. The engine is producing appoximately 112 HP at the rear wheel., This Bimota DB4 also has a lightweight Shorai LFX lithium battery fitted and a Maxton rear shock absorber. The original exhaust is also included in the sale price. This bike is currently on display in our Ducati Coventry showroom. Nationwide delivery available. £7995.00


















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 14:49 | Nahoru | #18895
Lazyfucker> možná jsem barbar, ale todle je ale fujtajxl!

Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 14:54 | Nahoru | #18896
spaja: jsi barbar, me se docela libi :)

lazyfucker: to je 8tis liber?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 15:11 | Nahoru | #18897
Lazyfucker> oni na tý 9tce s big bore kitem udělali víc jak Ducati s novejma vzduch jedenáctkama ...krása... Špája je motocyklový "uživatel"... ví prd... a ještě tomu nerozumí.
Bude to mít pár kilo...180-190 a a 112HP na kole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 15:14 | Nahoru | #18898

drippera píše: A kůůrva, tož to už je na mňa moc. Jeden plech vyhlej, drážky, jedna lamela jinačí než ostatní...
To ne, do toho nejdu.

Asi to přenechám odborníkovi.



mrdat... žádný přeskládávání lamel o 90° není důležitý... jediná ta odtlačovací 1,5mm tlustá s důlkem musí bejt správně. Jestli chceš pošlu ti list ze servis manuálu...

dělal jsem to před dvěma lety a mám na tom 23tkm...
Jen musíš dodžet pár věcí... sám to asi neuděláš ... kupříkladu povoli tu nízkou matku na náboji je fakt hustý....jeden musí tlačit ze strany na ořech a druhej skákat na ráčně... musíš vědět co se jak lepí...atd

Naposledy editováno 20.07.2016 15:15:46

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 15:17 | Nahoru | #18899
Lazyfucker> Slušná práce ta Bimota

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2016 v 15:17 | Nahoru | #18900
t_freedom> voní věděli proč jich vyrobili jen 75..
Zato ty seš takovej motocyklovej Karel Čáslavský..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist