Téma: 300 ZGH + ČTT 2014
Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27
Palec11 píše: Larry: Neber to jako rytí, aby jsi se zbytečně nerozepsal na 20 minut ale chci se zeptat jestli bylo nějak ošetřeno to vypadávání proudu v depu ? Řešilo se to na 300ZGH a Sodomek se dušoval že s tím něco udělá.
Jinak na vodu už se ptát nebudu, v létě přijde vhod radši studená :D
neberu to jako rytí
zopakuju zde již 85x opakované
camp je dimenzován na kapacitu cca 300 lidí
wc, elektrika , odpady, sprchy atd
z tohoto pohledu je camp předimenzován
při závodech chce elektriku, vodu, wc a sprchy cca 1.000-2.000 lidí
ubytovaní+ přicházející
kvůli náporu se již několikrát dělaly různé úpravy
silnější kabely, silnější jističe, nové přípojky, výměny trubek atd
když je ale chladno, tak si každý pustí přímotop + ráno varný konvice + ještě něco a je vymalováno, jističe to pak neudrží
nemůžeme si dovolit několika set tisícovou investici, abychom provedli kvůli 6 dnům v roce nové el vedení
zde je odpověď na 3 minuty
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Vklady jsem viděl, ale šlo mi hlavně o IRRC. Ano, vím kdo asi pojede od nás, ale mít to v kupě i s cizincema není na škodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
matrixbiker> já startovku neviděl...v tiskárně ještě není
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Za trojku se dá koupit základní generátor a za pětikilo na den půjčit kvalitní. A je po starostech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
matrixbiker> Viděl jsi co mají něktěří borci z moderních za výbavu, ty by potřebovali každý svou centrálu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
matrixbiker píše: Za trojku se dá koupit základní generátor a za pětikilo na den půjčit kvalitní. A je po starostech.
a budeme poslouchat stížnosti jak se nedá v tom hluku generátoru v depu existovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
Larry> Larry, bude se při současném obsazení klasiků - dle zaplacených poplatků - měnit předběžný časový harmonogram, nebo zůstane společný závod 175 + 250, dále samostaně 350 a pak společně 500 + 750? Díky
Sukin píše: matrixbiker> Viděl jsi co mají něktěří borci z moderních za výbavu, ty by potřebovali každý svou centrálu.
Tak vím, že někteří už ji mají. A kdo chce mít jistotu stálé elektřiny, tak hold musí zainvestovat.
A na hluk jsou tu špunty do uší.
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
startovka CTT IRRC 2014,
bude vyvěšena na webu amkhorice, po aktualizaci , která bude tento víkend
startovka bude vyvěšena komplet, tedy CTT + IRRC
IRRC 600 31 jezdců, naši,kromě stálých Marečka a Koštika, dostalo wildcard dalších 8 našich kluků
IRRC 1000 26 jezdců, naši, kromě stálých Aldy, Tomise a Kamila, dostalo wildcard dalších 12 našich kluků
poprvé v Hořicích na startu Řek
pojedou i nám známí…Holz, Grams, Gottschalk, Korhonen, Blacha, Rejnäs, Dörlich, Voit
v litrech uvidíme snad všechny značky ..Yamaha, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM v šestkách Voit na moto2
bude vyvěšena na webu amkhorice, po aktualizaci , která bude tento víkend
startovka bude vyvěšena komplet, tedy CTT + IRRC
IRRC 600 31 jezdců, naši,kromě stálých Marečka a Koštika, dostalo wildcard dalších 8 našich kluků
IRRC 1000 26 jezdců, naši, kromě stálých Aldy, Tomise a Kamila, dostalo wildcard dalších 12 našich kluků
poprvé v Hořicích na startu Řek
pojedou i nám známí…Holz, Grams, Gottschalk, Korhonen, Blacha, Rejnäs, Dörlich, Voit
v litrech uvidíme snad všechny značky ..Yamaha, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM v šestkách Voit na moto2
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
už se nemužu dočkat těch závodů, ale hlavně aby se to podařilo bez komplikací a za sebe děkuji Larrymu za info které sem píše :) diky moc
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Moje Zatáčky
Když sem začal chodit na závody, tedy lépe řečeno, když mě tam máma v proutěným kočárku vozila, tak sem z toho moc neměl a prej jsem ani moc nebrečel když kolem lítaly motorky.
Nevím proč, ale na závody jsme chodili do Dachovskýho kopce, možná se táta s mámou báli, možná taky proto, že tenkrát byl velkej národní sport zapisovat si průjezdy jezdců jednotlivými koly.
Kdo měl zachycený v tabulce čísla všech jezdců v každým kole, byl king největší.
Když už sem chodil do školy , tak jsme stejně chodili pořád na Dachovskej kopec…a pamatuju jak jsme leželi v příkopě a když jeli Havlové, Šťastní, Slavíčkové, Malinové kolem nás, tak jsme rukama plácali o silnici…oni jeli metr od nás a nikdo nás ani neokřikoval…
Když sem začal chodit na závody bez rodičů, už jsme si vybírali s klukama i jiný místa…maximální zážitek byl, když v Kudrnáčce upadl Lederer…vyjel z lesa před Kudrnáčkou a chtěl to položit…tak jsme se vyklonili…a řach…Yamaha se zapíchla mezi lidi a on se plavmo pustil Kudrnáčkou bez motorky…zastavil se akorát přede mnou…plexi uražený…červený oči….a ticho jak v hrobě….a pak ke mně vztáhl ruku, skočil jsem na trať a odtáhl ho k nám na deku…pak odešel po svých…nikomu se tenkrát nic nestalo
Pak za mnou přišli chlapi a prej, že když ty motorky tak žeru, že bych měl přijít do AMK..to bylo v době, kdy jsem znal všechno a všechny na zpaměť, sbíral jsem fotky a podpisy na byl mrtvej z každý samolepky .
Tak jo, vstoupil jsem do řad AMK a šel sem ke strejdovi Blímovi a ten vyřizoval akreditace fotografů a novinářů..strejda už je měl pěkně vycepovaný, takže kdo chtěl visačku musel něco dát…jestli to byl šnaps,nebo flaška okurek to bylo strejdovi jedno…pak jednou strejda ke mně přišel a dal mi plakát z roku 1937 a řekl…hlídej ho , ty plakáty byly jen 3…a týden na to viselo jeho parte…
Začal sem se tedy více méně angažovat hlavně v reklamě a propagaci, jak se tenkrát říkalo…jezdili jsme po vesnicích se štětkou a lepidlem a vylepovali jsme plakáty..v roce 1989 jsem udělal první program…dělám je dodnes…
Pamatuju éru našich skvělých závodníků ze 60tých a 70 let….pamatuju na první cizí jezdce…na první integrální přílby a první barevný kombinézy.
Pamatuju jak Harry Heutmekers si dal sám cvičně dvě kolečka po trati s půllitrem Suzuki a pak prohlásil …no problem…byli jsme odvařený z půllitrů…totéž pak Harry udělal i s čistokrevným superbikem a my jsme srali maggi v kostkách.
Pak se v AMK sešla parta, tenkrát ještě poměrně mladejch lidí,a přebrali jsme po našich předcích prapor Zatáček a drtivá většina tam „dřepíme“ dodnes.
Mezi krásný období patřily roky, kdy jezdili Radek Urbanec, Karel Caesar, Rosťa Nečesánek, Jirka Fejta, Pavel Ouda, Roman Boček,Pavel Bittner, Petr Čermák, Zdenek Sedlák, Petr Šalé……ve dvěpade Karel Kalina, Víťa Hatan nebo Zbyněk Soukup, ve dvackách již zmiňovaný Podlipák,či Jahoda, Seifert a začínající Kolář.
Závody se posouvaly kvalitově, rychlostně, diváků chodily mraky…v roce 1992 a 1993 byla krize, nebyly prachy, tak jsme Zatáčky nejeli..ale pak se povedl restart a jedeme i letos.
Před cca 10ti roky, mi už nestačily Hořice a vymetal sem co jen šlo, jezdil jsem i na dromy, neřešil jsem RR nebo drom.
V té době jsem se seznamoval s mladýma rukama..Indian,Mrtvola, Kamil Holan, Petr Holik Holanec, Filip Filtr Rasocha, Jirka Cowboy Brož, Michal Chalupa, Franta Loučka, Víťa Bican, Michal Javůrek, Honza Čéřa, Mareček Červený…to byly krásný časy a krásný chvíle a taky strašná prdel se užila…postupem času sem znal prakticky celý depo…byla prča s každým, všechno a všichni byli skvělí fajn lidi…zážitky s Podlipákama, to by bylo na samostatnou knížku.
Bez nadsázky byla to doba, kdy depo bylo fakt jedna rodina, nebylo cejtit napětí, naschvály, udávání, nebyly intriky. Bylo to o prestiži i o konkurenci, ale vše v rovině respektu a ferovosti.
Na start přijížděli další draci…Pepi Duchaň, Pedro Homola, Petr Bičiště, Luboš Jelínek, Olin Hanák, Michal Vecko, Martin Holoubek, Martin Sucháček, Alda Nechvátal, Petr Košťál, Míra Pažitný, Petr Řezníček, Lekouš, Magda Hlaváček, veliká a početná banda dakšnářů,nebo traktoristi, jak se v dobrém „nadává“ monařům….
Technické zázemí týmů se zvedalo, týmy potřebovaly stále více místa, měly více techniky, začala se objevovat týmová oblečení, nechybějí ani pipiny v šatičkách či kombinézách.
CzechRR objevuje stále nové a nové kluky…Riša Sedlák, Jirka Veverka, Karel Brandtner, bratranci Petrlové, Dominik Jůda, Vldouš Šnajdr , Jirka Novák, Marek Hartl, Pavel Tomeček, Josef Lukšík…početná rodina dakšnařů je stále velice početná a jejich třída je vždycky ozdobou závodů…monařů ubývá, protože do obliby jdou twiny.
Samostatnou kapitolou jsou Klasici, někomu tento výraz vadí, někdo je uraženej, když se řekne veteráni, nebo snad vetoši…byli to právě Klasici, kdo pomohli v době krize udržet závody v Hořicích a my jsme si k nim nikdy nechovali macešsky..měli své závody Českou Tourist Trophy, když jezdili na pravidelnost a nakonec jsme museli ustoupit a JPHZM nahradit čistokrevným rychlostním závodem.
Čím jsem starší, tím víc vzpomínám..když vyrazím pěšky kolem okruhu, měl bych snad z každýho místa nějakou historku. Je malej zázrak , že se tento okruh tak drží i navzdory kritikům ,stěžovatelům a krvelačným mediím…je velice obtížné v dnešní době, které je plná zlomyslných lidí, lhářů, podvodníků, prospěchářů a senzace chtivých debilů tomu všemu čelit.
Čím jsem starší, tím více se bojím, ano bojím…znám možná 90% všech jezdců, s některými se znám opravdu hodně osobně a bojím se o ně…chci aby Hořice byly vždy tím závodem, na který se budou všichni těšit..je fajn se s těmi všemi milými a dobrými lidmi setkávat.
Jsem rád, že jsem u toho mohl tolik roků být. Jsem rád, že jsem poznal jak v AMK spoustu skvělých a pro Zatáčky zapálených lidí, tak i spoustu fajn lidí, co každoročně zaplní depo U Věže.
díky Larry
Když sem začal chodit na závody, tedy lépe řečeno, když mě tam máma v proutěným kočárku vozila, tak sem z toho moc neměl a prej jsem ani moc nebrečel když kolem lítaly motorky.
Nevím proč, ale na závody jsme chodili do Dachovskýho kopce, možná se táta s mámou báli, možná taky proto, že tenkrát byl velkej národní sport zapisovat si průjezdy jezdců jednotlivými koly.
Kdo měl zachycený v tabulce čísla všech jezdců v každým kole, byl king největší.
Když už sem chodil do školy , tak jsme stejně chodili pořád na Dachovskej kopec…a pamatuju jak jsme leželi v příkopě a když jeli Havlové, Šťastní, Slavíčkové, Malinové kolem nás, tak jsme rukama plácali o silnici…oni jeli metr od nás a nikdo nás ani neokřikoval…
Když sem začal chodit na závody bez rodičů, už jsme si vybírali s klukama i jiný místa…maximální zážitek byl, když v Kudrnáčce upadl Lederer…vyjel z lesa před Kudrnáčkou a chtěl to položit…tak jsme se vyklonili…a řach…Yamaha se zapíchla mezi lidi a on se plavmo pustil Kudrnáčkou bez motorky…zastavil se akorát přede mnou…plexi uražený…červený oči….a ticho jak v hrobě….a pak ke mně vztáhl ruku, skočil jsem na trať a odtáhl ho k nám na deku…pak odešel po svých…nikomu se tenkrát nic nestalo
Pak za mnou přišli chlapi a prej, že když ty motorky tak žeru, že bych měl přijít do AMK..to bylo v době, kdy jsem znal všechno a všechny na zpaměť, sbíral jsem fotky a podpisy na byl mrtvej z každý samolepky .
Tak jo, vstoupil jsem do řad AMK a šel sem ke strejdovi Blímovi a ten vyřizoval akreditace fotografů a novinářů..strejda už je měl pěkně vycepovaný, takže kdo chtěl visačku musel něco dát…jestli to byl šnaps,nebo flaška okurek to bylo strejdovi jedno…pak jednou strejda ke mně přišel a dal mi plakát z roku 1937 a řekl…hlídej ho , ty plakáty byly jen 3…a týden na to viselo jeho parte…
Začal sem se tedy více méně angažovat hlavně v reklamě a propagaci, jak se tenkrát říkalo…jezdili jsme po vesnicích se štětkou a lepidlem a vylepovali jsme plakáty..v roce 1989 jsem udělal první program…dělám je dodnes…
Pamatuju éru našich skvělých závodníků ze 60tých a 70 let….pamatuju na první cizí jezdce…na první integrální přílby a první barevný kombinézy.
Pamatuju jak Harry Heutmekers si dal sám cvičně dvě kolečka po trati s půllitrem Suzuki a pak prohlásil …no problem…byli jsme odvařený z půllitrů…totéž pak Harry udělal i s čistokrevným superbikem a my jsme srali maggi v kostkách.
Pak se v AMK sešla parta, tenkrát ještě poměrně mladejch lidí,a přebrali jsme po našich předcích prapor Zatáček a drtivá většina tam „dřepíme“ dodnes.
Mezi krásný období patřily roky, kdy jezdili Radek Urbanec, Karel Caesar, Rosťa Nečesánek, Jirka Fejta, Pavel Ouda, Roman Boček,Pavel Bittner, Petr Čermák, Zdenek Sedlák, Petr Šalé……ve dvěpade Karel Kalina, Víťa Hatan nebo Zbyněk Soukup, ve dvackách již zmiňovaný Podlipák,či Jahoda, Seifert a začínající Kolář.
Závody se posouvaly kvalitově, rychlostně, diváků chodily mraky…v roce 1992 a 1993 byla krize, nebyly prachy, tak jsme Zatáčky nejeli..ale pak se povedl restart a jedeme i letos.
Před cca 10ti roky, mi už nestačily Hořice a vymetal sem co jen šlo, jezdil jsem i na dromy, neřešil jsem RR nebo drom.
V té době jsem se seznamoval s mladýma rukama..Indian,Mrtvola, Kamil Holan, Petr Holik Holanec, Filip Filtr Rasocha, Jirka Cowboy Brož, Michal Chalupa, Franta Loučka, Víťa Bican, Michal Javůrek, Honza Čéřa, Mareček Červený…to byly krásný časy a krásný chvíle a taky strašná prdel se užila…postupem času sem znal prakticky celý depo…byla prča s každým, všechno a všichni byli skvělí fajn lidi…zážitky s Podlipákama, to by bylo na samostatnou knížku.
Bez nadsázky byla to doba, kdy depo bylo fakt jedna rodina, nebylo cejtit napětí, naschvály, udávání, nebyly intriky. Bylo to o prestiži i o konkurenci, ale vše v rovině respektu a ferovosti.
Na start přijížděli další draci…Pepi Duchaň, Pedro Homola, Petr Bičiště, Luboš Jelínek, Olin Hanák, Michal Vecko, Martin Holoubek, Martin Sucháček, Alda Nechvátal, Petr Košťál, Míra Pažitný, Petr Řezníček, Lekouš, Magda Hlaváček, veliká a početná banda dakšnářů,nebo traktoristi, jak se v dobrém „nadává“ monařům….
Technické zázemí týmů se zvedalo, týmy potřebovaly stále více místa, měly více techniky, začala se objevovat týmová oblečení, nechybějí ani pipiny v šatičkách či kombinézách.
CzechRR objevuje stále nové a nové kluky…Riša Sedlák, Jirka Veverka, Karel Brandtner, bratranci Petrlové, Dominik Jůda, Vldouš Šnajdr , Jirka Novák, Marek Hartl, Pavel Tomeček, Josef Lukšík…početná rodina dakšnařů je stále velice početná a jejich třída je vždycky ozdobou závodů…monařů ubývá, protože do obliby jdou twiny.
Samostatnou kapitolou jsou Klasici, někomu tento výraz vadí, někdo je uraženej, když se řekne veteráni, nebo snad vetoši…byli to právě Klasici, kdo pomohli v době krize udržet závody v Hořicích a my jsme si k nim nikdy nechovali macešsky..měli své závody Českou Tourist Trophy, když jezdili na pravidelnost a nakonec jsme museli ustoupit a JPHZM nahradit čistokrevným rychlostním závodem.
Čím jsem starší, tím víc vzpomínám..když vyrazím pěšky kolem okruhu, měl bych snad z každýho místa nějakou historku. Je malej zázrak , že se tento okruh tak drží i navzdory kritikům ,stěžovatelům a krvelačným mediím…je velice obtížné v dnešní době, které je plná zlomyslných lidí, lhářů, podvodníků, prospěchářů a senzace chtivých debilů tomu všemu čelit.
Čím jsem starší, tím více se bojím, ano bojím…znám možná 90% všech jezdců, s některými se znám opravdu hodně osobně a bojím se o ně…chci aby Hořice byly vždy tím závodem, na který se budou všichni těšit..je fajn se s těmi všemi milými a dobrými lidmi setkávat.
Jsem rád, že jsem u toho mohl tolik roků být. Jsem rád, že jsem poznal jak v AMK spoustu skvělých a pro Zatáčky zapálených lidí, tak i spoustu fajn lidí, co každoročně zaplní depo U Věže.
díky Larry
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Pěkný počtení To už se pak nedivím že všechno víš, všechno znáš když se tam motáš takový léta. Jinak psal si o programu, nechtělo by to už ten program trochu oživit ? Je to léta víceméně stejný, chtělo by to něco víc fresh.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.