1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
mám to doma ale v naftě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: jean192> .. mám to doma ale v naftě
V naftě, hmm - to asi kuli spotřebě, co? tak kolik ti to asi žere, litrů na sto?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Daily byla na kontrole u mechanika, závěr #rychletoprodejzaodvoz
Tak koukám, že budu muset vzít novou daily...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: tak tohle ti nezavidim mam podobnej problem... jen ja se nevracim ze zeme neomezenych moznosti s kapsama plnyma dolaru, ale pojedu ze slovenska.. s holou riti
Twl, víš, kolik si teď uctujou v ktm??? Mám holou prdel jak makak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: ,.. nemá někdo něco na prodej?
Daily byla na kontrole u mechanika, závěr #rychletoprodejzaodvoz
Tak koukám, že budu muset vzít novou daily...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: no ... mel bych tady po zene luxusni W203 .
Chtěl sem na tom vyměnit vodící kladku, už bylo slyšet ložisko, tak sem ji objednal, a předevčírem volá brácha, že přestal fungovat posilovač a pár dalších věcí
Někdy je to načasování nedokonalý.
Naposledy editováno 15.06.2023 16:54:28
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na fotce je črpadlo, co se montuje do toho uložení s konektorem a plovákem, co se pak montuje jako celek do nádrže auta.
Vím, že 5 je výstup, 1 je vstup přes teabag (ten má být asi trvale zaplaven?), vstup 3 (to je po namontování do toho celku vstup přes nějakej další filtr asi?), 4 - odtud se to řine ven, když to není celé ponořené (to je kvůli čemu? nějaké odvzdušnění? Aby nešly bublinky do čerpadla? Nebo se to má nějak propojit s výstupem nebo vstupem kvůli regulaci tlaku? Nebo proč je ten nasávací spodek takto řešen?).
Budu vděčnej , pokud někdo ví a vysvětlí mi to. Díky.
(Aby bylo jasno, nehledám žádnou závadu, jen sem tohle čerpadlo vybalil a ze zvědavosti ho zkoušel ve vodě. Sanžím se jen zjistit, jak přesně to funguje. Žádnej jinej účel to nemá.)
Naposledy editováno 16.06.2023 08:23:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.google.c...5dYpAKsf8UfVJzS8W5nd
Při pohledu zespodu je ta černá trubička (4) na mém obrázku nespojena těsně, ale je tam zboku něco jako tryska, nevím jak to popsat. Prostě dírou ze spoda je vidět, že 3 a 4 jsou propojeny.
Teda, napadá mě právě, jestli to nějak souvisí s regulací tlaku, ale to by muselo být na jiném principu, než membrána (ventil) a pružina z druhé strany.
Regulátor vypadá takhle (je to stejný jako na motorkách):
Naposledy editováno 16.06.2023 09:10:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
(Jak sem psal, ze 4 to proudí ven)
Naposledy editováno 16.06.2023 09:54:22
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nic jineho me nenapada, na jisto bys to zjistil jen kdybys to stare riznul…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale samozřejmě to může být něco úplně jinýho
e.: rychlogůgl
Naposledy editováno 16.06.2023 10:16:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Petr: ono to samo neni regulátor tlaku, ten je jeste na vystupu, spis je to pojišťovací ventil - bude na tom nastaveny vetsi tlak nez je pracovni…
Nic jineho me nenapada, na jisto bys to zjistil jen kdybys to stare riznul…
Žádné staré nemám. Mám jen tuhle "vložku" co sem dal na první obrázek. Proto se na to ptám, jestli to někdo nezná, protože bez toho "husingu" na to nemůžu sám přijít.
Kdby to bylo tohle co píšeš, tak by to podle mě z té (4) netlačilo vodu ven ve chvíli, kdy to stříká z (5) ven bez připojení volně cca 3-4m daleko pod újlem 45stupňů . Nebo myslíš že i tak by tam mohl být takový tlak, že by stejně něco čtyřkou šlo ven?
Každopádně je to dobrá idicie, zkusím horní výstup (5) zaškrtit pakcem a sledovat, jak se mění proud ze (4).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
(Btw, už máš doma motorku a pokračujem v pátrání?)
Naposledy editováno 16.06.2023 10:26:54
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Fizr> kdyz clovek vidi, co jsou autovyvojari schopni vymyslet misto jedne hadice za picoviny, ani se uz nedivi, ze se v tech autech furt neco kurvi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Co se stane, když tím čerpadlem budu chvíli tlačit benzín do vstříků bez regulátoru? Ničí to vstřiky? Přemýšlím, jestli to na pokusy můžu použít takhle, nebo je nutný sehnat nějakej cca 3 Bar regulátor na výstup.
pokud to zapojíš do stávajícího rozvodu tak některá benzín auta mají ještě ventil na hrazdě a ten to pustí do zpátečky ,pokud ne tak bych se bál , dle mého záleží na typu motoru
Pet1970 píše: PetrL3> podle císla najdi přesně na co to je a potom se dá zjistit jak je to zapojené
Předem díky
OE:
CITROËN
152594
152575
152560
152552
152546
PEUGEOT
1525.94
1525.75
1525.60
1525.52
1525.46
RENAULT
6025315873
6025304882
ROVER
ERJ197
WFX100631
Náhradní díl pasuje dle katalogu na modely:
Značka Model Typ od - do KW HP Kód motoru Karoserie
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Skříňová/velkoprostorová limuzína 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX) 07-1996 - 03-2008 44 60 HDZ (TU1M), HFX (TU1JP) Skříňová/velkoprostorová limuzína
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Skříňová/velkoprostorová limuzína 1.4 bivalent 11-2002 - 12-2011 48 65 KFW (TU3JP) Skříňová/velkoprostorová limuzína
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Skříňová/velkoprostorová limuzína 1.4 i (MBKFX, MBKFW) 07-1996 - 12-2011 55 75 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP), KFW (TU3A) Skříňová/velkoprostorová limuzína
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) 07-1996 - 05-2008 44 60 HDZ (TU1M), HFX (TU1JP) velkoprostorová limuzína
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.4 i bivalent (MFKFW) 04-2003 - 10-2008 55 75 KFW (TU3JP) velkoprostorová limuzína
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.4 i (MFKFX, MFKFW, GJKFWB, GJKFWC, GFKFWC) 07-1996 - 12-2011 55 75 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP) velkoprostorová limuzína
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.6 16V (MFNFU) 10-2000 - 12-2011 80 109 NFU (TU5JP4) velkoprostorová limuzína
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.8 i 4WD (MFLFX) 04-1997 - 10-2001 66 90 LFX (XU7JB) velkoprostorová limuzína
CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.8 i (MFLFX) 05-1997 - 10-2002 66 90 LFX (XU7JB) velkoprostorová limuzína
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 12-1999 - 09-2001 65 88 NFZ (TU5JP) velkoprostorová limuzína
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V 02-2000 - 08-2005 85 115 6FZ (EW7J4) velkoprostorová limuzína
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V 01-2003 - 06-2012 100 136 RFN (EW10J4) velkoprostorová limuzína
DAEWOO LANOS (KLAT) 1.3 05-1997 - 55 75 L13(82CUL4) Šikmá zadní část
DAEWOO LANOS (KLAT) 1.5 05-1997 - 63 86 LX6(91CUL4) Šikmá zadní část
DAEWOO LANOS (KLAT) 1.6 16V 05-1997 - 78 106 L44(98CUL4) Šikmá zadní část
DAEWOO LANOS limuzína (KLAT) 1.3 05-1997 - 55 75 L13(82CUL4) limuzína
DAEWOO LANOS limuzína (KLAT) 1.5 05-1997 - 63 86 LX6(91CUL4) limuzína
DAEWOO LANOS limuzína (KLAT) 1.6 16V 02-1997 - 78 106 L44(98CUL4) limuzína
DAEWOO LEGANZA (KLAV) 2.0 16V 06-1997 - 12-2002 98 133 X 20 SED limuzína
DAEWOO LEGANZA (KLAV) 2.2 16V 04-1999 - 12-2002 100 136 T22SED limuzína
DAEWOO NUBIRA (J100) 1.6 16V 05-1997 - 05-1999 78 106 A16DMS Šikmá zadní část
DAEWOO NUBIRA (J100) 2.0 16V 05-1997 - 98 133 X 20 SED Šikmá zadní část
DAEWOO NUBIRA limuzína (J100) 1.6 16V 05-1997 - 05-1999 78 106 A16DMS limuzína
DAEWOO NUBIRA limuzína (J100) 2.0 16V 05-1997 - 98 133 X 20 SED limuzína
DAEWOO NUBIRA Wagon (J100) 1.6 16V 05-1997 - 05-1999 78 106 A16DMS kombi
DAEWOO NUBIRA Wagon (J100) 2.0 16V 05-1997 - 98 133 X 20 SED kombi
MG MG ZR 105 06-2001 - 04-2005 76 103 14 K4F Šikmá zadní část
MG MG ZR 120 06-2001 - 04-2005 86 117 18 K4F Šikmá zadní část
MG MG ZR 160 06-2001 - 04-2005 118 160 18 K4K Šikmá zadní část
MG MG ZS 120 07-2001 - 04-2005 86 117 18 K4F limuzína
MG MG ZS 180 07-2001 - 04-2005 130 177 25 K4F limuzína
MG MG ZS Hatchback 120 07-2001 - 10-2005 86 117 18 K4F Šikmá zadní část
MG MG ZS Hatchback 180 07-2001 - 10-2005 130 177 25 K4F Šikmá zadní část
PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V (2DNFUF, 2DNFUR) 09-2000 - 12-2007 80 109 NFU (TU5JP4) Kabriolet
PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16 09-2000 - 12-2007 100 136 RFN (EW10J4) Kabriolet
PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 1.1 i 09-1998 - 02-2007 44 60 HFZ (TU1JP), HFX (TU1JP) Šikmá zadní část
PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 1.4 i 09-1998 - 12-2012 55 75 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP), KFW (TU3A) Šikmá zadní část
PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 1.6 16V 07-2000 - 04-2009 80 109 NFU (TU5JP4) Šikmá zadní část
PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 1.6 i 09-1998 - 12-2000 65 89 NFZ (TU5JP) Šikmá zadní část
PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 2.0 S16 06-1999 - 12-2007 100 136 RFN (EW10J4) Šikmá zadní část
PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 2.0 S16 04-1999 - 10-2000 99 135 RFR (EW10J4) Šikmá zadní část
PEUGEOT 406 (8B) 1.6 11-1995 - 05-2004 65 88 BFZ (XU5JP) limuzína
PEUGEOT 406 (8B) 1.8 05-1997 - 05-2004 66 90 LFX (XU7JB) limuzína
PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V 11-1995 - 10-2000 81 110 LFY (XU7JP4) limuzína
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 01-1999 - 08-2000 99 135 RFR (EW10J4) limuzína
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo 04-1996 - 05-2004 108 147 RGX (XU10J2TE) limuzína
PEUGEOT 406 (8B) 3.0 24V 10-1996 - 05-2004 140 190 XFZ (ES9J4) limuzína
PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6 03-2000 - 05-2004 152 207 XFX (ES9J4S) limuzína
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V 10-1996 - 10-2000 81 110 LFY (XU7JP4) kombi
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V 10-1996 - 10-2004 97 132 RFV (XU10J4R) kombi
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 Turbo 10-1996 - 10-2004 108 147 RGX (XU10J2TE) kombi
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 24V 10-1996 - 10-2004 140 190 XFZ (ES9J4) kombi
PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.0 16V 03-1997 - 12-2004 97 132 RFV (XU10J4R) kupé
PEUGEOT 406 kupé (8C) 3.0 V6 24V 03-1997 - 12-2004 140 190 XFZ (ES9J4) kupé
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 02-2000 - 08-2005 100 136 RFN (EW10J4) limuzína
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 16V 02-2000 - 08-2005 116 158 3FZ (EW12J4) limuzína
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V 02-2000 - 07-2004 152 207 XFX (ES9J4S) limuzína
PEUGEOT PARTNER Skříňová/velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.1 06-1996 - 09-2005 44 60 HDZ (TU1M) Skříňová/velkoprostorová limuzína
PEUGEOT PARTNER Skříňová/velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.4 06-1996 - 12-2015 55 75 KFX (TU3JP), TU32 Skříňová/velkoprostorová limuzína
PEUGEOT PARTNER velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.1 06-1996 - 10-2002 44 60 HDZ (TU1M), HFX (TU1JP) velkoprostorová limuzína
PEUGEOT PARTNER velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.6 16V 07-2001 - 03-2008 80 109 NFU (TU5JP4) velkoprostorová limuzína
PEUGEOT PARTNER velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.8 05-1997 - 12-2002 66 90 LFX (XU7JB) velkoprostorová limuzína
RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.0 09-2001 - 10-2002 102 139 F4R 700, F4R 701 velkoprostorová limuzína
RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.0 16V (JE0N, JE0L, JE02) 10-1998 - 10-2002 103 140 F4R 700, F4R 701 velkoprostorová limuzína
RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.0 (JE0A) 11-1996 - 10-2000 84 114 F3R 728, F3R 729, F3R 742, F3R 768, F3R 769 velkoprostorová limuzína
RENAULT ESPACE III (JE0_) 3.0 (JE0D) 11-1996 - 10-1998 123 167 Z7X 775 velkoprostorová limuzína
RENAULT ESPACE III (JE0_) 3.0 V6 24V (JE0G, JE0R) 10-1998 - 10-2002 140 190 L7X 727 velkoprostorová limuzína
ROVER 200 II Kabriolet (XW) 216 1.6i 16V 01-1996 - 11-1999 82 111 16 K4F Kabriolet
ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 211 01-1998 - 03-2000 44 60 11 K2D Šikmá zadní část
ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 214 i 11-1995 - 03-2000 55 75 14 K2F Šikmá zadní část
ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 214 Si 11-1995 - 03-2000 76 103 14 K4F Šikmá zadní část
ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 216 Si 11-1995 - 06-1999 82 112 16 K4F Šikmá zadní část
ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 218 K Vi 11-1995 - 03-2000 107 146 18 K4K Šikmá zadní část
ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.4 16V 10-1999 - 05-2005 76 103 14 K4F Šikmá zadní část
ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.4 16V 10-1999 - 05-2005 62 84 14 K4M Šikmá zadní část
ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.6 16V 10-1999 - 05-2005 80 109 16 K4F Šikmá zadní část
ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.8 16V 02-2000 - 05-2005 107 146 18 K4K Šikmá zadní část
ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.8 16V 10-1999 - 05-2005 85 116 18 K4F Šikmá zadní část
ROVER 400 II (RT) 414 Si 05-1995 - 03-2000 76 103 14 K4F limuzína
ROVER 400 II (RT) 420 Si Lux 12-1995 - 03-2000 100 136 20 T4H limuzína
ROVER 400 II Šikmá zadní část (RT) 414 Si 05-1995 - 03-2000 76 103 14 K4F Šikmá zadní část
ROVER 400 II Šikmá zadní část (RT) 416 Si 05-1995 - 03-2000 82 112 16 K4F Šikmá zadní část
ROVER 400 II Šikmá zadní část (RT) 420 Si Lux 12-1995 - 03-2000 100 136 20 T4H Šikmá zadní část
ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 i 06-1996 - 11-1998 107 146 18 K4K kombi
ROVER 400 Tourer (XW) 2.0 i 05-1994 - 11-1998 100 136 20 T4H kombi
ROVER 45 I limuzína (RT) 1.4 02-2000 - 05-2005 76 103 14 K4F limuzína
ROVER 45 I limuzína (RT) 1.6 02-2000 - 05-2005 80 109 16 K4F limuzína
ROVER 45 I limuzína (RT) 1.8 02-2000 - 05-2005 86 117 18 K4F limuzína
ROVER 45 I limuzína (RT) 2.0 V6 02-2000 - 05-2005 110 150 20 K4F limuzína
ROVER 45 I Šikmá zadní část (RT) 1.4 02-2000 - 05-2005 76 103 14 K4F Šikmá zadní část
ROVER 45 I Šikmá zadní část (RT) 1.6 02-2000 - 05-2005 80 109 16 K4F Šikmá zadní část
ROVER 45 I Šikmá zadní část (RT) 1.8 02-2000 - 05-2005 86 117 18 K4F Šikmá zadní část
ROVER 45 I Šikmá zadní část (RT) 2.0 V6 02-2000 - 05-2005 110 150 20 K4F Šikmá zadní část
ROVER COUPE 1.6 16 V 03-1996 - 11-1999 82 111 16 K4F kupé
ROVER COUPE 1.8 16 V 03-1996 - 11-1999 107 145 18 K4K kupé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: pokud to zapojíš do stávajícího rozvodu tak některá benzín auta mají ještě ventil na hrazdě a ten to pustí do zpátečky ,pokud ne tak bych se bál , dle mého záleží na typu motoru
Já tpo nechi montovat do auta, ale jako alternativu pro start motoru mimo motorku třeba. Ne, že bych plánoval sbírat motory, ale prostě chi mít tu možnost, aniž bych z nějaký motorky sundaval nádrž s čerpadlem.
Asi na to dám univerzální ventil s budíkem, na které nastavim 3 bary a bude to.
Naposledy editováno 16.06.2023 13:25:13