globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.6.2023 v 12:58 | Nahoru | #18331
Kúpil som si elektromobil, treba ísť s dobou. Akurát v teréne je to zlé, zapadol som a neviem ho vyprostiť. Potvrdilo sa mi, že elektromobily sú ťažké, môj má 3,4t.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.6.2023 v 15:00 | Nahoru | #18332
jean192> jednomístný sporťák v ecu

mám to doma ale v naftě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.6.2023 v 19:12 | Nahoru | #18333

Pet1970 píše: jean192> .. mám to doma ale v naftě



V naftě, hmm - to asi kuli spotřebě, co? tak kolik ti to asi žere, litrů na sto?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.6.2023 v 23:17 | Nahoru | #18334
[quote=oxygen]V naftě, hmm - to asi kuli spotřebě, co? tak kolik ti to asi žere, litrů na sto? [/quote

Sto jem ještě najel tak nevim

Jinak je to delnas, je už zaplacená

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 13:52 | Nahoru | #18335
,.. nemá někdo něco na prodej?
Daily byla na kontrole u mechanika, závěr #rychletoprodejzaodvoz
Tak koukám, že budu muset vzít novou daily...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 13:58 | Nahoru | #18336
tak tohle ti nezavidim mam podobnej problem... jen ja se nevracim ze zeme neomezenych moznosti s kapsama plnyma dolaru, ale pojedu ze slovenska.. s holou riti

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 14:07 | Nahoru | #18337
Máte to těžký

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 14:26 | Nahoru | #18338

assassin píše: tak tohle ti nezavidim mam podobnej problem... jen ja se nevracim ze zeme neomezenych moznosti s kapsama plnyma dolaru, ale pojedu ze slovenska.. s holou riti



Twl, víš, kolik si teď uctujou v ktm??? Mám holou prdel jak makak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 16:24 | Nahoru | #18339

MedWed píše: ,.. nemá někdo něco na prodej?
Daily byla na kontrole u mechanika, závěr #rychletoprodejzaodvoz
Tak koukám, že budu muset vzít novou daily...

no ... mel bych tady po zene luxusni W203 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 16:54 | Nahoru | #18340

Medved píše: no ... mel bych tady po zene luxusni W203 .



Chtěl sem na tom vyměnit vodící kladku, už bylo slyšet ložisko, tak sem ji objednal, a předevčírem volá brácha, že přestal fungovat posilovač a pár dalších věcí

Někdy je to načasování nedokonalý.

Naposledy editováno 15.06.2023 16:54:28

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 17:03 | Nahoru | #18341
PetrL3> Nojo, ja mam sadu kladek na W203 v regale - zacalo neco popiskovat na studenym motoru, tak jsem rovnou koupil vodici i napinaci. Povolil jsem remen napinakem, zatocil s kladkama, zadna mi neprisla v nijak zalostnem stavu a do toho prisla zena, ze potrebuje nekam jet. Tak jsem zase ten napinak pustil na remen, ze to udelam az odpoledne, az se vrati. A od te doby to ani nepisklo .

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 17:12 | Nahoru | #18342

Medved píše: no ... mel bych tady po zene luxusni W203 .



.. čichám nějakou okenu? Teda ironií?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.6.2023 v 18:26 | Nahoru | #18343
smutné koliesko


Hupcug do každej rodiny!
https://imgbb.com/rQF5Dhr

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 08:20 | Nahoru | #18344
Rozumí tu někdo čerpadlům? Jde mi o běžný 3atm nepřímovstřik benzin.
Na fotce je črpadlo, co se montuje do toho uložení s konektorem a plovákem, co se pak montuje jako celek do nádrže auta.
Vím, že 5 je výstup, 1 je vstup přes teabag (ten má být asi trvale zaplaven?), vstup 3 (to je po namontování do toho celku vstup přes nějakej další filtr asi?), 4 - odtud se to řine ven, když to není celé ponořené (to je kvůli čemu? nějaké odvzdušnění? Aby nešly bublinky do čerpadla? Nebo se to má nějak propojit s výstupem nebo vstupem kvůli regulaci tlaku? Nebo proč je ten nasávací spodek takto řešen?).

Budu vděčnej , pokud někdo ví a vysvětlí mi to. Díky.
(Aby bylo jasno, nehledám žádnou závadu, jen sem tohle čerpadlo vybalil a ze zvědavosti ho zkoušel ve vodě. Sanžím se jen zjistit, jak přesně to funguje. Žádnej jinej účel to nemá.)



Naposledy editováno 16.06.2023 08:23:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 08:44 | Nahoru | #18345
PetrL3> podle me to je vystup z toho “redukcaku" - na obrazku "pressure valve" … jen neni vyvedenej zpet do sani, ale bokem…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 09:00 | Nahoru | #18346
assassin> To si nemyslím (I když, nevím, možná maš pravdu). To, co si postnul ty, je hotový čerpadlo s integrovaným regulátorem. To moje se strká do "housing" jehož součástí je další filtr a i regulátor tlaku, viz:

https://www.google.c...5dYpAKsf8UfVJzS8W5nd

Při pohledu zespodu je ta černá trubička (4) na mém obrázku nespojena těsně, ale je tam zboku něco jako tryska, nevím jak to popsat. Prostě dírou ze spoda je vidět, že 3 a 4 jsou propojeny.

Teda, napadá mě právě, jestli to nějak souvisí s regulací tlaku, ale to by muselo být na jiném principu, než membrána (ventil) a pružina z druhé strany.

Regulátor vypadá takhle (je to stejný jako na motorkách):



Naposledy editováno 16.06.2023 09:10:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 09:40 | Nahoru | #18347
PetrL3> Jestli je to z BMW nebo z něčeho co má "oddělené" půlky nádrže, bude to tryska pro přečerpávací systém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 09:53 | Nahoru | #18348
FiZzeR> Je to na různé francouze a rovery. A jak by to fungovalo? Přeci smyslem je přečerpávat směrem k čerpadlu a ne od čerpadla pryč, ne?

(Jak sem psal, ze 4 to proudí ven)

Naposledy editováno 16.06.2023 09:54:22

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 10:11 | Nahoru | #18349
Petr: ono to samo neni regulátor tlaku, ten je jeste na vystupu, spis je to pojišťovací ventil - bude na tom nastaveny vetsi tlak nez je pracovni…
Nic jineho me nenapada, na jisto bys to zjistil jen kdybys to stare riznul…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 10:14 | Nahoru | #18350
PetrL3> Na principu venturiho efektu, není tam někde nějaká propojka nebo hadice? Těch systémů je hodně, někde to bývá na vratce od railu, někde jsou hadice v nádrži, někde jsou nad nádrží, v jedný půlce pumpa a v druhý plovák s tou podtlakovou částí atd. Princip je stejnej, je tam okruh kde proudí benzín od pumpy a podtlakem strhává benzín z té druhé půlky nádrže.

Ale samozřejmě to může být něco úplně jinýho

e.: rychlogůgl


Naposledy editováno 16.06.2023 10:16:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 10:24 | Nahoru | #18351

assassin píše: Petr: ono to samo neni regulátor tlaku, ten je jeste na vystupu, spis je to pojišťovací ventil - bude na tom nastaveny vetsi tlak nez je pracovni…
Nic jineho me nenapada, na jisto bys to zjistil jen kdybys to stare riznul…



Žádné staré nemám. Mám jen tuhle "vložku" co sem dal na první obrázek. Proto se na to ptám, jestli to někdo nezná, protože bez toho "husingu" na to nemůžu sám přijít.

Kdby to bylo tohle co píšeš, tak by to podle mě z té (4) netlačilo vodu ven ve chvíli, kdy to stříká z (5) ven bez připojení volně cca 3-4m daleko pod újlem 45stupňů . Nebo myslíš že i tak by tam mohl být takový tlak, že by stejně něco čtyřkou šlo ven?

Každopádně je to dobrá idicie, zkusím horní výstup (5) zaškrtit pakcem a sledovat, jak se mění proud ze (4).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 10:25 | Nahoru | #18352
FiZzeR> Rozumím, to by klidně mohlo být ono

(Btw, už máš doma motorku a pokračujem v pátrání?)

Naposledy editováno 16.06.2023 10:26:54

3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 10:32 | Nahoru | #18353
Co se stane, když tím čerpadlem budu chvíli tlačit benzín do vstříků bez regulátoru? Ničí to vstřiky? Přemýšlím, jestli to na pokusy můžu použít takhle, nebo je nutný sehnat nějakej cca 3 Bar regulátor na výstup.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 11:22 | Nahoru | #18354

PetrL3 píše: FiZzeR> Rozumím, to by klidně mohlo být ono

(Btw, už máš doma motorku a pokračujem v pátrání?)



Motorku mám, ale ještě jsem neměl čas a hlavně náladu na to šahat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 12:56 | Nahoru | #18355
PetrL3> Je hezke videt, ze nekdo nema co delat a hraje si ... ja nevim, kam driv skocit. Hajzle.
Fizr> kdyz clovek vidi, co jsou autovyvojari schopni vymyslet misto jedne hadice za picoviny, ani se uz nedivi, ze se v tech autech furt neco kurvi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 13:01 | Nahoru | #18356
PetrL3> podle císla najdi přesně na co to je a potom se dá zjistit jak je to zapojené

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 13:03 | Nahoru | #18357
Medved> Ses měl líp učit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 13:04 | Nahoru | #18358

PetrL3 píše: Co se stane, když tím čerpadlem budu chvíli tlačit benzín do vstříků bez regulátoru? Ničí to vstřiky? Přemýšlím, jestli to na pokusy můžu použít takhle, nebo je nutný sehnat nějakej cca 3 Bar regulátor na výstup.



pokud to zapojíš do stávajícího rozvodu tak některá benzín auta mají ještě ventil na hrazdě a ten to pustí do zpátečky ,pokud ne tak bych se bál , dle mého záleží na typu motoru

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 13:04 | Nahoru | #18359

Pet1970 píše: PetrL3> podle císla najdi přesně na co to je a potom se dá zjistit jak je to zapojené



Předem díky

OE:

CITROËN

152594

152575

152560

152552

152546

PEUGEOT

1525.94

1525.75

1525.60

1525.52

1525.46

RENAULT

6025315873

6025304882

ROVER

ERJ197

WFX100631
Náhradní díl pasuje dle katalogu na modely:

Značka Model Typ od - do KW HP Kód motoru Karoserie

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Skříňová/velkoprostorová limuzína 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX) 07-1996 - 03-2008 44 60 HDZ (TU1M), HFX (TU1JP) Skříňová/velkoprostorová limuzína

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Skříňová/velkoprostorová limuzína 1.4 bivalent 11-2002 - 12-2011 48 65 KFW (TU3JP) Skříňová/velkoprostorová limuzína

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST Skříňová/velkoprostorová limuzína 1.4 i (MBKFX, MBKFW) 07-1996 - 12-2011 55 75 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP), KFW (TU3A) Skříňová/velkoprostorová limuzína

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) 07-1996 - 05-2008 44 60 HDZ (TU1M), HFX (TU1JP) velkoprostorová limuzína

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.4 i bivalent (MFKFW) 04-2003 - 10-2008 55 75 KFW (TU3JP) velkoprostorová limuzína

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.4 i (MFKFX, MFKFW, GJKFWB, GJKFWC, GFKFWC) 07-1996 - 12-2011 55 75 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP) velkoprostorová limuzína

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.6 16V (MFNFU) 10-2000 - 12-2011 80 109 NFU (TU5JP4) velkoprostorová limuzína

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.8 i 4WD (MFLFX) 04-1997 - 10-2001 66 90 LFX (XU7JB) velkoprostorová limuzína

CITROEN BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK 1.8 i (MFLFX) 05-1997 - 10-2002 66 90 LFX (XU7JB) velkoprostorová limuzína

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 12-1999 - 09-2001 65 88 NFZ (TU5JP) velkoprostorová limuzína

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V 02-2000 - 08-2005 85 115 6FZ (EW7J4) velkoprostorová limuzína

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V 01-2003 - 06-2012 100 136 RFN (EW10J4) velkoprostorová limuzína

DAEWOO LANOS (KLAT) 1.3 05-1997 - 55 75 L13(82CUL4) Šikmá zadní část

DAEWOO LANOS (KLAT) 1.5 05-1997 - 63 86 LX6(91CUL4) Šikmá zadní část

DAEWOO LANOS (KLAT) 1.6 16V 05-1997 - 78 106 L44(98CUL4) Šikmá zadní část

DAEWOO LANOS limuzína (KLAT) 1.3 05-1997 - 55 75 L13(82CUL4) limuzína

DAEWOO LANOS limuzína (KLAT) 1.5 05-1997 - 63 86 LX6(91CUL4) limuzína

DAEWOO LANOS limuzína (KLAT) 1.6 16V 02-1997 - 78 106 L44(98CUL4) limuzína

DAEWOO LEGANZA (KLAV) 2.0 16V 06-1997 - 12-2002 98 133 X 20 SED limuzína

DAEWOO LEGANZA (KLAV) 2.2 16V 04-1999 - 12-2002 100 136 T22SED limuzína

DAEWOO NUBIRA (J100) 1.6 16V 05-1997 - 05-1999 78 106 A16DMS Šikmá zadní část

DAEWOO NUBIRA (J100) 2.0 16V 05-1997 - 98 133 X 20 SED Šikmá zadní část

DAEWOO NUBIRA limuzína (J100) 1.6 16V 05-1997 - 05-1999 78 106 A16DMS limuzína

DAEWOO NUBIRA limuzína (J100) 2.0 16V 05-1997 - 98 133 X 20 SED limuzína

DAEWOO NUBIRA Wagon (J100) 1.6 16V 05-1997 - 05-1999 78 106 A16DMS kombi

DAEWOO NUBIRA Wagon (J100) 2.0 16V 05-1997 - 98 133 X 20 SED kombi

MG MG ZR 105 06-2001 - 04-2005 76 103 14 K4F Šikmá zadní část

MG MG ZR 120 06-2001 - 04-2005 86 117 18 K4F Šikmá zadní část

MG MG ZR 160 06-2001 - 04-2005 118 160 18 K4K Šikmá zadní část

MG MG ZS 120 07-2001 - 04-2005 86 117 18 K4F limuzína

MG MG ZS 180 07-2001 - 04-2005 130 177 25 K4F limuzína

MG MG ZS Hatchback 120 07-2001 - 10-2005 86 117 18 K4F Šikmá zadní část

MG MG ZS Hatchback 180 07-2001 - 10-2005 130 177 25 K4F Šikmá zadní část

PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V (2DNFUF, 2DNFUR) 09-2000 - 12-2007 80 109 NFU (TU5JP4) Kabriolet

PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16 09-2000 - 12-2007 100 136 RFN (EW10J4) Kabriolet

PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 1.1 i 09-1998 - 02-2007 44 60 HFZ (TU1JP), HFX (TU1JP) Šikmá zadní část

PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 1.4 i 09-1998 - 12-2012 55 75 KFX (TU3JP), KFW (TU3JP), KFW (TU3A) Šikmá zadní část

PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 1.6 16V 07-2000 - 04-2009 80 109 NFU (TU5JP4) Šikmá zadní část

PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 1.6 i 09-1998 - 12-2000 65 89 NFZ (TU5JP) Šikmá zadní část

PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 2.0 S16 06-1999 - 12-2007 100 136 RFN (EW10J4) Šikmá zadní část

PEUGEOT 206 Šikmá zadní část (2A/C) 2.0 S16 04-1999 - 10-2000 99 135 RFR (EW10J4) Šikmá zadní část

PEUGEOT 406 (8B) 1.6 11-1995 - 05-2004 65 88 BFZ (XU5JP) limuzína

PEUGEOT 406 (8B) 1.8 05-1997 - 05-2004 66 90 LFX (XU7JB) limuzína

PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V 11-1995 - 10-2000 81 110 LFY (XU7JP4) limuzína

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 01-1999 - 08-2000 99 135 RFR (EW10J4) limuzína

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo 04-1996 - 05-2004 108 147 RGX (XU10J2TE) limuzína

PEUGEOT 406 (8B) 3.0 24V 10-1996 - 05-2004 140 190 XFZ (ES9J4) limuzína

PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6 03-2000 - 05-2004 152 207 XFX (ES9J4S) limuzína

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V 10-1996 - 10-2000 81 110 LFY (XU7JP4) kombi

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V 10-1996 - 10-2004 97 132 RFV (XU10J4R) kombi

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 Turbo 10-1996 - 10-2004 108 147 RGX (XU10J2TE) kombi

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 24V 10-1996 - 10-2004 140 190 XFZ (ES9J4) kombi

PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.0 16V 03-1997 - 12-2004 97 132 RFV (XU10J4R) kupé

PEUGEOT 406 kupé (8C) 3.0 V6 24V 03-1997 - 12-2004 140 190 XFZ (ES9J4) kupé

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 02-2000 - 08-2005 100 136 RFN (EW10J4) limuzína

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 16V 02-2000 - 08-2005 116 158 3FZ (EW12J4) limuzína

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V 02-2000 - 07-2004 152 207 XFX (ES9J4S) limuzína

PEUGEOT PARTNER Skříňová/velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.1 06-1996 - 09-2005 44 60 HDZ (TU1M) Skříňová/velkoprostorová limuzína

PEUGEOT PARTNER Skříňová/velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.4 06-1996 - 12-2015 55 75 KFX (TU3JP), TU32 Skříňová/velkoprostorová limuzína

PEUGEOT PARTNER velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.1 06-1996 - 10-2002 44 60 HDZ (TU1M), HFX (TU1JP) velkoprostorová limuzína

PEUGEOT PARTNER velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.6 16V 07-2001 - 03-2008 80 109 NFU (TU5JP4) velkoprostorová limuzína

PEUGEOT PARTNER velkoprostorová limuzína (5_, G_) 1.8 05-1997 - 12-2002 66 90 LFX (XU7JB) velkoprostorová limuzína

RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.0 09-2001 - 10-2002 102 139 F4R 700, F4R 701 velkoprostorová limuzína

RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.0 16V (JE0N, JE0L, JE02) 10-1998 - 10-2002 103 140 F4R 700, F4R 701 velkoprostorová limuzína

RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.0 (JE0A) 11-1996 - 10-2000 84 114 F3R 728, F3R 729, F3R 742, F3R 768, F3R 769 velkoprostorová limuzína

RENAULT ESPACE III (JE0_) 3.0 (JE0D) 11-1996 - 10-1998 123 167 Z7X 775 velkoprostorová limuzína

RENAULT ESPACE III (JE0_) 3.0 V6 24V (JE0G, JE0R) 10-1998 - 10-2002 140 190 L7X 727 velkoprostorová limuzína

ROVER 200 II Kabriolet (XW) 216 1.6i 16V 01-1996 - 11-1999 82 111 16 K4F Kabriolet

ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 211 01-1998 - 03-2000 44 60 11 K2D Šikmá zadní část

ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 214 i 11-1995 - 03-2000 55 75 14 K2F Šikmá zadní část

ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 214 Si 11-1995 - 03-2000 76 103 14 K4F Šikmá zadní část

ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 216 Si 11-1995 - 06-1999 82 112 16 K4F Šikmá zadní část

ROVER 200 II Šikmá zadní část (RF) 218 K Vi 11-1995 - 03-2000 107 146 18 K4K Šikmá zadní část

ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.4 16V 10-1999 - 05-2005 76 103 14 K4F Šikmá zadní část

ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.4 16V 10-1999 - 05-2005 62 84 14 K4M Šikmá zadní část

ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.6 16V 10-1999 - 05-2005 80 109 16 K4F Šikmá zadní část

ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.8 16V 02-2000 - 05-2005 107 146 18 K4K Šikmá zadní část

ROVER 25 I Šikmá zadní část (RF) 1.8 16V 10-1999 - 05-2005 85 116 18 K4F Šikmá zadní část

ROVER 400 II (RT) 414 Si 05-1995 - 03-2000 76 103 14 K4F limuzína

ROVER 400 II (RT) 420 Si Lux 12-1995 - 03-2000 100 136 20 T4H limuzína

ROVER 400 II Šikmá zadní část (RT) 414 Si 05-1995 - 03-2000 76 103 14 K4F Šikmá zadní část

ROVER 400 II Šikmá zadní část (RT) 416 Si 05-1995 - 03-2000 82 112 16 K4F Šikmá zadní část

ROVER 400 II Šikmá zadní část (RT) 420 Si Lux 12-1995 - 03-2000 100 136 20 T4H Šikmá zadní část

ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 i 06-1996 - 11-1998 107 146 18 K4K kombi

ROVER 400 Tourer (XW) 2.0 i 05-1994 - 11-1998 100 136 20 T4H kombi

ROVER 45 I limuzína (RT) 1.4 02-2000 - 05-2005 76 103 14 K4F limuzína

ROVER 45 I limuzína (RT) 1.6 02-2000 - 05-2005 80 109 16 K4F limuzína

ROVER 45 I limuzína (RT) 1.8 02-2000 - 05-2005 86 117 18 K4F limuzína

ROVER 45 I limuzína (RT) 2.0 V6 02-2000 - 05-2005 110 150 20 K4F limuzína

ROVER 45 I Šikmá zadní část (RT) 1.4 02-2000 - 05-2005 76 103 14 K4F Šikmá zadní část

ROVER 45 I Šikmá zadní část (RT) 1.6 02-2000 - 05-2005 80 109 16 K4F Šikmá zadní část

ROVER 45 I Šikmá zadní část (RT) 1.8 02-2000 - 05-2005 86 117 18 K4F Šikmá zadní část

ROVER 45 I Šikmá zadní část (RT) 2.0 V6 02-2000 - 05-2005 110 150 20 K4F Šikmá zadní část

ROVER COUPE 1.6 16 V 03-1996 - 11-1999 82 111 16 K4F kupé

ROVER COUPE 1.8 16 V 03-1996 - 11-1999 107 145 18 K4K kupé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.6.2023 v 13:24 | Nahoru | #18360

Pet1970 píše: pokud to zapojíš do stávajícího rozvodu tak některá benzín auta mají ještě ventil na hrazdě a ten to pustí do zpátečky ,pokud ne tak bych se bál , dle mého záleží na typu motoru



Já tpo nechi montovat do auta, ale jako alternativu pro start motoru mimo motorku třeba. Ne, že bych plánoval sbírat motory, ale prostě chi mít tu možnost, aniž bych z nějaký motorky sundaval nádrž s čerpadlem.
Asi na to dám univerzální ventil s budíkem, na které nastavim 3 bary a bude to.



Naposledy editováno 16.06.2023 13:25:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist