Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 10:20 | Nahoru | #1801
počkejte si, příští rok vyjede nová Ducati a všem včetně BMW natrhne zadní otvor :D :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 10:29 | Nahoru | #1802
Perňa_81> S tou volnou jsem to nemyslel špatně, jen mi letos přijde, že se v ní ukazuje víc rychlíků než v minulých letech (možná je to tím, že jsem si toho víc začal všímat) a na příští rok bude ještě nabitější (tuším)... Každopádně pokud ptáci štěbetaj stejně, tak si taky myslím, že se "nová" volná zrodí z CSC - což by byl určitě správný krok ... Je fakt, že se tím odtrhne od mistráku, ale zase IV tu medializaci má dobře zmáknutou... A mistrák jet na 2 závody (dopo - odpo) nebo sobota neděle si myslím, že je taky správný směr...

Každopádně v Hondě se říká, že nemáme očekávat nic převratnýho - ale to se říká každý rok... Je fakt, že Honda bude vždycky masová výroba zaměřená i ve sportech na co nejširší klientelu, čili to bude opět "blbuvzdorná" motorka s hodným výkonem...

Prostě nakonec je jedno na které značce se bude jezdit, jde o to aby motor byl v sérii silný a zbytek (podvozek, brzdy atd.) se prostě přizpůsobí.... A je fakt, že loni mi neuznali převodovku na záruku a to mým srdcovým pohledem na Hondu zamávalo ...

No a do příště stejně budu spolupracovat s Halbichem a překvapilo mě, že Kawa uznává závady na motoru z okruhu a když jsem viděl Honzu jak na ní lítá nízkých 9 na slováči, tak se mi začíná líbit (motorku myslím )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 10:34 | Nahoru | #1803

Nikotýn píše: počkejte si, příští rok vyjede nová Ducati a všem včetně BMW natrhne zadní otvor :D :D :D



Ducati může vyjet s čím chce, prostě to bude hezká motorka s image, ale na okruh bych jí nechtěl... Nemám proti ní nic, dokážu si představit, že si pořídím monstra na kochačku krajinou, ale na okruh chci něco levnějšího, spolehlivějšího... Jsem okruhový kuřátko (4 sezony) a těch rozhašených ducatek bylo už nějak mnoho... Tyhle žabomyší války (ital - japonec) jsou předmětem nekonečných debat, ale určitě sám víš nejlíp jak to ve skutečnosti je... A jak je na tom tvé "R"?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 10:48 | Nahoru | #1804

Nikotýn píše: počkejte si, příští rok vyjede nová Ducati a všem včetně BMW natrhne zadní otvor :D :D :D



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 10:59 | Nahoru | #1805

Dawe02 píše: saly.pce> kdyz o tom tak premyslim, tak on tam mozna ani retez nikdy nemel!! To by lecos vysvetlovalo. Tak to stepo omluva, jestli jsi to tlacil, tak slusnej vykon!



počkej až srosteš ty zmetku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 11:17 | Nahoru | #1806
stepos79> jak se znam, tak driv nez me chytis (sneku ) tak se zase rozlamu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 11:20 | Nahoru | #1807

Prasouš píše: Ducati může vyjet s čím chce, prostě to bude hezká motorka s image, ale na okruh bych jí nechtěl... Nemám proti ní nic, dokážu si představit, že si pořídím monstra na kochačku krajinou, ale na okruh chci něco levnějšího, spolehlivějšího... Jsem okruhový kuřátko (4 sezony) a těch rozhašených ducatek bylo už nějak mnoho... Tyhle žabomyší války (ital - japonec) jsou předmětem nekonečných debat, ale určitě sám víš nejlíp jak to ve skutečnosti je... A jak je na tom tvé "R"?



moje kočička je opět jako nová už sem jí i zajel a tímpádem může lítat jak se jí zachce, jen mě je jí po letech na okruhu už líto trápit, tak sem jí přezul na mokrý a je z ní specialistka vodní

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 11:28 | Nahoru | #1808
Nikotýn> Tak gratulace, že opět žije.... Ale mlátit "R" na vodě je docela škoda nee, no i když co s ní jinýho že? Hlavně ať slouží

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 11:52 | Nahoru | #1809

Dawe02 píše: stepos79> jak se znam, tak driv nez me chytis (sneku ) tak se zase rozlamu



už jsem ti říkal, že jsem neměl nikdy nic zlomeného

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 13:17 | Nahoru | #1810

Prasouš píše: Ducati může vyjet s čím chce, prostě to bude hezká motorka s image, ale na okruh bych jí nechtěl... Nemám proti ní nic, dokážu si představit, že si pořídím monstra na kochačku krajinou, ale na okruh chci něco levnějšího, spolehlivějšího... Jsem okruhový kuřátko (4 sezony) a těch rozhašených ducatek bylo už nějak mnoho... Tyhle žabomyší války (ital - japonec) jsou předmětem nekonečných debat, ale určitě sám víš nejlíp jak to ve skutečnosti je... A jak je na tom tvé "R"?



Jako zástupce okruhových kuřátek to vidím ouplně stejně...

Jen se těším na ty zaškňůřené ksichty, jak Ducati vyjede se čtyřmi válci...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 13:22 | Nahoru | #1811

.Kolda. píše: Jako zástupce okruhových kuřátek to vidím ouplně stejně...

Jen se těším na ty zaškňůřené ksichty, jak Ducati vyjede se čtyřmi válci...



tak to bohudík nevyjede, páč to má být stopro dvouválec vrtání 112, 10 a 1198 má 104 atd., atd. bude to raketa řekl bych

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 13:28 | Nahoru | #1812

Nikotýn píše: tak to bohudík nevyjede, páč to má být stopro dvouválec vrtání 112, 10 a 1198 má 104 atd., atd. bude to raketa řekl bych



no raketa to bude stopro co se týče peněz

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 13:31 | Nahoru | #1813

Nikotýn píše: tak to bohudík nevyjede, páč to má být stopro dvouválec vrtání 112, 10 a 1198 má 104 atd., atd. bude to raketa řekl bych



to bude asi konkurence pro motory S@S ne? nezacnou to davat do Hádéček jako velkoobjemovy twiny...?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 13:41 | Nahoru | #1814

Nikotýn píše: tak to bohudík nevyjede, páč to má být stopro dvouválec vrtání 112, 10 a 1198 má 104 atd., atd. bude to raketa řekl bych



Podle dostupnejch informací to bude samozřejmě dvouvál 1200, s vrtáním 112 a zdvihem 60, schopnej točit 13.000 ot. s výkonem v sérii 200k. Přijde o trubkovej rám, bude mít hliníkovej polorám jen v horní části, zbytek nosný konstrukce bude sám motor, na kterym bude rovnou kyvka. Kvůli ní se motor trochu zakloní, aby klika a převodovka byla co nejvíc vepředu a kyvka byla co nejdelší. Suchá hmotnost má bejt cca 160kg v silniční verzi. To je asi všechno, co se do teď dostalo do světa.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 13:50 | Nahoru | #1815
Je se vrátim trochu k Slovakia ringu
Jak jsem sebou pleštil v prvním vracáku tak ať sem čekal jak sem čekal nikdo neběžel mi alespoň pomoct zvednout bajk pač byl 1/2metrové hloubce kačera sam bych ho nezved ani náááhodou a na stanovištích traťáku v boudách po 1 borcovi a ti se zmohli jen na mávání žlutou vlajkou
Kdyby došlo k něčemu horším tak si myslím že by nastal velkej průser kdo by tam koho křísil ???? s první pomoci to zmáklé teda nemají

Naposledy editováno 15.06.2011 13:52:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 14:04 | Nahoru | #1816
gorkin> Jééé, čéče co to děláš, že jsi si povídal s kačírkem? Hlavně že jsi OK Spíš mi ještě řekni, nějaký poznatek k našemu systému? Funguje vše jak má?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 14:09 | Nahoru | #1817
saly.pce> Viděl jsi film Zachraňte vojina Ryana ??? Tom Sezimoore si taky zbírál hlínu a dával do pixlí na pamatku z bojiště
Takže mam už doma Kačer z Brna a Slovakie teda néé žebych prahnul po nějakém dalším ale i to se stává

sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 14:11 | Nahoru | #1818
Jo a stala se chyba u mne to byl poznatek s IV Racing 2 dny před váma tedy DAčkem
Tak se omlouvám za vtěrku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 14:16 | Nahoru | #1819

Prasouš píše: Perňa_81> S tou volnou jsem to nemyslel špatně, jen mi letos přijde, že se v ní ukazuje víc rychlíků než v minulých letech (možná je to tím, že jsem si toho víc začal všímat) a na příští rok bude ještě nabitější (tuším)... Každopádně pokud ptáci štěbetaj stejně, tak si taky myslím, že se "nová" volná zrodí z CSC - což by byl určitě správný krok ... Je fakt, že se tím odtrhne od mistráku, ale zase IV tu medializaci má dobře zmáknutou... A mistrák jet na 2 závody (dopo - odpo) nebo sobota neděle si myslím, že je taky správný směr...



Tohle by se mi moc líbilo...

Gorkin: Když sebou plácnes, tak nic nezvedej (pokud motorka neleží na tobě ) a jdi pryč. Traťáci se o motorku postarají...
Co jsem viděl pády na Slovači, tak traťáci vždycky vše rychle vyřešily. Líbilo se mi, že i když běželi pro motorku, tak jeden z nic i v kačírku mával žlutou...
Ale stát se mohlo. Nikdo není dokonalý...

Ducatisti: Tak s budu asi škňůřit sám... Škoda, že závodění na Ducati je tak drahé... po všech stránkách... I když BMW jí poslední dobou zdatně konkuruje...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 14:17 | Nahoru | #1820
gorkin> Tak to máš přede mnou náskok, to já mám z Brna, ale pak vlastně i 2x ze Sosnové Tam jak se člověk nehlídá, tak to jde raz dva...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 15:17 | Nahoru | #1821

Biker_xx píše: Podle dostupnejch informací to bude samozřejmě dvouvál 1200, s vrtáním 112 a zdvihem 60, schopnej točit 13.000 ot. s výkonem v sérii 200k. Přijde o trubkovej rám, bude mít hliníkovej polorám jen v horní části, zbytek nosný konstrukce bude sám motor, na kterym bude rovnou kyvka. Kvůli ní se motor trochu zakloní, aby klika a převodovka byla co nejvíc vepředu a kyvka byla co nejdelší. Suchá hmotnost má bejt cca 160kg v silniční verzi. To je asi všechno, co se do teď dostalo do světa.



Jinak tady je zatím nejmíň maskovaná fotka: [url=

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 15:19 | Nahoru | #1822

Biker_xx píše: Podle dostupnejch informací to bude samozřejmě dvouvál 1200, s vrtáním 112 a zdvihem 60, schopnej točit 13.000 ot. s výkonem v sérii 200k. Přijde o trubkovej rám, bude mít hliníkovej polorám jen v horní části, zbytek nosný konstrukce bude sám motor, na kterym bude rovnou kyvka. Kvůli ní se motor trochu zakloní, aby klika a převodovka byla co nejvíc vepředu a kyvka byla co nejdelší. Suchá hmotnost má bejt cca 160kg v silniční verzi. To je asi všechno, co se do teď dostalo do světa.



- zní to nádherně

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 15:25 | Nahoru | #1823
[quote=Biker_xx]Jinak tady je zatím nejmíň maskovaná fotka: [url= bude to asi masakr...

sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 15:27 | Nahoru | #1824
Wau, to je nádhera....neskutečná

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.6.2011 v 23:52 | Nahoru | #1825

.Kolda. píše: Tohle by se mi moc líbilo...

Gorkin: Když sebou plácnes, tak nic nezvedej (pokud motorka neleží na tobě ) a jdi pryč. Traťáci se o motorku postarají...
Co jsem viděl pády na Slovači, tak traťáci vždycky vše rychle vyřešily. Líbilo se mi, že i když běželi pro motorku, tak jeden z nic i v kačírku mával žlutou...
Ale stát se mohlo. Nikdo není dokonalý...

Ducatisti: Tak s budu asi škňůřit sám... Škoda, že závodění na Ducati je tak drahé... po všech stránkách... I když BMW jí poslední dobou zdatně konkuruje...



...hele Ty vyhaslá závodnická megahvězdo,přestup na novou Ducnu je Tvoje jediná šance jak se vrátit na vrchol amatérskýho mrdání po okruzích vždyť dneska Tě pojede každý PRASE

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

16.6.2011 v 09:10 | Nahoru | #1826

norihaga píše: ...hele Ty vyhaslá závodnická megahvězdo,přestup na novou Ducnu je Tvoje jediná šance jak se vrátit na vrchol amatérskýho mrdání po okruzích vždyť dneska Tě pojede každý PRASE



není co dodat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

16.6.2011 v 12:18 | Nahoru | #1827

norihaga píše: ...hele Ty vyhaslá závodnická megahvězdo,přestup na novou Ducnu je Tvoje jediná šance jak se vrátit na vrchol amatérskýho mrdání po okruzích vždyť dneska Tě pojede každý PRASE



Ještě jsi zapomněl napsat PRASE, KTERÉ VZEŠLO Z NAŠEHO CHLÍVKU...
...šak počkej v Brně...on má svaly, já mám čáry (montážní pěna začíná být aktuální)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

16.6.2011 v 12:43 | Nahoru | #1828
.Kolda.> Hagouš má taky čáru. Na slipech...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

16.6.2011 v 13:30 | Nahoru | #1829

.Kolda. píše: Ještě jsi zapomněl napsat PRASE, KTERÉ VZEŠLO Z NAŠEHO CHLÍVKU...
...šak počkej v Brně...on má svaly, já mám čáry (montážní pěna začíná být aktuální)...



stačí cukr do nádrže

3 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

16.6.2011 v 14:55 | Nahoru | #1830
Vymýšlejte si co chcete, ale v Brně budu mít ten nejbrutálnější alarm u motorky, takže můžu v klidu spát ... Je fakt, že Brno moc neumím, ale pokusím se opět zlepšit... Ty 2 vteřiny dolů by mohlo být reálný ne? ...

Hagouši, ty Koldodráždiči, doufám, že jsi se včera moc nezlískal a dorazíš dnes na tankovou plzničku alkoholiku ...

Hustokrutopřísnej alarm BIZZY:

Naposledy editováno 16.06.2011 15:04:04
Téma je zamknuto


TOPlist