Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888 píše: FiffiQ> a co ventily ?
Ventily jsem seřídil. Sací 0.05, výfukový 0.10.
diesell píše: Vito_Corleone> A tak aspon Babeta jede ne?
Čéče babeta je už rok nepojízdná, sou tam v prdeli ty odstředivý spojky a řadicí automat, je to docela složitá záležitost, pak se musí opravit magneto, přepaluje to žárovky. Celkem asi 5 táců oprava. No na podzim se k tomu snad rozhoupu
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vito_Corleone píše: FiffiQ> mrkni na těsnění mezi karbecem a hlavou. Co jehla, na jakym zářezu ji máš? Jakou máš trysku?
Kdyby to sálo falešnej vzduch, tak by mi to blblo v celým spektru otáček, ne? Ale i přesto jsem všechno zkontroloval. Jehlu mám na druhém zářezu od spoda, standardní je u tohole karbu prostředek (3 od spoda). Tryska #97,5 hlavní, #15 volnoběžná, šoupátko 2.0, jehla 4cm2.
Ventily seřizuju podle toho, co mi napsal výrobce. Jezdím jenom silnici, tak motor žádnou extra čočku nedostává,.. Zkusím jim dát tedy větší vůle, radši.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
diesell píše: tazman79> Jooooo,tak to vim, mladej dojel druhej trenink, prijel k autu a jak slizal s motorky,tak mu spadla a zvedal jsem mu ji a ani jsem si blbec nevsiml cisla
Moc děkuji za informace , mladej totiž řekl, že z trati pojede sám. No a když jsme přisli nahoru tak koukáme, že motorka je krásně zaparkovaná. Tak se ho ptáme, to jsi zaparkoval sám? On že jo a ani nespadl. A potom si tady přečteme, že jsi ho zvedal. No, nastal křížový výslech a lezlo to z něho jak z chlupatý deky, vůbec nechápal jak to můžem vědět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
FiffiQ píše: Kdyby to sálo falešnej vzduch, tak by mi to blblo v celým spektru otáček, ne? Ale i přesto jsem všechno zkontroloval. Jehlu mám na druhém zářezu od spoda, standardní je u tohole karbu prostředek (3 od spoda). Tryska #97,5 hlavní, #15 volnoběžná, šoupátko 2.0, jehla 4cm2.
Ventily seřizuju podle toho, co mi napsal výrobce. Jezdím jenom silnici, tak motor žádnou extra čočku nedostává,.. Zkusím jim dát tedy větší vůle, radši.
Já mam 140ku lifana a v základu tam byla tryska 94, teď tam mam 97 a šlape to řek bych uplně stejně. Brácha má na Orionu 150 v základu 98 trysku a když zkoušel 102ku, tk ta si s motorem už nerozumněla...
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vito_Corleone píše: FiffiQ> Hle a jehlu mam na uplně spodnim zářezu, jinak mi to dělá neplechu.
Dneska jsem zkusil další věc. Vyměnil jsem zapalovací cívku,.. jelo to jak má, super. Byl jsem šťastnej, že už jsem to vyřešil, ale po pár km to bylo zas. Takže to zřejmě dělá zapalování, který mi ty cívky ničí. Ale je mi to divný, jaktože to ničí cívky a neničí to CDI jednotku? Jedině, že by byla oproti cívce předimenzovaná na větší porud.
Co s tím? Jiný zapalování mám, ale moc se mi do toho nechce,.. ale asi mi nic jiného nezbývá, že?
tazman79 píše: zefl> Jo taky jsme chlamali, holt internet je všemocný a aspoň ví, že se všechno dovíme . Ale na ten jeho výraz, když zjistil že to víme nezapomenu
Jeeezisi, tos to je mi ho az lito spunta, no ale konec koncu jsem prispel k vychove, ze lhat se nema . Ale byl chudak uplne kaput, tak tak z toho slezl
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Wiky píše: tak jsem konečně složil motor, ale chtěl bych se zeptat jak dlouho zajíždět když jsem vyměnil i píst? Ty vedra na to teď taky nebudou asi úplně dobrý
Při zajíždění 4-taktu je hlavně důležitý často měnit olej. U stejnýho motoru je to 200 - 500 - 1000 - 2000 a pak každých 2000 kilometrů. Nepodtáčet, řadit, ale zase taky nepřetahovat.