Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: YOSH_BOY> asi špalek
hmmm vcelku smysluplná úprava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
YOSH_BOY píše: hmmm vcelku smysluplná úprava
to ma byt úprava corsara. Amann by byl zdroj náhradních dílů1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: to ma byt úprava corsara. Amann by byl zdroj náhradních dílů
Budes rozprodavat Amanna na dily? Tak se hlasim na par veci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: Budes rozprodavat Amanna na dily? Tak se hlasim na par veci
Tak to bohužel kolego Buďto Amanna prodám celýho (což je dost nepravděpodobný)a nebo si ho nechám buďto jako leštěnku, jako kružítko a nebo jako zdroj tuningových součástek. Ale výprodej se konat nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ty kola samozřejmě zvážím. Ale jelikož se jedná o klasický Brembo bláta co jsem měl na Benelli a maj je tuším i rsv bez factory, tak by tam výrazná úspora být měla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jinak ta race prestavba corsara je paráda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: Mileek> jo máš recht. Corsaro má šest, já myslel že rsv má taky šest. Zvážím a dám info.
Ani to nevaž, měl jsem ve čtvrtek v pazourách zadní kolo z Corsara a těžký jak hovado, snad i na TLR jsem měl lehčí, zlatý Forged OZtka z RSV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
e: jo a ty tvý jsou o něco lehčí než ty kovaný z RSV1000R Factory, to je jasný
Naposledy editováno 07.06.2014 12:21:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Jasek> Triumph Speed Triple r.v. 2011, zadní kolo, žádnej výkovek ani kosmickej materiál, ale je to letmáč, tudíž bez ložisek a kotouče. Jinak jasný, že ty kovaný OZ od Aprilie Factory zatím vedou
e: jo a ty tvý jsou o něco lehčí než ty kovaný z RSV1000R Factory, to je jasný
A ty kola z RSV4 factory jsou jeste lehci nez ty kovany z RSV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jinak ta značka je JWL, ale to NENÍ výrobce, páč tu značku najdeš i na OZetech, marčeskách z ducati, BBS kolech na auta a spoustě dalších...
JWL je něco jako punc, norma, standard pro hliníkové kola, tzn. z hlediska bezpečnosti způsobilé pro provoz. Více tady
Kola na RSV4 a hliníkové na Factory od 2006 by měla vyrábět firma Malgatech, prý ruská. Nic jsem o té firmě nenašel, možná proto, že mají název jen v azbuce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: To zkraceni sani se tak urcite chova, to uz se u TL zkouselo a vysledky presne jak rikas. Osobne nevidim ani moc smysl v tech svodech s velkym peumerem - ne pro big bore motor, ma to smysl pokud se honi kone tim ze se posouva kroutak do vyssich otacek...
U me vetsi prumer svodu prinesl +- hovno na seriovym motoru Ale chtel jsem jiny ladaky a hlavne pres zimu chci jit do big bore 1080 + race vacky pres Murkina, tak at to mam pripraveny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pepa1098 píše: assassin> jak říkáš zkusím vrátit ty hrdla a uvidíme co to řekne
Hele a nechce to jen doladit na stolici kdyz delas takovy zasahy? Ono by bylo nejlepsi vzit upraveny dilya origo a zmerit s jednim setem a pak menit upraveny a videl by jsi co jak ma vliv. Ale samo ze to stoji prachy a nikdo neni charita. A stejne budes davat
ten vetsi obsah, tak by to nemelo cenu
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |