globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 17:14 | Nahoru | #1771
Dewwil : cece tak me to prijde skoro dokonaly takhle. Dokonce ty klasicky brzdice se mi libi vic. Fakt paradni bajk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 18:22 | Nahoru | #1772
assassin> No já neříkám, že bych to na tý fotce nechtěl, je krásný... Ale musím vycházet z toho co má Jindřej k dispozici a to jsou ty Vohlinsy s radiálama a monoblokama

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 18:23 | Nahoru | #1773
dewwil> a ty by tomu taky slušely

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 18:24 | Nahoru | #1774
a co bude mít místo nich?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 18:27 | Nahoru | #1775
YOSH_BOY> Asi Amannorsaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 18:42 | Nahoru | #1776
YOSH_BOY> asi špalek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 18:52 | Nahoru | #1777

Jindřej píše: YOSH_BOY> asi špalek


hmmm vcelku smysluplná úprava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 18:56 | Nahoru | #1778

YOSH_BOY píše: hmmm vcelku smysluplná úprava

to ma byt úprava corsara. Amann by byl zdroj náhradních dílů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 22:07 | Nahoru | #1779

Jindřej píše: to ma byt úprava corsara. Amann by byl zdroj náhradních dílů



Budes rozprodavat Amanna na dily? Tak se hlasim na par veci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.6.2014 v 08:44 | Nahoru | #1780

dakarista píše: Budes rozprodavat Amanna na dily? Tak se hlasim na par veci


Tak to bohužel kolego Buďto Amanna prodám celýho (což je dost nepravděpodobný)a nebo si ho nechám buďto jako leštěnku, jako kružítko a nebo jako zdroj tuningových součástek. Ale výprodej se konat nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.6.2014 v 09:13 | Nahoru | #1781
Jindřej> amanna určitě jako kružítko, rozflákat ho na okruhu je krásně dekadentní . Jinak máš ale ideální příležitost zvážit kola corsara a factory. Jestli tam nebude větší hmotnostní rozdíl, tak je ta úprava o ničem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.6.2014 v 09:23 | Nahoru | #1782
Stev> tak to máš každopádně pravdu. Jinou smrt by si ani nezasloužil
Ty kola samozřejmě zvážím. Ale jelikož se jedná o klasický Brembo bláta co jsem měl na Benelli a maj je tuším i rsv bez factory, tak by tam výrazná úspora být měla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.6.2014 v 10:00 | Nahoru | #1783
Jindřej> nejsou na corsaru náhodou 6ti paprsky? Ns rsv byly bremba 5ti paprsky a pak takové ty těžké ku.vy "oz style"
Jinak ta race prestavba corsara je paráda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.6.2014 v 10:05 | Nahoru | #1784
Mileek> jo máš recht. Corsaro má šest, já myslel že rsv má taky šest. Zvážím a dám info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.6.2014 v 18:52 | Nahoru | #1785

Jindřej píše: Mileek> jo máš recht. Corsaro má šest, já myslel že rsv má taky šest. Zvážím a dám info.



Ani to nevaž, měl jsem ve čtvrtek v pazourách zadní kolo z Corsara a těžký jak hovado, snad i na TLR jsem měl lehčí, zlatý Forged OZtka z RSV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.6.2014 v 11:10 | Nahoru | #1786
dewwil> Kontrolní otázka šmejde,jaký jsi měl v ruce nejlehčí kolo? Nemyslím Mg nebo CF,prostě kolo do provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.6.2014 v 12:09 | Nahoru | #1787
Jasek> Triumph Speed Triple r.v. 2011, zadní kolo, žádnej výkovek ani kosmickej materiál, ale je to letmáč, tudíž bez ložisek a kotouče. Jinak jasný, že ty kovaný OZ od Aprilie Factory zatím vedou

e: jo a ty tvý jsou o něco lehčí než ty kovaný z RSV1000R Factory, to je jasný

Naposledy editováno 07.06.2014 12:21:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.6.2014 v 12:47 | Nahoru | #1788

dewwil píše: Jasek> Triumph Speed Triple r.v. 2011, zadní kolo, žádnej výkovek ani kosmickej materiál, ale je to letmáč, tudíž bez ložisek a kotouče. Jinak jasný, že ty kovaný OZ od Aprilie Factory zatím vedou

e: jo a ty tvý jsou o něco lehčí než ty kovaný z RSV1000R Factory, to je jasný



A ty kola z RSV4 factory jsou jeste lehci nez ty kovany z RSV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.6.2014 v 13:16 | Nahoru | #1789
dakarista> Ano,RSV má OZ a RSV4 má JBL nebo tak nějak,se mi ty zkratky začínaj pěkně motat.Ty kola vypadaj podobně,ale JBL jsou takový elegantnější a lehčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.6.2014 v 22:36 | Nahoru | #1790
Jasek> jo ty z RSV4 mám a jsou prostě peckovní, ještě je tak sehnat ve zlaté
Jinak ta značka je JWL, ale to NENÍ výrobce, páč tu značku najdeš i na OZetech, marčeskách z ducati, BBS kolech na auta a spoustě dalších...
JWL je něco jako punc, norma, standard pro hliníkové kola, tzn. z hlediska bezpečnosti způsobilé pro provoz. Více tady
Kola na RSV4 a hliníkové na Factory od 2006 by měla vyrábět firma Malgatech, prý ruská. Nic jsem o té firmě nenašel, možná proto, že mají název jen v azbuce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.6.2014 v 10:26 | Nahoru | #1791
Mileek> možná proto že to je made in china

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.6.2014 v 14:49 | Nahoru | #1792
YOSH_BOY> ty seš ale debílek, co?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.6.2014 v 12:52 | Nahoru | #1793
Mileek> Charašooo,ruský beru,jsem žil ve strachu že mám taliánský kola

Aprilia RSV úpravy a tuning

11.6.2014 v 18:36 | Nahoru | #1794
INFORMACE-(ztráta krouťáku) čau kluci tak se dělím o zkušenostech na mém 1080 po skrácení (sacích hrdel neboli trombonků) na 13mm a výrobě věších svodů 60mm, udělány sprchy a zvětšení airboxu, se snížil krouták jelikož nekradu tak nemůžu po každé změně na brzdu tak nevím co nejvíce zapříčinilo toto snížení no začnu tím že vrátím nazpět origo sacích trombonků, tak to jen aby jste mohli z něčeho vycházet až se do něčeho zase pustíte

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

11.6.2014 v 18:40 | Nahoru | #1795
To zkraceni sani se tak urcite chova, to uz se u TL zkouselo a vysledky presne jak rikas. Osobne nevidim ani moc smysl v tech svodech s velkym peumerem - ne pro big bore motor, ma to smysl pokud se honi kone tim ze se posouva kroutak do vyssich otacek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.6.2014 v 18:54 | Nahoru | #1796
assassin> jak říkáš zkusím vrátit ty hrdla a uvidíme co to řekne

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2014 v 07:28 | Nahoru | #1797

assassin píše: To zkraceni sani se tak urcite chova, to uz se u TL zkouselo a vysledky presne jak rikas. Osobne nevidim ani moc smysl v tech svodech s velkym peumerem - ne pro big bore motor, ma to smysl pokud se honi kone tim ze se posouva kroutak do vyssich otacek...


U me vetsi prumer svodu prinesl +- hovno na seriovym motoru Ale chtel jsem jiny ladaky a hlavne pres zimu chci jit do big bore 1080 + race vacky pres Murkina, tak at to mam pripraveny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2014 v 07:32 | Nahoru | #1798

Pepa1098 píše: assassin> jak říkáš zkusím vrátit ty hrdla a uvidíme co to řekne


Hele a nechce to jen doladit na stolici kdyz delas takovy zasahy? Ono by bylo nejlepsi vzit upraveny dilya origo a zmerit s jednim setem a pak menit upraveny a videl by jsi co jak ma vliv. Ale samo ze to stoji prachy a nikdo neni charita. A stejne budes davat
ten vetsi obsah, tak by to nemelo cenu

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.6.2014 v 17:45 | Nahoru | #1799
r-a-k> ahoj ano máš pravdu naladí se to až z větším vrtáním

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.6.2014 v 09:34 | Nahoru | #1800
Tak,Pepa mi vnutil motku k projetí a musím říct,že spodek a střed je hodně dobrej,ne tak jak chválil Dewill loni,ale dobrej.Ve vysokejch jede Mrůča líp,ale to vrtání má určitě něco do sebe.Asi začnu šporovat,trochu mě ta ztráta spodku sere,a s těme novejma ventilama to možná bude ještě horší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist