paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
6.7.2010 v 19:31
Zdar, uvažuju v brzké době o koupi starší R6ky, jeden z prvních modelů, asi úplně první.
Máte li s ní nějaké zkušenosti, ať už dobré, nebo špatné, sem s nimi...
Na co si dát při koupi pozor??? Jestli je teda něco speciálního konkrétně u téhle mašiny..
Díky..



Uzavřeno 26.07.2010 v 22:38 uživatelem underworld

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 18:09 | Nahoru | #151

SensationBlaack>c.j.> O emocich ses jako 1zminil ty



Já napsal, že motor Blackbirda je bez emocí A zatím si stojím
A ty do toho motáš takové pohádky

SensationBlaack>c.j.> Jááááááááááááááááááááá ha háááááááááááááááá
Predjizdi auto jak vocas jen rovinky a na zadni
Na zadni myslis jako ze nejde Black nebo jak to maji byt emoce???



Motáš emoce a emoce A když to čtu pořádně, tak tobě jde Black na zadní plynem? Podle toho co píšeš, asi jo

A ještě si nedokážu odpustit..

SensationBlaack> Jedinne Honda kamarade... Jedinne Honda BlackBird presne receno... Nic jineho pro mne neexistuje...





a k tématu, R6 se mi líbí, ale stejně bych bral GSXR 750 nebo ZX6R.. I když přechod z CBR 600f na R6, z důvodů, aby to "dole jelo" je nesmysl.

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 19:50 | Nahoru | #152
RoumenS> Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 19:52 | Nahoru | #153
c.j.>
Nechci aby to dole jelo, nikdy jsem nic takovýho nepsal.. Ja chci točky, baví mě to točit, ještě uvidíme.. Mě r6 prostě sedla..

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 20:10 | Nahoru | #154
c.j.> Ne Black mi nejde za plynem na zadni v kopci by to udelal ale jinak hrabe,je dlouhej dobry super takze emoce jsou kdyz to jde samo na zadni jo? jak jsem rekl emoce je pro kazdeho jina vec podle mne to ze to jde samo na zadni pod plynem nejsou emoce,to umi kazdej litr.

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 22:39 | Nahoru | #155

underworld>c.j.>
Nechci aby to dole jelo, nikdy jsem nic takovýho nepsal.. Ja chci točky, baví mě to točit, ještě uvidíme.. Mě r6 prostě sedla..



Aha, tak to jsem si spletl s jiným vláknem

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

9.7.2010 v 06:07 | Nahoru | #156
Kolik muze stat takova vlozka ?

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

9.7.2010 v 09:14 | Nahoru | #157
Pročítat to tady nebudu, taky jsem se bála koupit rv.2ooo - 2oo2, plus, líbí se mě víc stříkačka... Podle mě dost záleží i na majitelích, ale je to taky o samotných kusech. Do motoru nikdo při koupi nevidíme, tak bych se tomu vyhýbala... jinak, moje R6 bude možná na podzim/zima na prodej...

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

9.7.2010 v 13:41 | Nahoru | #158
Je to dobrej strojek. Mám jednu z úplně prvních (duben 1999). Koupil jsem jí před třemi leti za 92tis a už jsem do ní nacpal 44tis (nepočítám spotřební zboží) Bylo to ale kvůli majiteli předemnou, kterej to domrdal a mně prodal ''naleštěnej vrak'' za cenu o drobet vyšší něž průměrnou v tý době. Ta motorka je držák, pokud pravidelně měníš olej, asi jako u každý motorky, žejo... Každej píše, že u modelu 2001 praskaji vložky válce, ale je to jen u pár kusů. Rozhodně se takhle nedojebávaji všechny. Motorka bere drobet olej, to je u R6 normální, já dolejvám něco málo pod tři deci na 1000km, což je luxus, bejvá to daleko horší- na to bacha! Jediný snad co se stalo, že byly ohnutý trubky ve předních vidlicích, nechaly se narovnat, přebrousit+ nový gufera... Nevim, proč se to stalo...

Neboj se toho a dobře pořiď.

2 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

10.7.2010 v 00:16 | Nahoru | #159
underworld> Jesli nechceš litra ale i tak chceš výrazně výkonnější motorku, tk jediná a nad slunce jasná volba je GSX-R 750, třeba modely SRAD (96-99) sou ty pravý superbiky ze staronový školy. A model K1 (2000 až 2003) je rozvinul k dokonalosti. Vzhledově nemaj konkurenci, TAKLE vypadá pravej SUPERBIKE

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

12.7.2010 v 21:52 | Nahoru | #160

Tom_Riddle>underworld> Jesli nechceš litra ale i tak chceš výrazně výkonnější motorku, tk jediná a nad slunce jasná volba je GSX-R 750, třeba modely SRAD (96-99) sou ty pravý superbiky ze staronový školy. A model K1 (2000 až 2003) je rozvinul k dokonalosti. Vzhledově nemaj konkurenci, TAKLE vypadá pravej SUPERBIKE



Nechci Výrazně výkonnější.. Chci prostě 600 supersport, a to hondu nebo yamahu. Na hondu nejsou prachy, takže asi neni co řešit... Nepotřebuju nějaký brutál zátah, chci jen at to jede nahoře, je to lehké a pořádně lepí v zatáčkách, což už můj vergl nesplňuje podle mých představ... Nepotřebuju 180koní pod prdelí... zatím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

25.7.2010 v 10:04 | Nahoru | #161

Tom_Riddle>underworld> Jesli nechceš litra ale i tak chceš výrazně výkonnější motorku, tk jediná a nad slunce jasná volba je GSX-R 750, třeba modely SRAD (96-99) sou ty pravý superbiky ze staronový školy. A model K1 (2000 až 2003) je rozvinul k dokonalosti. Vzhledově nemaj konkurenci, TAKLE vypadá pravej SUPERBIKE


To si děláš prdel? GSX-R750 01-03 vypadá jako oteklý prase. A o 600 ani nemluvím, to je mezi šestkama ještě horší.

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

25.7.2010 v 10:28 | Nahoru | #162

Hummer>To si děláš prdel? GSX-R750 01-03 vypadá jako oteklý prase. A o 600 ani nemluvím, to je mezi šestkama ještě horší.



JO

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 11:34 | Nahoru | #163
Tak se vše trochu změnilo... Pokud mi ji nikdo nevyfoukne, jedu pro ZX9R..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 18:53 | Nahoru | #164

SensationBlaack>c.j.> Proto rikam ze od Kawy ruce pryc.... neni to tak kvalitne postavenej motor a este kdyz tomu nekdo tohle dela... z 90% to jsou vorvany motory pred smrtí...

Doporucil bych ledový obklad na přizození,pomáhá to.

SensationBlaack>c.j.> Proste to vorvávají ten motor... toci do omezovace za studena apod chujoviny a podotykam ze to vetsinou vidim u lidi co maji Ninju nechci je vsechny hazet do jednoho pytle... ale vetsinou to tak je.. Kdyz jsem byl nekde na srazu tak se vzdycky nekdo najde kdo to tam turuje jako kokot a vetsinou to je nekdo kdo ma Ninju takovou ja mam zkusenost.... a to proste neni nahoda... Na takovou nahodu ja neverim...



Jasně,já mám třeba uplně opačnej názor a potvrzenou zkušenost


HONDA VTR


3 Hondy v omezovači,ale strikacky uz nestrilej


Naposledy editováno 26.07.2010 19:02:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:02 | Nahoru | #165
SensationBlaack> podle čeho usuzuješ že kawasaki nemá kvalitní motor?!

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:11 | Nahoru | #166
Kovi> Cetl jsi nekde ze bych psal ze ti co maji Hondu to neturujou do omezovace??? Co sraz tak ten kdo to turoval tak vetsinou Kawa hele

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:12 | Nahoru | #167
GRASSEL> Vetsinou to jsou rachty... Kdyz se budes blbe starat o Hondu tak bude rachta taky ale vetsinou kdyz slysim stara Cébra tak o motoru nevis s kdyz slysim starou ZXR tak kafemlejnky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:18 | Nahoru | #168

SensationBlaack>GRASSEL> Vetsinou to jsou rachty... Kdyz se budes blbe starat o Hondu tak bude rachta taky ale vetsinou kdyz slysim stara Cébra tak o motoru nevis s kdyz slysim starou ZXR tak kafemlejnky


Pravdou je co všichni víme,že Kawa má motory mechanicky hlučnější,ale to ještě neznamená,že je motor po smrti ,to by u Ducny,Husqvarny,Husabergu,Benelli etc.. byl hned na bráně z fabriky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:34 | Nahoru | #169
Kovi> Tak v tom pripade neumi ten motor tak postavit aby nebyl hlucnej jako Honda

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:35 | Nahoru | #170

SensationBlaack>GRASSEL> Vetsinou to jsou rachty... Kdyz se budes blbe starat o Hondu tak bude rachta taky ale vetsinou kdyz slysim stara Cébra tak o motoru nevis s kdyz slysim starou ZXR tak kafemlejnky



no koukám že motorům moc nerozumíš, to že je motor hlasitější neznamená jeho kvalitu ale charakter a to že je motor tichej není vždycky dobře. Zeptej se třeba dewwila na tichounkej motor určovat kvalitu motoru podle hlasitosti.......hhmmmmmmmmm, zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:36 | Nahoru | #171

SensationBlaack>Kovi> Tak v tom pripade neumi ten motor tak postavit aby nebyl hlucnej jako Honda



já si myslím že spíš nechtěj dělat motory jako Honda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:37 | Nahoru | #172

Kovi>Pravdou je co všichni víme,že Kawa má motory mechanicky hlučnější..



Momentálně bych řekl, že mechanicky nejhlučnější jsou GSXRa ZX9R od kámošů proti gixeru jen ševelí..

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:41 | Nahoru | #173
schválně, hned na začátku ten zvuk na volnoběh.. pořád čekám, kdy se přestane točit

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:47 | Nahoru | #174

c.j.>Momentálně bych řekl, že mechanicky nejhlučnější jsou GSXRa ZX9R od kámošů proti gixeru jen ševelí..



jojo GSXR maj hlučnější motor ale zas takovej pravidelnej, kawa je tišší ale má takovej trochu nepravidelnej chod oproti gsxr
Teď jsem jel na jedný K1 (její majitel měl zx7r a jezdil na 954rr) a ta oproti mojí vůbec nejela a vůbec nebrzdila........přesto pro majitele jede jak kráva a ty brzdy, díky tomu jsem zjistil že mi to brzdí jako svině

Naposledy editováno 26.07.2010 19:47:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:47 | Nahoru | #175

c.j.>Momentálně bych řekl, že mechanicky nejhlučnější jsou GSXRa ZX9R od kámošů proti gixeru jen ševelí..


No přesně já měl ZX9 což je známo hlučnější motor a pak sem jel pro GSXR a hned jsem se lekl,jak sem motor natočil,hned druhý týden jsem hned měnil rozvodák a chtěl měnit nápínák a buhvi co,než jsem si zvykl.

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:54 | Nahoru | #176
Kovi> vidíš já ti to říkal ím si projde každej kdo nezná GSXR

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 19:58 | Nahoru | #177
Ono taky hodně udělalo to,že jsem měl v tu chvíli moto bez kapot
Ale po vymene rozvodaku se cinkani na volnobeh hodne zlepšilo,stejně bych ho měnil,motor už má 45tis.

Naposledy editováno 26.07.2010 19:59:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 20:35 | Nahoru | #178
GRASSEL> Podle ceho usuzujes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 20:37 | Nahoru | #179
c.j.> Co to je za video??? ten najizdi do zatacek nevim no a zvedat to na zadni hned nekomu za prdeli je taky velmi skvela vec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

26.7.2010 v 21:06 | Nahoru | #180

SensationBlaack>GRASSEL> Podle ceho usuzujes?



pokud vím tak seš ten co usuzuje a úplně zcestně
Já usuzuju akorát tvoje znalosti o motorech a motorkách ale to nemá cenu řešit.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist