Máte li s ní nějaké zkušenosti, ať už dobré, nebo špatné, sem s nimi...
Na co si dát při koupi pozor??? Jestli je teda něco speciálního konkrétně u téhle mašiny..
Díky..
Uzavřeno 26.07.2010 v 22:38 uživatelem underworld
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>c.j.> O emocich ses jako 1zminil ty
Já napsal, že motor Blackbirda je bez emocí A zatím si stojím
A ty do toho motáš takové pohádky
SensationBlaack>c.j.> Jááááááááááááááááááááá ha háááááááááááááááá
Predjizdi auto jak vocas jen rovinky a na zadni
Na zadni myslis jako ze nejde Black nebo jak to maji byt emoce???
Motáš emoce a emoce A když to čtu pořádně, tak tobě jde Black na zadní plynem? Podle toho co píšeš, asi jo
A ještě si nedokážu odpustit..
SensationBlaack> Jedinne Honda kamarade... Jedinne Honda BlackBird presne receno... Nic jineho pro mne neexistuje...
a k tématu, R6 se mi líbí, ale stejně bych bral GSXR 750 nebo ZX6R.. I když přechod z CBR 600f na R6, z důvodů, aby to "dole jelo" je nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Nechci aby to dole jelo, nikdy jsem nic takovýho nepsal.. Ja chci točky, baví mě to točit, ještě uvidíme.. Mě r6 prostě sedla..
Neboj se toho a dobře pořiď.
2 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Tom_Riddle>underworld> Jesli nechceš litra ale i tak chceš výrazně výkonnější motorku, tk jediná a nad slunce jasná volba je GSX-R 750, třeba modely SRAD (96-99) sou ty pravý superbiky ze staronový školy. A model K1 (2000 až 2003) je rozvinul k dokonalosti. Vzhledově nemaj konkurenci, TAKLE vypadá pravej SUPERBIKE
Nechci Výrazně výkonnější.. Chci prostě 600 supersport, a to hondu nebo yamahu. Na hondu nejsou prachy, takže asi neni co řešit... Nepotřebuju nějaký brutál zátah, chci jen at to jede nahoře, je to lehké a pořádně lepí v zatáčkách, což už můj vergl nesplňuje podle mých představ... Nepotřebuju 180koní pod prdelí... zatím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Tom_Riddle>underworld> Jesli nechceš litra ale i tak chceš výrazně výkonnější motorku, tk jediná a nad slunce jasná volba je GSX-R 750, třeba modely SRAD (96-99) sou ty pravý superbiky ze staronový školy. A model K1 (2000 až 2003) je rozvinul k dokonalosti. Vzhledově nemaj konkurenci, TAKLE vypadá pravej SUPERBIKE
To si děláš prdel? GSX-R750 01-03 vypadá jako oteklý prase. A o 600 ani nemluvím, to je mezi šestkama ještě horší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>c.j.> Proto rikam ze od Kawy ruce pryc.... neni to tak kvalitne postavenej motor a este kdyz tomu nekdo tohle dela... z 90% to jsou vorvany motory pred smrtí...
Doporucil bych ledový obklad na přizození,pomáhá to.SensationBlaack>c.j.> Proste to vorvávají ten motor... toci do omezovace za studena apod chujoviny a podotykam ze to vetsinou vidim u lidi co maji Ninju nechci je vsechny hazet do jednoho pytle... ale vetsinou to tak je.. Kdyz jsem byl nekde na srazu tak se vzdycky nekdo najde kdo to tam turuje jako kokot a vetsinou to je nekdo kdo ma Ninju takovou ja mam zkusenost.... a to proste neni nahoda... Na takovou nahodu ja neverim...
Jasně,já mám třeba uplně opačnej názor a potvrzenou zkušenost
HONDA VTR
3 Hondy v omezovači,ale strikacky uz nestrilej
Naposledy editováno 26.07.2010 19:02:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>GRASSEL> Vetsinou to jsou rachty... Kdyz se budes blbe starat o Hondu tak bude rachta taky ale vetsinou kdyz slysim stara Cébra tak o motoru nevis s kdyz slysim starou ZXR tak kafemlejnky
Pravdou je co všichni víme,že Kawa má motory mechanicky hlučnější,ale to ještě neznamená,že je motor po smrti ,to by u Ducny,Husqvarny,Husabergu,Benelli etc.. byl hned na bráně z fabriky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>GRASSEL> Vetsinou to jsou rachty... Kdyz se budes blbe starat o Hondu tak bude rachta taky ale vetsinou kdyz slysim stara Cébra tak o motoru nevis s kdyz slysim starou ZXR tak kafemlejnky
no koukám že motorům moc nerozumíš, to že je motor hlasitější neznamená jeho kvalitu ale charakter a to že je motor tichej není vždycky dobře. Zeptej se třeba dewwila na tichounkej motor určovat kvalitu motoru podle hlasitosti.......hhmmmmmmmmm, zajímavé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>Kovi> Tak v tom pripade neumi ten motor tak postavit aby nebyl hlucnej jako Honda
já si myslím že spíš nechtěj dělat motory jako Honda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
Kovi>Pravdou je co všichni víme,že Kawa má motory mechanicky hlučnější..
Momentálně bych řekl, že mechanicky nejhlučnější jsou GSXRa ZX9R od kámošů proti gixeru jen ševelí..
1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
c.j.>Momentálně bych řekl, že mechanicky nejhlučnější jsou GSXRa ZX9R od kámošů proti gixeru jen ševelí..
jojo GSXR maj hlučnější motor ale zas takovej pravidelnej, kawa je tišší ale má takovej trochu nepravidelnej chod oproti gsxr
Teď jsem jel na jedný K1 (její majitel měl zx7r a jezdil na 954rr) a ta oproti mojí vůbec nejela a vůbec nebrzdila........přesto pro majitele jede jak kráva a ty brzdy, díky tomu jsem zjistil že mi to brzdí jako svině
Naposledy editováno 26.07.2010 19:47:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
c.j.>Momentálně bych řekl, že mechanicky nejhlučnější jsou GSXRa ZX9R od kámošů proti gixeru jen ševelí..
No přesně já měl ZX9 což je známo hlučnější motor a pak sem jel pro GSXR a hned jsem se lekl,jak sem motor natočil,hned druhý týden jsem hned měnil rozvodák a chtěl měnit nápínák a buhvi co,než jsem si zvykl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
SensationBlaack>GRASSEL> Podle ceho usuzujes?
pokud vím tak seš ten co usuzuje a úplně zcestně
Já usuzuju akorát tvoje znalosti o motorech a motorkách ale to nemá cenu řešit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |