1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
SensationBlaack>Flyer> Pro letosek jsem dojezdil a?
Koukal jsem jak jsi to zahodil; proto do zatáčky nejezdím jako Biaggi, protože nikdy nevím, co je za rohem, i když jsem bržděním před zatáčkou možná mladším kolegům pro legraci (ale neboj, fousy na kraji gumy mám už dávno sjeté). A pokud jde o tvou "výtku" týkající se rychlosti na trojku v max. otáčkách, tak jak jsem o tom uvažoval, tak jsem si uvědomil, že jsem za ty tři tísíce kilometrů, co mám zatím najeto, vlastně ještě ani nejel na plný plyn. Tak nějak nebylo potřeba mít plyn nadoraz. Zatím jsem v Čechách nenašel místo, kde by se potenciál vefra dal využít opravdu naplno, což se podle mě týká i ostatních podobně motorizovaných motorek - K1300S, ZZR 1400, Hayabusa apod. Běžná silnice to tedy rozhodně není.
Co se tyce toho potencionalu tak vim kde se da vyuzit ale je to kratoucky usek cca 15-20km ale stoji to za to jezdit slusny naklony ve 230km/h apod.
Edit: maximálka zatím 270 tachometrových
Naposledy editováno 08.07.2010 23:18:48
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
Vyjeli jsme si mimo jiné dál do hor, dali jsme si vedle Passo del Tonale i Passo Gavia
[img]
a že tam byla pořádná kosa
[img]
cestou tam jsme potkali nejen po silnici jdoucí stádo krav
[img]
ale i policajta, kterému se moc nelíbilo, že jsem na plné čáře předjel před jednou vesnicí cisternu po vzoru před námi jedoucího Itala na Firebladovi, kterého samozřejmě nezastavil. Zkusil jsem dělat blbého, ale mluvil německy i anglicky a politicky mi vysvětlil, že v Itálii se tohle nesmí a za takovýto přestupek se bere řidičák na třicet dní. Pak říkal, abych jel pomalu a pustil nás.
Jinak s motorkou spokojenost, jen je trochu problém hledat pořád pumpu s devadesátiosmi oktanovým benzínem; jednou mi dokonce nezbylo nic jiného, že v jedné vesničce vzít obyčejný Natural 95, ale kromě línějšího projevu v nižších otáčkách a trochu hrubšího zvuku motoru jsem nepozoroval žádný rozdíl.
Naposledy editováno 01.08.2010 19:16:19
2 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
šmudla>Tomu moc nerozumím - motorka takřka Grand Turismo - stvořená na cestování a předepíšou 98 - což je ve východní evropě problém. TO nevím jak by se prodejce zachoval - pokud by shledal nějakou závadu - jestli by ti tu 95tku nechal vyžrat.
primo od vyrobce v material je napsano, ze 98ka je preferovana, ale 95ka neni problem, muze jen vest k malemu snizeni vykonu (presnou formulaci si nepamatuju a nechce se mi ted hledat manual)
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
šmudla>Tomu moc nerozumím - motorka takřka Grand Turismo - stvořená na cestování a předepíšou 98 - což je ve východní evropě problém. TO nevím jak by se prodejce zachoval - pokud by shledal nějakou závadu - jestli by ti tu 95tku nechal vyžrat.
Prodejce nemůže nic zkoušet, protože ve velkém techničáku je jako palivo jasně napsáno BA 95, benzín s oktanovým číslem 98 a vyšší je jen doporučen v návodu na použití s tím, že Natural 95 jen mírně sníží výkon motoru. Já ale stejně radši dávám 98, protože rozdíl v ceně na nádrž je zanedbatelný a mám z toho lepší pocit. Jinak sehnat Natural 98 není problém jen ve východní Evropě, v Dolomitech ho měl jen Agip - SuperBlue - a třeba Shell ani na dálnici na Brenner, ani jinde devadesát osmičku nenabízí. Italská nejrozšířenější pumpa IP, něco jako naše Benzina sice benzín 98 v nabídce na větších pumpách má, dokonce i takto označené stojany, ale v nich žádný benzín. Prostě Itálie .
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Lubko>Je to manuál, nebo automat? Sedlám automat a mohu potvrdit, neskutečná jízda
jak dlouho sis na to zvykal? Ja si automat zkusim snad pristi vikend na srazu VFR klubu, dojed taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Lubko>Petr_VFR> Který sraz máš na mysli?
mrkni na stranky VFR klubu : http://www.hondavfr.eu
(odkaz mi nejak nejde vlozit, to okno se nechce vlozit ")
Naposledy editováno 13.08.2010 09:09:24
Automat nemám, když jsem motorku kupoval, ještě nebyl v prodeji a ani jsem ho zatím nevyzkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
PS: a už vůbec nechápu, že není ve standardu hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
ARCTIA>Jo taky jsem si myslel, že u letmáku bude výměna kola sranda a ono prd Už tam mám AKRAPA tak to už snad půjde.
PS: a už vůbec nechápu, že není ve standardu hlavní stojan
mne ten stojan vubec nechybi, akorat zbytecne kila navic
Petr_VFR>mne ten stojan vubec nechybi, akorat zbytecne kila navic
To já si motorku bez hlavního stojanu už neumím představit, kupoval jsem ho i na CBF, je super hlavně když na moto věším bagáž, myju jí nebo ukládám na zimu - motorka nestojí ani na jednom kole a neplacatí se gumy. Navíc se na sportovně-cestovní motorce na kila moc nehraje a ten stojan zas tolik neváží. Hlavní stojan jsem, stejně jako vyhřívaná řídítka, kupoval originální a musel za ně tvrdě zaplatit a souhlasím s tím, že na tomto typu motorky by měl být v základu. Ale proč by to Honda dělala, když může vydělat ještě víc, že? To mě na Hondě vadí - motorky samotné jsou za celkem slušné peníze, ale vše okolo je pekelně drahé.
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
Naposledy editováno 27.11.2010 11:12:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolky Honda VFR 1200F | kokoto | 17 | 27.5.2024 v 15:16 kuzmič |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 27 | 12.10.2023 v 15:06 Piwell |
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F | ohlin | 7 | 27.5.2022 v 23:24 Richardpa |