paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dnes jsem si udělal radost
13.5.2010 v 21:50
Nedá mi to abych se tak trochu nepochlubil svou novou mašinkou. Když mi jí přivezli před obchod, měla na tachometru nulu...





(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

28.6.2010 v 17:31 | Nahoru | #151
Flyer> No vidis to a? mas z toho radost nego legraci? nebo jak to mam chapat?

Dnes jsem si udělal radost

28.6.2010 v 17:44 | Nahoru | #152

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost

29.6.2010 v 01:10 | Nahoru | #153

SensationBlaack>Flyer> Pro letosek jsem dojezdil a?


Koukal jsem jak jsi to zahodil; proto do zatáčky nejezdím jako Biaggi, protože nikdy nevím, co je za rohem, i když jsem bržděním před zatáčkou možná mladším kolegům pro legraci (ale neboj, fousy na kraji gumy mám už dávno sjeté). A pokud jde o tvou "výtku" týkající se rychlosti na trojku v max. otáčkách, tak jak jsem o tom uvažoval, tak jsem si uvědomil, že jsem za ty tři tísíce kilometrů, co mám zatím najeto, vlastně ještě ani nejel na plný plyn. Tak nějak nebylo potřeba mít plyn nadoraz. Zatím jsem v Čechách nenašel místo, kde by se potenciál vefra dal využít opravdu naplno, což se podle mě týká i ostatních podobně motorizovaných motorek - K1300S, ZZR 1400, Hayabusa apod. Běžná silnice to tedy rozhodně není.

(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

29.6.2010 v 09:04 | Nahoru | #154
Soudce-v-kápi> Zahodil zahodil. tam kde to znam jak sve boty zrova... Chybama se clovek uci a zdokonaluje... Co se tyce te rychlosti u VFR... tusim ze maximalka je kolem 260km/h to neni zadna slava zrovna co jsem slysel nevim jestli to je pravda nebo ne...
Co se tyce toho potencionalu tak vim kde se da vyuzit ale je to kratoucky usek cca 15-20km ale stoji to za to jezdit slusny naklony ve 230km/h apod.

Dnes jsem si udělal radost

8.7.2010 v 22:59 | Nahoru | #155
Na VFR mě po více než třech tisících kilometrech vadí prakticky jen jedna jediná věc, ostatní jsou jen maličkosti. Ta vada na kráse je sedlo. Je poměrně hodně tvrdé, ale hlavně strašně klouže. Těmi maličkostmi myslím relativně slabší tah motoru do čtyřech a půl tisíce otáček a přeci jen menší nádrž. Kdyby měla nádrž z VFR 800, která má 22 litrů, pak by to bylo super.
Edit: maximálka zatím 270 tachometrových

Naposledy editováno 08.07.2010 23:18:48

Dnes jsem si udělal radost

8.7.2010 v 23:17 | Nahoru | #156
VFR - dynamický motocykl s italsky svižným designem (jeho tvůrcem je Teofilo Plaza) odkaz

Dnes jsem si udělal radost

19.7.2010 v 08:49 | Nahoru | #157
O víkendu jsem se byl kouknout na "Sachsec" a musím říct, že západní Němčouři udělali těm východním fakt slušné dálnice. Takže - jestli někdo uvažuje o novém vefru a je pro něj hodnota maximálky jedním z důležitých kritérií a očekává nejvyšší rychlost kolem tříset za hodinu, tak ho určitě zklamu, protože to prostě víc jak 270 tachometrových nejede. Když jsem se na to ptal toho maníka co mi jí v Letech vnutil , tak mi říkal, že VFR dokonce Japonci omezili elektronicky na skutečných 250 km/h, což by odpovídalo tachometrovým údajům.

1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost

1.8.2010 v 14:13 | Nahoru | #158
Tak mám na motorce najeto už víc jak šest tisíc kilometrů. Po výletě na Lago di Garda jsem zjistil, že po pěti stech kilometrů v dešti 1. teče do pravého bočního kufru, pravděpodobně okolo nýtů oplechování spodku kufru, 2. teče do levého předního blinkru, vysrážená voda je zevnitř blinkru po týdnu doteď. Jinak zadní guma je pochopitelně placatá, 1700 km po dálnici jí neudělalo dobře a je zralá na výměnu.
Vyjeli jsme si mimo jiné dál do hor, dali jsme si vedle Passo del Tonale i Passo Gavia
[img]

a že tam byla pořádná kosa
[img]

cestou tam jsme potkali nejen po silnici jdoucí stádo krav
[img]

ale i policajta, kterému se moc nelíbilo, že jsem na plné čáře předjel před jednou vesnicí cisternu po vzoru před námi jedoucího Itala na Firebladovi, kterého samozřejmě nezastavil. Zkusil jsem dělat blbého, ale mluvil německy i anglicky a politicky mi vysvětlil, že v Itálii se tohle nesmí a za takovýto přestupek se bere řidičák na třicet dní. Pak říkal, abych jel pomalu a pustil nás.
Jinak s motorkou spokojenost, jen je trochu problém hledat pořád pumpu s devadesátiosmi oktanovým benzínem; jednou mi dokonce nezbylo nic jiného, že v jedné vesničce vzít obyčejný Natural 95, ale kromě línějšího projevu v nižších otáčkách a trochu hrubšího zvuku motoru jsem nepozoroval žádný rozdíl.

Naposledy editováno 01.08.2010 19:16:19

(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

1.8.2010 v 18:20 | Nahoru | #159
Soudce-v-kápi> jezdim na Natural 95 skoro furt, je ho u nas fakt problem najit .. ale nijak to znat neni

2 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost

1.8.2010 v 18:36 | Nahoru | #160
Tomu moc nerozumím - motorka takřka Grand Turismo - stvořená na cestování a předepíšou 98 - což je ve východní evropě problém. TO nevím jak by se prodejce zachoval - pokud by shledal nějakou závadu - jestli by ti tu 95tku nechal vyžrat.

(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

1.8.2010 v 18:37 | Nahoru | #161

šmudla>Tomu moc nerozumím - motorka takřka Grand Turismo - stvořená na cestování a předepíšou 98 - což je ve východní evropě problém. TO nevím jak by se prodejce zachoval - pokud by shledal nějakou závadu - jestli by ti tu 95tku nechal vyžrat.



primo od vyrobce v material je napsano, ze 98ka je preferovana, ale 95ka neni problem, muze jen vest k malemu snizeni vykonu (presnou formulaci si nepamatuju a nechce se mi ted hledat manual)

1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost

1.8.2010 v 19:03 | Nahoru | #162
mě se líbí, ale ten vejfuck je děsnej

(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

1.8.2010 v 19:14 | Nahoru | #163

šmudla>Tomu moc nerozumím - motorka takřka Grand Turismo - stvořená na cestování a předepíšou 98 - což je ve východní evropě problém. TO nevím jak by se prodejce zachoval - pokud by shledal nějakou závadu - jestli by ti tu 95tku nechal vyžrat.


Prodejce nemůže nic zkoušet, protože ve velkém techničáku je jako palivo jasně napsáno BA 95, benzín s oktanovým číslem 98 a vyšší je jen doporučen v návodu na použití s tím, že Natural 95 jen mírně sníží výkon motoru. Já ale stejně radši dávám 98, protože rozdíl v ceně na nádrž je zanedbatelný a mám z toho lepší pocit. Jinak sehnat Natural 98 není problém jen ve východní Evropě, v Dolomitech ho měl jen Agip - SuperBlue - a třeba Shell ani na dálnici na Brenner, ani jinde devadesát osmičku nenabízí. Italská nejrozšířenější pumpa IP, něco jako naše Benzina sice benzín 98 v nabídce na větších pumpách má, dokonce i takto označené stojany, ale v nich žádný benzín. Prostě Itálie .

(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

1.8.2010 v 19:15 | Nahoru | #164

Dominik-Duka>mě se líbí, ale ten vejfuck je děsnej


Vejcuck je v pohodě, naživo je mňamózní

1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost

13.8.2010 v 07:51 | Nahoru | #165
Je to manuál, nebo automat? Sedlám automat a mohu potvrdit, neskutečná jízda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost

13.8.2010 v 08:08 | Nahoru | #166

Lubko>Je to manuál, nebo automat? Sedlám automat a mohu potvrdit, neskutečná jízda



jak dlouho sis na to zvykal? Ja si automat zkusim snad pristi vikend na srazu VFR klubu, dojed taky

Dnes jsem si udělal radost

13.8.2010 v 08:17 | Nahoru | #167
asi 100 km. Jednu sobotu ráno jsem se domluvil s Petrem Kvítkem od Hondy v Kosmonosích, aby mi půjčil předváděčku, v 10,00 jsem se vrátil a 11,30 už na ní odjížděl, jako na své. Plný automat pro mne nic, moc, sekvenční řazení je bomba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost

13.8.2010 v 08:32 | Nahoru | #168
Petr_VFR> Který sraz máš na mysli?

Dnes jsem si udělal radost

13.8.2010 v 08:47 | Nahoru | #169
To se skoroztrátou batůžka mi připomnělo i moje první zážitky na zadním sedle, kdy jsem do toho záklonu šla taky, ten zátah byl nečekanej, no, nějak jsem se tam udržela, dneska už je topcase, tak je to lepší. Ale měla jsem pěkně naděláno, že jsem Petra ani neseřvala

(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

13.8.2010 v 09:07 | Nahoru | #170

Lubko>Petr_VFR> Který sraz máš na mysli?



mrkni na stranky VFR klubu : http://www.hondavfr.eu

(odkaz mi nejak nejde vlozit, to okno se nechce vlozit ")

Naposledy editováno 13.08.2010 09:09:24

Dnes jsem si udělal radost

13.8.2010 v 10:12 | Nahoru | #171

Dnes jsem si udělal radost

23.8.2010 v 08:55 | Nahoru | #172
Píchnul jsem zadní kolo. Guma je stejně ojetá, tak jsem ho chtěl sundat, abych to odvezl na výměnu. Letmo uchycené, na první pohled žádný problém. Pro jistotu jsem mrkul do uživatelské příručky a koukám jako blázen - před demontáží zadního kola sejměte pravou zadní boční kapotáž, demontujte výfuk...
Automat nemám, když jsem motorku kupoval, ještě nebyl v prodeji a ani jsem ho zatím nevyzkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost

10.11.2010 v 14:29 | Nahoru | #173
Jo taky jsem si myslel, že u letmáku bude výměna kola sranda a ono prd Už tam mám AKRAPA tak to už snad půjde.

PS: a už vůbec nechápu, že není ve standardu hlavní stojan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost

10.11.2010 v 14:38 | Nahoru | #174

ARCTIA>Jo taky jsem si myslel, že u letmáku bude výměna kola sranda a ono prd Už tam mám AKRAPA tak to už snad půjde.

PS: a už vůbec nechápu, že není ve standardu hlavní stojan



mne ten stojan vubec nechybi, akorat zbytecne kila navic

(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

13.11.2010 v 12:35 | Nahoru | #175

Petr_VFR>mne ten stojan vubec nechybi, akorat zbytecne kila navic


To já si motorku bez hlavního stojanu už neumím představit, kupoval jsem ho i na CBF, je super hlavně když na moto věším bagáž, myju jí nebo ukládám na zimu - motorka nestojí ani na jednom kole a neplacatí se gumy. Navíc se na sportovně-cestovní motorce na kila moc nehraje a ten stojan zas tolik neváží. Hlavní stojan jsem, stejně jako vyhřívaná řídítka, kupoval originální a musel za ně tvrdě zaplatit a souhlasím s tím, že na tomto typu motorky by měl být v základu. Ale proč by to Honda dělala, když může vydělat ještě víc, že? To mě na Hondě vadí - motorky samotné jsou za celkem slušné peníze, ale vše okolo je pekelně drahé.

1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost

27.11.2010 v 11:09 | Nahoru | #176
Za hříšný peníze (katalogová cena 4.688 Kč) jsem si od Hondy koupil maličký kousek plastíku, jež má fungovat jako blatník na zadní kolo. Přidělává se na kyvku do třech předem vytvořených otvorů, z nichž dva jsou na vnitřní straně kyvky, všechny tři jsou ovšem spíše ve spodní části blatníku, proto je k němu přiložen lepící pásek, který je nutno přilepit na očištěnou kyvku a pak k němu blatník připlácnout. Ale ještě dřív je nutno sundat zadní kolo. Což ovšwm představuje nutnost demontáže výfuku. A proto je potřeba oddělat zadní boční kapotáž, aby bylo možno uvolnit ovládání výfukové přívěry. Takže ve finále tuning blatníkem spočívající v zašroubování třech šroubů představuje u Hondy mechanický zásah na dvě hodiny

Naposledy editováno 27.11.2010 11:12:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost

27.11.2010 v 12:55 | Nahoru | #177
Soudce-v-kápi> no ono to je asi u vseho, montaz origo vyhrivanych rukojeti prace na nekolik hodin (Honda Lety - a cenu si radeji nepamatuju, nebot narozdil od nekoho platim plne ceny ), aspon ze mi pujcili nahradni motorku a nemusel jsem do Prahy vlakem

(reakce na) Dnes jsem si udělal radost

27.11.2010 v 20:30 | Nahoru | #178
Petr_VFR>
Vyhřívané origo rukojeti jsem si nechal namontovat před koupí motorky, abych pak nebyl v deprési

Dnes jsem si udělal radost

28.1.2011 v 17:48 | Nahoru | #179
Ještě že nejsem Japonec. Teď jsem zjistil (pro někoho to možná novinka není, ale já koukal jak blázen), že japonská specifikace VFR 1200F má omezovač na 8500 ot/min. Tomu říkám ochrana spotřebitele před sebou samým

Dnes jsem si udělal radost

28.1.2011 v 19:02 | Nahoru | #180
Az moc mi prijde omezena co se tyce max rychlosti a vykonu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kontrolky Honda VFR 1200F kokoto 17 27.5.2024 v 15:16 kuzmič
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 17 3.4.2024 v 23:23 Deadman
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F kuzmič 72 16.1.2024 v 21:38 motodiag
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F Piwell 27 12.10.2023 v 15:06 Piwell
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F ohlin 7 27.5.2022 v 23:24 Richardpa


TOPlist