ale mam dotaz...jak to delate kdyz potrebujete zaroven brzdit???nejak jsem se zatim nenaucil drzet brzdu a vrkat do plynu(prsty mi z brzdy vzdycky sklouznou)...mate na to nejakej figl, nebo proste pri brzdeni meziplyn nedavate???
odpovedi typu brzdi zadni neberu ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
abcman píše: Ty woe kazdej pise jak je ten "motocyklovej meziplyn" v podstate nahouno, já ho taky nepouzival, do té doby nez jsem delal v autoskole rozsireni z A1 na Ao + B , jezdil jsem na staré 350 (myslím 640) a tam to do me instruktor porad hustil jak je nutny to delat, tedy to vrknuti plynem a pouze pri PODRAZOVANI a ono světe div se, když jsem na té staré plečce podřadil jen tak, ozval se většinou dosti nelibý křaplavý zvuk od převodů, ale pokud jsem tam vrkl s plynem cvakl tam jak nic... .tedy ??? Něco na tom bude :thmubup:
Mimochodem, nevím jaké máte znalosti o spojce, ikdyz je rozpojená, pořád se něco přenáší... co třeba takové cuknutí moto při řazení za jedna... hm?
asi bych potrénoval řazení , kdybych měl podobný problémy, a nebo odvez motoroku do servisu
nikdy jsem nepotřeboval kvůli křeplání dávat "vrknutí" a u dvouválcové 600 jsem si užíval blokování zadního kola jako efektní začátek nájezdu do zatáčky, pak jsem sed na 900 V2 a jen co jsem se trochu otrkal zaklap jsem plyn před zatáčkou asi na 8000 pod plným plynem, pak jsem se vydal na pilotní dráhu zadního kola, to se urvalo dopadlo až kdesi zase se urvalo a zase dopadlo o nějakej ne jeden desetimetřík dál a pak ještě párkrát, takže z brždění před zatáčkou nebylo nic, u začátku zatáčky jsem stihl akorát přidat plyn a byl jsem rád že jsem dokončil manévr a hercnu jsem lovil pod zicnó(byl to takovej fofr že jsem se nestačil divit) od té doby lehce povrkávám ale jen když je potřeba a hlavně nezaklapávám plyn rychle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
1 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
spojka 1-spojka-neutral-spojka-2----a tak dale při řazení směrem dolu by to bylo ještě horší *no* -5 spojka -neutral-meziplyn-spojka- 4...a tak dale ,( takže dej diky tomu kdo posunul asynchronní převodovky do stavu jako je plně synchronní převodovka)proto to že by jsi při každem vyřazení do neutrálu musel dat meziplyn aby se ti srovnali otačky mezi motorem a převodovkou ale jinak s klidnym svědomím můžu říct že to je ten správny pocit když se dotkneš plynu a ono se to tak hezky zdravě nasere a zařve z vyfuku *yes* :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
a vrkání, aby mě všichni slyšeli... tak to fakt ne! :lol: strašně nerad na sebe upozorňuju, bo si stejně většina lidí myslí, že su pi.. motorkářská a řadí mě k ostatním debilom, co jezdí na motorkách. :|
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
doprdele tak tohle sem slyset nechtel :lol: cili sem neschopny hovado???
kdyz ja to fakt neumim drzet brzdu a hejbat plynem [/quote]
Tak mi řekni jednu věc....JAk teda když stojíš na křižovatce která je do kopce...se rozjíždíš?? :lol: :lol:
Brzdíš zadní?? Nebo to držíš klínkama?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
Dolík .... píše: A.Kassl>trochu si protiřečíš. nevrkat ale pomalu pouštět spojku a zároveň se "nezdržovat" meziplynem, u kterého pustíš bezpečně (např u litrových 2V) spojku tak +- 3x rychlejší..... ;)
a vrkání, aby mě všichni slyšeli... tak to fakt ne! :lol: strašně nerad na sebe upozorňuju, bo si stejně většina lidí myslí, že su pi.. motorkářská a řadí mě k ostatním debilom, co jezdí na motorkách. :|
Jak jako k ostatním debilum??? :lol: :lol: :lol:
To jako že sme debilové všichni kromě tebe? :lol: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
Pokud vím tak meziplyn slouží ke zvýšení otáček spojkové hřídele resp. synchronizace spojkové hř. a předlohy (řidiči traktorů a starých náklaďáků vědí, tam se bez meziplynu nepodřadí vůbec). A k tomu je právě nutné nechat spojkovou hřídel protočit při sepnuté spojce na neutrál (ot. motoru = ot. spojkové hřídele). Jinak se při vypnuté spojce zvýší pouze otáčky motoru, nikoliv však spojkové hřídele.
Občas se mi stane, že málo vrknu plynem, a to je pak lambáda lol
CZokyn>Pri podrazovani si tim plynem vrknu skoro vzdy.
Nejednou sem si blokl zadni kolo a neni to prdel.
Na mokru je to u dvouvalu docela nutnost, pak to vlacis za sebou, ze to pekny neni
pokud se ti blokuje zadní kolo na 250-tce, tak bych řekl že bude chyba jinde než v motorce Projeď se na litrovým sportovním véčku a uvidíš co to znamená blokování zadního kola lol
Lada.s>CZokyn>Pri podrazovani si tim plynem vrknu skoro vzdy.
Nejednou sem si blokl zadni kolo a neni to prdel.
Na mokru je to u dvouvalu docela nutnost, pak to vlacis za sebou, ze to pekny neni
pokud se ti blokuje zadní kolo na 250-tce, tak bych řekl že bude chyba jinde než v motorce Projeď se na litrovým sportovním véčku a uvidíš co to znamená blokování zadního kola lol
Nemachruj, je to přece NInja