paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Zdravim Vas.Cez vikend som si bol konecne zajazdit na Slovakiaringu a vidim to tak,ze tento okruh ma bude bavit ,ale je mi luto tam nicit a nedajboze polozit moju srdcovku Sporta 1000 a preto by som si rad na dalsiu sezonu kupil nieco ine s cim by som sa vyblaznil na okruhu,ale zaroven by ma nevycvicila.Preto netuzim po silnych strojoch ako je GSX-R 1000 a jej podobne stroje,ale tak isto mi nic nehovoria ani 600 od Japoncov..hladam nejaky dvojvalec a zatial mi najlepsie vychadza 749,ale rad by som vedel vas nazor ,ze co dvojvalcove by ste mi doporucili..diky

Naposledy editováno 28.10.2009 22:12:21

2.11.2009 v 10:37 | Nahoru | #151

Stev>Dawe02> děkuju, no ale vypovídající tahodnota není

To neni, protoze tady v tom pripade, jako vetsinou, rozhoduje umeni pilota ze jo...

Tys jezdil o 2 sekundy pomaleji nez Jirka a on jezdil o 11 sekund pomaleji nez ja a ja o 7 sekund pomaleji nez Sergei Krapukhin... a moc nehraje roli jestli to je seriovy litr, stockova 750, seriovy dvouvalcovy litr, supersportovni sestka nebo cokoliv jineho...
Urcite by Sergei nebyl na tvoji VTR tak rychly, ale me by asi udelal...a presto neni tento V2 lepsi nez litrova K6

2.11.2009 v 10:46 | Nahoru | #152
Dawe02> souhlasím, proto mi ty soudy horší/lepší připadaj jalový

2.11.2009 v 11:08 | Nahoru | #153

DaliboRR>Je mi jasný,že "jednoválce" budou v utáhlých zatáčkách hodně rychlé,ale s tou čtyřkolkou už přeháníš,ne? Sakra assassine nemůžeš být zase tak pomalej kurwa..to mi neříkej Vždyť k tobě se tady někteří mladí i modlí jsi jeden z mála co ví o čem mluví,když na to přijde

myslim to smrtelne vazne, to jak sem pomalej tezko rict znam spoustu lidi s lepsima motorkama ktery smazu, a znam spoustu s horsima ktery smaznou me...

na te 4kolce se da jet fakt rychle kdyz se to umi... a ty jednovalce.. nevim jestli ses tak dobrej nebo si jeste nejel proti motardu jehoz pilot umi...

neco jako tvrzeni.. ty musis bejt hodne pomalej kdyz ti ujelo auto... tady u nas v okoli jezdi kluk s dieselovou fabii (fabia RS) a na suchu se celkem drzel a na mokru mi nalozil...

Naposledy editováno 02.11.2009 11:09:51

2.11.2009 v 11:20 | Nahoru | #154

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 11:22 | Nahoru | #155

2.11.2009 v 11:28 | Nahoru | #156

DaliboRR>assassin> Tak motard naložil i mě...kousek Ale že by se mě držel kámoš s Octavii RS to teda ani náhodou

2.11.2009 v 11:30 | Nahoru | #157

Dawe02>Stev> no ale nejak ta moje vyzva zustala nevyslysena, oni nekteri spis jenom povidaji ale skutek utek

to ja klidne priznam ze sem pomalik i bez zavodeni:) na okruhu jsem v zivote nebyl a ani na to nemam vybaveni... coz je k tomu vsemu docela handicap...

2.11.2009 v 11:32 | Nahoru | #158
Ale na tebe to primarne nebylo urceno

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 11:33 | Nahoru | #159

2.11.2009 v 11:34 | Nahoru | #160
Stejně vás všecky s SM kolama poseru

2.11.2009 v 11:36 | Nahoru | #161

DaliboRR>Jestli je to na mě tak po posledním crashi,kdy jsem byl chvíli ochrnutý a čekám ještě na operaci kolena (jsem mimo už od července.) tak určitě ze začátku za to moc tahat nebudu Motorku jsem dal dokupy,stálo mě to ranec,ale snad příští sezónu bude vše O.K. a určitě se do Brna chystám

tak to mate s dawem podobny.. ten se po crashi uz nakej patek taky vali/nechava se operovat:)

2.11.2009 v 11:37 | Nahoru | #162

2.11.2009 v 11:38 | Nahoru | #163

Dawe02>assassin> Slovenskykrouzek nezna nikdo, takze bys handicap moc velky nemel, po prvni seznamovaci pulhodince bychom meli rovne podminky
Ale na tebe to primarne nebylo urceno

no treba nekdy casem, ale me to co se jezdi na okruhu moc nejde, trasy co se tomu daji pripodobnit (u nas Duba) me nejdou/nebavi- na me uz je to moc rychle... me vyhovuji zatacky co se jedou do 100 max 150ti... jestli se v budoucnu vrhnu do okruhoveho jezdeni tak spis motardy...

2.11.2009 v 11:38 | Nahoru | #164

assassin>bud jsi rychlejsi nez ja, nebo je tvuj kamos pomalejsi nez ten manik u nas s RS.... nebo si jel trasu ktera byla vyhodou pro RR a nevyhoda pro auto...

2.11.2009 v 11:38 | Nahoru | #165

2.11.2009 v 11:39 | Nahoru | #166

DaliboRR>Možné je všechno mimo té trasy...tu vybíral on.Spíš mi říkal,že když jsem kolem něho poprvé proletěl,tak to vzdal.Prý když slyšel jak mi to štěká v omezovači tak respekt ale on je celkem vejtaha...ještě větší než já

No a sme u jádra pudla..si stěžuje že má dvouvál hned v omezovači Jen rýpu

2.11.2009 v 11:39 | Nahoru | #167

83brush>maras> ty máš ke gasikovi i motardový kola? jak se jezdí na 2t motardu? docela o tom uvažuju do budoucna...

Nemám a ani o nich do budoucna neuvažuju

2.11.2009 v 11:43 | Nahoru | #168

maras>No a sme u jádra pudla..si stěžuje že má dvouvál hned v omezovači Jen rýpu

Jenže on zrovna dvouvál nemá

2.11.2009 v 11:45 | Nahoru | #169

..Roko..>Jenže on zrovna dvouvál nemá

Jenže ty jsi asi nečetl celou diskuzi

2.11.2009 v 11:45 | Nahoru | #170

přečti si předem kudy máš jezdit, tj. výběr stopy, a jestli tam dáš napoprvý pod 2:40 tak věřím tomu že jsi rychlej a začnu ty soudy brát vážně Čímž ale neříkám že to nedáš, dost možná s prstem v nose

2.11.2009 v 11:45 | Nahoru | #171

Dawe02>DaliboRR> jsem od cervence taky mimo, u me dosud tri operace, dve ocelove dlahy v ruce a klicce , nejake srouby, pochroumane nervy, necitlivost ruky, tromboza, sila jak petileta holka, omezena hybnost.....tak si nestezuj a koukej na jare naklusat

Taky hustý a už mlčím Já měl jen komoci mozku,dočasné ochrnutí,rozostřené vidění,rozdrcený meniskus,urvané vazy.Ty mega velkých injekce do kolene už ani nevnímám.S tím klusáním nevím ale určitě se chystám

2 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 11:56 | Nahoru | #172

prostě a jednoduše, buď mě ta motorka baví a vyhovuje mi nebo ne a jestli je to 2V, 3V nebo 4V je mi šumák

2.11.2009 v 11:58 | Nahoru | #173

GRASSEL>mě už hlavně tyhle debaty nebavěj, příjde mi to úplně nesmyslný. Jsou dvouválce který mě nezajímaj a stejně tak jsou čtyřválce co mě nezajímaj. Nedokážu rozlišit co je lepší. Litrový čtyřválce jsou výkonem a rychlostí prostě dál než 2V ale nikdy bych si netroufnul říct že jsou špatný. Baví mě jak 2V tak 4V ale záleží prostě jaká ta motorka je celkově.

jo

ja za posledni rok najel na TL ani ne 1000km, stavim se doma jen na chvili a to radsi projedu 410 husqvarnu, wheelie, drifty atd nez abych tahal z garaze tele..

2.11.2009 v 12:01 | Nahoru | #174

jsou prostě dobrý motorky a méně dobrý

Stím se nedá nesouhlasit..

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 14:02 | Nahoru | #175
Dawe02>Ahoj!Tak na K6 si určitě netroufám,ale se 750kami a např.FB popdobného data výroby bych síly změřil rád,ale pouze na okruhu

2.11.2009 v 14:45 | Nahoru | #176

BTW: kdyz sme u ty pistovy rychlosti tak maj vyhodu ctyrvalce protoze maj vic pistu tudis mensi objem na jeden valec takze si muzou dovolit udelat mensi zdvih -> klesa stredni pistova rychlost -> muzu mit vyssi otacky.

Naposledy editováno 02.11.2009 14:51:46

2.11.2009 v 18:50 | Nahoru | #177

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 18:57 | Nahoru | #178

pylot>No ja bych jen dodal ze rict ze nejaka motorka ma na zadnim kole 107Nm je totalni hovadina. 107Nm ma mozna na motoru ale pomoci prevodu se na zadni kolo dostava az nekolik stovek Nm. Takze treba pokud mate primar + sekundar + jednicku dohromady v pomeru 1:10 tak mate na zadnim kole 1070Nm a pokud na sestku mate 1:1 tak tam mate teprv tech 107Nm. Proto kdyz rikate kroutici moment z brzdy tak to je kroutici moment prepocitanej pres prevody zpatky na motor. Na zadnim kole se udava pouze vykon. Vim ze sem rejpal ale kdyz uz o tom mluvime tak at o tom mluvime spravne.

a to seš učil ve škole tohle nebo co? jako těch 1070Nm to jsi me fakt rozesmál běžně se měřej hodnoty na zadním kole takže výkon i krouták ti napíše každej ladič a je lepší mít pravou hodntu na zadním kole než z toho vypočítávat pak výkon na motoru který není nikdy přesný a je to jen orientačně..

2.11.2009 v 19:16 | Nahoru | #179

Perňa #81>A co KTM RC8? Nebo RC8R - to je myslím slušný základ na okruh a s motorem 1195 celkem prostor pro úpravy

ty jsi náš? (Rozuměj dvouválcomilný)

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 19:20 | Nahoru | #180
čtyřicítku
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 Wanislav 64 26.9.2022 v 17:19 assassin
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider