![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Já osobně mám najeto na TDRku pouze 3500 km což je docela málo tak nechci soudit spolehlivost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Takže budu rád když sem napíšete svoje zkušenosti a postřehy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
jinak tato diskuze je určena majitelům 2T
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
a pár věcí na zamyšlení:
1. jakou máte spotřebu? - já jezdim za 5 litrů
2. v čem je údržba u 2T větší a složitější než u 4T? - toto nechápu když takové bláboly lidé píší, podle mě je údržba úplně stejná akorát se navíc leje olej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Edit: chybka
Naposledy editováno 23.07.2008 12:41:25
NickSlaughter>RomanSS>Taky jsem byl dřív takovej jako Míra...pořád jen dvoutakty a ták...pořád jsem snil o dvoutaktu větším, než 125...
Už mě to přešlo.
No já jsem zastáncem dvoutaktů pořád, protože svezení je opravdu špičkové, bohužel málokdo se svezl na větším objemu než 125 ccm, takže kdyby někdo projen Aprilii RS 250, mluvil by úplně jinak
Ono je totiž nejlepší mít jak 2T, tak 4T. Třeba do cesťáku se 2T moc svým charakterem nehodí lol
Jó to je mi jasný. Mě to přešlo, protože bych neměl peníze na servis třeba té RS250
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
RomanSS>NickSlaughter>RomanSS>Taky jsem byl dřív takovej jako Míra...pořád jen dvoutakty a ták...pořád jsem snil o dvoutaktu větším, než 125...
Už mě to přešlo.
No já jsem zastáncem dvoutaktů pořád, protože svezení je opravdu špičkové, bohužel málokdo se svezl na větším objemu než 125 ccm, takže kdyby někdo projen Aprilii RS 250, mluvil by úplně jinak
Ono je totiž nejlepší mít jak 2T, tak 4T. Třeba do cesťáku se 2T moc svým charakterem nehodí lol
Jó to je mi jasný. Mě to přešlo, protože bych neměl peníze na servis třeba té RS250
A na Ducati máš? Romane nechej toho lol
NickSlaughter>RomanSS>NickSlaughter>RomanSS>Taky jsem byl dřív takovej jako Míra...pořád jen dvoutakty a ták...pořád jsem snil o dvoutaktu větším, než 125...
Už mě to přešlo.
No já jsem zastáncem dvoutaktů pořád, protože svezení je opravdu špičkové, bohužel málokdo se svezl na větším objemu než 125 ccm, takže kdyby někdo projen Aprilii RS 250, mluvil by úplně jinak
Ono je totiž nejlepší mít jak 2T, tak 4T. Třeba do cesťáku se 2T moc svým charakterem nehodí lol
Jó to je mi jasný. Mě to přešlo, protože bych neměl peníze na servis třeba té RS250
A na Ducati máš? Romane nechej toho lol
lol Ducati je levná.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
NickSlaughter>Včera jsem zahlédl nějakého němčoura na Ducati SS 900, byla komplet odstrojená a předělaná ve stuly retro naked biku. Málem jsem se uslintal
Jojo. Takový předělávky jsou supr.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
RomanSS>NickSlaughter>Včera jsem zahlédl nějakého němčoura na Ducati SS 900, byla komplet odstrojená a předělaná ve stuly retro naked biku. Málem jsem se uslintal
Jojo. Takový předělávky jsou supr. Ale to už je otázka peněz.
A na předělávky je vhodnější monster.
To máš pravdu, podle mě do toho tak 200tis. utopil, měl karbonové ráfky kol, snad na zakázku dělané Termixy, hliníkovou nádrž, beringer brzdy...no prostě lahoda
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
RomanSS>Takový peníze...to bych hned ztrojnásobil hodnotu, ale při prodeji to nikdo neocení.
Když to děláš pro sebe, tak je to jedno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Co se udrzby tyce 2 takt nikdy nesnese toliko (z hlediska zivitnosti) co 4 takt, uz vzhledem ke sve koncepci mazani.
Do nizkejch kubatur do 125cc jedine 2takt, vys uz bych bral jedine 4takt...asi tak.
Tak co jako chces vedet dal, snad jen, ze porovnavas hrusky z jabkama....