1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa žije!
Pane kolego, s celou radou tvych nazoru vcelku souhlasim,treba ohledne roku 1989 apod. Ale na urcitych vecech se shodneme asi tezko - co je proboha spatne na tom, ze nekdo nema materialni starosti? Pokud clovek cely zivot maka na tom,aby se jednou mel dobre,to je snad OK,ne? A dokonce pritom ani nemusi krast. A co se toho socialniho citeni tyce,to se tyka lidi,kteri z nejakeho duvodu - zdravotni handicap - potrebuji pomoc z nasich dani. Jenze ja mam pocit,ze to socialni citeni vyzaduji predevsim lide,kterym smrdi prace a dob realneho socialismu jsou zvykli svadet svou neschopnost na jine a jedine,na co se zmuzou, je nadavani v hospode u piva.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa žije!
1 reakcí na tento příspěvek Jawa žije!
2 reakcí na tento příspěvek Jawa žije!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa žije!
1 reakcí na tento příspěvek Jawa žije!
Naposledy editováno 30.05.2009 21:05:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa žije!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa žije!
Fejzrouš>Na Jawáka dobrý, snad to bude o něco levnější než třeba nová teneré
to je prave ten problem, ze levnejsi skoro neni, Jawa 650 Dakar stoji 170.000, doplnky k tomu znacka nedela ( teda az na zadni nosic + kufr ) - to je dilo na cestovni enduro co? Za dalsi, ma to vepredu jen 19' kolo, zdvih je uplne ten samej kterej davaj treba na 250! 150mm teleskopka Dalsi vec jsou ty svody s vejfuckem, to bych tam mit nemoh, motor tezko hodnotit, ale podle dat by mel bejt podobnej. Na pohled je to cely nejaky plastovejsi nez Tenera a i takovy nejaky oplacany. Jo a jeste nadrz 17l to mi taky nejak moc nepripada. Kdyz ale zavres oci a spokojis se s tim, ze to je Jawa tak dobry.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa žije!
Wiblyz>Fejzrouš>Na Jawáka dobrý, snad to bude o něco levnější než třeba nová teneré to je prave ten problem, ze levnejsi skoro neni, Jawa 650 Dakar stoji 170.000, doplnky k tomu znacka nedela ( teda az na zadni nosic + kufr ) - to je dilo na cestovni enduro co? Za dalsi, ma to vepredu jen 19' kolo, zdvih je uplne ten samej kterej davaj treba na 250! 150mm teleskopka Dalsi vec jsou ty svody s vejfuckem, to bych tam mit nemoh, motor tezko hodnotit, ale podle dat by mel bejt podobnej. Na pohled je to cely nejaky plastovejsi nez Tenera a i takovy nejaky oplacany. Jo a jeste nadrz 17l to mi taky nejak moc nepripada. Kdyz ale zavres oci a spokojis se s tim, ze to je Jawa tak dobry.
Hele Wiblyzáku - 19" předek má teď skoro každý silniční "enduro",má ot myslím předek 170 což je stejný jak u Báwa,Báwo mělo taky 17,5 nádrž ... holt počítaj s tím,že budeš lítat po silnici.
Jinak pro ně je výhodnější udělat jednu věc na 15 modelů a měnit jen plastíky...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa žije!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa žije!
Já mám 592 typu "bastl" a uvažuju, že ji časem uvedu do originál stavu. Čím vším, kromě uvedeného, se ještě od 559 lišila?
Dědóch>Wiblyz>Fejzrouš>Na Jawáka dobrý, snad to bude o něco levnější než třeba nová teneré to je prave ten problem, ze levnejsi skoro neni, Jawa 650 Dakar stoji 170.000, doplnky k tomu znacka nedela ( teda az na zadni nosic + kufr ) - to je dilo na cestovni enduro co? Za dalsi, ma to vepredu jen 19' kolo, zdvih je uplne ten samej kterej davaj treba na 250! 150mm teleskopka Dalsi vec jsou ty svody s vejfuckem, to bych tam mit nemoh, motor tezko hodnotit, ale podle dat by mel bejt podobnej. Na pohled je to cely nejaky plastovejsi nez Tenera a i takovy nejaky oplacany. Jo a jeste nadrz 17l to mi taky nejak moc nepripada. Kdyz ale zavres oci a spokojis se s tim, ze to je Jawa tak dobry.
Hele Wiblyzáku - 19" předek má teď skoro každý silniční "enduro",má ot myslím předek 170 což je stejný jak u Báwa,Báwo mělo taky 17,5 nádrž ... holt počítaj s tím,že budeš lítat po silnici.
Jinak pro ně je výhodnější udělat jednu věc na 15 modelů a měnit jen plastíky...
to je prave ono, prakticky uz moc takovejch tech klasickejch cestovnich endur neni, dneska s tim sjedes ze silnice a vono se to radsi samo strachy rozesere
ta moje Tenera, ac je o peknejch par let starsi, tak to prekonava ve vsech smerech
Jinak se ty dve slova celkem vylucujou, ale je fakt ze by ty radoby endura, co se ted delaj sli takhle oznacit. Takovejch tech pravejch cestovnich ( 'Dakarovejch' )endur uz se dela fakt malo
1 reakcí na tento příspěvek Jawa žije!
Ještě mě štve, že tam mám karburátor Jikov, který tam podle všech možných papírů nepatří a dokonce se takové číslo nikde nevyskytuje. Nevím, jestli je to tak koupené, nebo dodatečná předělávka.
A proč se víc prodávala? Asi fakt tou nádrží, páč ty se dávaly i na ostatní jawky - dobový tuning. Otec má na svojí 350 totiž tu samou . No a k tomu ty blinkry a zrcátko už v originále .. Bo jinak fakt nevím
motocvok>slyšel jsem,že se chystá tenerka s motorem z TDM,což je vlastně zvětšenej motor ze starý tenerky
Co ja vim, tak v hodne dohledny dobe bude SuperTenere, jenze 1200ccm mi prijde trochu prehnany, na to ze se to tvari 'jen jako vetsi Tenera' je to spis takovy vysoky a velky ne jako treba GS 1200 adv. od BMW. Hmotnost asi bude na povazenou, ikdyz dneska uz se zacina pouzivat nejak vic plastu i na endura.