globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S11
4.2.2007 v 11:47
Pokud jsem se nepřehlédl, tak o tomhle stroji tu ještě nepadlo ani slovo, no a podle mě si to zaslouží. Sem se zkušenostma, fotkama a všim možnym.

:thmubup:

S11

13.12.2008 v 18:58 | Nahoru | #151
Jinak kucí, co nějaký nový fotky?

(reakce na) S11

13.12.2008 v 22:47 | Nahoru | #152

KTMatěj>zdenekk> Jakej tam mšá karburátor?


MŠÁM tam karburátor Mikuni VM20 (průměr difuzoru 20mm). Údajně je na ten motor moc velkej, ale to je vedlejší. Chyb je na něm povícero. Už jenom válec, je to jeden z prvních typů a není na něm moc "masa" kam by se dalo řezat. Nadcházející sezonu ještě odjezdí a pak to bude chtít postoupit na další level - píst a ojnice z nějaký krosky. Magneto už leží ve skříni a taky tam zůstane. Zapalování bude bateriový s řízením předstihu.

1 reakcí na tento příspěvek S11

13.12.2008 v 22:55 | Nahoru | #153
Tenhle obrázek mam nejradši :

(reakce na) S11

15.12.2008 v 09:35 | Nahoru | #154

zdenekk>Tenhle obrázek mam nejradši :


Napravuju. Při úpravách se tato fotka někam ztratila, tak jsem ji dal zpátky

zdenekk>Tak jsem zjistil, že jak jsem nacpal karbec pod rám, tak je to vlastně uplně blbě. On mi to v Plzenci po závodě FK říkal ale teprve teď, co jem si to i přečet v jedný moudrý literatuře, tak tomu věřim. Holt jsem šel zase hlavou proti zdi.


Nevím, co všechno to dělá, nebo i nedělá, ale teplota za válcem je dost vysoká.. Copak na to měl FK za připomínky??

alesmoto>zdenekk>Tak jsem zjistil, že jak jsem nacpal karbec pod rám, tak je to vlastně uplně blbě. On mi to v Plzenci po závodě FK říkal ale teprve teď, co jem si to i přečet v jedný moudrý literatuře, tak tomu věřim. Holt jsem šel zase hlavou proti zdi.
Nevím, co všechno to dělá, nebo i nedělá, ale teplota za válcem je dost vysoká.. Copak na to měl FK za připomínky??


Připomínky, prostě řekl že je karbec moc blízko k pístu, a že to v takovýmhle případě nejde odladit. No a teď jsem si přečet, že je to daný tlakovýma vlnama. Prostě když se ty tlakový vlny vyvolaný pístem a odražený posčítají, tak se při určitých otáčkách stane, že v difuzoru karbecu je přetlak a nedostává se benzínu. To samý i opačně. Jak se mění otáčky, tak chvilku je to chudý, pak zase uchlastaný a odladit se to nedá. Čim dál od pístu tím se ty pulsy víc utlumujou a už je to snesitelný.
A ještě, čim menší karburátor v poměru k velikosti sacího kanálu, tim se tyhle opičárny míň projevujou.
Taková je teorie, co na tom je pravdy uvidim až to vyzkoušim.
zdenekk> Taky jsem jel karburátor hodně blízko válce, ale měl jsem tam přidanou malou klapku. S ní to asi funguje normálně.
Tak budeš předělávat?
alesmoto> Jo předělám to. Zahradní hadice to jistí
a takovýho sraní, co s tim bylo.

Naposledy editováno 16.12.2008 14:33:07
zdenekk> Tak to znám, hodně zbytečný práce jsem udělal Ale občas se něco fakt povedlo a to bylo pak radosti, když to dojede i na bednu..
alesmoto> tak ty máš výhodu ve zkušenostech a pokud ti motor funguje, tak jedeš na bednu. Já budu rád, když nebudu úplně poslední.

(reakce na) S11

17.12.2008 v 12:04 | Nahoru | #161
zdenekk> No, letos jsem měl k bedně hooodně daleko. Při dosažení cca 8000otáček v motoru začalo rachtat a nechtěl ani o kousek víc. Za celou sezónu jsem to nedokázal odstranit. Sehnal jsem odlitek hlavy, tak zkusím jinej tvar spalovacího prostoru.
Nebo pak vyrobit clej jinej motor. Ale kdo by se s tím zase dělal. Je na tom neskutečně práce.

Naposledy editováno 17.12.2008 12:05:39

1 reakcí na tento příspěvek S11

17.12.2008 v 12:47 | Nahoru | #162
Já se zase trápim s tou spojkou. V plzenci po startu, před tim kopcem jsem to rozjel a kousek dál už mě zase všichni předjížděli, protože začla klouzat spojka. Hodně lidí co jsem předjel tam na mě koukalo jako na trotla . Ale v druhým kole,při sjezdu šťáhlaváku, jsem uštval toho motárd-mopeda... .
Jaký spojk. lamely myslíš že budou lepší: ferodo nebo korek?
zdenekk> Jezdím korkový s 12 zubama a naprostá spokojenost. Ale už mě taky docházej, tak zkusím, jestli by je ještě udělal. Vypaloval je nějakej chlapík laserem, pak lepil korek. Sehnal jsem je přes známýho, tak zkusím poptat, jestli by jich zas několik desítek neudělal, že by jsi si moch taky nějaký pořídit.
Ještě někde nechám vyrobit kroužky, co jsou na klice pod vnějším košem. Na všech koších co mám, je dost velká vůle, tak nechám ty kroužky udělat okolo 0.05 větší.

(reakce na) S11

17.12.2008 v 13:20 | Nahoru | #164
alesmoto> určitě bych nějaký vzal i do zásoby. Ale s 12 zubama? Kdyžtak by se nějakej zoubek upiloval.
Edit: nebo se vlezou i do původního koše?

Naposledy editováno 17.12.2008 13:22:09

1 reakcí na tento příspěvek S11

17.12.2008 v 14:24 | Nahoru | #165
No právě že jsou dělaný do původního koše. Jedu ho taky. Ty šesti zubový jsem musel často měnit. Když jsem dojel závod až do cíle, většinou bylo po nich. Teda, když jsem jel ještě padesátku, tak vydržely 2-3 závody.
alesmoto> Tak to je super.
zdenekk> Tak mám slíbený spojkový koše s tisícihranem. jsou točený z jednoho kusu a dost dobrej matroš. Jeden už jedu a drží. Prej bude přes zimu ještě nějaký dělat - hodil by se Ti jeden? Pár jich budu objednávat. Nandám je do všech motorů, co mám.
alesmoto> Nevim jestli bych to využil. Zatim neni výkon . Vyžaduje použití nějaký další úpravy? No a na kolik ta sranda cca vyjde?
zdenekk> Jestli se nepletu, posledně jsem ho platil 550kaček. Úpravy nejsou třeba, má to stejný rozměry, jen je to cementovaný. Dovede to hodně zachránit. Jakmile se trošku uvolní a začne se na klice viklat, dovede během chvíle zničit i drážky na klice. A to se mě stalo několikrát i na padesátce, jednou pár kilometrů před cílem
alesmoto> Tak to je rozumná cena. Jestli budou, tak bych měl zájem. Hádam správně, že už na tenhle typ nejsou potřeba dávat z vnějšku kroužky? Tak nějak tajně doufám , že se s otáčkama dostanu k 11 tis.
zdenekk> Kroužky se dávaj na ten vnější. Taky je dávám..
Ale mám na mysli ten vnitřní s tisícihranem. Původní lisovaný nikdy přesně neběžely. Tím jak házely, tak právě trpělo uložení na klice a celý se to brzo vymačkalo. Ale nejvíc se to projevuje nad 8000ot.

Naposledy editováno 14.01.2009 12:23:31
alesmoto> jéé, já si to nějak neuvědomil, na vnějšim přeci není tisicihran.
zdenekk> Tak jak jsi ladil přes svátky? Já se poctivě snažil- vydlabal jsem novej válec. Taky mě napadlo to vyfotit, tak můžu ten experiment poslat emailem. Jestli teda začne foťák komunikovat s pc. Nějak se nedaří stahování foto
alesmoto> je to ostuda, ale na motoru jsem nestihnul nic, akorát se stupačkama jsem drobet pohnul a nainstaloval otáčkoměr(což bude asi spíš stylovej doplněk ) Navíc teď začalo zkouškový.... no je to časově naprd. Ale na sraz do žebráka to musim stihnout spojízdnit. Fotky kdyžtak pošli...
zdenekk> Známej volal, že odlil hlavy, tak jsem jich pár objednal. Jednu beru navíc, kdyby jsi měl zájem.
alesmoto> Díky....sice hlava najde uplatnění až pro další sezónu, ale určitě jí beru. S aktuálním pístem a ojnicí, by větší komprese byla asi to poslední před smrtí motoru.
zdenekk> Ještě když jsem jel skoro sériovej motor (ojnice, píst,zapalko atd.) jsem jezdil kompr. poměr 11-11.5 : 1
Ale na jeden kopcovitej závod jsem dal lehce přes 12:1. A motor to vydržel. Jen zrovna prasknul rám 10 km před cílem..

(reakce na) S11

19.1.2009 v 15:33 | Nahoru | #178
alesmoto> koukam, že jsme tohle téma uplně překroutili někam jinam ....jinak, jestli to neni tajný, tak podle čeho navrhuješ přefuky....klidně piš na mail

S11

23.1.2009 v 16:55 | Nahoru | #179
Klidně Ti nějakej vyndanej válec ukážu, není v něm nic moc převratnýho. Kolikrát jede víc ten odfláklej, než ten na první pohled "rychlejší"

S11

24.1.2009 v 18:47 | Nahoru | #180
Já vim sem zvědavej jak vopice .....jinak jestli chceš, můžu Ti poslat něco zajímavý literatury (.pdf) co jsem nashromáždil, pokud to už nemáš (je to v angličtině).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Vallaro - legislativa Babetta 210, Jawa Stadion S11 kokoška. 10 8.10.2023 v 08:43 kokoška.
barva na s11 Jawa Stadion S11 tadeo96 12 27.1.2023 v 00:06 Břichoun
Ráfky Stadion S11 Jawa Stadion S11 Břichoun 6 25.11.2022 v 07:06 FJRPEPA
Nestartuje, slabá jiskra Jawa Stadion S11 Filip116 5 6.8.2022 v 13:41 Filip116
Renovace JAWA,ČZ ČZ 175/501, Jawa Stadion S11 kalousek 10 27.7.2022 v 09:57 Dolin


TOPlist