tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
karf>Krajinkář>pota> Hmm ani nevim rozdil mezi PCI a III.jestli se nepletu tak jeden upravuje výstupní signály z řídící jednotky do vstřikování a druhý upravuje vstupní údaje pro řídící jednotku a ta podle těch upravených údajů řídí vstřikování...ale ruku do ohně bych za to nedal.
presne tak... jen PC I sem nikdy nevidel... spis to bude PC II ...(ale jestli bylo neco jako PCI tak to funguje jako ta dvojka)
assassin>karf>Krajinkář>pota> Hmm ani nevim rozdil mezi PCI a III.jestli se nepletu tak jeden upravuje výstupní signály z řídící jednotky do vstřikování a druhý upravuje vstupní údaje pro řídící jednotku a ta podle těch upravených údajů řídí vstřikování...ale ruku do ohně bych za to nedal.
presne tak... jen PC I sem nikdy nevidel... spis to bude PC II ...(ale jestli bylo neco jako PCI tak to funguje jako ta dvojka)
JO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Krajinkář>pota> Hmm ani nevim rozdil mezi PCI a III.
PCIII se pripoji mezi seriovou ridici jenotku a vstriky... dobu jakou ta jednotka vstriky otevira to meni(prodluzuje nebo krati) ... vyplyva z toho i to ze to umi ovlivnovat jen dodavku paliva
kdezto ten ignitech (i zakladni verze) je tzv standalone jednotka - origo ridici jednotka se vyhodi a ignitech prebira veskere jeji funkce - tzn podle cidel si tu davku paliva atd pocita sam... jde menit jak mapy pro dodavku paliva tak i mapy zapalovani (u PCIII je k tomu potreba dokoupit ignition modul, kterej se zas dava mezi ridici jednotku a civky)
ta racing verze ma navic ficury jako quickshift,ruzny mapy na cudlu treba kvuli nitru atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
GRASSEL>V2 nejede a Honda je hujda a ukažte kozy a ať tě vozí kdo tě šuká.
me to bavi ikdyz to nejede:) a vicemene nikdo z tech co V2 jezdi netvrdi ze to nejak brutalne jede....
assassin>Krajinkář>pota> Hmm ani nevim rozdil mezi PCI a III.
PCIII se pripoji mezi seriovou ridici jenotku a vstriky... dobu jakou ta jednotka vstriky otevira to meni(prodluzuje nebo krati) ... vyplyva z toho i to ze to umi ovlivnovat jen dodavku paliva
kdezto ten ignitech (i zakladni verze) je tzv standalone jednotka - origo ridici jednotka se vyhodi a ignitech prebira veskere jeji funkce - tzn podle cidel si tu davku paliva atd pocita sam... jde menit jak mapy pro dodavku paliva tak i mapy zapalovani (u PCIII je k tomu potreba dokoupit ignition modul, kterej se zas dava mezi ridici jednotku a civky)
ta racing verze ma navic ficury jako quickshift,ruzny mapy na cudlu treba kvuli nitru atd...
JO
2 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Bubrak ZX10R>V2 jede dozadu.
JO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
FiZzeR>FiZzeR>[img]
Takze V2 taky jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Bubrak ZX10R>FiZzeR>FiZzeR>[img]
Takze V2 taky jo?
To né, ale GRASSEL evidentně při JOjkování přeskočil jeen příspěvek... A jelikož jsem kamarád, tak jsem to za něj napravil
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Bubrak ZX10R>NE
Nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
GRASSEL>Bubrak ZX10R>NE
Nevím
Nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
GRASSEL>GRASSEL>Bubrak ZX10R>NE
Nevím
Nevím
JO