Vyhlašuju tak soutěž o ... místních uživatelů!
1. největší vrak
2. největší leštěnku
3. plechovku s nejvíce koněma (kw) pod kapotou
4. nejslabší plechovou zdechlinu
5. nejexkluzivnější káru =)
Jsem zvědavej co tady kdo vyhrabe a jestli se tu objeví i nějakej zajímavej povoz!
Já jako polovina národa si vozim zadnici v klasickym českym vehiklu (50Kw), ale aspoň o tu leštěnku budu soutěžit!
2 reakcí na tento příspěvek Ze dvou na čtyři ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
lignator píše: Já se tak trochu pochlubim cizím peřím, protože chlubit se obyčejnou Ochcávkou co mám doma tady nebudu
Zaplatil jsem si svezení v tomto a zážitek to byl téměř dokonalej
Mustang Shelby GT 500 8 válců a 550 koníků
O tom "půjčení" jsem už taky přemejšlel, ceny jsou pořád lěpší ale nějak mě tam nemaj na co nalákat. Káry typu Ferrari, Lambo a Mustang mě moc neberou, takhle kdyby někde byla k půjčení Impreza WRX STi, Lancer nebo něco podobnýho do rázu rallye to by byla jiná, pak už jen správnej povrch a slintal bych.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
moucan píše: O tom "půjčení" jsem už taky přemejšlel, ceny jsou pořád lěpší ale nějak mě tam nemaj na co nalákat. Káry typu Ferrari, Lambo a Mustang mě moc neberou, takhle kdyby někde byla k půjčení Impreza WRX STi, Lancer nebo něco podobnýho do rázu rallye to by byla jiná, pak už jen správnej povrch a slintal bych.
Tak to máme stejný vkus. Až jednou vyhraju, bude Lancer moje nové rodinné autíčko1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
lignator píše: Tak to máme stejný vkus. Až jednou vyhraju, bude Lancer moje nové rodinné autíčko
Já jednoznačně Subárko, tak pak dáme závod . Jinak krásnej příklad ze života, stojim v Práglu na křižovatce, najednou rachot jak sviňa, čuju nějakou super káru a taky že jo .. zpoza baráku se vynořila Impreza WRX Sti, bojový barvy, tak jsem jen závistivě koukal, no zamířilo ze světel směrem ke mě a když projíždělo kolem mě tak jsem jen nevěřícně čuměl . Za volantem blondýna tak 165cm a vzadu dětská sedačka a v ní tak dvouroční špunt . Jsem myslel že vykvetu. Holt rodinný auto jak se patří .
Naposledy editováno 08.11.2012 19:50:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
moucan píše: Nejlevnější Mysterky jsem našel za 800 kus což je zcestný, ty Exipky jsem sehnal za 1300 sadu, když do toho započítám i opravu kopanců tak to vyjde pořád levnějc.
Tak to ti fakt nebudu říkat kolik mě stály
lignator píše: moucan> Když Imprezu, tak tu starší Jinak já už mám děti velký, tak nevim jestli je to akorát pro mě
Přesně tahle je nejhězčí , pak ještě ty starší taky nejsou k zahození, všechno co přišlo po týhle generaci je děsnej zjev a o hatchbacku ani nemluvě.
Naposledy editováno 08.11.2012 20:13:20
1 reakcí na tento příspěvek Ze dvou na čtyři ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
moucan píše: To ani ne, na to už jsou teď ty systémy dost vyspělý ale pro mě z LPG žádná výhoda neplyne, zkracuje životnost motoru, výkon nijak nepřidá a že za cenu snížený životnosti ušetřim pár tisíc to mě fakt nevytrhne. Benzínovej motor je od toho aby se do něj lil benzín, né náhražky. Toť muj názor.
Já mám na lpg najeto cca 300tis km. Kamarád najezdil v jedné felicii OHV na LPG přes 700tis km, pak to prodal. Takže jestli jí to zkrátilo životnost motoru, tak normálně musí najezdit felicie několik miliónů km.
Nové systémy vstřikováníkapalného LPG mají vyšší výkon, než na benzín.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
AndělČK píše: Já mám na lpg najeto cca 300tis km. Kamarád najezdil v jedné felicii OHV na LPG přes 700tis km, pak to prodal. Takže jestli jí to zkrátilo životnost motoru, tak normálně musí najezdit felicie několik miliónů km.
Nové systémy vstřikováníkapalného LPG mají vyšší výkon, než na benzín.
Stále se tu ale bavíme o starejch hajtrách který ti přelouskaj cokoliv a kvalita paliva na chod motoru prakticky nemá vliv. U těhlech aut ti většinou samotná investice mnohonásobně překročí cenu auta a semtam se to i vrátí. Já píšu že do moderních motorů to prostě nepatří, a moderní motor opravdu neni starej traktoroidní 1.3 z feldy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
moucan píše: Stále se tu ale bavíme o starejch hajtrách který ti přelouskaj cokoliv a kvalita paliva na chod motoru prakticky nemá vliv. U těhlech aut ti většinou samotná investice mnohonásobně překročí cenu auta a semtam se to i vrátí. Já píšu že do moderních motorů to prostě nepatří, a moderní motor opravdu neni starej traktoroidní 1.3 z feldy.
To že dnešní výrobci šetří a nedokáží a nebo možná nechtějí vyrábět kvalitní součásti motoru, to je věc jiná. Co je to moderní motor???? Motor je stále motor. To že dělají ventily ze zvýkačky je věc druhá.
Mě LPG ušetřilo přes 300 000Kč. To je má zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
AndělČK píše: To že dnešní výrobci šetří a nedokáží a nebo možná nechtějí vyrábět kvalitní součásti motoru, to je věc jiná. Co je to moderní motor???? Motor je stále motor. To že dělají ventily ze zvýkačky je věc druhá.
Mě LPG ušetřilo přes 300 000Kč. To je má zkušenost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
AndělČK píše: To že dnešní výrobci šetří a nedokáží a nebo možná nechtějí vyrábět kvalitní součásti motoru, to je věc jiná. Co je to moderní motor???? Motor je stále motor. To že dělají ventily ze zvýkačky je věc druhá.
Mě LPG ušetřilo přes 300 000Kč. To je má zkušenost.
Tohle na mě prostě nikdy neplatilo, i kdyby mi to mělo ušetřit milion pořád to bude v časovym rozmezí několika i desítek let a je to jako by jsi ty prachy nikdy neměl. Kdyby se to mělo brát podle toho na čem všem ušetřit tak by lidi s LPG, bílou elektronikou A++++++, topenim a vodou na solár a úsporneja žárovkama museli bejt miliardáři a ono prd.
ptaak píše: Do dnešního auta už je to na diskuzi a hlavně záleží na typu. Jinak máme u nás dlouholetou zkušenost s LPG, naftu jsme nikdy neměli, a asi bych neměnil Samo se nebavíme o koupi nového auta.
To já mam zase s naftou velmi dobrý zkušenosti co se týče okolí a sám do ní v budoucnu asi taky půjdu.
2 reakcí na tento příspěvek Ze dvou na čtyři ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
moucan píše: Tohle na mě prostě nikdy neplatilo, i kdyby mi to mělo ušetřit milion pořád to bude v časovym rozmezí několika i desítek let a je to jako by jsi ty prachy nikdy neměl. Kdyby se to mělo brát podle toho na čem všem ušetřit tak by lidi s LPG, bílou elektronikou A++++++, topenim a vodou na solár a úsporneja žárovkama museli bejt miliardáři a ono prd.
Ale tak zase nemáš pravdu, vždy něco co šetří stojí víc (ať už LPG tak ledničky A++++). Musíš si reálně spočítat, kolik to ušetří a zda-li to má význam. A zrovna LPG dle mého hlediska a mých požadavků smysl má. Kilometr mě stojí polovinu, a to se mi líbí. Přestavba se zaplatí za 20-25tkm (rok) a pak to jen šetří celkem velké částky. Ale ať je víc lidí jako ty, aspoň někoho nenapadne zdražit plyn1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
ptaak píše: Ale tak zase nemáš pravdu, vždy něco co šetří stojí víc (ať už LPG tak ledničky A++++). Musíš si reálně spočítat, kolik to ušetří a zda-li to má význam. A zrovna LPG dle mého hlediska a mých požadavků smysl má. Kilometr mě stojí polovinu, a to se mi líbí. Přestavba se zaplatí za 20-25tkm (rok) a pak to jen šetří celkem velké částky. Ale ať je víc lidí jako ty, aspoň někoho nenapadne zdražit plyn
Ale kde ty velký částky máš? Máš je na účtě? Tohle je prostě takový šetření pro dobrej pocit, po X letech si můžeš říct kolik stovek tisíc ti to ušetřilo, ale kde jsou? To je asi jako kdybych já jezdil k benzínkám kde stojí benál o korunu míň než vedle ve městě (jen příklad) a za 3 roky si můžu říct joooo paráda učetřil jsem 50 tisíc ale přitom mam kulový.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
ptaak píše: moucan> Tak ty prachy nepřibývají, ale ubývají poloviční rychlostí. Projezdím měsíčně polovinu, a ta druhá polovina mi na tom účtu zbyde Jak to říkáš ty, tak bys neřešil cenu nikde s nesmyslným odůvodněním, že stejně nic neušetříš. Tohle není argument.
Pro mě jo, já chápu že se vám to líbí a jste zastánci LPG protože pro vás je to výhodný, já opakuju že mě by to žádný výhody nepřineslo a ani v tom žádný nevidim, tim to hasne, toť můj názor a do auta se mi to prostě nedostane. Tim končim diskuzi o LPG .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
moucan píše: Ale kde ty velký částky máš? Máš je na účtě? Tohle je prostě takový šetření pro dobrej pocit, po X letech si můžeš říct kolik stovek tisíc ti to ušetřilo, ale kde jsou? To je asi jako kdybych já jezdil k benzínkám kde stojí benál o korunu míň než vedle ve městě (jen příklad) a za 3 roky si můžu říct joooo paráda učetřil jsem 50 tisíc ale přitom mam kulový.
Chápu tvůj dnešní pohled na situaci. Je ti 21 a nemáš závazky a všechno je hrozně v nedohlednu. Tohle není šetření pro dobrej pocit. Až ti bude víc a budeš živit rodinu, splácet hypotéku a budeš chtít mít i nějaký koníček, tak pochopíš, že jen málokdo má tak velký příjem, že se nemusí omezovat. Sám nikoho takového neznám. Mě LPG teď šetří cca 5000Kč měsíčně. To jsou peníze, které díky tomu mohu investovat jinam. Ne, že mám kulový. Já třeba i na tom účtě mám částku, za kterou si mohu koupit nové auto.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze dvou na čtyři ...
Naposledy editováno 09.11.2012 08:40:22