Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!
Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 31.12.2020 16:00:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Appa> Co já vím,tak ho měl výměnou od pana Bartunka,ten si vzal zpět svoji JAWU 250 šoupátko kterou L.Mráz jezdil a vyměnil za ROTAX 250.Jestli tam byl nějaký doplatek,to nevím.
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Ten popisovaný úsek byl opravdu "o hubu" - nejvíc o jednom ročníku Vranovického okruhu,
kdy se *přihodilo*, že než proběhly všechny přípravy na závody organizačním týmem pana
Kučírka, "objevilo se" na kostele trubkové lešení pro renovaci fasády ...
Dokonce bylo uvažováno o zrušení podniku, ale vyřešil to retardér *ostře doprava* s mírným
výjezden vlevo z přepravních palet, obložený do výše dvou metrů balíky slámy, který byl
dobře viditelný už z dostatečné vzdálenosti na příjezdu tou rychlou levou zatáčkou .
Už při trénincích se potvrdilo, že ten pohled na dva metry vysokou *stěnu* ze slámy už z dálky dostatečně
varoval a k žádným, původně obávavaným, nárazům do ní na brzdách případně *dlouhých* jezdců nedocházelo.
Byl jsem jedním z těch,co ten retardér prosadili, protože představa, žeby se někdo v tom rychlým levým
protahováku ""rozvěsil"" po lešenářských trubkách, byla děsivá ...
Trať : depo na ulici Lipová za ulicí Sokolská směrem na most přes železnici,
******* start/cíl na ul. Lipová cca u odbočky vpravo, levou zat. do ulice Školní ,
za kostelem retardér doprava-doleva s pokračováním ulicí Dlouhá ,
levou zat. do ulice U Hřiště a zpět levou zatáčkou do ulice Lipová (dnes je to neprůjezdné).
https://mapy.cz/zakl...rce=muni&id=5611
Naposledy editováno 08.11.2020 21:09:57
kdy se *přihodilo*, že než proběhly všechny přípravy na závody organizačním týmem pana
Kučírka, "objevilo se" na kostele trubkové lešení pro renovaci fasády ...
Dokonce bylo uvažováno o zrušení podniku, ale vyřešil to retardér *ostře doprava* s mírným
výjezden vlevo z přepravních palet, obložený do výše dvou metrů balíky slámy, který byl
dobře viditelný už z dostatečné vzdálenosti na příjezdu tou rychlou levou zatáčkou .
Už při trénincích se potvrdilo, že ten pohled na dva metry vysokou *stěnu* ze slámy už z dálky dostatečně
varoval a k žádným, původně obávavaným, nárazům do ní na brzdách případně *dlouhých* jezdců nedocházelo.
Byl jsem jedním z těch,co ten retardér prosadili, protože představa, žeby se někdo v tom rychlým levým
protahováku ""rozvěsil"" po lešenářských trubkách, byla děsivá ...
Trať : depo na ulici Lipová za ulicí Sokolská směrem na most přes železnici,
******* start/cíl na ul. Lipová cca u odbočky vpravo, levou zat. do ulice Školní ,
za kostelem retardér doprava-doleva s pokračováním ulicí Dlouhá ,
levou zat. do ulice U Hřiště a zpět levou zatáčkou do ulice Lipová (dnes je to neprůjezdné).
https://mapy.cz/zakl...rce=muni&id=5611
Naposledy editováno 08.11.2020 21:09:57
Jo-jo, bylo nás těch *vyvrhelů* hodně, co jsme měli doma
předškoláky a školáky, ale přesto jsme *chodili* na start okruhů
v těch (pro nás)krásných 70. a 80. letech ...
Mojí doslova láskou byly předevěím Moravany u Kyjova ,
taky Znojmo, Vel.Meziříčí a Opava
Naposledy editováno 09.11.2020 12:57:34
předškoláky a školáky, ale přesto jsme *chodili* na start okruhů
v těch (pro nás)krásných 70. a 80. letech ...
Mojí doslova láskou byly předevěím Moravany u Kyjova ,
taky Znojmo, Vel.Meziříčí a Opava
Naposledy editováno 09.11.2020 12:57:34
Appa> Ta fotka dle st.č 3 je z Přeboru,motorka vypadá na JAWU 250 šoupátko.ROTAX měl šoupátka na pravé straně.Mráz si vyjel Mistrák na YAMAZE 250 pro rok 1988-neudržel se a sestoupil,pak měl tu JAWU250 po Bartunkovi,pak došlo k směné za ROTAXE.250 a jel mistrovství až v roce 1991 to už jel kdo se přihlásil-žádné přebory už nebyly. Honza jel ROTAX 250 až koncem své záv. kariéry,myslím že po havárii na SCHLEIZ 1989 přestal jezdit a proběhla ta směna.
Naposledy editováno 09.11.2020 20:24:46
Naposledy editováno 09.11.2020 20:24:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Appa> Ta fotka dle st.č 3 je z Přeboru,vypadá to,když se dívám pořádně,že je to JAWA MAXTON 250 ŠOUPÁTKO,fotka bude z Přeboru.
Rozloučení *tatíka* Baylisse s WSBK v roce 2008 na Imole ( italský název videa - Poslední kolo ... )
*******************************************************************
a rozhovor s jeho sympatickou manželkou je taky dostatečně "výmluvný" ...
Poté ještě *King Troy* výučil jezdce GP ve Valencii, ale nejsem si jist kdy přesně to bylo .
A PONĚVADŽ Dorna(!) ŠKODÍ I V TOMTO PŘÍPADĚ , JE NUTNÉ TO PŘEHRÁT NA YouTube - ODKAZU !
Naposledy editováno 10.11.2020 11:01:59
*******************************************************************
a rozhovor s jeho sympatickou manželkou je taky dostatečně "výmluvný" ...
Poté ještě *King Troy* výučil jezdce GP ve Valencii, ale nejsem si jist kdy přesně to bylo .
A PONĚVADŽ Dorna(!) ŠKODÍ I V TOMTO PŘÍPADĚ , JE NUTNÉ TO PŘEHRÁT NA YouTube - ODKAZU !
Naposledy editováno 10.11.2020 11:01:59
Jak píše pod článkem o Hondě Colina Edwardse např. Lajwec a Stelvio :
*** Jó,to byla doba pořádných supebiků a parádních jezdců,opravdových borců
co jméno to pojem,legenda. Krásný motorky radost pohledět a poslouchat.
Pro mě nejlepší éra závodění a motorek. ***
Naposledy editováno 10.11.2020 11:26:41
*** Jó,to byla doba pořádných supebiků a parádních jezdců,opravdových borců
co jméno to pojem,legenda. Krásný motorky radost pohledět a poslouchat.
Pro mě nejlepší éra závodění a motorek. ***
Naposledy editováno 10.11.2020 11:26:41
imoladu> Milane, když se pořádně podívám, tak se to opravdu jeví jako Jawa v rámu Maxton (Bartůňkova). Jsi opravdu borec, co všechno víš. Teď jsem si uvědomil jednu situaci, kterou jsme zažil s Laďou Mrázem a Milanem Stránským (Chlupáčem). v Žebětíně při mistrovství světa. Bylo to v době, kdy ještě Žebětín při mistrovství světa přetékal fanoušky. Seděli jsme večer v hospodě (té velké, která měla i velký sál vzadu, později tam prodávali koberce ), která praskala ve švech a nějaký dobrák z ulice hodil oknem do té narvané hospody slzný plyn. Hospoda byla během chvíle prázdná a chudák vrchní pak inkasoval hosty venku. Myslím, že jich dost uteklo bez placení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
tomini> Řekl bych, že č. 42 je John "Mooneyes" Cooper.
Ivane, pěkná fota, u té první si nejsem jistý jestli to je Bohouš Stašal, ale můžu se mýlit, druhé foto s Františkem Šťastným, to bude rok 1966, protože má helmu zakoupenou na TT po jeho těžké havárii, a ještě na ní nemá kresbu trikolory, snad se nepletu ale všechno je možné.
Frantu Šťastnýho jsem taky "identifikoval" hlavně podle toho znáčku vlevo na jeho kombě
a nedokážu s jistotou říci, jestli vedle něj je Gusta Havel - podle té trikolory na přilbě asi ano,
na Jawu ten stroj nevypadá a Fero Srna to asi není ...
No a ten *tříventil* ČZ 350 těžko řící, jestli ho sedlá Bohuš - tento typ jezdila v dané době
řada jezdců, někteří i ten t.zv. *falešnej tříventil* se dvěma rourama pro jeden "výfukáč" ...
Pohříchu si ani nevybavuju, jestli Bohuš vůbec někdy jezdil s textilním šátkem přes ústa
Naposledy editováno 18.11.2020 10:11:18
a nedokážu s jistotou říci, jestli vedle něj je Gusta Havel - podle té trikolory na přilbě asi ano,
na Jawu ten stroj nevypadá a Fero Srna to asi není ...
No a ten *tříventil* ČZ 350 těžko řící, jestli ho sedlá Bohuš - tento typ jezdila v dané době
řada jezdců, někteří i ten t.zv. *falešnej tříventil* se dvěma rourama pro jeden "výfukáč" ...
Pohříchu si ani nevybavuju, jestli Bohuš vůbec někdy jezdil s textilním šátkem přes ústa
Naposledy editováno 18.11.2020 10:11:18
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Beru zpět - vedle Franty Š. s jeho mechanikem to JE Gusta Havel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.