PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011
TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST
KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.
9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.
konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.
Termíny:
1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST
Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.
Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.
Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.
V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.
Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.
Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.
V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.
MOTOŠKOLA:
S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.
Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.
Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.
Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.
Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.
Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.
Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)
Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.
Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)
Peter Theisz
DA RACING
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda
Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda
Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31
Příště už tam budu s váma pardálové A Poliho vezmu sebou na vlek. Sorry Poli, kdybych jel, vzal bych tě, ale jak jsi četl, nešlo to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
lumberjack1 píše: Shorty1> ahoj,foti tu jeste ten fotograf od jura racingu a odkaz na neho najdes na strankach jura raing
Díky za odpověď Budeš potom někde vystavovat náhledy svých foto a bude ještě nějaká možnost objednat si jednotlivé foto ve full rozlišení?
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
Tak to dát do kupy (jen maličkosti, ale holt nešly vyřešit na místě) a prodat a koupit lepší
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
Scuber_MadJoe píše: navrc6>díky Na čem si jezdil?? Je to smůla, ani se nenaučím okruh, sotva tam vjedu a sednu na motorku poprvé tak už přestane fungovat...
..mám to v profilu..
..a kdyby si s tím praštil, tak to mohlo být ještě dražší, to se prostě stává, příště se aspoň důkladnějc připravíš..
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
No, právě, že ta příprava byla víc než dobrá!! servis za XX tisíc, vše vyměněno spraveno a nějaké blbosti se prostě poserou!! Po servisu je jako nová, motorově i podvozkově ale prostě smůla je na mojí straně
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Prasouš píše: Tak jsem konečně doma. Před DA tam byla agentura IV, tak to dohromady dalo 5 dní a i když jsem jeden nejezdil, tak je to šílená nálož, budu spát jak miminko ... IV klasicky nezklamalo, CSC byly pěkné závody s posunutým osobáčkem z loňských 2:15:6 na 2:12:3 ... O víkendu ježdění organizovala agentura Jura racing (opravdu profi přístup) a tak jsem se těšil na hromadu německy mluvících rychlíků od kterých se něco naučím... Bohužel asi nepřijeli stejně jako nepřijela hromada lidí které jsou "součástí" DA racingu ... V sobotu se při závodě podařilo posunout osobáček na 2:11:213 ... Bohužel největší smůlu si vyžrali Dafiťáci, když David zlomil rám a Martin v prvním kole zadřel motor (už po druhý) ... Jinak velký chválík Vencovi Rumlenovi, kterému to prostě lítá ...
2 zadreny motory na bavu ? Tak proto tolik letej
Kazdopadne TO nasere.
Stejne si dabel Prasousi
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
Ozzy_ píše: PS: Me napadlo, ze kdyz TO dafitaci poskladaj, tak maj alespon jednu masinu a muzou se stridat jeden ram, druhej motor ... ja vim no, blba sranda
To poskládaj, páč k těm dvěma David koupil ještě dva další ... Neskutečná spotřeba BMW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Snad aspon motor Dafitakum uznaji. 2011 motory uz by mely mit vacky ok.
Shorty1 píše: Díky za odpověď Budeš potom někde vystavovat náhledy svých foto a bude ještě nějaká možnost objednat si jednotlivé foto ve full rozlišení?
urcite,jak se tim prokousu tak na mych strankach budou vsechny fotky v nahledech a zbytek je tam popsan co a jak ...stranky mam tady v profilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Scuber_MadJoe píše: navrc6>díky Na čem si jezdil?? Je to smůla, ani se nenaučím okruh, sotva tam vjedu a sednu na motorku poprvé tak už přestane fungovat...
To bude tím, že jsem tam nejel, tak tvoje motorka kvůli tomu nechtěla jezdit Tohle je opravdu špatné, ale určitě až ji budeš prodávat, tak se ti podaří ji prodat lépe a ona ti to takto vrátí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
lumberjack1 píše: ... povolenej olejovej foltr ...nic moc no ... holt clovek se porad uci,ono asi na tech tech.predpisech pro zavody,ze musi byt vse zajisteno, neco opravdu bude
olej na trati byla moje prace, motorka me hezky nakopla, ale mel jsem stesti, ze jsem to ustal, nechapu jak je to mozne, protoze pneu byla uplne od oleje....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
biker1300 píše: olej na trati byla moje prace, motorka me hezky nakopla, ale mel jsem stesti, ze jsem to ustal, nechapu jak je to mozne, protoze pneu byla uplne od oleje....
Jo, na kamere bylo krasne videt jak te kopla kdyz si zatahl na vyjezdu ... hlavne zes to ustal. Masina to vydrzela ?
biker1300 píše: olej na trati byla moje prace, motorka me hezky nakopla, ale mel jsem stesti, ze jsem to ustal, nechapu jak je to mozne, protoze pneu byla uplne od oleje....
Taky jsi pan jezdec a především bog boss, tak se nedivím, že jsi to ustál
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Dawe02 píše: Shorty1> oni ten ram udajne zkopirovali od K6, tak mozna analogie se nabizi
Snad aspon motor Dafitakum uznaji. 2011 motory uz by mely mit vacky ok.
..tak ono hlavně ty motorky a rámy jsou dělány na ježdění!..a pády a trvalý "omezovač" prostě životnost snižují!
..a pak už jsou to jen investice a servis!
..a reklamace motoru z okruhu??..to hned na PC poznají, dle průběhu a charakteristiky, co s se s tím motorem dělo!
..a i to BMW je pořád ještě ve vývoji!