Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
opravdu moc svými příspěvky "nezasírali" a pokud považují např. příspěvky č. 17102, 104, 112, 117, 120, 121, 123, 124
svými slovy za zasírání, asi sem chodí zřídkakdy a jejich vkusu je mně líto .
P.S. Ty e-automobily a sítě dobíječek opravdu všichni "zadotují" ze svých daní, i když jim budou úplně u zadnice .
Naposledy editováno 16.11.2019 19:33:06
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 27.11.2019 01:05:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
tomini píše: jendazeleny> Já mám pod fotem napsáno třetí jezdec z leva Bruno Rzehak, ale může být někde chyba.
Podle archívu Jawy by to opravdu měl být Angličan Scott, kterého přivedl konstruktér Patchett a který za Jawu jel několik závodů.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Zbožňoval jsem ho při VC v Brně 1958 (Závodu družby národů ) když konečně
někdo (právě on, anglán !) na BMW konečně porazil rakouského mlynáře Gerolda
Klingera , který předtím taky na BMW , tuším že dvakrát , vyhrál kubaturu 500 ...
A těch "bajkerek" na Dickieho kapotáži a plexi - žeby jich tam v současnosti bylo daleko míň ?
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
2T - " vzducháčovi " , nebo už " vodě " , s hliníkovou /pantalovou (?) nádrží
a předním Jawským 4-klíčem :
Tu strakonickou kapotáž - její tvar včetně plexi jsem zbožňoval j eště jako pouhý divák okruhů .
Ale ani v těch letech pozdějších nebylo pro mně jako hobíka prakticky možné ji sehnat a to ani
jetou a tak jsem nakonec měl na mém "polocesťáku" Suzuki T350 (1976-80) novou ,
ale z Yamahy TR250/350 ...
Naposledy editováno 29.11.2019 19:59:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 30.11.2019 00:59:03
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
,tato třída jezdila v 80 létech Pohár míru a přátelství a národní mistrovství,Tato třída skončila po roce 1989.Motory se používaly i vodou chlazené,většinou ČZ,MZ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
(na té druhé fotce) zdá maličká ... Ale ten zvuk
Překonával ho pouze ten z fourky Benelli 500
něco novýho, jako např. že ofic.(?) označení tohoto stroje bylo ČZ VTM 250 ...
Žeby to byl časopis Věda a Technika Mládeži ?
V těch pohnutých dobách, kdy si 99% okruhářů dělalo málem všechno ve vlastní
dílně / garáži, Svazarm totiž zakázal (!) jakoukoliv reklamu na motocyklech i výbavě
jezdců - s výjimkou značky stroje, klubové příslušnosti a případně jména jezdce ...
Naposledy editováno 01.12.2019 11:34:44
jezdil ... Nebyly to sice motory t.zv. špakárny, na ty tenkrát asi neměl, ale od pana
mistra Roberta Janky, doyen-a málem všech tehdejších brněnských "divochů",
co posléze, taky málem všichni, jezdili federál (mistrovství republiky) .
Naposledy editováno 10.12.2019 17:30:22