1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Jednou si to nastavis a pak uz neresis, v noci ti to nemusi ukazovat skoro nic… kazdyho vec. Me teda novy auta tolik neuráží
Fakt jo - jednou a pak už pokaždý jen start a jedeem? I start stop, protikolizní, vedení v pruhu, atd. atd...?
oxygen píše: Fakt jo - jednou a pak už pokaždý jen start a jedeem? I start stop, protikolizní, vedení v pruhu, atd. atd...?
Startstop a nějaký nastavení světel musí jít přes diagnostiku...jinak ano. Případně je to dvě kliknutí na volantu.
U protikolizního teď nevím...určitě jde přes diag...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Občas si ťuknu do mobilu a mrknu na google maps abych viděl, kde se to začíná štosovat a hned taky vidim, kde je zelená a případnej objezd si vymejšlim sám a při zácpách si ty umysly furt často sám měnim - leckdy i aktuálně od křižovatky ke křižovatce...
a BT handsfree mám celej den stále na krku, tzn. hovory jedinej pohyb a žádný výpadky při přehlašování ani problém se zvukem, nic takovýho
Takže furt nechápu, k čemu ty infotainmenty - když na všechno stačí mobil, příp. max. jeho zrcadlení?
PS: intenzitu toho osvětlení snad umí měnit i obyč. budíky, ne? a barvu proč? tu fakt měnit nepotřebuju
Naposledy editováno 09.01.2023 20:23:10
oxygen píše: RomanSS> tak já v autě trávim denně 2-3 hodiny - a TY MOJE jednoduchý až primitivní vjecy mi plně vyhovujou
Občas si ťuknu do mobilu a mrknu na google maps abych viděl, kde se to začíná štosovat a hned taky vidim, kde je zelená a případnej objezd si vymejšlim sám a při zácpách si ty umysly furt často sám měnim - leckdy i aktuálně od křižovatky ke křižovatce...
a BT handsfree mám celej den stále na krku, tzn. hovory jedinej pohyb a žádný výpadky při přehlašování ani problém se zvukem, nic takovýho
Takže furt nechápu, k čemu ty infotainmenty - když na všechno stačí mobil, příp. max. jeho zrcadlení?
A přitom nikde nemusíš ťukat a víš na kilometry dopředu, že se někde něco stalo, někde stojí pár aut atd...
BT HF na krku...
A mobil dobíjíš jak? Musíš zasouvat kabílek a mobil dát do držáku, ne? A něco dávat kolem krku...t je to tvoje nasednou a jet?
Já neříkám, že mobil neudělá stejnou službu, ale ten infotainment jí udělá 10x líp...
Co třeba kamera s naváděním na tažný? Ty jak péro skáčeš z auta, abys věděl kde jsi....ale jde to zobrazit na tom blbým infotainmentu...a zacouve s tím i ženská, když jí to ukáže jak kroutit koláčem...případně to zajede samo (což umí i unterwagen)
Naposledy editováno 09.01.2023 20:29:18
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bo těch dnes POVINNEJCH systémů je mraky
oxygen píše: Jo ahá, už je tady jádro pudla.. přes diagnostiku.. nebo taky v menu.. někde.. kdesi.. co já vim kde.. někde hluboko hledej šmudlo hledej kde jen to bylo
Bo těch dnes POVINNEJCH systémů je mraky
To trávíš 2-3 hodiny denně v autě a nedokážeš se naučit dvě kliknutí na volantu? Pokud tě ty věci tak serou, tak ti to garážník s káblem z ali odpojí a nic neřešíš...
Naposledy editováno 09.01.2023 20:31:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Koudy01 píše: Někteří lidi se prostě tak nějak brání pokroku. Já ty věci taky nepotřebuju a ani je nemám. Ale kdybych je měl, tak vím, že si rychle zvyknu
Já ty věci taky nepotřebuju, ale jsem za ně rád...
Na druhou stranu, až se dokopu k autu pro zábavu, tak budu mít stejnej pohled na věc s oxym...
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tu Jabru si dám na krk po probuzení a sundávám před spaním...
Na tom je k smíchu co?
Ale je to dycky stejný - jak někomu dojdou argumenty, převede to do osobní roviny, že
Takže jasný, proč ty tablety a infoty jsou těch 10x lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Píšeš, jak by tě sralo nějaký nastavování, když nasedneš do auta...ale sám musíš nabíjet mobil někde bokem doma (případně musíš zasunovat kabel) a to stejný s jabrou...v moderním autě sedneš, mobil hodíš do přihrádky a jedeš...
Naposledy editováno 09.01.2023 20:46:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
V passatu jsem to vypnul vse a otravuje me jen front assist nebo jak se to jmenuje, co dela jedovaté brzdy kdyz si mysli, ze jsi v nebezpečí. Coz si mysli ikdyz jedu svizne stylem brzda plyn - ale takhle asi neni chytrý jezdit, protoze v tehle autech je to takovej fofr, ze to smrdi pruserem a taky to auto takhle asi rychle zničis. Dal jsem si takhle parkrat rychle kolečko po okreskach a auto svítilo, smrdelo, praskalo… proste to neni ///M
Jo ten front assist to vypne kdyz vypnu, respektive omezim esp…
Ono kdyz jedes po 11hod sichte uplne vymletej (vim, nema se to) dalších 3-4hod domu, tak se nektery ty udelatka muzou hodit…
Ja treba tohle sluchátko v uchu nesnesu ;) jo a nikdo ti novy auto nevnucuje, jak jsem psal, klidne te zbavim i te z4m - tam taky zadny pohodlí neni a je to jak spacak
Naposledy editováno 09.01.2023 20:43:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Jak jako že dobíjím mobil? Když, tak mám kablík - jenže nedobíjím - mobil mi vydrží 2 dny a HF Jabra spíš i tři dny, provoz několik hodin denně...
Tu Jabru si dám na krk po probuzení a sundávám před spaním...
Na tom je k smíchu co?
Ale je to dycky stejný - jak někomu dojdou argumenty, převede to do osobní roviny, že
Takže jasný, proč ty tablety a infoty jsou těch 10x lepší
To mame zas chapat jako hroznou srandu, nebo jsi na stara kolena trochu precitlivelej...pravdu mate oba, kazdy vyzaduje neco jineho no...:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale zazil jsem dve situace kdy me to chovani prekvapilo…
1: dalnice v rychlym, prede mnou v bezpecne vzdalenosti xc60, v pravem pruhu dojizdi dodavka kamion a z dalky bylo videt, ze je mozne, ze to tam tomu volvu hodi, takze jsem si jen polozil nohu na brzdu, aby se rozsvitilo svetlo, dodavka to tam soupla a volvo to zaduplo, az se mu rozblikaly varovky - nevim, jestli to detekuje ty varovky kamerou, nebo to bylo radarem, ale mel jsem fakt velkej odstup a presto mi to dalo plny brzdy… nic moc.
2: hral jsem si na zavodnika a na okreskach kolem vesnicky me strediskove a drzel jsem plnej pred zatackou az do brzdneho bodu kde jdes z plynu na intenzivni brzdy - no a opet to vw nadetekovalo jako nebezpeci a dalo full brzdy + varovky.
U bawa se mi tohle jeste nepodarilo, ale myslim, ze ma tech asistentu mnohem min.. nevim, neprolejzal jsem menu, mackam jen tlacitko start a ty dva pedaly
Naposledy editováno 09.01.2023 21:03:03
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Protože motorky parkujeme v kůlně, kde je přes zimu docela vlhko, navíc jezdíme celoročne, tedy občas i v soli, každý rok musím někdy v zimě u motorek dělat repas brzdových třmenů. V drážkách, co jsou gumičky, bobtná hliník, který vytlačuje gumičky k pístkům takovou silou, až se přestávají volně pohybovat. No a pístky hezky bodově reznou. Nemáte tip, co napatlat do těch drážek a na pístky, aby to neoxidovalo? Takhle musím vyndat gumičky, vyškrábat z drážek karfiol, ten seškrábat i z gumiček a rozleštit pístky. U dvou motorek to je celkem 10 x pakárna. Zkoušel jsem silikon. vazelínu, vazelínu na O-kroužky MTB vidlic, teflon sprej, ale všechno marné :((
Tenhle víkend jsem to zase musel absolvovat, protože páčky opět začaly tvrdnout a už to znatelně permanentně přibrzďovalo.
RomanSS píše: oxygen> Já chápu, že si někdo stěžuje na dotykový ovládání, např. klimy a na volantu...
Ale co je špatně na velkým displayi? Mně se možnost nastavit si co, kde a jak potřebuji vidět hodně líbí.
No a pak si koupíš novou Z4 co už má místo pristrojovky display a velkej otackomer doprostřed nedostaneš.To nevim,kterej kkt vymejslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja s tím problém nemám.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: vilemx> ja davam měděnou vazelínou, někdo lithiovou. Někdo tvrdí, že může být problém s galvanickou korozí.
Ja s tím problém nemám.
Tu měděnou jsem zkoušel také. Problém je, že do drážek ke gumičkám dát nejde - film je už tak silný, že se tam pak nevejdou gumičky, aby to chodilo volně :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
vilemx píše: Tu měděnou jsem zkoušel také. Problém je, že do drážek ke gumičkám dát nejde - film je už tak silný, že se tam pak nevejdou gumičky, aby to chodilo volně :(
Já tu drážku vždycky pořádně vyškrábnu, dám tam Pastu na brzdy a pak to přestříkám měděným mazivem ve spreji a není problem.
Pokud ten brzdič v Drážce koroduje tak se tam někudy dostává něco z venku. Takže to stačí udržovat namazaný ze strany od brzdové desky a mělo by to být v pohodě.
Naposledy editováno 09.01.2023 23:37:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Já tu drážku vždycky pořádně vyškrábnu, dám tam Pastu na brzdy a pak to přestříkám měděným mazivem ve spreji a není problem.
Tak asi škrábu málo, jsem holt srab pořádně přitlačit Škoda, že to nemá převlečné prachovky jako jsou běžně na autech. Na druhou stranu můžu být rád, že mám jen obyčejné dvoupístky + jednopístek vzadu. Mít čtyřpístky a vzadu dvoupístek, což je dnes běžný standard, tak to bych si asi už hodil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: oxygen> Proč jsi taková citlivka? Já nic do osobní roviny nepřevádím. Ty jsi začal s "vysmátýma argumentama"... já tě beru jako dobrýho týpka, tak ti odpovídám ležérně...tak se neurážej
Píšeš, jak by tě sralo nějaký nastavování, když nasedneš do auta...ale sám musíš nabíjet mobil někde bokem doma (případně musíš zasunovat kabel) a to stejný s jabrou...v moderním autě sedneš, mobil hodíš do přihrádky a jedeš...
Hele esli to tvoje " BT HF na krku... " má i jinej význam, než že to má bejt děsně směšná představa? Sem s ním tedy, překvap citlivku
Já teda nevim, ale dneska už bych nechtěl ni zaboha, vyřizovat hovory s plackou u ucha Takhle mám furt volný ruce a ani při dlouhejch hovorech vůbec neřeším, esli nastupuju nebo řídím nebo vystupuju
Mobil kdesi v kapse a zvuk hovoru stále čisťounkej - co chtít víc fakt newim
A když máš výdrž všeho přes dva dny, tak řešit dobíjení v autě fakt zbytečný téma
S těma displejema: hele samozřejmě vim, že jdou ztlumit i vypnout, a že si přes ně můžeš zkonfigurovat dle typu modelu auta fce i zobrazení skoro jakýkoli a čehokoli
Já mám spíš problém s dvěma základními věcma:
1) jednak že ti výrobci do jejich menu a často spíš do vrstev podmenu (opět dle typu káry) implementujou pro opětovný vypnutí čím dál více systémů, co ti po každým nastartování znova dycky povinně naskočí - což je dnes čím dál větší opruz, kterej ti mj. odvádí dost hodně pozornosti zpřed sebe
a 2) že se tam do těch sw infotainmentů toho integruje čím dál víc a často složitě a až zbytečně moc - ono je to ve finále pak už nepřehledný a k nezapamatování načež lovit a hledat v tom za jízdy je opět zabiják pozornosti řízení - což je fakt kterej se napříč Evropou začíná už konečně řešit
Prostě si myslim přesně to, o čem už se díkybohu dneska nahlas jedná - že příliš mnoho stylů zobrazení a příliš komplikovaný menu je slepá ulička..
A né, haptická odezva fakt není citelný cvaknutí fyzickýho tlačítka, který světě div se je včera dnes i zítra furt na jednom místě
Dyť i pilotům stíhaček se dnes veškerý zobrazení operačního povědomí vč. ovládání všeho maximálně zjednodušuje - proč, že by rozumný?
Naposledy editováno 10.01.2023 01:11:49
assassin píše: vilemx> nepomohlo by to dat do eloxu?
No asi ano, ale to by znamenalo na frézce projet drážky, aby se od toho šrábání zarovnaly a vyčistily od bordelu. no a potom doufat. Celkově by to i s eloxem byl obřad, že by se vyplatilo koupit nové brzdiče.... Jenže on ani ten elox nemá rád sůl. Ráfky by mohly vyprávět! Jakmile se někde naruší, tak to pod ním pěkně kvete a odlupuje se ve fromě malých ostrých šupinekJistě, v kastlíku příručka tlustá jak bible - ale kdo by ji předtím tejden studoval, na těch jen pár km převozu přece
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Oxy: hele ty na jednu stranu rikas, ze tam nic nastavovat nepotrebujes a na druhou zas ze hledat neco za jízdy x urovni v podmenu? Ja mam pujcene auto dva dny, je to 2017 asi trochu lepe vybavené bawo a zatim jsem nepotřeboval nic jineho nez tlacitko start/stop a sparovat si telefon kvuli hudbě. Za jízdy max přeskočim skladbu … tak nevim co potrebujes v podmenu ladit ty ;)
Naposledy editováno 09.01.2023 23:59:10
Máme tu zas už měsíc naši dubajskou dcerku (znáš ji z Mejta) a jezdí tu se zánovním 320 Xdrive, půlročním hybridním kombíkem s nějakou integr. podporou elmotorem...
V tom interiéru bys asi zíral jak jouda a nad zkoumáním tý info struktury bys strávil víkend a do kebule by sis ji vtloukal tejden, věř mi
Ale zas jako jede to, když přišlápneš
Naposledy editováno 10.01.2023 00:24:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ne. Já jen říkám, že po každým nastartování nechci furt znova dokola vypínat žádnej z těch systémů, který jsem už 100x deaktivoval a když už se tedy EU povinně zas a znova zapínaj, tak chci mít moznost je vždy jednoduše povypínat - a né se ke spoustě z nich zas a znova propracovávat do menu a podmenu..
Už chápeš, vocomigo?