2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Ale jinak zlatý časy, banánystán měl ještě nějaký letectvo a Anduly lítaly jak vzteklý skoro každý den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
An-12 byla dobrá potvora, zejména když se ve Kbelích očekával první Herky a před ním doletěla An-12. To byl chaos a následná mezinárodní ostuda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Náš nejveští adrenalin bylo sledovat při cvičných letech, jak se při každém přistání ošoupává guma a blíží se nepříjemná práce
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Nebo jinak, ještě líp bylo někde v zašívárně s flaškou rumu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Mno, když to bylo jen lehce, popotáhli jsme před příchodem posádky letadlo o kousek dál, aby ten flek nebyl vidět...
Elegantně to vyřešili chlapci od Tůček, na hlavním podvozku dvanáct kol, tak prosadili normy ČSA a sjížděli na třetí plátno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Vysledoval jsem totiž, že po vzletu se kola zastavovala z 90% v jedné poloze a proto se v jednom fleku prošoupala předčasně. Nicméně chaotický systém údržby mne nemotivoval kolo přesadit na brzdě, aby se šoupalo zas jinde
Já bych to netahal, na 18 tun je lepší Tatra