PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Jerry_71 píše: ... Prý nedělám a nemyslím na nic jiného a nemluvím o ničem jiném než o nějaké pos..é hřídeli a není se mnou k vydržení To jsem právě citoval moji drahou polovičku
Mám to teď dost podobný
Jen tak ze zvědavosti jsem do té hrušky nahlédnul, když už stejně měla vůli jak zánovní stroj v JZD Slušovice a ještě že tak. Velké ložisko pod talířovým kolem KO (není přidřený ale má nepravidelný chod - "šišatý" kuličky, protože jsem jej zkusil vypláchnout, zda v něm něco není a není). Na Partsdepotu lidových 2.318Kč ... na netu SKF či NTN pouhých 1.200Kč, ZVL či KINEX pak okolo 300Kč (to tam ale dávat nebudu, to bych tam mohl nechat rovnou to stávající a možná by tam vydrželo ještě víc). Myslím, že je to obyč (ne C3), ale označení na sobě z aktuálně viditelné strany nemá. Až jej stáhnu, budu snad moudřejší.
Jinak jsem vyčistil všechny jehlový ložiska v přepákování, sundal pružinu z tlumiče, abych jej vyzkoušel (zdá se být OK - chodí, nevrže a tlumí a je suchej), takže jej bez investic zase vracím. Teď akorát stojím na tom, že mi zůstala v ruce ta kulatinka na kyvce, co slouží jako podpěra kardanu při demontáži kola. Musím ji nechat CéÓčkem přismrknout.
Drakům ZDAR!
(p.s. fotky dneska dávat nebudu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Bimbo-ze-Žižkova píše: KHejml> ahoj. Asi bych zkusil koupit jinak silný těsnění. Myslím průřez. Jestli tam je teď plácnu pruřez 1,25 tak koupit 1,5, místo aby se tam případně rozpláclo tam určitě je. Dej vědět jak jsi dopadl
Tak jak jsem psal v prosinci, dal sem tam origo okroužek, a jevilo se to že to je stejný, dneska sem to konečně projel, a zdá se že to je v pohodě. Asi tam bylo ještě něco v těch závitech a dneska se to vypálilo a je to OK. Snad to tak i zůstane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Bimbo-ze-Žižkova píše: Jerry_71> vždyť to už ti psal David nějak z kraje že mu tam nakonec dali diferák z Virgla a jezdí s tím do teď?
Jo pravda, jenže jsem z toho tehdá špatně pochopil že mluví o celém diferaku a myslel jsem že je řeč jen o kardanu (tyčí motor - diferák) to za á a za bé jsem týpek co potřebuje ne jeden, ale několik zdrojů na stejnou věc než se ro něco rozhodnu. David mi to pak ještě zopakoval na fb a to už jsem pochopil
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Šroub M14x1,5 l=100 , osoustružení l=25 na d=11 - dle servisního manuálu - jak vidno, stačí šroub kratší
Nyní pozice a stav mé vymezovací podložky Thrust washer. Jak vidno, něco bylo špatně
Dostala pěkně na zadek, je totálně KO. Na těch fotkách to není vidět, ale ona ne jen že má ono viditelné poškození kruhového tvaru, ale je celá pomuchlaná, jako bys jí dal mezi dva talíře o větším průměru než její vnitřní průměr a pořád do ní tloukl kladivem. Je jakoby na vnitřním průměru "vytažená".Telefon to ale vyfotit neumí (moc se to leskne a nezabere detail), musím si vzít z domu normální foťák s funkcí Makro. Myslím, že to je důvod oné milimetrové vůle. To kolo tam muselo lítat jak posranej papír v bedně Co mě ale překvapilo, že ve skříni nebyly žádný extra špony, tedy pravděpodobně jediná klika asi je, že jsem toho moc nenajezdil. No nevím ...
Pozice a stav Rig gear shim - ta je OK, ale její tloušťka 0,5mm není vůbec v manuálu uvedena. To ale nepovažuji za nic abnormálního.
No a tyto fotky jsou řekněme kopií fotek tvých (Bimbových). Budiž ti vysloveno poděkování za nalezení způsobu, jak sundat pružinu zadního tlumiče. Trochu jsem se při utahování pásků zapotil, ale jinak no problem ... měl jsem strach, aby mi to elý nedalo po čuni, ale až při uvolňování jsem viděl, že z 18kusů ještě 4 to statečně držely. To znamená, že těch 18, když bylo zhruba ve stejným tahu (což byly), tak to držely hravě
Naposledy editováno 18.03.2019 05:00:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Ta poničená podložka myslíš že to někdo odjebal při nějaké rozborce?
Tlumič dobrej ježek. Takhle to vypadalo i u mě. V tu chvíli bylo na dílně liduprázdno
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Ještě mi řekni jak si dostal dolů to odvzdušnění z hrušky. Ten chromový klobouček místo kterého jsi dal ten upravený aretační šroub? Já se o to jednou pokoušel a nějak jsem tomu nemohl přijít na kloub.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
V zadu je takovej divnej obrázek tak nevím jestli riskovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Bimbo-ze-Žižkova píše:
Ještě mi řekni jak si dostal dolů to odvzdušnění z hrušky. Ten chromový klobouček místo kterého jsi dal ten upravený aretační šroub? Já se o to jednou pokoušel a nějak jsem tomu nemohl přijít na kloub.
Ten aretační šroub se šroubuje místo vypouštěcího šroubu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Bimbo-ze-Žižkova píše: Chenzee> to se potom nedivím že je ten díl drahej jak prase. Možná ještě víc. ...
Kterej? Jako celá ta hruška?
To těsnění vezmu. Za dvěstěpade bych byl blázen to nebrat Manželka pojede 30.3. do Prahy do Letňan, tak by to snad mohla i nějak vyzvednout, co myslíš? Je to reálný?
Jinak poslední zpráva - dneska jsem u dvou speciálek sháněl to ložisko v toleranci C2. kromě Poláků a Číny to prý již nikdo v této třídě nevyrábí.
C2= radiální vůle 1-15um, obyč 10-30um, C3 tuším 30-50um. Tak a teď babo raď. Buďto to vzít na Partsdepotu za 2400Kč které snad bude v C2 (ale kdo ví) nebo za 500Kč vzít normální NTN apod. Polsko ani Čínu zde vůbec neuvažuji. Nechci šetřit za každou cenu ale zase na rozhazování taky úúúplně nemám. Ale rozdělávat to fakt už nechci. Kudla, že jsou ty banány tak zasraně drahý
Tak se tu všichni dva (možná tři) mějte ... ostatní už asi jen fakesbúkujou
Jinak mám vyroben nástroj na povolení té levotočivé vnější matky ložisla na vstupu do hrušky, ještě řeším třmen na uchycení toho dílu s tisícihranem pro povolení vnitřní matky malého ozubeného kola a pak už se ukáže. Asi to bude chtít pevný nervy a hodně tabáku (byť nekouřím )
Naposledy editováno 21.03.2019 02:48:24
Diferák z XVS 535 mám doma a už to mám i proházený. Měl jsem z toho obavy, ale je to jednoduchý. Velké úhlové kolo se dá použít komplet i s deskou ve které je zalisované ložisko. Povolí se šrouby, uvolní se deska a celý komplet i s kolem z XVS se vsadí do diferáku draka. Celá sestava je totožná. Jediný rozdíl byl v podložkách kde podložka v XVS byla o desetinu slabší než podložka v diferáku draka. (podložky na malém kole jsem měl u obou stejné) Obavy jsem měl u hřídele s malým úhlovým kolem, jak to vytáhnout, ale šlo to taky jednoduše. Uvnitř stačí opatrně zapáčit mezi úhlovým kolem a stěnou diferáku. Kolo s hřídelí a ložiskem vyjede ven a jde to opravdu docela lehce. Před tím se teda musí samozřejmě vyšroubovat vnitřní matice co drží ložisko. Je na to potřeba spešl klíč - ten jsem narychlo zbastlil a je tam obrácený závit a povoluje se tedy doprava !!!
Jinak by mě docela zajímalo co s tím kdo dělal, protože já měl prskance od svařování ? i na velkém úhlovék kole uvnitř diferáku
Takže vše šlo krásně a bez problémů až to bylo podezřelé, ale jen do chvíle než jsem finišoval a chtěl našroubovat to velkou vnitřní matici. Totiž už když jsem ji vyšroubovával, tak šla lehce a až na konci poslední půl centimetr se jí moc nechtělo. Ale šla. Teď to je obráceně, zašroubuju půlcentimetru a končím. Nechce se jí a nejde a já mám bobky to vzít větší silou. Se fakt asi picnu. Zkoušel jsem závit namazat vazelínou, pak stříbrem a.....pořád stejný. Na pohled se to sice nezdá, ale asi bude závit na začátku žvejklej Projet to závitníkem by asi pomohlo, ale závitník takového průměru, levotočivý a s jemným závitem k tomu budu asi těžko shánět. Zítra to celé beru do práce a snad něco vymyslíme. Jo ten závit je špatný samozřejmě na diferáku, aby to bylo zajímavější. Na matici, které mám dvě, je závit v pohodě.
Pro srovnání : nahoře Drak, dole Virgule.
klíč na matici. Fakt rychlovka, tak mě nekamenujte. v podstatě na jedno (doufám) použití.
Co je šipka jsem opatrně zapáčil a hřídel s ložiskem vyjede ven.
Naposledy editováno 19.03.2019 21:51:03
2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Já mám v plánu udělat třmen, kterým to zaaretuju.
Tak hodně štěstí
Naposledy editováno 20.03.2019 04:42:54
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Jinak vám dvěma držím palce ať to dáte řádně dokupy. Do tohodle bych se já asi nikdy nemohl pustit. To by znamenalo motorka na odpis.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Já mám teď spíš nervy z toho závitu. Ještě mě nenapadl způsob, jak ho protáhnout aby tam ta matice šla našroubovat. Kdyby to šlo protočit z druhé strany tak není co řešit, ale bohužel. Taky je možný že kdybych za to zabral, tak se to porovná a bude to cajk, ale na to jsem ještě nendostatečně zoufalej Já snad na té jedné matici (mám dvě) proříznu flexou drážky napříč přes závity a udělám z ní ,,závitník" Nic lepšího mě zatím nenapadlo a závitník s levotočivým závitem tohoto průměru se mi nepodařilo sehnat. Dnes jsem se ptal každého koho jsem potkal a to doslova No nic, budu dál pátrat a přemýšlet a doufat v nějaký zázrak.