Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Darmah píše: Taky jsem našel v literatuře, že byly vyrobeny 3 kusy a měli na nich jezdit Malina, Boček a Staša.
Myslím,že Staša jel 2válec ČZ až po Malinově smrti,slyšel jsem,že i Hejmala ji jel.Potom jednu kupoval ze Strakonic-asi po B.S ,Křivák Petr z UH.Hradiště,později to předělal na 2 taktní válce.Naposledy editováno 25.01.2015 20:15:07
IvanDvoutakťák píše: "Mezi lidma se toho ví...", ale potvrdit něco těžko. Půllitry RG-čka,
které tady jezdily by šlo přibližně spočítat ve startovních listinách
tehdejších závodů MR, případně v knize Jirky Franeka. Já tomu ale ten
nutný čas věnovat nechci, leda bych z toho pak měl "deprézi"
Např. Milana Pecna jasně červená RG500, když byla vystavena v Hořicích
a tentýž den prodána, taky zmizela "neznámo kam" ...
Naposledy editováno 25.01.2015 20:20:32
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
imoladu píše: Myslím,že Staša jel 2válec ČZ až po Malinově smrti,slyšel jsem,že i Hejmala ji jel.Potom jednu kupoval ze Strakonic-asi po B.S ,Křivák Petr z UH.Hradiště,později to předělal na 2 taktní válce.
Máš nějaké informace, kde tento stroj předělaný na 2takt skončil?1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
15021 - tak na TÉTO Jawce s "placatejma výfukama" byl Franta nejšťastnější
A pak přišel dvoutakt V4 , nepovedená "kopie" Yamahy 250 V4 ...
Naposledy editováno 25.01.2015 21:54:17
Retro píše: A aby sme to truchu zamotali. Na akej motorke sedí F.Srna? Podvozok okrem predného dvojkľúča je 350 2xOHC motor vyzerá na jednovalec 2 takt. Z čoho je ten podvozok??? Rozobratá už zmienená motorka po F.Š. alebo motorka poskladaná z náhradných dielov? Týchto rámov neverím že bolo narobených viac ako komplet motoriek. Nikto nič nevie, málo kto pamatá...
Tak to vůbec netuším, ale spíš bych se přikláněl k variantě že půjde o komponenty podvozku po Šťastném. Tím pádem by byl vyřešen i osud poslední 350 2x ohc po F.Š. Ale co ty stroje 440 ohc? Co jsem zatím byl schopen zjistit, tak někdo říká, že byly vyrobeny celé motorky, někdo zase že jen motory. Realitu zatím neznám. Ovšem je tu alespoň pro mě jedna neznámá. Na jakém stroji Jawa 350 2xohc startoval Rolf Kleinert z Vrchlabí? Mám bohužel rozbitý skener, takže sem nemůžu dát fotku, ale je např. v knize J.Franeka, kde na ní sedí Lojza Mrkvička. Mně ta 350tka přijde jako poslední model 2xohc. Rám na Tvé krásné Jawě je stejný jako na ohc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Možná že máš pravdu v roce 1962 jel Tom na hondě, tady na fotu to určitě není, v tom roce 1962 měl Franta s.č. 2 a měl velkou nádrž, bohužel nevím a nemám foto z roku 1964, (ani nevím jaké měl s.č.) ale vím, je to zaneseno v historii že jel tehdy už s malou nádrží a tady na tom fotu s Damphym má nádrž (jestli dobře vidím) velkou, jinak jestli jsem se spletl tak si sypu popel nahlavu.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
IvanDvoutakťák píše: Lak přilby nemusí být 100%ním vodítkem,ale Tom Phillis měl"vždycky"na přilbě siluetu klokana.
15021 - tak na TÉTO Jawce s "placatejma výfukama" byl Franta nejšťastnější
A pak přišel dvoutakt V4 , nepovedená "kopie" Yamahy 250 V4 ...
S tím souhlasím. Tato Jawka Frantovi seděla. Ale Tebou zmiňovaný 4válec je také velké téma, které se snad nikdy nepovede objasnit. Třeba stroj pro třídu 500ccm. Počet vyrobených strojů a jejich osud atd. Neví někdo, kde skončil 4válec z muzea pana Fabera po jeho smrti? Osobně si totiž myslím, že šlo o jediný vyvezený originál z Česka.