Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
letos mám v plánu Supermoto Academy - teda pokud se bude konat na nějakém dostupném místě, tak snad se tam něco taky přiučím ...je tu někdo, kdo to loni absolvoval?
Naposledy editováno 19.01.2011 16:03:53
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Miši píše: náhodou to spoustě z nich jde dobře ...ten okruh se mně líbí ...
letos mám v plánu Supermoto Academy - teda pokud se bude konat na nějakém dostupném místě, tak snad se tam něco taky přiučím ...je tu někdo, kdo to loni absolvoval?
Jááá...
Teď jsem se dívala na tu školu driftu,to nás tam teda neučili Taky nevím,jestli to na silničních gumách vůbec jde utrhnout.A hlavně jestli na to mám srdce...
Naposledy editováno 19.01.2011 18:23:59
určitě to utrhnout jde, dokonce snáz, než na závodních gumách, ale ta kontrola nad motorkou v driftu bude - nejspíš - horší a taky na obyč silničních gumách nepůjdou dělat takové vylomeniny, jako jsou vidět na závodech ...
jinak i na "civilní" motorce se jde slušně vyblbnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Cosmogagy píše: tak se taky hlasim mezi SM nadsence sice mam jen endůro prekopany na motarda, ale jede to fajn
Tak to vítej v klubu Už tu sme s dvěma námahama enduroasfaltomrdalovejma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Frantas píše: Tak to vítej v klubu Už tu sme s dvěma námahama enduroasfaltomrdalovejma
muj TTeroriSta je ciste asfaltova zalezitost, enduro kola nemam
ale videl sem na inzerci ze to prodavas, ne?
Cosmogagy píše: muj TTeroriSta je ciste asfaltova zalezitost, enduro kola nemam
ale videl sem na inzerci ze to prodavas, ne?
Ale tak, chtěl jsem plechovku, a známej se zbavoval celkem slušný tříci (prostě muj sen).. Naftová, pěknej stav, ale rači sem si to rozmyslel, ne že by DT vůči plechovce bylo něco extra, ale přecijenom je něco víc Tak si ho rači klidně nechám, než lest do blbý plechovky, s kterou v létě moc porády na silnicích neudělám. A z principu mít auto je k ho*vnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
kotouc je pravdepodobne seriovy (a moc velky fakt neni), ale zakusuje se do nej dvoupistek Brembo, tak to neni az tak spatny.. jestli budu brzdy nejak resit, to uvidim az neco najedu, ale videl bych to maximalne na novy kvalitni desky a pancerku..
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Miši> řekl bych že právě naopak, slick se mi podařilo utrhnout na plnej plyn vždy o mokru nebo tak nemá cenu ani mluvit, třeba rozjezdy když sem se nalepil na nádrž labůž naproti tomu Pilot Road 2 mi neklouzla bych snad řekl že nikdy, je to tvrdý jak podešev, sice hodně vydrží, ale podruhý bych ji tam už asi nedal
Cosmogagy> ladit ten dvoupístek je bejkárna, čtyřpístek v sérii bude dle mě o hodně znát než dvou+ pancéř+ racing desky, radši bych šel cestou 320 kotouč+ čtyřpístek... nevím o jaké rychlosti se u TT 600 bavíme ale tipuju že 150 by to mohlo bejt a co neubrdíš, tak řečeno neukecáš, kor když máš jiný kola než v TP, u ostrých se bavíme o rychlostech i o +- 170 kmh a tam už bych hodně pouvažoval co tam dát... i u 4pístku Bremba+ 320 mm kotouč sem měl co dělat když sem to musel z dejme tomu 50 kmh zašlajfovat na fleku
BREMBO KOMPLET
Naposledy editováno 19.01.2011 22:08:18
Já teď před zimou a přímo v zimě dojížděl Dunlopu D208SM, a tak jsem s utrhnutím neměl velký problém ...nedejbože, když jsem se dostal na mokro, to stačilo zaklapnout plyn při vytočeném kvaltu a už byla přilnavost ta tam ...už je na motorce nový kousek, tak snad bude za lepších teplot držet o něco líp...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Frantas> musíš vědět kde nakupovat, třeba na tom mým odkazu komplet Brembo za trojku, kámoš kupoval šestipístek Nissin+ pancéřka+ radial pumpa+ dvoje nový desky z motoinzerce za 6 tis. ... nejde o okruh, ale že on brzdí dejme tomu 150 kilovou mašinu z rychlosti třeba 140 kmh a ty 120 ze 120 a sám píšeš jakou ty brzdy dostávaj čočku věř že je leší brzdit dvěma prstama a mít tam rezervu, nikdy nevíš kdy to budeš muset zabrzdit na fleku jde mi o to aby nekoupil panceřku + desky, dejme tomu že za dvojku v tom bude tak jako tak a vysledek nic moc pac z hovna bič neupleteš
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
btw, kola mam v TP zapsany (kdyby nebyly v TP tak to nekoupim, a nevyjel bych na tom )
jinak tachometrovych to ukaze prej az 180kmh, ale uz se to trese jak ratlik - odhadem to bude takovych 160kmh realnych..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
pokud máš možnost to testnout tak si někde ten předek na zkoušku pujč, ale dle mě prostě dvoupístek a malej kotouč to nezachrání, desky a pancéřku bych řešil pokud by to zahřátý vadlo, na brzdnej účinek to zas až tak razantní vliv nemá dle mě
rc28> jel jsi na tom?? no právě že 10 mth je hobby, závodně tam myslím má co každý závod jako každej ale co jsem četl na forum tak lidí mění i 15-20 mth max. ale zas ten litr oleje se dá přežít, spíš ty gumy
Naposledy editováno 20.01.2011 19:42:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
to spíš benzín, tak 6-7l tam zahučí
Naposledy editováno 21.01.2011 15:23:36