Stává se mi, že dřív dřu o asfalt botu než koleno. Je správně doleva co nejvíc na špici a doprava na patě? Díky za rady od zkušenějších.
P.S. Dnes v Brně to stálo za to !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Ale cele to dlouhe povidani se da shrnout do jedne rovnice s Resalovym zrychlenim, rotaci, precesi a gyroskopickym momentem. Vice studovat, mene psat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
jednou tady na fórum dával borec video s tím jak to vypadá v malý rychlosti. celkem pěkně to tam šlo vidět. nevíte někdo jak se to menovalo, pod čím by se to dalo najít?...
Dawe02>Ale cele to dlouhe povidani se da shrnout do jedne rovnice s Resalovym zrychlenim, rotaci, precesi a gyroskopickym momentem.
voe je vidět, že učíš na technice... ale zas na druhou stranu, takhle bys mohl lidem "vnutit" cokoliv, pže se tady oženeš pár odbornejma výrazama, který nikdo nezná, takže jim to nic neřekne (resp. NÁM ) a nikdo to hledat nebude...
( )
Vyložené "silové" zatlačení do řítek fakt použiješ jen na dromu při vysokejch rychlostech, ať už k zatoční motorky nebo k vyrovnání když ti začne zadek ujíždět
já v zatáčce prostě zatáčim
Naposledy editováno 15.09.2010 13:17:39
Naposledy editováno 15.09.2010 14:43:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
kulik>jestli muzu mit dotaz ma nejakej smysl prenaseni vahy na stupacky v tockach? (pri jezdeni v provozu)?
Přenesení váhy na stupačku nemá na zatáčení žádný vliv1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Michaela600RR>Přenesení váhy na stupačku nemá na zatáčení žádný vliv
no no no
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Dawe02>no no no
je to tak protože pokud chceš zatáčet funguje protisměrný řízení,pokud jedeš levotočivou zatáčku tlačíš řidítka na opačnou stranu-né razantně ale když se nad tím zamyslíš u jízdy tak to tak je1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Michaela600RR>je to tak protože pokud chceš zatáčet funguje protisměrný řízení,pokud jedeš levotočivou zatáčku tlačíš řidítka na opačnou stranu-né razantně ale když se nad tím zamyslíš u jízdy tak to tak je
no mam takovy lehky pocit za poucujes nekoho, kdo to ale vuuuuubec nepotrebuje
Michaela600RR>je to tak protože pokud chceš zatáčet funguje protisměrný řízení,pokud jedeš levotočivou zatáčku tlačíš řidítka na opačnou stranu-né razantně ale když se nad tím zamyslíš u jízdy tak to tak je
to sou mi novinky v tomhle tématu.....
každopádně to s těma stupačkama myslíš vážně ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Naposledy editováno 15.09.2010 19:05:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Petr_VFR>no mam takovy lehky pocit za poucujes nekoho, kdo to ale vuuuuubec nepotrebuje
né já nikoho nepoučuju ale je to tak1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Forty>Michaela600RR> no dobře. to už tu napsalo hodně lidí před tebou. teď se vyjádři k těm stupačkám
Podle mě at si jezdí jak se mu to líbí.Nohy na stupačkách maj na špičkách.Já teda většinou tu nohu kterou mám v zatáčce u asfaltu mám na špičce a tu druhou normálně cítím se tak bezpečněji2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Michaela600RR>je to tak protože pokud chceš zatáčet funguje protisměrný řízení,pokud jedeš levotočivou zatáčku tlačíš řidítka na opačnou stranu-né razantně ale když se nad tím zamyslíš u jízdy tak to tak je
Ne ze bych se chtel zrovna dohadovat s zenou, ale napsala jsi uz dvakrat po sobe nesmysl. Pokud zatlacim na stupacku, pusobim tedy silove na misto jez ma nenulove rameno vuci stredu sekundarni precese v myslenem systemu (kola rotace, primarni precese v ose krku rizeni, sekundarni precese jako spojnice bodu styku kol s vozovkou). Vyvolam tedy logicky moment, ktery musi byt kompenzovan gyroskopickym momentem, cili vytvorim nutne primarni precesi a dostanu rovnovazny stav. Energie takto spotrebovana jde v tu chvili z energie rotace kol, cili tim take spomalim. A mimo jine celou dobu take zatacim.
Mam v tom chaos ja nebo ty? hm?
Naposledy editováno 15.09.2010 19:35:46
Dawe02>Ne ze bych se chtel zrovna dohadovat s zenou, ale napsala jsi uz dvakrat po sobe nesmysl. Pokud zatlacim na stupacku, pusobim tedy silove na misto jez ma nenulove rameno vuci stredu sekundarni precese v myslenem systemu (kola rotace, primarni precese v ose krku rizeni, sekundarni precese jako spojnice bodu styku kol s vozovkou). Vyvolam tedy logicky moment, ktery musi byt kompenzovan gyroskopickym momentem, cili vytvorim nutne primarni precesi a dostanu rovnovazny stav. Energie takto spotrebovana jde v tu chvili z energie rotace kol, cili tim take spomalim. A mimo jine celou dobu take zatacim.
Mam v tom chaos ja nebo ty? hm?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Dawe02>Ne ze bych se chtel zrovna dohadovat s zenou, ale napsala jsi uz dvakrat po sobe nesmysl. Pokud zatlacim na stupacku, pusobim tedy silove na misto jez ma nenulove rameno vuci stredu sekundarni precese v myslenem systemu (kola rotace, primarni precese v ose krku rizeni, sekundarni precese jako spojnice bodu styku kol s vozovkou). Vyvolam tedy logicky moment, ktery musi byt kompenzovan gyroskopickym momentem, cili vytvorim nutne primarni precesi a dostanu rovnovazny stav. Energie takto spotrebovana jde v tu chvili z energie rotace kol, cili tim take spomalim. A mimo jine celou dobu take zatacim.
Mam v tom chaos ja nebo ty? hm?
Tak funguje to nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Forty>radi5> jasný no, už to tady bylo řečený hodněkrát. akorát se tady najdou lidi, kteří to sice praktikujou, ale myslej si že ne ... (resp. o tom neví )
by zajímalo o kom mluvíš