paolo_novy Přidat reklamu

Téma: testovali jsme S1000RR
27.8.2010 v 09:21
Tak se nám dostalo té možnosti otestovat BMW S 1000 RR. Ve 13:00 vyzvednutí motorky, to jak vypadá a jestli se někomu líbí nebo nelíbí si musí každej srovnat sám ale v tu chvíli to byl náš mazel. Po vyřízení papírových záležitostí sedáme a vyrážíme. Ve výbavě rychlořazení, kontrola trakce, ABS.... Už po sednutí na motorku je jasný, že tohle bude jízda. Nevím jak to udělali ale museli snad někoho posadit do plastelíny a podle toho udělat rám. Neskutečne uzoučká, nic netlačí mezi stehny a řídítka najdete poslepu. Vyrážíme z města přes uzavírky a objížďky. Prvně si všímám lehkých vibrací do řídítek, na které nejsem zvyklej ale mám přece pod sebou nekompromisní báwo, tak to přehlížím. Jízda po městě velice příjemná, propružíte odpružení a motorka se shoupne jak enduro. Neskutečně lehká a ovladatelná motorka. Naprosto jedovaté BREMBA, s tímhle strojem se nepřibržďuje, zde se brzdí!!! Jsme za městem a tam to začíná. Navolíme mód RACING, jsme tady přece od zkoušení, takže dva kvalty dolů a GAAAAASSS.... O módu RAIN se ani zmiňovat nebudu, od toho takovou motorku přece nemáme. Zrychlení napoví, že komerční testy asi kecat nebudou a je asi stejné jako na mód SPORT ale co se dělo nad 11-cti tisíci otáček, to jsem teda nečekal. Jak ručička otáčkoměru minula již zmíněnou jedenáctku, tak bez jakýchkoliv varovaní vystřelil předek k nebi aby se mnou za chvíli kontrola trakce opět švihla o zem, tak využívam rychlořazení. Další rychlost, třetí převodový stupeň, opět to samé, vidím budíky, ručička kolem jedenáctky a vidím nebe. Věděl jsem, že to jede, ale že to má takovou výbušnost a razanci s jakou vlítnete na záda...... to čumím....
Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...

Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.

Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.

btw: sluší nám to,že?



tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:

BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.

Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.


Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:10 | Nahoru | #121
nazlobenej> to nechápu proč by měli zpomalovat?!

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:11 | Nahoru | #122

Hummer>radi5> S tím souhlasím, ale většina lidi chce být klamáno. A lidi co tomu trochu rozumí k nim stejně nejdou.



tak s tím souhlasím nicméně podle mě jim to žere spousta lidí al mohli by udělat objektivní aspoň ty modelový řady co se týče výkonů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:16 | Nahoru | #123

Hummer>GRASSEL> To je jeden pohled člověka co má rád motorky a druhý pohled od DK je: Přece mu neřekneme, že je to odhoněnej sráč, když u ná chce utratit peníze. (Jen pro rýpaly, nemám s DK nic společného. ) Pak v grafech uvedou o kolik jejich zásah pomohl a všichni jsou spokojený. A o to přece jde. Né?



Kdyby to bylo tak jak říkáš tak je daleko jednodušší napsat že ten výkon byl větší (před zásahem) a poté uvédst už ty jejich kravinky. To co říkáš není nemožné ale podle mě až moc složitý jelikož by to šlo udělat jednoduššejc a věrohodnějc

Pochybuju že by třeba Murkin vzal na ladění nějakej vyhoněnej sráč s polochcíplým motorem a ladil to.............to je nesmysl jelikož když chceš ladit tak nemůžeš nějakej šrot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:23 | Nahoru | #124
GRASSEL> Nevím proč by nemohli ladit starou odhoněnou vránu a jeden graf co se povede potom dát zákazníkovi a uvést na svých stránkách. Necháme to být. Ať si to dělaj jak chtěj, já k ním stejně nepudu. Čau.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:29 | Nahoru | #125

Hummer>GRASSEL> Nevím proč by nemohli ladit starou odhoněnou vránu a jeden graf co se povede potom dát zákazníkovi a uvést na svých stránkách. Necháme to být. Ať si to dělaj jak chtěj, já k ním stejně nepudu. Čau.



Necháme to bejt ale nevěřím že něco společnýho s DK nemáš nedělá tam náhodou tvůj brácha třeba?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:35 | Nahoru | #126
GRASSEL> Neudržíš plynulost.I tam,kde to máš najeté.Ty otáčky jsou nadsazené pocitově,nebo jsi pomalý,ale efektní.Škoda,že jezdíš daleko,buďto by jsme jeli stejně s polovic otáčkama nebo bych ti s mým režimem jízdy ujel.Samozřejmě že si ji dotočim,ale jen někdy,většinou mi okolnosti nedovolí,a tehdy nemá cenu bejt o dva kvalty níž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:39 | Nahoru | #127
GRASSEL> Přesně tak. Motor musí být nejdřív ve 100% stavu (včetně filtrů, svíček atd.) a pak má smysl něco ladit.... Jinak jsou to vyhozený love.

Naposledy editováno 28.08.2010 00:41:04

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:43 | Nahoru | #128

nazlobenej>GRASSEL> Neudržíš plynulost.I tam,kde to máš najeté.Ty otáčky jsou nadsazené pocitově,nebo jsi pomalý,ale efektní.Škoda,že jezdíš daleko,buďto by jsme jeli stejně s polovic otáčkama nebo bych ti s mým režimem jízdy ujel.Samozřejmě že si ji dotočim,ale jen někdy,většinou mi okolnosti nedovolí,a tehdy nemá cenu bejt o dva kvalty níž.



Tam kde to mám najeté se ta motorka nepodívá níž krom rozjezdu nebo pomalejch zatáček. S tou plynulostí nemám problém a pomalý řekl bych nejsem, nebo aspoň zatím mi to nikdo neukázal a to že jsem jel i s vyhlášenejma "střelcema" a jezdím s klukama co jezděj i dromy a příroďáky
to snad není možný ani fyzikálně nebo to nechápu...........jakože jezdím furt na jedničku nebo jak?!
Jinak rád bych se s tebou projel, to není problém ale bohužel až příští rok. Tuhle sezonu jsem dojezdil

Naposledy editováno 28.08.2010 00:47:06

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:44 | Nahoru | #129

radi5>GRASSEL> Přesně tak. Motor musí být nejdřív ve 100% stavu (včetně filtrů, svíček atd.) a pak má smysl něco ladit.... Jinak jsou to vyhozený love.



prostě podle mě to tam je jeden velkej výmysl a víc bych to nerozváděl. Ty jejich výkony jsou ehmmm zajímavý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:52 | Nahoru | #130
GRASSEL> Tak na tohle Ti musím ještě jednou říct, že s nima nemám společnýho ani já, ani moje rodina a ani moji známí, nebo kamarádi. Ani řádku mrkve. A nikdy jsem u nich nebyl, ale nemám pocit, že bys mi věřil. Věříš jen sobě a svým pocitům. Toť vše.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:54 | Nahoru | #131
Hummer> Tak to je asi logický že každej věří svejm pocitům ne?! Ale věřím ti to

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:56 | Nahoru | #132
Milevsko je daleko.Měl by jsi i volbu stopy.A o sparringpartnery je nouze.Je to prostě daleko.Je to v té plynulosti.Leda,že by sám Guy Martin s překladatelem?To bych couvl.Ten nalítává 240 tam,kde se mu otvírá okénko po okénku,jak ve filmu.

testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 01:24 | Nahoru | #133
Udělal jsem chybu ve znalosti měst v republice,spletl jsem si Milevsko s jedním městem u Rakouska na moravě.Milevsko není tak daleko,tak se někdy svezem,dej to dohromady.Vyježděný kluci jedou podobně,rozdíl bejvá jen v lokální znalosti,ta je dost podstatná.A taky v míře rizika,kterou je kdo ochotný podstoupit.Nejsem hazardér,jen to znám.A v provozu Tě přemotorovaná jízda v plynulosti zpomaluje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 07:07 | Nahoru | #134

GRASSEL>Jenže to je tím že jste prostě zvyklí na 2V ten kdo je zvyklej na čtyřhrnek a sedí mu tak sedne na 2V a řekne že to nejede. Ve spod jak některý 4V a ve vrchu to chcípne.........
To je prostě ten úhel pohledu kdy si každej hájí svoje.
Já nerozlišuju motorku podle počtu válců ale podle toho jestli mě baví nebo ne a tudíš jsem z obliga



Já vím, ale před 2V jsem měl R6 a R1...Je to všechno o pocitech jak komu co vyhovuje.S tím vrškem máš pravdu,tam jednoznačně vede 4V a je celkem jasný proč

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 07:15 | Nahoru | #135

mateshasic>Hondza> jasně, ten výkon co mají naše SC 59 do provozu bohatě stačí ale udivilo mě jak je ta motorka ovladatelná, lehká, jak sedí v ruce a tohle všechno. navíc v prním modelu od BMW...
prostě chápeš, japonci se tady sekají X let na trhu kdo bude mít lepší bajk a do toho přijde BMW a řekne "tak tady to máte a vyližte si prdel"

kdyby japončíci postavily dokonaly storj tak nebudou mít co prodávat do budoucna a nezapomeňte na taloše Ducati , Aprilia , MV augusta , Bimota , tohle sou motorky srovntelné cenou co tohle má možnost někdo porovnat

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 10:01 | Nahoru | #136

pd>Já vím, ale před 2V jsem měl R6 a R1...Je to všechno o pocitech jak komu co vyhovuje.S tím vrškem máš pravdu,tam jednoznačně vede 4V a je celkem jasný proč



No jenže třeba R1 a R6 jsou motorky který jedou jen ve vrchu mluvím o tom třeba proto protože jsem vždycky říkal jak 2V táhne odspoda a ona to přitom pravda vůbec není. Některý 4hrnky táhnou líp a ve vrchu se to nedá srovnat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 10:04 | Nahoru | #137
nazlobenej> čéče tak já to prostě nechápu, možná jsem debil a každej krom mě to chápe ale pořád nevím nebo spíš nechápu co myslíš to plynulostí a s těma otáčkama?! Můžeš mi to nějak vysvětlit
Jinak to že o lidi se kterejma se dá jezdit fakt rychle je velmi málo nebo spíš skoro nikdo vím už dlouho
Rád se s tebou svezu, tak já si to budu pamatovat a ty to taky zkus nezapomenout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 13:12 | Nahoru | #138
GRASSEL> nazdar voe .....cos udělalgixeru????
...můj názor je že co je litr je vše peklo a málo z nás ho využije do maxima.....

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 14:08 | Nahoru | #139
SPEEDY21> Nazdár já nic ale jeden píčus na tom posral dost podstatnou věc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 23:48 | Nahoru | #140

kawapepek>GRASSEL> Já si ten Motoráj kvůli tomu i koupil... Viděl jsem na titulní straně test litrů,tak jsem si ho na benzince koupil... Jinak matka dělá v novinách,tak mám doma každej motočasák na víkend na přelouskání,takže mám dejme tomu přehled...



tímto sis tehdy s Motorájem koupil i fotku mojí oranžový Kawy tam právě mi tekla pravá vidlice, tak kolem ní mám moc pěkně ovázaný provázky z koštěte a tlak v přední pneu jsem blbec ráno nezkontroloval a byl 1,4 - tímpádem Mates Ninju obecně zdrbnul, že se jí nechce do zatáčky
tehdy jsme si tam přesedali z jedný motky na druhou všichni, celej den open pitlane - a třeba mě osobně do ruky padla ta RSV4 ze všech nejmíň: moc malá, tuhá, žádná zábava ani extra výkon...

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 23:53 | Nahoru | #141

oxygen>tímto sis tehdy s Motorájem koupil i fotku mojí oranžový Kawy tam právě mi tekla pravá vidlice, tak kolem ní mám moc pěkně ovázaný provázky z koštěte a tlak v přední pneu jsem blbec ráno nezkontroloval a byl 1,4 - tímpádem Mates Ninju obecně zdrbnul, že se jí nechce do zatáčky
tehdy jsme si tam přesedali z jedný motky na druhou všichni, celej den open pitlane - a třeba mě osobně do ruky padla ta RSV4 ze všech nejmíň: moc malá, tuhá, žádná zábava ani extra výkon...



tak to čumím,že to Mates nepoznal,že jede na podhuštěný gumě...To bych poznal snad i já...Jinak uvažuju o koupi ZX-10R,ale mám dilema ZX-10R 2010,nebo 2011??
Jinak v tý oranžádě parádní kousek..

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 23:56 | Nahoru | #142
Taky čumím že nepoznal to s tou gumou to je teda pěknej mrdal

Já jsem zvědavej na ten novej model, 08ka je celkem pěkná ale ty zrcátka bych Kawa designerům narval do tý jejich žlutý řiti. To je hroznej hnus

(reakce na) testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 01:02 | Nahoru | #143
GRASSEL> no zrovna ty zrcátka moc nevnímáš, když musíš bejt nohou na brzdě připravenej ji sťuknout okamžitě, jak ti na 1čku pod plným plynem při cca 9 tisících startuje bleskově na zadní... právě tohle je ta zlá zrada jinak hodný Kawy (od dvojky vejš už je to v pohodě), ne jako džiksera i jiný, který se zvedaj pomalejc a je na to času dost
a dál zrcátka neřešíš taky, pže vočima furt mžikáš mezi silnicí a omezovačem sem tam sem tam a řadíš a řadíš... dyť to z litrů známe všichni, nee?

na tu novou Ninju 2011 (i další japonce, co snad teď přijdou) jsem taky zvědavej, ale nemyslim, že to báwo překonaj, spíš se někdo víc někdo míň k němu dotáhnou - kdo ví?

(reakce na) testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 01:13 | Nahoru | #144

Murkin> Kawu ZX-10R 08-10 jsem tady neměl, zatím se nikdo nestavil jen zatím do roku 2007



... tak já se s ní teda stavim, a zadarmo ať nežeru, když tu tak moc prosíte doufám, že k měření nevadí, že ji mám zpřevodovanou nakrátko do síly a krátkej rychloplyn? aspoňže vejfuck mám hnus sériovej

testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 01:14 | Nahoru | #145
Visuelně mě bere víc ten fároš ale ja to i těma barvama...

(reakce na) testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 13:35 | Nahoru | #146
japonci se tady sekají X let na trhu kdo bude mít lepší bajk a do toho přijde BMW a řekne "tak tady to máte a vyližte si prdel" [/quote]Pěkně napsané

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 13:59 | Nahoru | #147
nene, byznys - japonci to nedávno přece i potvrdili, že si inovace schovávali: aby časem postupně mohli zásadněji inovovat (a tím i prodávat) další nový modely!
řekněte si sami: když si čovek dnes pořídí to nový plně vybavený Báwo, jakej závažnej důvod bude mít za pár let k obměně, pokud ho nepoloží nebo nebude mít extra nalítáno -?

(reakce na) testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 14:03 | Nahoru | #148
oxygen> taky jsem to tu psal kdyby japíci chtěli tak vyhoděj rovnou 220 koňovou motorku

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 14:06 | Nahoru | #149
Když budu vyrábět walkmany a najednou vymyslím mp3 přehrávač tak taky budu prodávat ještě nějakej čas walkmany protože když vyhodím mp3 přehrávač mezi lidi tak už walkmany nebudou mít šanci se prosadit na trhu

testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 16:08 | Nahoru | #150
Tady je ta K6 z DK Racing a chtel bych k ni doplnit ze 20 koni navrch dostali komplet akrapovicem, filtrem, comanderem a ignitech modulem a tech 20 koni stalo nejakejch 56000,- a aby z toho vytahali 200 koni tak tam je psanej yoshimura race kit takze vacky, rozvody, pruziny a buh vi jestli taky ne treba pisty nebo tak. Cert vi co to vsechno obsahuje. Tim chci rict ze to nebylo 20 koni jen koncovkou a prislo mi to tady docela nekorektne podany.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 9 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 0 21.5.2024 v 13:18 karloss200
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37


TOPlist