globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pad v textilu 4sr v 55kmh
 
24.4.2010 v 17:04
21.4.2010 sterk v zatacce atd. Pad . Vybava.
kalhoty - textil, kevlarove jeansy 4sr kevlar jeans
bunda - textil, Rowdie 4sr
chranice - kolena - knox, cross max
body armer - knox cross shirt, model 2009

Takze to sklouzlo v zatacce. Snazil jsem se to jeste zachranit nohou, coz je blbost, ale reflexum neporucic. Vysledek je nalomena patni kustka a 6 tydnu cekacka na dalsi vyjizdku.

Textil 4sr nemuzu doporucit. Bral jsem to na prechodnou dobu nez nasetrim na kuzi nebo armalith. Ze se roztrhne dzinovina jsem cekal, ze se ale roztrhne kevlar (za 3k) jak papir to me dost dost neprijmne prekvapilo. Kdybych nemel KNOX na kolenach a ostatne i na tele, tak na koleno si nejspis uz nestoupnu a ohoblovana ruka taky neni nic extra.
Takze 4sr textil nebo obecne textil sorry ale ne.


Naposledy editováno 04.07.2022 19:07:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 11:02 | Nahoru | #121
rupino> 55kmh mi prijde jako mestska rychlost
rozhodne lepsi nez jen jeansy, shoda
ten test jsem cetl a to byl taky duvod pro koupi, na leto a do mesta
nicmne po osobnim testingu mam k tomu vyhrady
origo chranice jsou na prd, pac se pri padu posunou, uz o tom tady nekdo psal
ty knox tomu moc nepomohli ale myslim si ze ten kevlar by to mel prestat
bunda i jeansy by na tech mistech meli byt zpevneny

davam k dispozici fotky a popis, podle GPS si klidne okouknete misto, jeste tam bude teply mistecko jak jsem si tam ustlal a posoudit sami jestli by to melo nebo nemelo vydrzet

->plyne ponauceni
najdi si cerfifikaci pouziteho materialu
+ porid si lepsi chranice na kolena (ale ne crossove) , nejlepe knox

btw
kevlar se prodava v nekolika verzich k29, 49,119 a 129 s denierem od 750-1500 takze pokud se zvoli ten spravnej urcite to vydrzi

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 12:35 | Nahoru | #122
Hummer> Jen že jsi okamžitě věděl že si vymýšlím . Buď jsi jasnovidec , nebo dutohlav který nahrazuje nedostatek mozkových pochodů hromadou smajlíků - vyber si .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 12:37 | Nahoru | #123
eF..> Jak si vlastně dopadl ? Ochránily tě ty kalhoty před zraněním?

2 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 12:54 | Nahoru | #124
To jsem dopadnul líp v 55 i já na Jawě... Měl jsem látkový kalhoty od větví + mikinu od větví a na kalhotách nic (jen špína z asfaltu, pračka to vyřešila) a na mikině taky nic (byla černá, tak ani špína ). Ale je fakt, že jsem vytoupil elegantně (říkal kámoš co jel za mnou...), jen jsem padnul na levej loket a pak doklouzal po zádech. Štěrk je svině, zvlášť, když je řidič pitomej a brzdí na něm přední brzdou Víckrát už to neudělám, mami

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 12:54 | Nahoru | #125

rupino>eF..> ...musíš si uvědomit, že ty to jeansy jsou určeny jako alternativa pro krátký trasy, jízda po městě, aby jsi se kvůly obyčejnýmu zařizovaní nebo jednomu kafi nemusel soukat do kůže nebo jiných méně pohodlného pro ty účely oblečení!!!

...nejsou určeny na pády ve vyšších rychlostech!!! ...pořád jsou to jeansy, ale pořád 100x lepší než obyčejný!!!

...osobně jsem se s klukama z Tuning-moto účastnil testu a dostaly opravdu "čočku"!!!
...výdrž těchto nebo jiných jeansů záleží hodně na povrchu(hrubosti) vozovky, hmotnosti jezdce atd... Nejhorší byl beton na letišti a nejmenší újma na novém asfaltu...



Hlavně nic nevěřte Rupínovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 13:41 | Nahoru | #126
_max_> ?? fakt je ze nemuzu rict, krom toho ze se protrhli vsechnu praci odvedli chranice

Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 13:42 | Nahoru | #127
CottonJeans 4.5 pounds to tear 50 cycles to failure
70 Denier Standard Nylon 4.5 pounds to tear 165 cycles to failure
500 Denier Polyester 8 pounds to tear 180 cycles to failure
200 Denier Standard Nylon 7.5 pounds to tear 275 cycles to failure
500 Denier Cordura 22 pounds to tear 710 cycles to failure
620 Denier Cordura 35 pounds to tear 1200 cycles to failure
NEW Competition Grade Leather 80-110 pounds to tear 1200-1700 cycles to failure
1000 Denier Cordura 110 pounds to tear 1780 cycles to failure
Air Mesh Kevlar 1260 pounds to tear 1800 cycles to failure
Stretch Kevlar Blend 420lbs pounds to tear 1800 cycles to failure
viz. us tests
rekl bych ze 4sr pouziva stretch ? denier->
draginy pouzivaji mesh

Naposledy editováno 27.04.2010 13:50:07

Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 14:24 | Nahoru | #128
co se tu pořád oháníš číslama a materiálama a souřadnicema.. prostě si upadl, prodřel hadry protože si pod nima měl špatný chrániče a basta.. buď rád že se ti nestalo něco horšího.. i těch 55 je rychlost.. zkus se takhle rozjet na kole a představit si že padáš.. bude ti připadat že jedeš 10x rychlejc
nikdo nebude listovat cedulkama a vybírat hadry podle toho jestli je na nich napsárno 500 nebo 520.. jeansy jsou na popojíždění, nikoli jako ochrana na běžný ježdění..
každej pád je specifickej.. nekdo nemá v ani škrábnutí, někdo je roztrhanej ze všech stran..
že to vůbec řešíš
nebo víš co zkus je reklamovat když si tak přesvědčenej o jejich NEkvalitě docela by mě zajímalo co ti na to výrobce řekne

2 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 14:33 | Nahoru | #129
Btw, co takhle zkusit nechat švadlenu všít kevlar+ měkčí chránič do obyč riflí? Máte pak aspoň zaručené, co tam šlo skutečně za aramidovou tkaninu+ počet vrstev dle svého přání, +rifle přesně jaké chcete
Má to jen jednu vadu, kontaktoval jsem prodejce a není schopen dodat méně jak 100m2 dané tkaniny. Tak kdo do toho půjde, ať se dáme dohromady?
Aspoň můžem nechat udělat i kevlarové mikiny atd

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 15:49 | Nahoru | #130

eF..>_max_> ?? fakt je ze nemuzu rict, krom toho ze se protrhli vsechnu praci odvedli chranice


Hele , pokuď jsi v celku a bez zranění , tak splnily svůj účel . Navíc si myslím že by se ti prodřely i s originálním chráničem .
Holt je to látka a vydrží jen jedno sklouznutí , zato komfort v horku je neocenitelný - zvlášť na nějaký hrkání po městě .

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 18:34 | Nahoru | #131
Pavouk106> jj vystupování z motorek československé výroby je luxusní a jediný co mě mrzelo když jsem se i s moto vyndal ze škarpy ,že nešla našlápnout -bylo to ulytý

Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 18:38 | Nahoru | #132
tento měsíc jsem si to vyskoušel z varadera a není to ono hadry maj bejt opravdu kvalitní i když jedno použití je v poho páč bez motorky stejně ho nepotřebuješ . foto motorky viz příkop v cca 90

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 22:09 | Nahoru | #133

Bludevil>Btw, co takhle zkusit nechat švadlenu všít kevlar+ měkčí chránič do obyč riflí? Máte pak aspoň zaručené, co tam šlo skutečně za aramidovou tkaninu+ počet vrstev dle svého přání, +rifle přesně jaké chcete
Má to jen jednu vadu, kontaktoval jsem prodejce a není schopen dodat méně jak 100m2 dané tkaniny. Tak kdo do toho půjde, ať se dáme dohromady?
Aspoň můžem nechat udělat i kevlarové mikiny atd



1

2

3

4

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 23:48 | Nahoru | #134

Bludevil>Btw, co takhle zkusit nechat švadlenu všít kevlar+ měkčí chránič do obyč riflí? Máte pak aspoň zaručené, co tam šlo skutečně za aramidovou tkaninu+ počet vrstev dle svého přání, +rifle přesně jaké chcete
Má to jen jednu vadu, kontaktoval jsem prodejce a není schopen dodat méně jak 100m2 dané tkaniny. Tak kdo do toho půjde, ať se dáme dohromady?
Aspoň můžem nechat udělat i kevlarové mikiny atd


Když to bude za slušnou cenu tak proč ne...

1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 01:03 | Nahoru | #135
Nečetl jsem celé vlákno, takže sorry, jestli se budu opakovat: Prostě textil se rozškube skoro vždycky, s tím je třeba se smířit. Já má takové prokletí - vždycky se mi nějak podaří položit to na začátku sezóny, vždycky, když mám na sobě nové gatě. Takže je vždycky hned z kraje po parádě...

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 01:06 | Nahoru | #136

Repulsion>Nečetl jsem celé vlákno, takže sorry, jestli se budu opakovat: Prostě textil se rozškube skoro vždycky, s tím je třeba se smířit. Já má takové prokletí - vždycky se mi nějak podaří položit to na začátku sezóny, vždycky, když mám na sobě nové gatě. Takže je vždycky hned z kraje po parádě...



PS: A vždycky jsem spadl v malé rychlosti. Naposledy skoro z kroku (taky kvůli štěrku), a stejně šly gatě do řiti (nové No Feary zlevněné ze čtyrky na 1 800)...

Naposledy editováno 28.04.2010 01:08:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 01:26 | Nahoru | #137

Pavouk106>To jsem dopadnul líp v 55 i já na Jawě... Měl jsem látkový kalhoty od větví + mikinu od větví a na kalhotách nic (jen špína z asfaltu, pračka to vyřešila) a na mikině taky nic (byla černá, tak ani špína ). Ale je fakt, že jsem vytoupil elegantně (říkal kámoš co jel za mnou...), jen jsem padnul na levej loket a pak doklouzal po zádech. Štěrk je svině, zvlášť, když je řidič pitomej a brzdí na něm přední brzdou Víckrát už to neudělám, mami


No to bych ti radil Skoro sem te prejel vole O mlada teleci leta...

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 10:43 | Nahoru | #138
Mrzout> No to bych ti radil Skoro sem te prejel vole O mlada teleci leta...

Taky kdybys nejel jako prase... Tedy vlastně jako já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 11:14 | Nahoru | #139

ER-6S>1

2

3

4


Skvělé, ale ty pracovní věci jsou přesně z toho kevlaru, kvůli kterému chci shánět individuální koupi tkaniny, protože tamto je tak na dvě věci. Prostě příliš malá gramáž.
No a ta tkanina co tam je je tkanina s volným úpletem, jež se hodí na sycení pryskyřicí, ne na oblečení

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 12:03 | Nahoru | #140

Bludevil>Skvělé, ale ty pracovní věci jsou přesně z toho kevlaru, kvůli kterému chci shánět individuální koupi tkaniny, protože tamto je tak na dvě věci. Prostě příliš malá gramáž.
No a ta tkanina co tam je je tkanina s volným úpletem, jež se hodí na sycení pryskyřicí, ne na oblečení



Nehadam se. Jen ukazka ze za par vterin jde neco najit. Dal uz to musi resit ten kdo se v tom vyzna technicky. A obchodne = ukecat je na to mensi mnozstvi. Takze treba ty. Ja bych si to asi sil naruby. Hlavne uz ze starsich prijemnych kalhot. A kevlar ne dovnitr ale ven. Pak na nej kuzi. Ma k tomu nekdo nejake poznamky proc by to tak nemohlo byt?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 12:50 | Nahoru | #141
eF..> Běž si kupit kalhoty na Olomouckou a maš to
4SR Je jedna z těch hodně dobrych značek mam odnich plno věcí a moje hodnoceni je 1a.
NO ale pokud si tu někdo mysli že kevlarový kalhoty sou nezničetlny tak se diva asi moc na televizu ... Plno lidi v mym okolí si kalhoty od 4SR nemužou vynachvalit.
Ale pak donde kořen co se vyseka v udajnych 55km/h drží se machny jak kliště a jede po asfaltu tak se pak najednou divi jakto že se to prodřelo ? ? ?
CHjooooo ty lidi dneska....

Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 16:36 | Nahoru | #142
Bludevil: a cena za metr při těch 100 metrech?

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 18:16 | Nahoru | #143
Mischel.m> myslis k tamanum nebo do motomana
mischel.m = mischel.r ?
tech "udajnych 55" a kliste si nebudu brat osobne
velky voci jo

Naposledy editováno 28.04.2010 18:19:27

Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 18:38 | Nahoru | #144
byli mi divny ty rozdilny vysledky takze jsem kontaktoval hubiky, 4sr a patral po netu.
Celkove je casto nejvetsi proble v rychlostech 40-60 kmh protoze se dopada pod blbym uhlem a vetsinou dojde ke zastaveni jezdce v podstate na miste (ne tak motorky, tod k narazkam na kliste) a dopadova plocha je velmi mala.
coz vysvetluje proc to klukum pri testovani vydrzelo podstatne vice

dalsi je ze kevlar se v podstate nepoziva v 100 forme, pac se blbe zpracovava a je nenositelny (skrabe na zadku), ale pouziva se ve smesi s jinymi materialy, tj. stretch kevlar = cca 30% kevlaru zbytek nylos, elasten atd.
mesh kevlar cca 80% kevlaru zbytek viz vise, navic zalezi na tom jakym zpusobem je tkanina tkana a na milionu dalsich veci

vyjadreni 4sr
Dobrý den,

Z vyjádření našeho technika plane, že použitím tvrdých plastových chráničů místo námi dodávaných chráničů Betac, došlo k lokálnímu zatížení malé plochy Kevlaru, která nemohla tak extrémní abrazi odolat. Originální chrániče jsou tvarovány bez výstupků a hran, čímž je zaručeno, že v kontaktu bude vždy řádově větší plocha a k prodření dojde po delší době.

Kevlar®: výrobcem je americký DuPont, textílie je zesílená Aramidovým vláknem. Technické specifikace zde:
http://www2.dupont.c...lar/en_US/index.html

Airdura®: konkrétní označení výrobce je Airdura ® 500D, materiál je polyamid.

Přesto, že naše oblečení v kombinaci s plastovými chrániči moc neobstálo, těší mne, že jste nehodu přestál bez zranění.

S přátelským pozdravem....

jinak mi bylo receno, ze textil obecne v pohode do cca 100kmh, nejlepe cordura/airdura (stejnej matros nylon6.6 akorat jiny vyrobce nez dupont) 500D, plush mesh kevlar nebo 1000d na exponovanych mistech.
Pri 100kmh je textil na odpis, kuze opravitelna

cccccc takze velky voci jo i ne,
hlavne ze nam ta pohadka dobre dopadla

Naposledy editováno 28.04.2010 18:42:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 18:52 | Nahoru | #145

Mischel.m>eF..> Běž si kupit kalhoty na Olomouckou a maš to
4SR Je jedna z těch hodně dobrych značek mam odnich plno věcí a moje hodnoceni je 1a



4SR je urcite hodne dobra znacka prave proto ze ji mas, ne?

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 20:22 | Nahoru | #146
Chapadlo> Si přečti o technologiich a materialech a srovnej s ostatnima když vemeš v potaz i cenu jesi to dovedeš doješ toho zavěru taky

Pad v textilu 4sr v 55kmh

28.4.2010 v 22:54 | Nahoru | #147
To je hodně zavádějící, stačí jedna záplata na asfaltu a prorveš to na deseti metrech, kdežto na kluzkým rovným asfaltu se můžeš klouzat klidně 50m a skoro nic se nestane. Kromě toho jsi tomu pomohl tím chráničem, je rozdíl, když se náraz nebo klouzání absorbuje na 5cm2 nějaké hrany nebo 40cm2 plochy. Ale furt je lepší mít hadry děravý od chrániče než koleno v pr.. Kdo bude chtít ušetřit, nebude padat.

Pad v textilu 4sr v 55kmh

29.4.2010 v 06:45 | Nahoru | #148
Bracha měl pád cca 70-80 bundu PADANA (red one), obyčejné jeansy, rukavice PADANA . Jízda cca 15 m po zemi potom cca 5 m po trávě. Bunda je to Airdura podřená trochu a jeden šev na rukávu povolil cca 5 cm jinak v pořádku. Vrchní část těla OK. Jeansy skoro neměl. Zbylo mu zněch spíše pár nití . Nohy dodřený. Rukavice asi na 2 místech se podřely, ale rukách ani škrábanec.
Kamarád měl pád cca 80-90. Kevlarové jeany 4SR, bunda 4SR textil. Jeany jen poškrábané žádná trhlina. Kromě naraženého kolena vše OK.

Tak že ne textil nic špatného nemohu říct. To že si měl pod jeanama chrániče které pod to nepatří si musel počítat, že se ti to prodře, ale nenarazíš si koleno.

Pad v textilu 4sr v 55kmh

29.4.2010 v 13:04 | Nahoru | #149
Že prodření udělaly chrániče už ví asi všichni. Spíše mě sere to, jak se zde někteří navážejí do Nazranu, MBW, Padany atd.. Jistě že to není kvalitativně super, ale účelu to poslouží dost dobře. Už jsem to psal při několika tématech. Měl jsem crash v 85km/h na tvrdo do traktoru (předjížděl jsem ho a on odbčil do leva). Kombinéza Nazran (nevím přesný typ, ale na netu jsem ji neviděl nikde je to cca pět let starý nodel, važí snad patnáct kilo, chráničů tolik, že je problém se do ní dostat, ale drží na svém místě), rukavice padana PGS (taky už se nedělají) a všechno podrželo. Vnitřní krvácení, rozdrcené zápěstí, spřetrhané vazy v zápěstí a pár prasklých kostí v nártu a tak různě vinou nárazu bylo skoro nic. Napálil jsem na tvrdo zadek a pak letěl po rozmetadle směrem dopředu a dál po silnici do stoky. Rukavice jsem měl v té době třetim rokem a odjezdil jsem pak ještě sezónu než stářím povolily. U těchto značek je prostě třeba zkoušet a dobře si vybrat (každý kus je zpracovaný jinak). Když jsem si teď vybíral rukavice MBW nechal jsem si vyložit v mé velikosti deset párů a vzal jsem nejkvalitněji ušité. Jinak cena nemé nic společného s kvalitou!! Už po hodně let není cena měřítko!! Viz problémy rukavic Knox (někde je tu o nich vlákno). Podle některých by měly za 4500,- být nezničitelné a asi by měla motorka i míň žrát

Pro Humer - jsi asi dobrej trapák myslíš, že se textil zastaví a kůže se sklouzne?? Proto se dělá na dlaň plast/kevlar slider a není jen z kůže, aby se ruka nezastavila a nerozdrtilo se zapěstí (člounková kost). Mysly vole co je hladší a má větší součinitel tření..

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

29.4.2010 v 16:33 | Nahoru | #150
eF..> Taky jsem tak před rokem sletěl na šotolince, která byla na silnici,zachránily mi nohu kufry,které vozím na boku,na pohled nejsou žádná sláva,ale funkci padáku splnily dokonale.Už je nesundám,motorka,když jde na bok,tak tam ten kufr vytvoří na tu nohu prostor a tím ji chrání.-zdarec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist