kalhoty - textil, kevlarove jeansy 4sr kevlar jeans
bunda - textil, Rowdie 4sr
chranice - kolena - knox, cross max
body armer - knox cross shirt, model 2009
Takze to sklouzlo v zatacce. Snazil jsem se to jeste zachranit nohou, coz je blbost, ale reflexum neporucic. Vysledek je nalomena patni kustka a 6 tydnu cekacka na dalsi vyjizdku.
Textil 4sr nemuzu doporucit. Bral jsem to na prechodnou dobu nez nasetrim na kuzi nebo armalith. Ze se roztrhne dzinovina jsem cekal, ze se ale roztrhne kevlar (za 3k) jak papir to me dost dost neprijmne prekvapilo. Kdybych nemel KNOX na kolenach a ostatne i na tele, tak na koleno si nejspis uz nestoupnu a ohoblovana ruka taky neni nic extra.
Takze 4sr textil nebo obecne textil sorry ale ne.
Naposledy editováno 04.07.2022 19:07:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
rozhodne lepsi nez jen jeansy, shoda
ten test jsem cetl a to byl taky duvod pro koupi, na leto a do mesta
nicmne po osobnim testingu mam k tomu vyhrady
origo chranice jsou na prd, pac se pri padu posunou, uz o tom tady nekdo psal
ty knox tomu moc nepomohli ale myslim si ze ten kevlar by to mel prestat
bunda i jeansy by na tech mistech meli byt zpevneny
davam k dispozici fotky a popis, podle GPS si klidne okouknete misto, jeste tam bude teply mistecko jak jsem si tam ustlal a posoudit sami jestli by to melo nebo nemelo vydrzet
->plyne ponauceni
najdi si cerfifikaci pouziteho materialu
+ porid si lepsi chranice na kolena (ale ne crossove) , nejlepe knox
btw
kevlar se prodava v nekolika verzich k29, 49,119 a 129 s denierem od 750-1500 takze pokud se zvoli ten spravnej urcite to vydrzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
2 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
rupino>eF..> ...musíš si uvědomit, že ty to jeansy jsou určeny jako alternativa pro krátký trasy, jízda po městě, aby jsi se kvůly obyčejnýmu zařizovaní nebo jednomu kafi nemusel soukat do kůže nebo jiných méně pohodlného pro ty účely oblečení!!!
...nejsou určeny na pády ve vyšších rychlostech!!! ...pořád jsou to jeansy, ale pořád 100x lepší než obyčejný!!!
...osobně jsem se s klukama z Tuning-moto účastnil testu a dostaly opravdu "čočku"!!!
...výdrž těchto nebo jiných jeansů záleží hodně na povrchu(hrubosti) vozovky, hmotnosti jezdce atd... Nejhorší byl beton na letišti a nejmenší újma na novém asfaltu...
Hlavně nic nevěřte Rupínovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
70 Denier Standard Nylon 4.5 pounds to tear 165 cycles to failure
500 Denier Polyester 8 pounds to tear 180 cycles to failure
200 Denier Standard Nylon 7.5 pounds to tear 275 cycles to failure
500 Denier Cordura 22 pounds to tear 710 cycles to failure
620 Denier Cordura 35 pounds to tear 1200 cycles to failure
NEW Competition Grade Leather 80-110 pounds to tear 1200-1700 cycles to failure
1000 Denier Cordura 110 pounds to tear 1780 cycles to failure
Air Mesh Kevlar 1260 pounds to tear 1800 cycles to failure
Stretch Kevlar Blend 420lbs pounds to tear 1800 cycles to failure
viz. us tests
rekl bych ze 4sr pouziva stretch ? denier->
draginy pouzivaji mesh
Naposledy editováno 27.04.2010 13:50:07
nikdo nebude listovat cedulkama a vybírat hadry podle toho jestli je na nich napsárno 500 nebo 520.. jeansy jsou na popojíždění, nikoli jako ochrana na běžný ježdění..
každej pád je specifickej.. nekdo nemá v ani škrábnutí, někdo je roztrhanej ze všech stran..
že to vůbec řešíš
nebo víš co zkus je reklamovat když si tak přesvědčenej o jejich NEkvalitě docela by mě zajímalo co ti na to výrobce řekne
2 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
Má to jen jednu vadu, kontaktoval jsem prodejce a není schopen dodat méně jak 100m2 dané tkaniny. Tak kdo do toho půjde, ať se dáme dohromady?
Aspoň můžem nechat udělat i kevlarové mikiny atd
eF..>_max_> ?? fakt je ze nemuzu rict, krom toho ze se protrhli vsechnu praci odvedli chranice
Hele , pokuď jsi v celku a bez zranění , tak splnily svůj účel . Navíc si myslím že by se ti prodřely i s originálním chráničem .
Holt je to látka a vydrží jen jedno sklouznutí , zato komfort v horku je neocenitelný - zvlášť na nějaký hrkání po městě .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Bludevil>Btw, co takhle zkusit nechat švadlenu všít kevlar+ měkčí chránič do obyč riflí? Máte pak aspoň zaručené, co tam šlo skutečně za aramidovou tkaninu+ počet vrstev dle svého přání, +rifle přesně jaké chcete
Má to jen jednu vadu, kontaktoval jsem prodejce a není schopen dodat méně jak 100m2 dané tkaniny. Tak kdo do toho půjde, ať se dáme dohromady?
Aspoň můžem nechat udělat i kevlarové mikiny atd
1
2
3
4
Bludevil>Btw, co takhle zkusit nechat švadlenu všít kevlar+ měkčí chránič do obyč riflí? Máte pak aspoň zaručené, co tam šlo skutečně za aramidovou tkaninu+ počet vrstev dle svého přání, +rifle přesně jaké chcete
Má to jen jednu vadu, kontaktoval jsem prodejce a není schopen dodat méně jak 100m2 dané tkaniny. Tak kdo do toho půjde, ať se dáme dohromady?
Aspoň můžem nechat udělat i kevlarové mikiny atd
Když to bude za slušnou cenu tak proč ne...
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
Repulsion>Nečetl jsem celé vlákno, takže sorry, jestli se budu opakovat: Prostě textil se rozškube skoro vždycky, s tím je třeba se smířit. Já má takové prokletí - vždycky se mi nějak podaří položit to na začátku sezóny, vždycky, když mám na sobě nové gatě. Takže je vždycky hned z kraje po parádě...
PS: A vždycky jsem spadl v malé rychlosti. Naposledy skoro z kroku (taky kvůli štěrku), a stejně šly gatě do řiti (nové No Feary zlevněné ze čtyrky na 1 800)...
Naposledy editováno 28.04.2010 01:08:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Pavouk106>To jsem dopadnul líp v 55 i já na Jawě... Měl jsem látkový kalhoty od větví + mikinu od větví a na kalhotách nic (jen špína z asfaltu, pračka to vyřešila) a na mikině taky nic (byla černá, tak ani špína ). Ale je fakt, že jsem vytoupil elegantně (říkal kámoš co jel za mnou...), jen jsem padnul na levej loket a pak doklouzal po zádech. Štěrk je svině, zvlášť, když je řidič pitomej a brzdí na něm přední brzdou Víckrát už to neudělám, mami
No to bych ti radil Skoro sem te prejel vole O mlada teleci leta...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Bludevil>Skvělé, ale ty pracovní věci jsou přesně z toho kevlaru, kvůli kterému chci shánět individuální koupi tkaniny, protože tamto je tak na dvě věci. Prostě příliš malá gramáž.
No a ta tkanina co tam je je tkanina s volným úpletem, jež se hodí na sycení pryskyřicí, ne na oblečení
Nehadam se. Jen ukazka ze za par vterin jde neco najit. Dal uz to musi resit ten kdo se v tom vyzna technicky. A obchodne = ukecat je na to mensi mnozstvi. Takze treba ty. Ja bych si to asi sil naruby. Hlavne uz ze starsich prijemnych kalhot. A kevlar ne dovnitr ale ven. Pak na nej kuzi. Ma k tomu nekdo nejake poznamky proc by to tak nemohlo byt?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
4SR Je jedna z těch hodně dobrych značek mam odnich plno věcí a moje hodnoceni je 1a.
NO ale pokud si tu někdo mysli že kevlarový kalhoty sou nezničetlny tak se diva asi moc na televizu ... Plno lidi v mym okolí si kalhoty od 4SR nemužou vynachvalit.
Ale pak donde kořen co se vyseka v udajnych 55km/h drží se machny jak kliště a jede po asfaltu tak se pak najednou divi jakto že se to prodřelo ? ? ?
CHjooooo ty lidi dneska....
Celkove je casto nejvetsi proble v rychlostech 40-60 kmh protoze se dopada pod blbym uhlem a vetsinou dojde ke zastaveni jezdce v podstate na miste (ne tak motorky, tod k narazkam na kliste) a dopadova plocha je velmi mala.
coz vysvetluje proc to klukum pri testovani vydrzelo podstatne vice
dalsi je ze kevlar se v podstate nepoziva v 100 forme, pac se blbe zpracovava a je nenositelny (skrabe na zadku), ale pouziva se ve smesi s jinymi materialy, tj. stretch kevlar = cca 30% kevlaru zbytek nylos, elasten atd.
mesh kevlar cca 80% kevlaru zbytek viz vise, navic zalezi na tom jakym zpusobem je tkanina tkana a na milionu dalsich veci
vyjadreni 4sr
Dobrý den,
Z vyjádření našeho technika plane, že použitím tvrdých plastových chráničů místo námi dodávaných chráničů Betac, došlo k lokálnímu zatížení malé plochy Kevlaru, která nemohla tak extrémní abrazi odolat. Originální chrániče jsou tvarovány bez výstupků a hran, čímž je zaručeno, že v kontaktu bude vždy řádově větší plocha a k prodření dojde po delší době.
Kevlar®: výrobcem je americký DuPont, textílie je zesílená Aramidovým vláknem. Technické specifikace zde:
http://www2.dupont.c...lar/en_US/index.html
Airdura®: konkrétní označení výrobce je Airdura ® 500D, materiál je polyamid.
Přesto, že naše oblečení v kombinaci s plastovými chrániči moc neobstálo, těší mne, že jste nehodu přestál bez zranění.
S přátelským pozdravem....
jinak mi bylo receno, ze textil obecne v pohode do cca 100kmh, nejlepe cordura/airdura (stejnej matros nylon6.6 akorat jiny vyrobce nez dupont) 500D, plush mesh kevlar nebo 1000d na exponovanych mistech.
Pri 100kmh je textil na odpis, kuze opravitelna
cccccc takze velky voci jo i ne,
hlavne ze nam ta pohadka dobre dopadla
Naposledy editováno 28.04.2010 18:42:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Mischel.m>eF..> Běž si kupit kalhoty na Olomouckou a maš to
4SR Je jedna z těch hodně dobrych značek mam odnich plno věcí a moje hodnoceni je 1a
4SR je urcite hodne dobra znacka prave proto ze ji mas, ne?
Kamarád měl pád cca 80-90. Kevlarové jeany 4SR, bunda 4SR textil. Jeany jen poškrábané žádná trhlina. Kromě naraženého kolena vše OK.
Tak že ne textil nic špatného nemohu říct. To že si měl pod jeanama chrániče které pod to nepatří si musel počítat, že se ti to prodře, ale nenarazíš si koleno.
Pro Humer - jsi asi dobrej trapák myslíš, že se textil zastaví a kůže se sklouzne?? Proto se dělá na dlaň plast/kevlar slider a není jen z kůže, aby se ruka nezastavila a nerozdrtilo se zapěstí (člounková kost). Mysly vole co je hladší a má větší součinitel tření..