3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak už mám svoje vysněné GSX-R jak se Vám líbi??
michal_fojtik>jen jsem tak nakouknul - co je špatného na řazení bez spojky?(když je na to moto spojka stavěná) a co je šatného na supersportovní moto, které jezdilo na okruhu??(spíše mi připadá špatné supersportovní moto tahat na silnici:)))
a poslední dotaz - jak jsi evidentně poznal, že problém s převodovkou byl způsoben právě řazením???
Aha, kůže nebo textil? Tématech o řazení bez spojky je tady ještě více.. O následcích taky stačí vyhledat slovo převodovka
Ty más v manuálu od výrobce napsáno, že při řazení nemusíš vymačkávat spojku Které motorky jsou stavěny na řazení bez spojky? Rád se poučím Ale GSXR, R1, ani ZX na to staveny nejsou.. Kdyby byly, tak by nepotřebovaly quickshiftery za 10tis, které při přeřazení vypnou motor (což evidentně taky nestačí..)
PavelR1>MichalZX12R> Na R1 05 jsem měl 45ms, po 2tis km na okruhu se uštípl zub z trojkového kolečka a proběhl se po motoru (celkem bylo 8tis km ). Na novém motoru má najeto 3000 na okruhu, interval 65ms a drží. Toť má zkušenost. Jo a je to od dynojetu.
Jak poznám, že problém s převodovkou je způsoben řazením? Když vím, že motorka má najeto 8tis km jen na okruhu, pravidelně se měnil olej, ale prostě nejde řadit? Tak čím to asi bude? Jedině tím, že se řadilo bez spojky, což dokáže domrdat kulisu řazení. Obzvláště když motorky jeté normálně řadí normálně i po 60tis km.. Problém s převodovkou se ti nevyskytne za sezonu nebo dvě, ale najezdi kolem 10tis a pak poreferuj.. Jak si čtu tvůj profil, tak obzvláště u fároše by mě to zajímalo, když se jim sypou převodovky i v sérii..
sdit? tuším, že problémům s RR nebudeš věřit, namátkou dvě vlákna
Téma: Převodovka 1000RR
Téma: Převodovka
dále mě pobavilo v tom vláknu s vylomenými zuby
nikec>No bez spojky jezdim docela často ale že by to na to melo takovej vliv .... nezda se mi to zase tak drasticky to řazeni
několikrát již tady byl zmíňovan článek Motopokec.cz: Zkušenosti: Pozor na zuby!! Proč neřadit bez spojky
ale dost těch offtopiců, vláken o vylámaných zubech a vypadávajících rychlostech tu je dost
a poslendí věc trochu k tématu - převodovka na GSXR K1 mi přijde zatím nejlepší, na které jsem jel, řazení jedničky (i bez rozlepení psojky) bez rány, za jízdy jde v pohodě z neutrálu zařadit dvojka, to mi u VFR nešlo, ještě ani jednou se mi nepodařilo zařadit falešný neutrál, mohu porovnat jen ZX9R rv.98, VFR 750 a 800, CBR 929, 1100XX. Nikdy bych nečekal, že v převodovkách může být takový citelný rozdíl, ale na K1 je fakt super, žádné šílená hledání neutrálu na křižovatce nahoru/dolů a pořád dokola
Naposledy editováno 28.04.2010 07:50:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak už mám svoje vysněné GSX-R jak se Vám líbi??
Dr.vitek>c.j.> s převoovkou u Horneta jsem nebyl taky zpokojen, když mi parkrat ve 120 hodil neutral vzne supr!!!!Jinak vytocit 1 treba na 6tis a dvojka uz sla blbe prez zuby u GSX-R se prevodovka zda supr, jen na šestku divně hučí netuším, jestli to je normální nebo ne....
VFR se chovala taky tak (ale už měla nárok), z vytočené jedničky nešla někdy hodit dvojka, někdy (obzvláště při studeném oleji) vypadla.. Ale měla za sebou 90tis km tvrdého provozu..
1)quickshifter se pořizuje z jiného důvodu - kvůli plynulosti řazení a kvůli sekundám, které to na každém okruhu ušetří - řazení v té chvilí vstrikovani atd...
no jasne, ze se tim ta prevodovka opotrebuje - ale to neznamena, ze na to neni stavena:))
to je jako bys rekl, ze ta sportovni motorka neni stavena na poradne otacky - taky ji ty vyssi otacky opotrebovavaji vice, ale taky je na to stavena:)
pises o zkusenostech ok - me zkusenosti:
bandit 1200s rv2002 najeto 35000 km řazeno jen bez spojky (i dolu - spojku pouzivam pouze na rozjezd)
a no problem
cbr 600f rv 1998 najeto 65000km řazeno bez spojky nahoru celou dobu - no problem - dostala i sem tam okruh prodaval jsem ji s poctivyma 95000km a vše ok - do dneška jezdi - znam majitele
gsxr 750 rv 2002 najeto 12000km rozsekal jsem ji na okruhu, ale stale prevodovka ok, dodnes jezdi bez problemu
gsxr 1000 rv 2004 - najeto 8500km pouze okruh - spojka používaná pouze na podřazení - nikdy žádný problém dnes má naježděno 32000km z toho polovina okruh a stale ok...
gsxr 1000 rv 2005 najete 3 zavodní sezony a předtím předváděcí motocykl26000km (všechny fotky v roce 2005 na předváděcím gsxr byly na té mojí:)) celkem najeto 42000km když šla pryč - žádný problem
jinak řečeno - když se o moto člověk dobře stará a dodržuje všechny intervaly a a hlavně není IDIOT tak moto zvládne vše na co je postaveno (což je i řazení bez spojky)
tfuj to jsem se ale rozkecal:)
1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám svoje vysněné GSX-R jak se Vám líbi??
adamosr1>Hmm zajímave.Nemám důvod ti nevěřit. Ale jako když si to tak všecko projel tak to řazení bez spojky asi musíš umět. A to je kámen urazu. Někdo to nemusí moc zvládat a pak převodovka odejde dřív. Mě se stalo párktát že jsem tam kopl kvalt dolů i nahoru bez spojky a v pohodě. Jako udělal jsem to nechtěně.
uznávám, že začátky jsou už trochu za mnou a že ze začátku jsem k tomu byl hodně skeptický taky....ale myslím, že ten začátek není dlouhy...každopádně to hodně usnadní provoz mota...hlavně třeba na vodě atd, pro Ty, kteří tvrdí, že to nemá využití v provozu:)
1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám svoje vysněné GSX-R jak se Vám líbi??
1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám svoje vysněné GSX-R jak se Vám líbi??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak už mám svoje vysněné GSX-R jak se Vám líbi??
Dr.vitek>spojka je od toho aby se mackala
yes ten kdo nemacka aby byl rychlej je amater nebo ma poradnou spojku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |