EDIT: Spíše se to týká silničářů (asfaltomrdalů). U endura (či cross) se s pády tak nějak počítá .
Naposledy editováno 07.03.2010 16:08:07
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
to venca zas z druhy strany jestli si vybrat mezi protiautem a moznym skluzem.. vyber lehkej :)
Naposledy editováno 08.03.2010 20:22:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
V tomto případě by sis nepomoch tak či onak, sklouzneš pod auto, nebo vlítneš do auta?
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
Naposledy editováno 08.03.2010 20:34:49
s tim ztuhnutim ma ridick pravdu nez si clovek zvykne ze musi neco udelat a ne jen vyvalit oci to par tisic km da :)
Naposledy editováno 08.03.2010 20:38:50
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
verybusy>Meleš nesmysly.pokud přepálíš a nese tě to do protisměru,tak nesmíš brzdit,ale naopak víc klopit.A to vymáčknutí spojky tomu klopení poměrně výrazně pomůže.
Pokud nevěříš,mrkni sem ,třeba ti Pepa Šiler otevře očka.
OK nechci se hádat každý ať to řeší jak umí. Já osobně když mám pocit, že jsem v zatáčce dlouhý, tak zaklapávám plyn a klopím co to jde a na brzdu nešahám. U toho vymáčknutí spojky mám prostě dojem, že motor ztrácí tu brzdnou sílu motoru a motorka se v ten moment chová úplně jinak.
Video jsem už kdysi viděl a vím, že tento bod mě právě zaujal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
superstrelo>OK nechci se hádat každý ať to řeší jak umí. Já osobně když mám pocit, že jsem v zatáčce dlouhý, tak zaklapávám plyn a klopím co to jde a na brzdu nešahám. U toho vymáčknutí spojky mám prostě dojem, že motor ztrácí tu brzdnou sílu motoru a motorka se v ten moment chová úplně jinak.
Video jsem už kdysi viděl a vím, že tento bod mě právě zaujal.
V pohodě,Jen to klidně zkus,během náklonu vymáčknout spojku.Motorka ztratí odpor,který kladl motor a má tendenci se ještě více položit.Tohle je ovšem dílem nacvičeného reflexu,kdy je potřeba překonat pud sebezáchovy a nesahat na brzdu.
2 reakcí na tento příspěvek Proč jsem boural ?
Poučení: Dodržovat bezpečný odstup a nekoukat na plechovku přede mnou, ale "skrz" ní. Lépe a včas učit teorii (ne)brzdění v zatáčce. Nenechat se vyhecovat a jet si vždy jen svoje tempo. Přezout jawu.
Taky bych tady ještě mohl napsat dvoustránkovou slohovku o všech možných i nemožných krizovkách co jsem za svou motokariéru zažil a naštěstí ustál...
Naposledy editováno 20.03.2010 23:48:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem boural ?
vždycky, když pročítám takovéhle téma, tak dospěju do bodu: "jéé, to dělám taky, to jsem ale pako" takže, i když už se nenechávám hecovat a jedu si svoje, i když nemám potřebu se předvádět, i když je na silnici spousta horších jezdců (no a hodně lepších), i když rád jezdim rychle.... pořád se snažim maximálně snížit riziko...
...prostě krizovky se objevují i když třeba uplně jiný, než na začátku.
morepower>MATY2> PLS, rozepiš se o těch krizovkách trochu.
vždycky, když pročítám takovéhle téma, tak dospěju do bodu: "jéé, to dělám taky, to jsem ale pako" takže, i když už se nenechávám hecovat a jedu si svoje, i když nemám potřebu se předvádět, i když je na silnici spousta horších jezdců (no a hodně lepších), i když rád jezdim rychle.... pořád se snažim maximálně snížit riziko...
...prostě krizovky se objevují i když třeba uplně jiný, než na začátku.
teď a tady se rozepisovat nebudu, nějaký materiál pomalu připravuji, ale možná by tě mohlo zajímat toto o krizovkách se tam něco dozvíš a něco i nacvičíš
Btw dneska jsem se skoro vymáznul na přechodu v zatáčce v Bruntálu... lehkej náklon, malá rychlost, nájezd na bílej přechodovej flek... motorka jela chvilku bokem, zadní kolo cestovalo ven ze zatáčky víc než se mi líbilo, tak jsem akorát vymačkl spojku a snačil se nenechat utýct zadní kolo moc daleko... naštěstí se pak chytlo přední a posléze i zadní tak jsem se nevyválel... brrr.. byla to takova chvilička že člověk stejně nemůže přemýšlet a jedná insktinktivně...