paolo_novy Přidat reklamu

Téma: výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5
18.2.2010 v 12:11
čau všichni,potřeboval bych trochu poradit z výběrem motorky začínal jsem na babětě,manet 90,pak 250jawa,250cr honda a tedka jsem měl gsxr 600 k7 najel jsem na ní asi 20tisís km...a zvažuju přechod...na gsxr 750 nebo r1 nevím do čeho jít zlediska využitelnosti na českých silnicích a pohodlí a jízdních dojmů jde mě spíš o pohodlí větší zatach od spoda než má 600...měřím 196cm věk 24let zkušenosti nějaký mám, gsxr je zas pro mě lepší na konfort ale zas motorka na pořád ohledně výkonu je r1 zas vědčí provozní naklady gumy, řetězovka co bys te mě poradili
děkuji za odpovědi
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

22.2.2010 v 07:57 | Nahoru | #121
Sleeper1> no hlavně většina slicků je stejná směs jako homologovaný gumy, například DIABLO SUPERBIKE - diablo supercorsa. Takže se zahřejou + - stejně
A taky hrozně záleží jak kdo jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

22.2.2010 v 15:16 | Nahoru | #122
GRASSEL> V případě Pirelli stejně značený nahrubo do skupin pro hobíky (SC....). Přesný čísla směsí jsou třeba L1011, K0238 apod. Je jich mraky, každou chvíli jiný a směs třeba 16,5" slicku Diablo Superbike SC s vzorkáčem Diablo Supercorsa SC neni stejná ani omylem....

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

22.2.2010 v 17:33 | Nahoru | #123
radi5> pravda. Ale dluzno poznamenat ze SCx jezdi i hobici typu Michala Filly, Bozi apod.

výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

22.2.2010 v 20:03 | Nahoru | #124
preskocil jsem tech 5stran co tu je prede mnou a za sebe ti to reknu asi takhle. Neco najeto uz mas, kubaturu neres. 750 je takovej universal, pro nekoho az az, pro nekoho nedostacujici. Pokud touzis po necem silnejsim jdi do litru R1 urcite neni spatna volba, ale spodek u ni necekej. Ta jede az nahore. Ale zase ma paradni brzdy a podvozek, narozdil treba od litrovy suzi k5,nebo kawy10, kt.jsou na tom zase lip vykonove.. Ale to uz je debata na jiny tema na otazku 750 nebo litr, ti rikam jdi do litru! A na R1 si i lip poskladas s tvoji vyskou. (a ty naklay na provoz jsou uplne stejny - neres) jo a u r1 se nerika k5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

22.2.2010 v 20:09 | Nahoru | #125
GRASSEL> Tak každej to nekontroluje,ale stačí až narazíš na nějakýho fízla co po motorkářích vyloženě jde (a že jich není málo)a pak se budeš divit.ten u toho motardu po tom vyloženě šel a úplatku něchtěl ani slyšet,až po kecech,že má kamarád rodinu a splácí barák si tu desítku vzal a zapsal vše jak měl.Asi bys změnil názor,kdyby si musel zaplatit ze svého třeba 300tisíc,protože povinný ručení by ti bylo na nic. Chtěl bych pak vidět tvrďáka,ktej by řekl cajtům,že na to sere a jde mu o pocit z gum.
Nesnážím se ti diktovat,jaké bys měl jezdit gumy,ale jen nemám rád velkohubý keci.

Jinak dneska sem byl u Koštise a zrovna se tam válel jeden slick s popiskou Grassel

Jo a homologovaný gumy docela často používají v závodech i oba tebou obdivovaný jezdci,na které se v mnoha diskusích odkazuješ Hanz a Čéřa a řekl bych,že o nich se dá říct,že jedou a že jim jde hodně o to, aby těm gumám věřili.
Jakej si střelec nevím,to máš pravdu,ale někde sem četl,že taky jezdíš na Volary jelikož já tam se Saigonem,Chozem,Gustou a spol..jezdím téměř každý víkend,kolikrát i dvakrát,tak by sme někdy mohli jet společně a pak bych třeba pochopil... I kdýž jet už sem tě viděl

výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

22.2.2010 v 20:22 | Nahoru | #126
edit 2x

Naposledy editováno 23.02.2010 14:47:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 07:41 | Nahoru | #127
frank79> ano je to možný že na nějakýho takovýho policajta (na benzínce) narazím, když tě policajt chce sundat za něco tak si něco najde vždycky (jak si sám řekl ty co po motorkářích vysloveně jdou).

Tak je celkem jasný že policajtovi nebudu vykládat o tom že ta guma funguje ale řeknu třeba že jsem jí teď přivez od mechanika kterej mi tam dal tyhle gumy a že se nevyznám v tom co je homologovaný a co ne jenže to není posranost ale jen chytrost protože když bys chytil cajta kterej rozumí motorkám, závodům a zná gumy tak pak ano - pak mu řeknu že těm gumám věřím. Jenže policajt co by to znal nic proti těm gumám neřekne. Myslím že by ses divil kolik lidí (závodníků a kaskadérů) používá slicky i v provozu protože jsou pro ně nejlepší a ne kvůli nějaký ceně (např. sršeň do TV řekne že se maj používat silniční homolog. gumy) ale v zápětí řekne (mimo TV) že nejlepší gumy jsou slicky a že je používá.

Čéřa jezdí momentálně - Pirelli diablo supercorsa, používal diablo superbike
Hanz jezdí výhradně Dunlop KR 108 (když jsou k mání) ale teď nejsou tak jezdí jiný slicky. Dva závody tam měl diablo supercorsa (homolog.) ale neseděj mu a nevěří jim jinak jen KR 108 (to co jezdím já) a jezdil je i v provozu. Čéřa jezdí v provozu taky slicky na 1000rr a řekne ti že fungujou nejlíp (mimochodem odkazuji se k ním jen když musím ale nijak se v nich nevidím, každej jsme úplně jinej) ale obdivuju je protože to byla jejich první sezona na dromu a roadracingu a výsledky byli víc než dobrý.

Pirellky sehnali za dobrý prachy (kdyby sehnali diablo superbike tak jezděj je).

No a k tomu že si viděl mojí gumu u Koštíse - ano, dovezl jsem jí tam minulej čtvrtek aby mi jí nazul na mašinu (která je u něj protože se předělávala). Koštíš KR 108 nemá a i kdyby měl tak jsem si od něj nikdy žádnou gumu nevzal.............

Gumy co používám jsou ty co jsou jetý Hanzem..............takže asi tak.

Prachatice Volary jsem jel jednou a v dešti takže nevím kde ses dočetl že je jezdím protože je to blbost. Jezdím všude kde se dá ale záleží jak se chci project, když chci ject palici tak si vyberu trasu co znám.

nevím kde si mě viděl ject (já si tě nepamatuju) ale třeba se někde potkáme a pak není problém.......

Naposledy editováno 23.02.2010 08:01:51

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 09:38 | Nahoru | #128

Poggy>GRASSEL>
Měj jsi možnost porovnat GSX-R 1000 K1/2 a K3/4? Hlavně motorově.



Poggy>GRASSEL>
A co ergonomie, nevíš? Je to jeden z posledních hezkejch SS.



Zkusím já, jel jsem tedy jen na jedné K1 a jedné K3, fakt jsem zkoušel co to umí, prvně jsem jel na K3. Pocit zpočátku rozpačitý, (nutno dodat, že byla v sériovém stavu, s přívěrou, najeto jen 8tis km) spodek mdlý, takový gumový projev po přidání plynu - v nízkých otáčkách po přidání plynu jen krásné chrčí z airboxu, ale nezrychluje, dokud se nedostane na cca 7-8tis ot (no jo, supersport, dalo se to čekat, ale prostě moc použitelné to není). Zase nad 8tis peklo, kolo se na dvojku samo odlepuje od asfaltu. Posaz dost sportovní, motorka je velice úzká a vysoká, celá váha na zápěstích, na okrskách vážně utrpení, nedokážu si představit na tom nějaký delší výlet.. Majitel mi říkal, že s tím jezdí dálky, nejen kolem komína, jednou prý ujel 200km v kuse (není to cesťák ,ej to čistý sport, otrlí určitě na tom dojedou až k moři, je to o zvyku, jako vždy..) Brzdy OK, ale nic, co by vás vyfackovalo, od radiálů jsem čekal více. Takže shrnuto, pro mě nepodohodlné, brzdy trochu gumové, jízda v obci hrůza a děs, jde jet jen na dvojku, jinak to cuká a na tu dvojku se stejně nedá jet 50km/h. Chtělo by to dopředu aspoň o dva zuby méně (není problém). Motor ve vysokých otáčkách je ale fakt silák, to se mi zase líbilo, na vyblbnutí nebo na okruh super.

Trochu předem jsme odepsal K1, protože K3 mě úplně nenadchla, čekal jsem, že K1 bude na tom hůře.. Ale obrovské překvapení, je to zcela jiná motorka Posaz velcie příjemný, široké měké sedlo, řídítka příjemně vysoko, po delší jízdě žádná únava. V pohodlí může téměř konkurovat VFR 750 Pro mě fakt obrovské překvapení. Motor jede vážně odspodu (motorka měla KN filtr, laďák, bez přívěry, odladěno na brzdě) Motorka jela krásně od 3tis ot/min BEZ CUKÁNÍ. Prostě krása. Motorka se zvedala na záda se sériovým převodem už v 6tis sama, pak kolo dosedlo, pak se v 9tis zase odlepilo, mooc se mi to líbilo. Když se mi to ale zvedlo na dálnici po přeřazení ve 185km/h na záda, tak už jsem z toho takovou radost neměl. Motor je fakt pružný, jízda v obci naprosto bez problémů.

Takže za mě K1/K2.

Jinak ješt k tématu - GSX-R 750 mi přišla zábavnější Člověk si jízdu více užije, motor jde rychleji do otáček, kratší převody, je třeba více řadit, celkově to člověka (aspoň mě) více baví. Rozhodně více, než na litru jet v obci pořád jen na dvojku..

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 11:25 | Nahoru | #129
C.J.> Dík.

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 12:39 | Nahoru | #130
C.J.> větší volovinu jsem ještě neslyšel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 13:26 | Nahoru | #131
C.J.> no čéče co se týče toho motoru tak maj stejnej a podle toho co si napsal si myslím že u tý K3 přívěra nefungovala a byla nahovno přiotevřená. Mě přívěra nefungovala a na jedna šla okolo 6tis. na prdel a na dvojku kolem devíti. To bylo se seriovým mezisvodem (nefunkční přívěrou) a dlouhým laufem............

[img]

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 13:36 | Nahoru | #132
C.J.>Jak píše Grassel a potažmo Flyer, ty motory jsou stejné, takže je divné, že ten průběh motoru byl u K1 a K3 jinší

výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 19:43 | Nahoru | #133
Jo, bylo to divné.. Obzvláště, ta K1 byla bez přívěry a jela odsopd lépe

chtělo by to projet další K3, nějaký dobrovolník?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 22:25 | Nahoru | #134
GRASSEL> čest,k tomu sršnovi,docela ho znám,naučil mě před 7 lety jezdit po zadním a párkrát sem se s ním svezl při testování v Supermotu,tenkrát sem ho žral,ale dneska si o člověku,kterej mi vykládá jak jel v Brně na novej seriovej R1 320km/h nemůžu myslet nic než to,že už mu neříkáme sršeň,ale KRMELEC,jelikož takové kraviny může povídat tak dětem v mateřské školce,když 311 tam jedou GP a MS Superbiku 280km/h..ale možná seriová R1 jede víc,než loňská Spiesova R1 za 800 000 éček
Volary by sis měl dát,není tady v okruhu 100km lepší trasa,to ti potvrdí i Hanz,né že by nebyl i jiný dobrý úseky,ale většinou jsou krátký,tady je několik osvědčených okruhů od 220 do 300km,kde se dá jet palice,při který se dá sjet i seriová guma úplně celá do hladka.
Jinak slicky od Koštise nebo Hanze,stejně je to jedno,když je má Koštis právě od něj

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

23.2.2010 v 22:39 | Nahoru | #135
[quote]GRASSEL>C.J.> no čéče co se týče toho motoru tak maj stejnej a podle toho co si napsal si myslím že u tý K3 přívěra nefungovala a byla nahovno přiotevřená. Mě přívěra nefungovala a na jedna šla okolo 6tis. na prdel a na dvojku kolem devíti. To bylo se seriovým mezisvodem (nefunkční přívěrou) a dlouhým laufem............

JJ,je mnohem horší,když přívěra funguje napůl,nebo je špatně seřízená,než když je úplně mimo..
A jako aby nešla jakákoliv litrová seriová sportovní motorka na zadní plynem v 6 tisících,to už musí bejt ten borec pěknej antitalent.

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

24.2.2010 v 18:33 | Nahoru | #136
frank79> s tím sršněm souhlasím, dal jsem ho jen jako všeobecnej příklad.........trochu mistr světa no

No ty Prachatice Volary jsou určitě pecka, sice jsem v tom dešti nic moc nepoznal ale takhle když to člověk zná a je krásně tak to musí bejt fakt super o tom nepochybuju a je pravda že je spousta super tras ale krátkejch no tak uvidíme...........

No divil by ses ale jedno to není Koštís má tak cca 2 gumy co byli jetý klukama (kluci je maj u sebe) a ani jedna není KR 108 ale třeba diablo, jinak jsou to gumy od někoho úplně jinýho ale to nemá smysl tu řešit........já si je prostě od něj neberu a ani bych si jí od něj nevzal, to je všechno

výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

24.2.2010 v 18:51 | Nahoru | #137
srsen = krmelec = souhlas krmil me na skoleni v Brne a jeste sem videl nejaky videa na netu jak se ma jezdit po zadnim, a necemu se musim opravdu smat (ac po zadnim jezdi hodne dobre a po okruhu taky, k tomu respekt)

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

9.3.2010 v 16:45 | Nahoru | #138

Bludevil>kubas-12> Jak kdybys nevěděl že každej tady na fóru je děsivej ultrakrutostřelec, kterej pocítí každý jeden kůň výkonu mašiny a rozezná i výhřevnost paliva který zrovna natankoval... Každou zatáčku tu střelci opouští malujíc černou čáru trpící zádní lepivou 190tkou na asfalt a proto prostě pod litr nemohou jít, zpomalilo by je to kruciálních 0.12865 vteřiny na kilometr trati...


Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35891 Včera v 23:31 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 6.6.2024 v 14:08 IvanDvoutakťák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak


TOPlist