paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Cau nenasel jsem tady nikde podobne tema protoze se kamarad rozhoduje.Jde o dilema mezi GSXR SRAD 750 vs.Honda CBR900RR u obou r.v.1998.Zajima me co jede vic,co ma lepsi a agresivnejsi prubeh vykonu,ktera ma lepsi podvozek,brzdy,nazor na design atd.Cenova hladina 50-60 000 Kč.Diky moc


Naposledy editováno 09.12.2009 13:32:28

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:50 | Nahoru | #121
Dawe02> A jak píšeš,jesli jde JEN o výkon,tak u mě teda rozhodně ne! To bych nešel do 929,ale třeba do R1... De mi o motorku,jako o celek,Tzn podvozek,brzdy,ovladatelnost...proto sem šel do 929,ikdyž má motor slabší než K1 a asi i R1,tak jako celek mi prijde nejpovedenejsí,asi takhle mit výkon K1,ani bych nepomyslel na to,že to prodám a pochybuji,že by nekdo našel lepsí motorku z modelových roků 2000-2002...Tot muj názor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:53 | Nahoru | #122

Dawe02>No a o tom to je! Ty motorky jsou uplne jine a s uplne jinym vykonem, presto muze byt jedna rychlejsi nez druha. Pochopil bych bazirovani na vykonu superbiku, kdyby jezdily rovne, coz nejezdi. To je snad vic nez zrejme.



Tak to proste jen nechapes. Me zajima jak to jede kdyz v 8tis dam plnej, jak se to stavi na zadni apod. Vic me nezajima.

Ale to je fuk, stejne tu porovnavame motorky z ruznych hledisek a motor ci akcelerace je jen jedna z nich.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 19:02 | Nahoru | #123

Bubrak ZX10R>Tak to proste jen nechapes. Me zajima jak to jede kdyz v 8tis dam plnej, jak se to stavi na zadni apod. Vic me nezajima.

Ale to je fuk, stejne tu porovnavame motorky z ruznych hledisek a motor ci akcelerace je jen jedna z nich.

Souhlas... mě taky!Až začnu jezdit oktruh tak mě budou zajímat takový veci co psal Dawe

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 19:06 | Nahoru | #124

Dony929> Souhlas... mě taky!Až začnu jezdit oktruh tak mě budou zajímat takový veci co psal Dawe



Covece me to nezajima ani ted a okruh obcas jezdim. Proste se bojim, je to v hlave a tu hranu nepokousim (brzdim brzo, akceleruju pozde) a co motorka dovede jinyho nez akceleraci asi nikdy nezjistim. Obcas sem teda hranu zazil, kdy mi proklouz predek ci zadek, ale nikdy nevim co sem udelal spatne a esli to nebylo treba jen starejma gumama.

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 19:10 | Nahoru | #125
No jeste dodam, ze by to treba chtelo zkusit jinou motorku na okruhu a pak se to da nejak porovnat, naposled se mi libila predvadecka R6 09, ale tu sem nechtel rozstipat (coz se malem povedlo), ale moc se mi libila ta hravost a lehkost. Mel sem pocit, ze sem rychlejsi nez na ZX. ALE MOTOR TAHA MIN!

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 19:19 | Nahoru | #126
Bubrak ZX10R> To já to samé,ale od jara máme vplánu občas vyrazit na Masarykáč tak uvidím jak mi to pujde Prdel mi ustřelila nespočetně krát,ale pořad sem z toho vždycky uplne vyvalenej ... A předek jen jednou na Intráčovi 1400 v brutálním lijáku,když jsem ve 140 přilítnul do vyjety koleje od kamionu a předek mi dvakrat zasebou ulítnul přes celejch pruh do protisměru to sem se málem posral,štestí bylo,že měl asi tak metr dlouhy rovny riditka,že jsem měl páku,jinak jsem si tam krásně ustlal,od ty doby vím co to je Aquaplííínng na motorce a jak to nekde za dešte neznám,tak fest pouštím plyn a jedu jak mílius

Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 19:22 | Nahoru | #127
A ješte jsem zapoměl,v létě sem jel na 929 za brutálního lijáku na panelový dálnici a nikdy bych nevěřil jak se beton strašne smeká.... Asi 100 km sem nejel víc jak 75 km/h zadek tancoval jak na snehu celou cestu a předek byl nerovozní jak sánky vlétě fuj to sem se taky bál

2 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 19:39 | Nahoru | #128
Dony929: hehe, my jeli jednou v desti CEC v Brne, ale na normalnich gumach, takze opatrne (casy kolem 3:50), no ja se jednou zapomnel a na konci cilovky zjistil, ze uz je pozde, zahamst sem brzdu, predek mi zacal litat do stran, myslim ze tak 0.1sec me delilo od padu, vcas sem to pustil a se stazenym zadkem sem se nejak poskladal do zatacky

jinak na suchu sem padnul v Sosnovy ze mi ulit predek a kdysi na ZX9 v Brne, ze mi ulit zadek, ja vjel do kacera, zatocil sem pred barierou a pak (po takovym hustym manevru) nepochopitelne lehnul na ceste pri mokru zadek lita casto, nedavno sem podjizdel jedno auto zprava a ulit mi zadek vedle nej na bily care (na ty R1 05 co sem mel), to by byla pekna ostuda pri takovy cunarne hodit este tlamu

jo a dost me prekvapila ZX10 nedavno v desti, mirne stoupani, 6ka, asi 140, lehce sem pridal a prohrab zadek, to sem fakt necekal, kolikrat sem to zvedal na zadni za mokra a vpoho a ted todle... nikdy clovek nevi, mozna nasaklej asfalt naftou, v lete sem kvuli tomu rozbil i auto

Naposledy editováno 10.12.2009 19:44:02

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 22:01 | Nahoru | #129
Bubrak ZX10R> covece r1 hrabe taky za deste na 6ku... stacui trochu vic hnout heftem.. a hrabe hned... za deste se musi pridavat opatrne... (na novych Michelin Pilot Power) ale klidne muze bejt poblita silnice od aut.... to nkdy nevis...

Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 22:10 | Nahoru | #130
Spijker za deste hrabou na sestku motorky az od 200 leda ze bys to zkousel nekde na kostkach do kopce

Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 22:25 | Nahoru | #131
rozhodne sradika mam ho a jsem nejvic spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 23:01 | Nahoru | #132
Bubrak ZX10R> Ty krávo to znám...to je hnusnej pocit co,když ho rveš zapomeneš brzdit a najednou zatáčka...To pak teprve při takovýhlech situacích zjistíš o jakej flák můžeš tu motorku ješte naklopit .....(spíš musíš )... Nebo ho jednou ráno asi v 9 rvu od nás do vesnice vedle máme mezi náma asi kilometrovou rovinu nasipano tam tak 180(jen tak jsem šimral dvojáčka ) a najednou frajerka srnka si krásně přechazí silnici a jak to tak bývá za ní druhá Lek jsem se jak hovoda zahamsnu predek zadek zadek okamzite vedle mě a v tu chvíly se asi ta druhá lekla řevu motorky a zustala stát,na poslední chíly sem to pustil jen tak tak se to srovnalo a sipal jsem vesele dál,ale pumpu sem měl ješte za pul hodiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

11.12.2009 v 08:48 | Nahoru | #133
Dony929>Joo,srnečky to taky znám,je tu toho jak smetí,jednu jsem sestřelil s KLRem,ale v poho naštěstí jsem to ustál.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

11.12.2009 v 15:04 | Nahoru | #134

yeuop>Nikdy jsem nemel sporta, ale je to v planu
Zadnou sestku nechci. Nemam rad zbytecne toceni.
Jede GSX-R 750 aspon trochu od spodu? Nebo srat na to a spise 900/1000ccm?

Ted ctu o tom rozvodaku u GSXRa. O co presne jde?
CBR s tou 16tkou gumou vepredu - fakt ne Takze az od roku 99 tam je normalni rozmer?
Na 929 jsem jel a libilo se mi to.

Chci, aby to jelo odspodu - pro vetsi pouzitelnost v normalnim provozu. Zadne takove srandy, ze uz pri 170km/h to bude tocit jak blazen. A aby to melo silu uvezt i spolujezdce.
Nechci to pouze na divoceni, ale (spise) pro rychle presuny v radech par stovek km denne.

Tak co?



Na "presuny" si kup cestaka, neco dobre krytyho, s trochu volnejsim posezem. (VFR treba apod.)

Ne ze bych na 954 nemohl cestovat, ale pro klidny sezeni se valet na nadrzi uz pri 170km/h na dalnici jak nejaka larva neni dvakrat prijemny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

11.12.2009 v 15:05 | Nahoru | #135

Hugo.R>Na "presuny" si kup cestaka, neco dobre krytyho, s trochu volnejsim posezem. (VFR treba apod.)

Ne ze bych na 954 nemohl cestovat, ale pro klidny sezeni se valet na nadrzi uz pri 170km/h na dalnici jak nejaka larva neni dvakrat prijemny.


Na tohle je srad supr,s double bubble plexi jsi tam jak za vetrnou clonou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

11.12.2009 v 17:18 | Nahoru | #136
Bludevil> ja se s pribyvajici rychlosti musim porad vic mackat dolu (a lamat krk) a nebo to brat "na plnou helmu"
jinak mi to klepe s palici a rozmazava pohled
mam tam sice trochu vetsi MRA-cko, ale zase jsem trosku rozmernejsi (135kg...)
rikam si jestli by nepomoh takovej ten hrb na zada?

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

11.12.2009 v 17:24 | Nahoru | #137
Hugo.R> Ty ten hrb svůj efekt docela dost má. když jezdím v bundě 4sr Anarchy, tak se třepotání hlavy docela dostavuje (když teda fest neležím), v kombinéze s hrbem to není tak patrné. Ale zas tomu nepřisuzuj nadpřirozené účinky. Vyšší plexi podle mě vyřeší víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

11.12.2009 v 18:00 | Nahoru | #138

Hugo.R>Na "presuny" si kup cestaka, neco dobre krytyho, s trochu volnejsim posezem. (VFR treba apod.)



No konečně se ta nesmyslná diskuze otáčí správným směrem

Hádat se jestli jede lépe tenhle litr nebo tenhle litr..

Srovnávat spolu CBR a SRADa je jako srovnávat hrušky s jabkama..

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

11.12.2009 v 19:02 | Nahoru | #139

RadimV929>Dony929>Joo,srnečky to taky znám,je tu toho jak smetí,jednu jsem sestřelil s KLRem,ale v poho naštěstí jsem to ustál.

Jo hochu to je Hovno,mího kamaráda kolega jel na GSXR 600 naky 2 kila a potkal srnku.... Jediny štestí mel že byl zalehnutej... Borec normálně tu srnku vzal vejpul A normálně jí přepůlil!!!!!Po narazu už to samozřejmě neudržel a lehnul,jenže už to bylo v maly rychlosti tak se mu nic nestalo,samozrejme motorka na sračku,krev mel i v helme... No a než se vzpomatoval a vstal zastavilo auto,srnku nalozily a odjeli ,že by se třeba podivali jesli mu nic nejni ani hovno.... Fakt nekecám ani slovo to se normálně stalo u Hradce králové..

Naposledy editováno 11.12.2009 19:03:45

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

11.12.2009 v 23:47 | Nahoru | #140
cestaka nechci..
chci sporta.. kdyz se mu nebude libit "cestovani", tak si ho prizpusobim nebo nejak prinutim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

12.12.2009 v 08:54 | Nahoru | #141

yeuop>cestaka nechci..
chci sporta.. kdyz se mu nebude libit "cestovani", tak si ho prizpusobim nebo nejak prinutim


Tak tak To přispůsobení se za jízdu na sportu stojí. Žádná jiná kategorie ti nenabídne tolik adrenalinu jako čistokrevný sport

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

12.12.2009 v 12:27 | Nahoru | #142

DaliboRR>Tak tak To přispůsobení se za jízdu na sportu stojí. Žádná jiná kategorie ti nenabídne tolik adrenalinu jako čistokrevný sport



Vem si ostrý enduro a pořádně ho protáhni blátem

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

12.12.2009 v 15:23 | Nahoru | #143

Zbynek750>Vem si ostrý enduro a pořádně ho protáhni blátem


Ne dík...v bahnění nevidím adrenelin....sorry

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

12.12.2009 v 15:30 | Nahoru | #144
C.J.> yeuopa jsem tipoval podle profilu, ma tam trindu (a hned jit na supersport litra? hmm, ale vlastne je to jeho boj ) s kufrem a zcestoval s ni pul Evropy. Tak jsem predpokladal urcite spise cestovatelske preference, coz puvodne sam i naznacil.
Ale on chce evidentne supersport. Inu proti gustu...

Jeste kdyz jsem mel Bandita 6-ku, jezdili jsme v parte kluci se SRADem 750 strikackou a s novym hranatym VeeFeRem 800. Tak jsme se ja a nejaky SV650 drzeli pohromade, jenze pak v nich za Melnikem k Libechovu bouchly saze, vzali za to a proste zmizeli jak kdyby me dosel benzin - nemel jsem narok!

Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

12.12.2009 v 17:46 | Nahoru | #145
nebudu to číst ani celý, prostě SRAD fároš je fároš

edit: jinak problém s napínákem lze vyřešit za pouhé 2000,- nákupem nového

Naposledy editováno 12.12.2009 17:58:59

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

13.12.2009 v 11:07 | Nahoru | #146
neres dilema a kup srada mel jsem 5 sezon jednoho a hodne jsem premyslel jestli ho mam prodat,ale chybely by mi penize na muj sen tak musel jit je to lepsi motka nez rr jezdil jsem obe a srad je ve vsem lepsi,v necem jen malo ale v necem vyrazneji a na to,ze je to 750,tak jede lip nez rr

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

13.12.2009 v 15:22 | Nahoru | #147

adahaya>neres dilema a kup srada mel jsem 5 sezon jednoho a hodne jsem premyslel jestli ho mam prodat,ale chybely by mi penize na muj sen tak musel jit je to lepsi motka nez rr jezdil jsem obe a srad je ve vsem lepsi,v necem jen malo ale v necem vyrazneji a na to,ze je to 750,tak jede lip nez rr


O tobě je známo,že jsi jeden z nejhorších bikerů na Ostravsku...takže tvoje rady nemůže nikdo brát vážně Naopak Honda je Honda s tou chybu nikdy neuděláš

Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

13.12.2009 v 21:11 | Nahoru | #148
ale??a kdo rika??

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

14.12.2009 v 10:24 | Nahoru | #149
uvedom si,ze havirov je blizko,nez napises neco o nekom koho vubec neznas a nic o nem nevis hondofile a nejlepsi motorkari

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

14.12.2009 v 10:29 | Nahoru | #150

adahaya>uvedom si,ze havirov je blizko,nez napises neco o nekom koho vubec neznas a nic o nem nevis hondofile a nejlepsi motorkari


Tak pokud v mém příspěvku nevidíš humor tak mám radu.neber to tu tak vážně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist