globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
 
26.10.2009 v 12:53
Dnes jsem si koupil po dlouhé době Svět motorů, kde je uveřejněn test této motorky. Zaujaly mě zejména tyto výrazy, které namátkou vybírám: "sváry na rámu vypadají jako z učňovského kurzu", "výfuková kolena jsou rezavá snad už z výrobní linky", "zpracování detailů má nedodělky", "výměna startéru trvala hodinku", "o přesném řazení nemůže být řeč", "výkon motoru je podprůměrný", "dvojice kotoučů vepředu jen na okrasu, brzdy jsou vyloženě slabé", "všudypřítomné vibrace".
Byly zjištěny i kladné stránky - vysoký a pohodlný posaz a nádrž na 28(!) litrů paliva s dojezdem víc než 5OO km.
Závěr testu? Zájemci o kvalitu zajdou k renomovaným výrobcům.
Ale i v článku je pár nedokonalostí, motor je tu označován za čtyřdobý řadový dvouválec, onde za dvoudobý jednoválec


Naposledy editováno 26.10.2009 13:15:06
Anketa: Co si myslíte o Yuki?
Je to vražda, nikdy bych Yuki nekoupil
56%
92
Je to hrůza, ale náhodou se najde slušný kousek
12%
19
Za málo peněz docela dost muziky
27%
45
Yuki dělá motorky na opravdu dobré úrovni
5%
9

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

18.3.2011 v 13:01 | Nahoru | #121
Narazil jsem na zajímavou věc... SPT 350 se prodává pod značkou JAWA 350!!! Jawa - Argentina - Jawa 350 = Yuki SPT 350
A kromě jiného s touto motorkou najeli docela zajímavý kus cesty:
Cesta na Yuki 350 SPT - Argentina - Chile
Rozměry a nákres Yuki SPT 350 alias Jawa 350 Ruta 40
Manuál: Yuki SPT 350
Motor - díly: Díly motoru SPT 350
Části motocyklu: Jednotlivé části motorky v samostatných dílech SPT 350



Naposledy editováno 18.03.2011 13:09:21

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

18.3.2011 v 14:30 | Nahoru | #122
V česku je to Yuki a v Argentíně je to Jawa tak to je pěkný paradox Všiml jsem si, že pod značkou Jawa prodávají v té argentíně více motorek od Regal-Raptor Po tom dlouhodobém testu co tam udělali na těch dvou SPTčkách bych se SPTčka vůbec nebál, naopak nad ním začínám čím dál tím více uvažovat Takže dilema CSR 250 nebo SPT 350???

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

19.3.2011 v 23:03 | Nahoru | #123
ci je zla, to uvidim o chvilu. Cakam uz len na lepsie pocasie :)

Naposledy editováno 19.03.2011 23:25:48

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

21.3.2011 v 20:20 | Nahoru | #124
tak a mam dnes prvych 100 km za sebou a som prekvapeny z toho, ze na SPT je celkom slusne zvezenie. Motorka je v zabehu a pekne pridava uz z malych otacok aj na vecsom zaradenom stupni. V zabehu je doporucene neotacat plyn na viac ko 1/3 a vyzera to tak, ze po zabehu bude aj taketo pridavanie uplne stacit.
Casom uvidim, ze ci som kupil cinsky smejd, alebo nie :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

21.3.2011 v 20:31 | Nahoru | #125
copo> Sakra, že já musím doma marodit - to je k zbláznění Hnedka jak mi skončí pracovní neschopenka tak se valím na ni podívat k prodejci a pokud mi bude sedět a líbit se tak do ni půjdu (i když jsem původně chtěl 250 CSR).
Já už jednou Yuki měl a neměl jsem sní naprosto žádný vážný problém - byl jsem velmi spokojený, vždy mě dovezla tam kam jsem chtěl
Jinak ten záběh nepodceňuj, ta motorka je zezačátku líná, ale když ji dobře zajedeš (nebudeš ji hnedka od začátku hnat ve vysokových otáčkách) tak ten motor bude krásně vrnět a bude mít tah
Přeji hodně šťastných km bez nehod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

21.3.2011 v 22:06 | Nahoru | #126
Placa> po 500km budem o trochu viac pridavat a az po 1000 km viac. Potom budem motorku hnat trochu viac do otacok a to len pri predbiehani, beznu jazdu pojdem do pohody a na spotrebu. Ked bude treba pridat, tak pridam.
Motorka je to riadna, CSR vyzera vedla nej ako hracka. SPT vyzera riadne mohutne, ma velku nadrz, velke kolesa, je dost vysoka a sedlo je krasne pohodlne.
Priplatenie si za SPT oproti CSR sa oplati. Povozil som sa pred tym na CSR a to tiez nebola motorka na zahodenie

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

21.3.2011 v 22:12 | Nahoru | #127
zabudol som aj na jeden minus co som nasiel. Bocny stojan ma taky isty ako ma CSR a motorka na nom je dost naklonena. Ked som natankoval do nej 26 litrov, tak to bolo uz poznat na vahe, ked som ju daval zo stojanu dole. Stojan cez vikend demontujem a predlzim ho o 2cm

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

21.3.2011 v 22:17 | Nahoru | #128
copo> Už jsem jednu Yukinu zajížděl, takže vím co mě čeká. Jsem taky tzv. kochač krajiny, takže upřednostňuji motorky na pohodovou jízdu No mě se původně SPTčko moc nelíbilo (na strankách společnosti Yuki jsou ty fotky o ničem a nejde poznat jak je motorka velká atd.), ale jak tu dal Pater123 fotku SPTčka co se prodává jako jawa a odkaz na argentínské stránky tak se mi zalíbila. Našel jsem i fotky s motosalonu 2011 kde vedle sebe stojí CSR 250 a SPT 250 (v černé barvě) a musím říct, že to SPTčko vypadá daleko líp. A podle té fotky je mohutná a to se mi líbí, takže včil už to visí jen na financích
Vím, že je to brzo, ale můžeš mi potom napsat až budeš mít odjeté víc km tvoje zkušenosti, klady a zápory a případně jakou spotřebu máš? Já ji hodlám i na dojíždění do práce (110km denně) takže mě spotřeba hodně zajímá
Jakou ji máš barvy?

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

21.3.2011 v 22:19 | Nahoru | #129

copo píše: zabudol som aj na jeden minus co som nasiel. Bocny stojan ma taky isty ako ma CSR a motorka na nom je dost naklonena. Ked som natankoval do nej 26 litrov, tak to bolo uz poznat na vahe, ked som ju daval zo stojanu dole. Stojan cez vikend demontujem a predlzim ho o 2cm



O tom vím, četl jsem to v nějakém testu Takové ty mínusy, které si je člověk schopný doma spravit mi nevadí

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 09:01 | Nahoru | #130
Já mám přes 500 km a po první garančce. Zatím jezdí jako drak a jak píše "copo", jezdím na 1/3 plynu, což znamená při 5 rychlostním stupni otáčky kolem 5 - 5,5 tisíc a rychlost podle GPS 92 km/h, podle tachometru 100 km/h.
Jinak mohu říci, že po cca 200 km se motor probudil. Nechal jsem si akorát v servise domontovat palivový uzávěr na rezervu. Zůstane tam asi 1 litr, což by mělo na dojetí k benzínce stačit.
Nechal jsem si vypnout pojistku na bočním stojanu a taky uvažuji nad tím, že si ho vyměním - náklon je podle mě zbytečně veliký.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 10:45 | Nahoru | #131
Tak a mám motorku nepojízdnou Při garančce mi skřípli přívod paliva - nejprve nic, později se rozsvítila kontrolka a teď z hadičky na přívod paliva do vstřikovače stříká benzín jak o závod... Tak si pro moto musí přijet... Ach jo, to je pech v takovém počasí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 10:55 | Nahoru | #132
pater123> Tak to je na ,,mašlu" nezávidím Takže chyba servisu???

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 13:04 | Nahoru | #133

Placa píše: pater123> Tak to je na ,,mašlu" nezávidím Takže chyba servisu???


Myslím, že jo. Oni kontrolovali při garančce těsnost benzinových hadiček pro vstřikování a taky se při garančce sundává nádrž, což znamená manipulaci s přívodem benzínu, a asi to někde skřípli. Beru to tak, že se to stane... Akorát je teď krásné počasí, tak to člověka zamrzí. problém je, jak moto dostat do servisu, ale přijedou si pro něj.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 14:36 | Nahoru | #134
Jj to sou ty dnešní servisy, kde jsou "mechanici" typu vyučenej cukrář nebo zahradník a na motorce v životě nejel... A že takovejch je!...

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 14:55 | Nahoru | #135

Vito_Corleone píše: Jj to sou ty dnešní servisy, kde jsou "mechanici" typu vyučenej cukrář nebo zahradník a na motorce v životě nejel... A že takovejch je!...


Já nemohu říci vůči tomuto servisu křivé slovo - vždy byli velice ochotní a i teď - už si pro motorku přijeli a vím, že to dají dokupy, tohle se prostě stát může a navíc na to nemohli přijít, i když jsem odjížděl, tak to vypadalo v pořádku, problémy začaly až večer...
Ale člověka to zamrzí. A pak si řekne - je To Yuki, Čína, tak co si stěžuješ

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 18:35 | Nahoru | #136
Pokud to byla chyba servisu, tak je jedno jestli je to čína nebo třeba japonec Ale chápu, že to štve. Jednou se mi stalo něco podobného, ale bylo to z vlastní blbosti - takže jsem byl pěkně naštvaný, ale sám na sebe Hlavně ať ti to brzo spraví a hurá zpátky na cesty

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 20:52 | Nahoru | #137
Placa>
mam ju ciernu a co a ako napisem. Dnes som sa bol znova previest a celkom prijemna jazda. Nadrz mam natankovanu do plna a planujem ju vyjazdit a natankovat znova doplna, nech mozem zistit spotrebu. Dnes som ubehol iba 50 km a prisiel som, ked sa zotmievalo. Motorku som mal u babky, tak som si ju bol previest domov. V piatok planujem sa previest viac km a cez vikend tiez. K motorke davaju daky univerzalny navod a je tam jedna kontrolka a musim sa ist na nu opytat do servisu co znaci FAI. Je to kontrolka pravdepodobne vstrekovania. Po zapnuti klucika svieti silno a po nastartovani zhasne. Dnes ked sa zotmelo, tak som si vsimol, ze po nastartovani slabucko svieti. Mam dojem, ze je to zdruzena kontrolka prehriatia vody. Ked som stal s motorkou po jazde a bola nastartovana, tak asi po 10 minutach sa pustil ventilator a zasvietila silno.
Ja mam motorku s jednym spolocnym budikom. Povodne som chcel s dvoma, ale uz sa dava len s jednym. Na starom budiku bolo pri kontrolke s oznacenim FEI aj oznacenie spustenia ventilatora. Pravdepodobne je to na jednom budiku zle oznacene.

Chcel by som este doplnit budik teploty vody a voltmeter. Sa mi zda, ze Vista 250 ma male budiky a pouzil by som ich na mojej motorke a aj cena je prijatelna. Jeden budik do 10 Eur

Zajtra este doplnim odnimatelny kufor a alarm. Na alarm je miesto pod sedadlom, ktore je na kluc a je tam aj miesto pre naradie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 20:59 | Nahoru | #138

pater123 píše: Já mám přes 500 km a po první garančce. Zatím jezdí jako drak a jak píše "copo", jezdím na 1/3 plynu, což znamená při 5 rychlostním stupni otáčky kolem 5 - 5,5 tisíc a rychlost podle GPS 92 km/h, podle tachometru 100 km/h.
Jinak mohu říci, že po cca 200 km se motor probudil. Nechal jsem si akorát v servise domontovat palivový uzávěr na rezervu. Zůstane tam asi 1 litr, což by mělo na dojetí k benzínce stačit.
Nechal jsem si vypnout pojistku na bočním stojanu a taky uvažuji nad tím, že si ho vyměním - náklon je podle mě zbytečně veliký.



prosim Ta, ak mozes, odfot ten uzaver paliva. Zaujimalo by ma to a rad by som sa na to pozrel. Nemam predstavu, kde to montuju.
Vypinac na stojane planujem tiez odpojit, rad by som motorku nechal povrcat par minut.
Ak by sa Ti dalo, posli mi fotky na email copo@centrum.sk, alebo ich daj tu.

Dakujem

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 21:06 | Nahoru | #139

copo píše: prosim Ta, ak mozes, odfot ten uzaver paliva. Zaujimalo by ma to a rad by som sa na to pozrel. Nemam predstavu, kde to montuju.
Vypinac na stojane planujem tiez odpojit, rad by som motorku nechal povrcat par minut.
Ak by sa Ti dalo, posli mi fotky na email copo@centrum.sk, alebo ich daj tu.

Dakujem


Rád Ti to nafotím - jakmile ji budu mít doma Já mám taky černou, ale se dvěma budíkama...

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 21:08 | Nahoru | #140
Copo: SPTčko má už jenom jeden budík? Já všude na fotkách krom jedné viděl, že má sdružené budíky (rychloměr i otáčkoměr společně displeyem zařazeného převodového stupně). Jenom jeden budík by mě tedy pěkně sral, protože stím jedním budíkem se mi to vůbec nelíbí!!! Ani to plexi se mi nelíbí to bych právě odmontoval a nechal budíky volně, ale pokud je tam jenom jeden budík tak bych to nechal

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 21:24 | Nahoru | #141

Placa píše: Copo: SPTčko má už jenom jeden budík? Já všude na fotkách krom jedné viděl, že má sdružené budíky (rychloměr i otáčkoměr společně displeyem zařazeného převodového stupně). Jenom jeden budík by mě tedy pěkně sral, protože stím jedním budíkem se mi to vůbec nelíbí!!! Ani to plexi se mi nelíbí to bych právě odmontoval a nechal budíky volně, ale pokud je tam jenom jeden budík tak bych to nechal



vraj uz budu len s jednym budikom a preto som si nechal doplnit to plexi. Keby povodne som ju mal s dvoma, tak by som si nechal motorku bez plexi. Ja mam model 2010 a tej je uz s jednym. Model 2009 mal dva. Ked si este doplnim voltmeter a otackomer z Visty 250, tak to bude pekne vyzerat pod plexi. Su to mensie budiky. Mozno si namiesto otackomera dam teplotu vody. Otackomer nejako nepotrebujem, radsej by som chcel vediet na kolko je voda zohriata.

A este ma napadlo, ak by si chel motorku na spotrebu, tak Ti odporucim Hondu 125 CBF. Kolega ju ma, je to celkom ziva motorka a spotreba je pod 2 a menej na 100 km. Cena novej je porovnatelna s 350 SPT. Povodne som chcel tu CBF, ale mame chatu a SPT je na cestu ku chate lepsia, tak som sa rozhodol pre SPT.

Na odkaze je SPT model 2010

http://www.flickr.co...urouseye/5511317724/

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

22.3.2011 v 23:22 | Nahoru | #142
Copo: Nedájí se ty budíky dokoupit jako náhradní díl a přehodit je za ten jeden budík??? Myslím si, že by to šlo. Jinak mě to stěma budíkama sere
125 už nechci měl jsem ji a je potřeba přesedlat na vyšší kubatůru, ale nechce se mi jít zase hnedka ze 125 na 500 (moje vysněná je Kawasaki ER-5) takže jako mezistupeň bych bral to SPTčko, spotřebu nemá bůhví jak velkou - pořád lepší než moje auto (7,5-8litrů benzínu na 100km). A vzhledem k tomu jaké jsou tady u nás cesty tak cestovní endurko bude lepší
Tu fotku už jsem viděl je to z motosalonu a právě na této fotce jsem poprvé viděl ten jeden budík a vypadá to hrozně!!! Nelíbí se mi ten jeden budík, ale ani to plexi
Kolik si dával za to plexi? By mě zajímalo proč na ten nový model montují jen ten jeden budík - že by už i číňané začli šetřit

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

23.3.2011 v 00:04 | Nahoru | #143
Ještě jsem si vzpoměl na jednu věc: Jak hodnotíte brzdy??? Ať jsem četl kde jsem četl tak přední brzdy jsou průměrny až lehce podprůměrný na to, že je to dvojkotouč vepředu.
Já na sportce měl ve předu strašný jedovky a kolikrát to bylo o hubu, když si člověk nedal pozor

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

23.3.2011 v 09:04 | Nahoru | #144
Urcite sa budu dat tie budiky kupit ako diel. Ani nev
iem kolko stalo to plexi, ale nebolo to viac ako 50 Eur. Brzdy este sa moc nedaju zhodnotit, treba ich trochu odrat. Zadna sa mi zda slabsia, ale zase nemusi ist do smyku. Predne sa mi zdaju zatial ze su dobre. Co sa tyka tych budikov, tak to podla mna menia kvoly cene, nech ich mozu viac predat.

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

23.3.2011 v 09:40 | Nahoru | #145
Nevím kolik by ty budíky mohly stát - typuju tak max 2500kč. Na sportce jsem měl ty samé akorát starší a z menším rozsahem pro rychlost - nové stály jako ND 1700kč. Nevím jestli budíkama dosáhnou nějaké velké úspory na výrobě, ale po designové stránce si myslím, že to není ono Je tam aspoň ten panel kontrolek (blinkry, neutrál a dálkové světla) nebo ho taky daly pryč?

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

23.3.2011 v 09:44 | Nahoru | #146
Tak mám SPT opravené, vyměnili prasklou hadičku. Já vím, že i mě upozorňovali, že SPT je již jen s jedním budíkem, ale na moji žádost mi ji dodali s oběma. Nevím, jestli je to otázka peněz, ale důvod, proč to změnili, neuvádějí. Výměnu budíků totiž dělají Průhonice, nikoliv výrobce.

BRZDY: nevím, co v těch testech psali, ale brzdí jako o život, byť tak nebrzdím, ale jednou jsme musel zastavit na fleku a díky tomu, že je to celkem těžká mašina, tak se ani nezvedla, ale stála na fleku. Nemám žádné výhradu vůči brzdám.
Je ale třeba dodat, že jsem klidný řidič... A hodně využívám motor, se kterým opravdu jde brzdit bez problémů, takže brzdy jen na dobrždění...

Naposledy editováno 23.03.2011 09:46:38

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

23.3.2011 v 09:55 | Nahoru | #147
To trochu nechápu stěma budíkama, proč to pražáci vyměňují a co stěma originálníma dělají, leda že by je montovaly na jinou moto nebo je prodávaly někam dál. Že by se nechaly inspirovat CSRkem, kde je jeden budík, který ale podle mě do té zástavby CSRka sedí. Skusím se potom s prodejcem co je tady u nás taky domluvit jestli by tam mohli dát ty originální budíky

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

23.3.2011 v 13:44 | Nahoru | #148
Co sa tyka toho brzdenia motorom, tak to mi tiez vyhovuje. Pekne brzdi. Som tiez pohodovy vodic a mne na cestovanie krajinou staci 80ka uplne do pohody. Ked budem pri obiehani musiet pridat, tak to motorka bude zvladat v pohode.
V katalogu dielov sa daju tie dva budiky objednat a panel s kontrolkami je s budikmi dokopy.

Mna momentalne zaujima ten palivovy ventil. Peter prosim Ta ukaz nam, kde ho montuju. Mam predstavu o tom asi kde, aje rad by som si pozrel foto.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

23.3.2011 v 15:18 | Nahoru | #149
Zde je umístění ventilu:
[URL= jsou budíky a držákem na navigaci a umístění zapalovače - zásuvky 12V:
[URL= [URL=

Naposledy editováno 23.03.2011 15:20:07

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

23.3.2011 v 18:26 | Nahoru | #150
Pater123: Jak to je s vibracemi u SPTčka? Netřepe se ti náhodou navigace??? Jinak pěkná motorka s plexim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist