Byly zjištěny i kladné stránky - vysoký a pohodlný posaz a nádrž na 28(!) litrů paliva s dojezdem víc než 5OO km.
Závěr testu? Zájemci o kvalitu zajdou k renomovaným výrobcům.
Ale i v článku je pár nedokonalostí, motor je tu označován za čtyřdobý řadový dvouválec, onde za dvoudobý jednoválec
Naposledy editováno 26.10.2009 13:15:06
A kromě jiného s touto motorkou najeli docela zajímavý kus cesty:
Cesta na Yuki 350 SPT - Argentina - Chile
Rozměry a nákres Yuki SPT 350 alias Jawa 350 Ruta 40
Manuál: Yuki SPT 350
Motor - díly: Díly motoru SPT 350
Části motocyklu: Jednotlivé části motorky v samostatných dílech SPT 350
Naposledy editováno 18.03.2011 13:09:21
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Casom uvidim, ze ci som kupil cinsky smejd, alebo nie :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Já už jednou Yuki měl a neměl jsem sní naprosto žádný vážný problém - byl jsem velmi spokojený, vždy mě dovezla tam kam jsem chtěl
Jinak ten záběh nepodceňuj, ta motorka je zezačátku líná, ale když ji dobře zajedeš (nebudeš ji hnedka od začátku hnat ve vysokových otáčkách) tak ten motor bude krásně vrnět a bude mít tah
Přeji hodně šťastných km bez nehod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Motorka je to riadna, CSR vyzera vedla nej ako hracka. SPT vyzera riadne mohutne, ma velku nadrz, velke kolesa, je dost vysoka a sedlo je krasne pohodlne.
Priplatenie si za SPT oproti CSR sa oplati. Povozil som sa pred tym na CSR a to tiez nebola motorka na zahodenie
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Vím, že je to brzo, ale můžeš mi potom napsat až budeš mít odjeté víc km tvoje zkušenosti, klady a zápory a případně jakou spotřebu máš? Já ji hodlám i na dojíždění do práce (110km denně) takže mě spotřeba hodně zajímá
Jakou ji máš barvy?
copo píše: zabudol som aj na jeden minus co som nasiel. Bocny stojan ma taky isty ako ma CSR a motorka na nom je dost naklonena. Ked som natankoval do nej 26 litrov, tak to bolo uz poznat na vahe, ked som ju daval zo stojanu dole. Stojan cez vikend demontujem a predlzim ho o 2cm
O tom vím, četl jsem to v nějakém testu Takové ty mínusy, které si je člověk schopný doma spravit mi nevadí
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Jinak mohu říci, že po cca 200 km se motor probudil. Nechal jsem si akorát v servise domontovat palivový uzávěr na rezervu. Zůstane tam asi 1 litr, což by mělo na dojetí k benzínce stačit.
Nechal jsem si vypnout pojistku na bočním stojanu a taky uvažuji nad tím, že si ho vyměním - náklon je podle mě zbytečně veliký.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Placa píše: pater123> Tak to je na ,,mašlu" nezávidím Takže chyba servisu???
Myslím, že jo. Oni kontrolovali při garančce těsnost benzinových hadiček pro vstřikování a taky se při garančce sundává nádrž, což znamená manipulaci s přívodem benzínu, a asi to někde skřípli. Beru to tak, že se to stane... Akorát je teď krásné počasí, tak to člověka zamrzí. problém je, jak moto dostat do servisu, ale přijedou si pro něj.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Vito_Corleone píše: Jj to sou ty dnešní servisy, kde jsou "mechanici" typu vyučenej cukrář nebo zahradník a na motorce v životě nejel... A že takovejch je!...
Já nemohu říci vůči tomuto servisu křivé slovo - vždy byli velice ochotní a i teď - už si pro motorku přijeli a vím, že to dají dokupy, tohle se prostě stát může a navíc na to nemohli přijít, i když jsem odjížděl, tak to vypadalo v pořádku, problémy začaly až večer...
Ale člověka to zamrzí. A pak si řekne - je To Yuki, Čína, tak co si stěžuješ
mam ju ciernu a co a ako napisem. Dnes som sa bol znova previest a celkom prijemna jazda. Nadrz mam natankovanu do plna a planujem ju vyjazdit a natankovat znova doplna, nech mozem zistit spotrebu. Dnes som ubehol iba 50 km a prisiel som, ked sa zotmievalo. Motorku som mal u babky, tak som si ju bol previest domov. V piatok planujem sa previest viac km a cez vikend tiez. K motorke davaju daky univerzalny navod a je tam jedna kontrolka a musim sa ist na nu opytat do servisu co znaci FAI. Je to kontrolka pravdepodobne vstrekovania. Po zapnuti klucika svieti silno a po nastartovani zhasne. Dnes ked sa zotmelo, tak som si vsimol, ze po nastartovani slabucko svieti. Mam dojem, ze je to zdruzena kontrolka prehriatia vody. Ked som stal s motorkou po jazde a bola nastartovana, tak asi po 10 minutach sa pustil ventilator a zasvietila silno.
Ja mam motorku s jednym spolocnym budikom. Povodne som chcel s dvoma, ale uz sa dava len s jednym. Na starom budiku bolo pri kontrolke s oznacenim FEI aj oznacenie spustenia ventilatora. Pravdepodobne je to na jednom budiku zle oznacene.
Chcel by som este doplnit budik teploty vody a voltmeter. Sa mi zda, ze Vista 250 ma male budiky a pouzil by som ich na mojej motorke a aj cena je prijatelna. Jeden budik do 10 Eur
Zajtra este doplnim odnimatelny kufor a alarm. Na alarm je miesto pod sedadlom, ktore je na kluc a je tam aj miesto pre naradie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
pater123 píše: Já mám přes 500 km a po první garančce. Zatím jezdí jako drak a jak píše "copo", jezdím na 1/3 plynu, což znamená při 5 rychlostním stupni otáčky kolem 5 - 5,5 tisíc a rychlost podle GPS 92 km/h, podle tachometru 100 km/h.
Jinak mohu říci, že po cca 200 km se motor probudil. Nechal jsem si akorát v servise domontovat palivový uzávěr na rezervu. Zůstane tam asi 1 litr, což by mělo na dojetí k benzínce stačit.
Nechal jsem si vypnout pojistku na bočním stojanu a taky uvažuji nad tím, že si ho vyměním - náklon je podle mě zbytečně veliký.
prosim Ta, ak mozes, odfot ten uzaver paliva. Zaujimalo by ma to a rad by som sa na to pozrel. Nemam predstavu, kde to montuju.
Vypinac na stojane planujem tiez odpojit, rad by som motorku nechal povrcat par minut.
Ak by sa Ti dalo, posli mi fotky na email copo@centrum.sk, alebo ich daj tu.
Dakujem
copo píše: prosim Ta, ak mozes, odfot ten uzaver paliva. Zaujimalo by ma to a rad by som sa na to pozrel. Nemam predstavu, kde to montuju.
Vypinac na stojane planujem tiez odpojit, rad by som motorku nechal povrcat par minut.
Ak by sa Ti dalo, posli mi fotky na email copo@centrum.sk, alebo ich daj tu.
Dakujem
Rád Ti to nafotím - jakmile ji budu mít doma Já mám taky černou, ale se dvěma budíkama...
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Placa píše: Copo: SPTčko má už jenom jeden budík? Já všude na fotkách krom jedné viděl, že má sdružené budíky (rychloměr i otáčkoměr společně displeyem zařazeného převodového stupně). Jenom jeden budík by mě tedy pěkně sral, protože stím jedním budíkem se mi to vůbec nelíbí!!! Ani to plexi se mi nelíbí to bych právě odmontoval a nechal budíky volně, ale pokud je tam jenom jeden budík tak bych to nechal
vraj uz budu len s jednym budikom a preto som si nechal doplnit to plexi. Keby povodne som ju mal s dvoma, tak by som si nechal motorku bez plexi. Ja mam model 2010 a tej je uz s jednym. Model 2009 mal dva. Ked si este doplnim voltmeter a otackomer z Visty 250, tak to bude pekne vyzerat pod plexi. Su to mensie budiky. Mozno si namiesto otackomera dam teplotu vody. Otackomer nejako nepotrebujem, radsej by som chcel vediet na kolko je voda zohriata.
A este ma napadlo, ak by si chel motorku na spotrebu, tak Ti odporucim Hondu 125 CBF. Kolega ju ma, je to celkom ziva motorka a spotreba je pod 2 a menej na 100 km. Cena novej je porovnatelna s 350 SPT. Povodne som chcel tu CBF, ale mame chatu a SPT je na cestu ku chate lepsia, tak som sa rozhodol pre SPT.
Na odkaze je SPT model 2010
http://www.flickr.co...urouseye/5511317724/
125 už nechci měl jsem ji a je potřeba přesedlat na vyšší kubatůru, ale nechce se mi jít zase hnedka ze 125 na 500 (moje vysněná je Kawasaki ER-5) takže jako mezistupeň bych bral to SPTčko, spotřebu nemá bůhví jak velkou - pořád lepší než moje auto (7,5-8litrů benzínu na 100km). A vzhledem k tomu jaké jsou tady u nás cesty tak cestovní endurko bude lepší
Tu fotku už jsem viděl je to z motosalonu a právě na této fotce jsem poprvé viděl ten jeden budík a vypadá to hrozně!!! Nelíbí se mi ten jeden budík, ale ani to plexi
Kolik si dával za to plexi? By mě zajímalo proč na ten nový model montují jen ten jeden budík - že by už i číňané začli šetřit
Já na sportce měl ve předu strašný jedovky a kolikrát to bylo o hubu, když si člověk nedal pozor
iem kolko stalo to plexi, ale nebolo to viac ako 50 Eur. Brzdy este sa moc nedaju zhodnotit, treba ich trochu odrat. Zadna sa mi zda slabsia, ale zase nemusi ist do smyku. Predne sa mi zdaju zatial ze su dobre. Co sa tyka tych budikov, tak to podla mna menia kvoly cene, nech ich mozu viac predat.
BRZDY: nevím, co v těch testech psali, ale brzdí jako o život, byť tak nebrzdím, ale jednou jsme musel zastavit na fleku a díky tomu, že je to celkem těžká mašina, tak se ani nezvedla, ale stála na fleku. Nemám žádné výhradu vůči brzdám.
Je ale třeba dodat, že jsem klidný řidič... A hodně využívám motor, se kterým opravdu jde brzdit bez problémů, takže brzdy jen na dobrždění...
Naposledy editováno 23.03.2011 09:46:38
V katalogu dielov sa daju tie dva budiky objednat a panel s kontrolkami je s budikmi dokopy.
Mna momentalne zaujima ten palivovy ventil. Peter prosim Ta ukaz nam, kde ho montuju. Mam predstavu o tom asi kde, aje rad by som si pozrel foto.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
[URL= jsou budíky a držákem na navigaci a umístění zapalovače - zásuvky 12V:
[URL= [URL=
Naposledy editováno 23.03.2011 15:20:07