Tak co si myslíte o jízdě HLAVOU NAPŘED? Měnili byste svoje supersporty za naháče nebo chopery? Jaké jsou výhody a nevýhody - u obou kategorií. Já vim co upřednostnim. Dokud budu jezdit na motorce, tak to bude pokaždý jasná volba - supersport
Naposledy editováno 09.10.2009 16:17:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
4 reakcí na tento příspěvek Hlavou napřed
vím o čem mluvím
Hiffson>jacobo> Jo, ale musí ji taky někdo dosahovat. Já to vidím tak, že je to pro většinu lidí jenom póza. Když postavíš kvalitního naháče (FZ1,SuperDuke,MonsterS4) proti supersportu tak bude jedinej rozdíl ve veliký rychlosti v tom, že ti to bude chtít urvat hlavu(plus o něco menší topspeed, kterej je stejně dostačující). A když vidím, jak někteří lidi jezděj a supersportech na okresce 60-100kmh mimo obec tak nechápu... proč???
Je to individuální, někerý motorkáři si to poříděj kvůli frajeřině, odjezdí jednu sezonu a možná zas prodávaj - ty pak jezděj 100 mimo obec. Ale naštěstí je to přirozená selekce, ty většinou odpadnou celkem brzo. Jen je smůla, že zas přibydou nějaký nový
Stancek34>Ja bych to radsi ani nezkousel, riditka nekde nad hlavou, predni kolo kilometr pred motorkou... to musi byt uzasne "pohodlny a ovladatelny".
Přesně
žádná motorka není uplně pohodlná, to ať mi nikdo neřiká a dycky se musí přinášet oběti pro požitek z jízdy... Stejně jako na kole - na tom se mimochodem taky jede hlavou napřed, takže v zákrytu a taky bolí záda po pár desítek kilometrů.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
GRASSEL>prostě supersport + rychlá jízda i v obcích + maximální ohrožování účastníků provozu + fakáče na každýho důchodce + chcaní na každej kostel + litrovej obsah = maximální prodloužení péra
vím o čem mluvím
Hele Vesper on mluví jako by jezdil s náma, nešpehuje nás sakra
2 reakcí na tento příspěvek Hlavou napřed
1: přes vesnice zásadně 299kmh - kdo to nezajel, je hovno
2: zásadně jezdit na červenou
3: pravidla provozu určuje ten nejrychlejší
4: v noci dělat největší kravál aby bylo jasný kdo je největší gangsta
5: v případě zahlédnutí kostela, zastavit na cigáro, vykonat malou potřebu (samozřejmě na zeď kostela) a za stálého štěkotu v omezovači odject
6: za přítomnosti důchodců nemilosrdně ukazovat prostředníček
7: policii se nestaví, jen se jim ukazuje to samé gesto jako důchodcům
8: za jakékoliv okolnosti udržovat pravidlo - NENÍ ČAS JEZDIT MÉNĚ JAK TŘI STA!!!!
9: v případě špatného počasí zůstat doma, pustit Metallicu, představovat si brutální sex s Britney na podlaze kostela a masturbovat dokud nebude hezky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
GRASSEL>prostě supersport + rychlá jízda i v obcích + maximální ohrožování účastníků provozu + fakáče na každýho důchodce + chcaní na každej kostel + litrovej obsah = maximální prodloužení péra
vím o čem mluvím
Tyyy všechno dělám, jen nemám litra, proto mi péro neroste?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
GRASSEL>cat-nikita> ty kecko se mnou byste jeli asi tak 3 vteřiny
... a pak už by nás to couráni nebavilo, asi máš pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
Hiffson>jacobo> Jo, ale musí ji taky někdo dosahovat. Já to vidím tak, že je to pro většinu lidí jenom póza. Když postavíš kvalitního naháče (FZ1,SuperDuke,MonsterS4) proti supersportu tak bude jedinej rozdíl ve veliký rychlosti v tom, že ti to bude chtít urvat hlavu(plus o něco menší topspeed, kterej je stejně dostačující). A když vidím, jak někteří lidi jezděj a supersportech na okresce 60-100kmh mimo obec tak nechápu... proč???
hele ja po okreskach jezdil 90 i daleko vic, jedno kolik, devadesat jsem jel, kdyz jsem byl unaveny, kde jsem to neznal, ... pripadne kdyz jsem se tudy vracel po litani ...
osobne mi jsou fz1, superduke i ten monster sympatictejsi, nez litrovy supersport, u ktereho jsem ja (nevnucuju) prisel k nazoru, ze ten na normos silnici nevyuziju
pokud ta holcina, co tu propaguje "hlavou napred" neni dalsi virtualni provokace, tak good luck a at nikdy nemusi resit zadnou fakt neprijemnost ... prijde mi potom skoda, kdyz tu lidi breci, nad svym "hrdinskym" kamosem, co zemrel v boji motorka vs strom, auto, ... jejich boj, hlavne at v tom nejsem ja, nebo muj blizkej...
pravda je, ze podvozek i motor vsech tech nahacu, ktery jsi jmenoval je tusim snad vzdy odvozeny od supersportovniho bratricka
litroveho nahace jsem nikdy nejezdil, ale kdyz uz jsem jel fakt pilu, tak mam pochybnosti, ze by mi stacil ...
GRASSEL>prostě supersport + rychlá jízda i v obcích + maximální ohrožování účastníků provozu + fakáče na každýho důchodce + chcaní na každej kostel + litrovej obsah = maximální prodloužení péra
vím o čem mluvím
Jo takhle jsem to taky myslel!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
jacobo>hele ja po okreskach jezdil 90 i daleko vic, jedno kolik, devadesat jsem jel, kdyz jsem byl unaveny, kde jsem to neznal, ... pripadne kdyz jsem se tudy vracel po litani ...
osobne mi jsou fz1, superduke i ten monster sympatictejsi, nez litrovy supersport, u ktereho jsem ja (nevnucuju) prisel k nazoru, ze ten na normos silnici nevyuziju
pokud ta holcina, co tu propaguje "hlavou napred" neni dalsi virtualni provokace, tak good luck a at nikdy nemusi resit zadnou fakt neprijemnost ... prijde mi potom skoda, kdyz tu lidi breci, nad svym "hrdinskym" kamosem, co zemrel v boji motorka vs strom, auto, ... jejich boj, hlavne at v tom nejsem ja, nebo muj blizkej...
pravda je, ze podvozek i motor vsech tech nahacu, ktery jsi jmenoval je tusim snad vzdy odvozeny od supersportovniho bratricka
litroveho nahace jsem nikdy nejezdil, ale kdyz uz jsem jel fakt pilu, tak mam pochybnosti, ze by mi stacil ...
Ano, a o tom přesně mluvim - jízdní vlastnosti má nejlepší supersport a od něj se to všechno odvíjí. A o to mi šlo a i o tom měla být tahle diskuze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
GRASSEL>GRASSELOVO DEVATERO
1: přes vesnice zásadně 299kmh - kdo to nezajel, je hovno
2: zásadně jezdit na červenou
3: pravidla provozu určuje ten nejrychlejší
4: v noci dělat největší kravál aby bylo jasný kdo je největší gangsta
5: v případě zahlédnutí kostela, zastavit na cigáro, vykonat malou potřebu (samozřejmě na zeď kostela) a za stálého štěkotu v omezovači odject
6: za přítomnosti důchodců nemilosrdně ukazovat prostředníček
7: policii se nestaví, jen se jim ukazuje to samé gesto jako důchodcům
8: za jakékoliv okolnosti udržovat pravidlo - NENÍ ČAS JEZDIT MÉNĚ JAK TŘI STA!!!!
9: v případě špatného počasí zůstat doma, pustit Metallicu, představovat si brutální sex s Britney na podlaze kostela a masturbovat dokud nebude hezky.
Tu desítku bys měl domyslet - ale jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
Vesper_600>Ano, a o tom přesně mluvim - jízdní vlastnosti má nejlepší supersport a od něj se to všechno odvíjí. A o to mi šlo a i o tom měla být tahle diskuze.
hehe, no "nejlepsi" je relativni pojem - ja treba nemam cas jezdit, takze ted to sklouzlo k 50 km jednou za ctrnact dni ... supersport je perfektni na to, na co je urcen - ostra jizda, vysedavani, ...
ale kdyz to chce pouzit i jako presouvadlo do prace, tak ti nejaky "nejlepsi" na 100-250kmh muze byt ukradeny - presun skrze mesto je za trest - predpisovou jizdou to za horkyho dne uvaris, nepredpisove zase riskujes, ze te prvni vidlak donuti si vyzkouset "hlavou napred" doslova ...
myslet si, ze existuje nejaky "nejlepsi" a vsichni na to kyvnou je mimo ... takovyho hiffsona nepresvedcis a proc taky - jemu vyhovuje neco jinyho :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
Vesper_600>Ano, a o tom přesně mluvim - jízdní vlastnosti má nejlepší supersport a od něj se to všechno odvíjí. A o to mi šlo a i o tom měla být tahle diskuze.
nevěřím že po silnicích jezdí moc lidí co ty jízdní vlastnosti supersportu ocení. I to blbý VTR o kterém skoro každý říká jak má podvozek na prd umí 2x tolik než na co mám žaludek po silnici jet. Tempo 95% jezdců v zatáčkách zvládne i enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
Stev>nevěřím že po silnicích jezdí moc lidí co ty jízdní vlastnosti supersportu ocení. I to blbý VTR o kterém skoro každý říká jak má podvozek na prd umí 2x tolik než na co mám žaludek po silnici jet. Tempo 95% jezdců v zatáčkách zvládne i enduro
s tím souhlasím protože 95% co jezděj na sportu jsou šneci zažil jsem spoustu tzv. střelců, vyhlášenejch bláznů a nakonec to bylo všechno úplně jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
Stev>nevěřím že po silnicích jezdí moc lidí co ty jízdní vlastnosti supersportu ocení. I to blbý VTR o kterém skoro každý říká jak má podvozek na prd umí 2x tolik než na co mám žaludek po silnici jet. Tempo 95% jezdců v zatáčkách zvládne i enduro
Pravda - ale já to třeba ocenim. Jde mi kam se kouknu, prostě lehký ovládání a to je to, co od ní chci. A enduro v zatáčce - pravda pravdoucí, jednom mě dali hodně naprdel enduráci v zatáčkách, je to ale o zkušenostech. Já se pak trochu vymlouvám - jsem holka, jezdim na tom první sezonu, tak si jeďte. Ale myslim, že v zatáčkách rychlostně na tom budem všichni stejně (záleží teda zase na zkušenostech), ale každej z tý zatáčky bude mít jinej pocit a jinak si jí projede...