2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
standavfr>C.J.> Já tu čest měl a doporučuju vyzkoušet.Je to neskutečnej masakr ale jen rovně.Přišlo mi že podvozek tomu moc nestíhá.Ale motor je fakt pecka,Black je takovej hodnější a nenápadnější.
S blackem jsme tu čest měl, trochu nudný, ale fajn, takový allrounder jako VFR, v zatáčkách úplně v pohodě..
Je velký rozdíl v ovladatelnosti XX a Hayi v zatáčkách ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
SensationBlaack>C.J.> Jezis to bych vubec neresil naopak aspon jsi za tim poradne skovanej ne? me se to libi... Me osobne se nelibi to ustavicne zmensovani litru dnesni litr je vlekej skoro jak sestka... kdyz je to nadlitr musi to mit taky nejou velikost... a ne to byt stihli a maly ne?me se to tak libi...
Naprostej souhlas Bike kolem litru má být kus motorky,prcky mají být šestky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
SensationBlaack>C.J.> V cem perlila byl vykon... ale jinak zatacky? hmm sla ale muselo se na nic tlacit,jak byli nejaky nerovnosti uz ta masina byla nervozni... BlackBird je nad veci... Suzuki na podvozky nikdy nebyla jednicka...
Jezdím občas s kámošem co má Busu tu starší.Do zatáček se jí moc nechce,na svoji RR mu to tam pošlu kdykoli,ale na dálnici je její výkon znát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
C.J.>S blackem jsme tu čest měl, trochu nudný, ale fajn, takový allrounder jako VFR, v zatáčkách úplně v pohodě..
Je velký rozdíl v ovladatelnosti XX a Hayi v zatáčkách ?
hele nechci se tě nijak dotknout, ale jsi vůbec normální? o stránku před píšeš naprosto sebejistě jak je haya lehčí, obratnější a kdovíco ještě než nová vfr1200 a teď tedy sonduješ, jaká že ta hayabusa vlastně je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
SensationBlaack>DaliboRR> Ono je to taky hodne o obuti kamose jsem na jare taky dal v zatackach a mel Busu... na rovince stiham bez problemu...
A taky oodvaze Tak XX by mělo na rovince stíhat,obe se pres 300km/h dostanou.Můj fároš na ni vykonove samozrejme nema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
karf>hele nechci se tě nijak dotknout, ale jsi vůbec normální? o stránku před píšeš naprosto sebejistě jak je haya lehčí, obratnější a kdovíco ještě než nová vfr1200 a teď tedy sonduješ, jaká že ta hayabusa vlastně je?
Ale já srovnával jen papírové údaje! Dyť na VFR 1200 stejně ještě nikdo nejel, jen jsem psal, že to pro ni nevypadá nic moc při přímém srovnání..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
SensationBlaack>DaliboRR> Faros jede k 240km/h pak je to uz slabe... O odvaze je to taky... no ono stihat busu je docela tezka od 3000 o./min. ma 120Nm...
Ja s farosem jel tachometrovych 290km/h,ale real tak 270km/h což je i hodnota v papirech.Je fakt ze proti XX,Buse nebo ZZR to leze nahoru pomaleji.Ale stačí
2 reakcí na tento příspěvek Tak tady máte ofiko novou VFR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
poky1>dík si vážně kámoš, až mě to vzalo, ty si ho sice vozíš náhradní, ale kdyby byl potřeba tak regulátor pro tebe bude vždy připraven, jdu brečet štěstím a dojetím
Díky moc, náhradní mám, ale ten namontovaný, rok starý, VAPE už zlobí, takže třeba využiju
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
Cílem konstruktérů byla v dnešní době hodně skloňovaná centralizace hmoty, díky které může být i relativně těžký stroj perfektně ovladatelný, protože všechna váha je co nejblíže těžišti. To se u nové VFR podařilo díky úzké stavbě válců, kdy zadní dva válce jsou blíže u sebe než přední, ale i snížením sedla jezdce. VFR1200F kvůli centralizaci hmoty dále využívá jednu vačku UNICAM (SOHC) na hlavu válců s designem používaným doposud zatím u motokrosové řady CRF. Jako správné véčko dokáže nový motor V4 nabídnout přes 90 % maximálního krouťáku (129 Nm/8 750 ot.min) již v pásmu otáček 4 000 ot./min.
Od 4tis ot/min 116Nm, to je slovo do pranice Jupí, VFR je zpět
A Vy jste v ní nevěřili
Naposledy editováno 08.10.2009 22:14:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
C.J.>Díky moc, náhradní mám, ale ten namontovaný, rok starý, VAPE už zlobí, takže třeba využiju
ale že je to dělo co? škoda jen, že jí vadí ten sníh
SensationBlaack>poky1> Libi se mi jak se tu kazdej ohani na regl ale takova zavada jako je 4valec u r6 r.v.2000 nebo Kawa ZX7R co ma za sebou 60.000 tak to rachta jak pytel zeleza... nebo Suzuki to same...
No vždyť to jsou všechno kafemlýnky, kde klepe vše co může
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
poky1> mě vyhořel na jaře 14 dní jsem stál, ignitech to měl v praku, od vape za 2 dny doma
Ignitechj se mi odporoučel po třech letech, VAPE nějak přestalo zvládat po roce
Po jízdě cca 120 km v kuse, s dálkovkama, a otáčkama skoro stále v červeném (to byla vyjímka, fakt jsem musel spěchat) jsem už na pumpě nenastartoval - baterka vymlácená. Po zěmření dobíjen íjsme zjsitil, že když svítí dvě žárovky H4, tak už nedobíjí.. Tak jsem jednu odpojil a vypadalo to 3 měsíce OK, ale teď jsem si namontoval indikátor napětí a když jedu chvilku nad 9tis ot/min tak přestane dobíjet a nezačně hned ani po klesnutí otáček, začně znova nabíjet někdy po 30ti sekundách, někdy po dvou minutách.. Když se zapne ventilátor na chladiči, tak napětí spadne na 12V. S náhradním reglerém to nědělá..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolky Honda VFR 1200F | kokoto | 17 | 27.5.2024 v 15:16 kuzmič |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 27 | 12.10.2023 v 15:06 Piwell |
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F | ohlin | 7 | 27.5.2022 v 23:24 Richardpa |