Téma: Choppera na poho vyjížďky
 
10.5.2009 v 23:18
ahoj všem, příští týden začínám s autoškolou (bez omezení) a zároveň se už koukám, co si koupím - chci hned začít jezdit. nejsem blázen, ráda bych (až si to omakám) cestovala, prostě dálnice mě neba a zběsilá jízda taky ne, chci se kochat , takže tak do stovky. srdeční záležitost - chopper. samozřejmě tápu - honda, kawasaki mě moc nevzali, ted jsem několikrát narazila na yuki vista 125 a to se mi celkem zamlouvalo (myslím že 125 by mi zatím stačila - nebo ne? prostě bych potřebovala nějaký rady do začátku. díky moc

Choppera na poho vyjížďky

21.5.2009 v 21:55 | Nahoru | #121
A nebo tohle

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Choppera na poho vyjížďky

21.5.2009 v 22:05 | Nahoru | #122
tracy66> Jak už tady několikrát padlo, těžko radit, jelikož každý se bude zastávat své oblíbené značky. Vybrat si musíš sama a na vyhlédnuté mašině se každopádně projet.
Virago 250 mi tak připadá celkem zbytečné, 535-ka je perfektně vyvážená ve všech ohledech a i když je motor pružný a velmi živý, není to žádný problém jej zvládnout. Plyn má trochu delší zdvih a jeho dávkování je jemné a citlivé. Akcelerace je výborná, což se hodí např. pro předjetí.

Někomu nemusejí sedět řidítka - origo "vlaštovky" jsou docela nízko, takže vyšší člověk se nemusí cítit pohodlně. Doporučuji se poohlédnout po exempláři, který má řidítka rovná a nejlépe zvýšená (jiné držáky - mám to tak na své mašině).
Slabinou může pro někoho být origo výfuk, který je hrozně utlumený, ovšem stačí otevřít koncovky a je vystaráno .

Taktéž je třeba vyzdvihnout dobrý přístup k téměř všem komponentům pro případ oprav - těch ale bude pramálo, spolehlivost je vynikající. Záleží ale pochopitelně na tom, jak se se strojem zachází .

Takže XV535 mohu vřele doporučit, jeho ovladatelnost je výborná, jízdní vlastnosti předvídatelné.

Jen pozor při výběru: Najde se docela dost kusů, které mají stočený tacháč a bývají dosti vydýchané, jak si je zřejmě někdo pletl se supersportem. Leckdy se uvádějí v inzerátech i falešné (mnohem novější) roky výroby, takže raději kouknout do TP (dostala se mi do rukou 535ka vydávaná za r.v. 2000 a s 19000km na tacháči... ovšem stačilo jen nastartovat a oblaka černého dýmu z výfuků mluvila za vše... změřil jsem kompresi - přední válec 30%, zadní 50%, takže jasné přidřeno... oprava za cca 15000 - 20000, po přezkoumání se ukázalo, že je to ve skutečnosti r.v. 1996 a najeto měla ne méně jak 60000km!!!... jeden příklad za všechny).

Rozhodně se neboj jít do 535ky, pro začátek na chopperech je opravdu ideální (mám zkušenosti s několika choppery různých značek, takže mám dle čeho srovnávat), ale jak říkám... až si ji budeš vybírat, vem si s sebou někoho, kdo tuhle mašinu zná, aby ji vyzkoušel a odhalil tak případné podvrhy.

Jinak značku Yuki rozhodně nedoporučuju . Kvalita se u ní sice poslední dobou zlepšila, ale věřit se tomu moc nedá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Choppera na poho vyjížďky

21.5.2009 v 22:54 | Nahoru | #123
BikerJim>
¨535ku nebrat, slabé, pro dva nevyhovující, malé. Dnes jsme se podívali na podobný model a na ní je ta motorka prostě malá. A když by, jedině 1100ccm, jinak se bude nudit, když chce cestovat....ve dvou.

A pro začátek na leasing, nebo něco podobného, zadluží se a už se jí nezbaví a bude po roce koukat po silnější mašině, ale bude muset tuhle splácet... takže co je pod 750ccm není dospělá mašina, ať vypadá jak chce...
Honda Rebel, podobný to případ....

Naposledy editováno 21.05.2009 22:56:55

3 reakcí na tento příspěvek Choppera na poho vyjížďky

21.5.2009 v 23:52 | Nahoru | #124
je fakt, že na foto se mi 535 líbila, ale dneska jsem byla překvapená, že je fakt nízká
stejně myslím, že jedna z rozhodujících věcí bude, jak budu pokračovat v autoškole, co tam zvládnu a jestli se neukážu jako trochu nemehlo - nehodlám si hrát na hrdinku - uvidím co mi sedne
nakupovat určitě nepůjdu sama, jsem v téhle chvíli schopná sledovat jen vzhled a cenu - a to je na koupi trochu málo:) ale hodlám studovat všechny ty součástky a popř. časem být schopná i něco vyměnit

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 00:03 | Nahoru | #125
tracy66>
je malá... ale pro 160cm človíčka je dostatečná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 05:30 | Nahoru | #126

tracy66>je fakt, že na foto se mi 535 líbila, ale dneska jsem byla překvapená, že je fakt nízká
stejně myslím, že jedna z rozhodujících věcí bude, jak budu pokračovat v autoškole, co tam zvládnu a jestli se neukážu jako trochu nemehlo - nehodlám si hrát na hrdinku - uvidím co mi sedne
nakupovat určitě nepůjdu sama, jsem v téhle chvíli schopná sledovat jen vzhled a cenu - a to je na koupi trochu málo:) ale hodlám studovat všechny ty součástky a popř. časem být schopná i něco vyměnit


Já po 535 taky pokukovala.Ale kámoši co tomu trochu rozumí mi to rozmluvili.Protože sem vyšší,mám v plánu v budoucnu taky jezdit ve dvou,a v neposlední řadě rozhodlo i to že se 535 už nevyrábí.Tudíž by mohl nastat problém se součástkama,jsou už starší a tak.znám ale spoustu holek co na ní jezdí a sou nadmíru spokojené.Takže se těžko radí.
autoškolu uděláš.Ta je v pohodě.
pokud chceš pak dělat nějaké opravy sama bude dobré si sehnat manuál(na netu jich visí spousta) na tu motku co si nakonec koupíš.
uděláš dobře,když se s výběrem a eventuelně koupí poradíš z někým zkušeným.s někým kdo motkám rozumí i po technické stránce

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 07:51 | Nahoru | #127
Babette77>

1 reakcí na tento příspěvek Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 07:58 | Nahoru | #128
Já po 535 taky pokukovala.Ale kámoši co tomu trochu rozumí mi to rozmluvili.Protože sem vyšší,mám v plánu v budoucnu taky jezdit ve dvou,a v neposlední řadě rozhodlo i to že se 535 už nevyrábí.Tudíž by mohl nastat problém se součástkama,jsou už starší a tak.

Ale lecos zase pasuje z Yuki, stačí najet na Motonet- náhradní díly!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 08:25 | Nahoru | #129

rancher>Já po 535 taky pokukovala.Ale kámoši co tomu trochu rozumí mi to rozmluvili.Protože sem vyšší,mám v plánu v budoucnu taky jezdit ve dvou,a v neposlední řadě rozhodlo i to že se 535 už nevyrábí.Tudíž by mohl nastat problém se součástkama,jsou už starší a tak.

Ale lecos zase pasuje z Yuki, stačí najet na Motonet- náhradní díly!


tak to sem nevěděla.Nicméně jsem nakonec zůstala u Kawy.Můj má VN1600 tak já si dala polovinu.
Nicméně pokud díly z Yuki pasujou na Viraga tak je to super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 08:41 | Nahoru | #130

Babette77>rancher>Já po 535 taky pokukovala.Ale kámoši co tomu trochu rozumí mi to rozmluvili.Protože sem vyšší,mám v plánu v budoucnu taky jezdit ve dvou,a v neposlední řadě rozhodlo i to že se 535 už nevyrábí.Tudíž by mohl nastat problém se součástkama,jsou už starší a tak.

Ale lecos zase pasuje z Yuki, stačí najet na Motonet- náhradní díly!
tak to sem nevěděla.Nicméně jsem nakonec zůstala u Kawy.Můj má VN1600 tak já si dala polovinu.
Nicméně pokud díly z Yuki pasujou na Viraga tak je to super



Pochybuju, že Yuki je tak univerzální, to ji dám do sekačky, ušetřím za Hondu - až na ten výkon, budu muset sekat jen slaboučkou travičku....

1 reakcí na tento příspěvek Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 08:43 | Nahoru | #131
Dejte pokoj s Yuki, pojďte se bavit o dospělých motorkách....

2 reakcí na tento příspěvek Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 08:53 | Nahoru | #132
Já vám písnu můj příběh loni v červnu v autoškole poprvé na motorce, instruktor super- nejde ti ta zatáčka, tak šup zpátky a znovu, trénovali jsme hlavně hnusný křižovatky, manipulaci na místě, protože, když jedeš, tak jedeš, to zvládne každej. Papíry jsem dělala na transalpu 650, na mě vysoká motka tak akorát, neb mám 187cm A řešila jsem dilema co si koupit, a velký guru Martin se rozhodl pro dragstar 1100 protože se na ní chtěl vozit taky :\ já se jí bála jak čert kříže, jako začátečník na takový brko, ale díky supr průpravě v autoškole a taky, že ještě neoschl řidičák a já jezdila jsme se zkamarádily a jezdím Respekt zůstal stále a já ji miluju

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 08:53 | Nahoru | #133

Hanny>Dejte pokoj s Yuki, pojďte se bavit o dospělých motorkách....


Máš recht.Já té Yuki taky nějak nevěřím.No ale proti gustu....
Jen co sem četla recenze,že po každé jízdě na Yuki,Pandě a já nevím jak se všeci ti číňani menujou,je potřeba dotahnout všecky šroubky a matičky.....

1 reakcí na tento příspěvek Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 08:59 | Nahoru | #134
Jo, takovej styl DODĚLEJ DOMA

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 09:00 | Nahoru | #135
Žirafa> Ty brďo!tak to jsi dobrá!!!! Já se přiznám že bych si asi netroufla.I když si pohrávám s myšlenkou že časem půjdu nad litr.Jenže tam už je to hodně o váze.Když porovnám VN1600 mojého a moju VN800 tak je to doost rozdíl.Dokonce i můj si pochvaluje že je moje lehčí a dá se s ní víc klopit a rychleji do zatáček...prostě že je víc ovladatelná než to jeho monstrum Takže mi ji občas bere aby se jen tak trochu vyřádil
a to jsem si myslela že nad mou motkou bude ohrnovat nos Já si na jeho zatím netroufám.Je fakt moc těžká.Možná za pár let až se víc vyjezdím,tak to pude.

A co se autoškoly týče,já dělala na ER500 a instruktor byl taky dobrý.Nicméně jak sem čekala až mi vyrobí řidičák,jezdila sem trénovat na své na letiště abych si zvykla.

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 09:01 | Nahoru | #136

Žirafa>Jo, takovej styl DODĚLEJ DOMA


No ale abych nebyla tak zaujatá,psali že pro ženskou a na malé vzdálenosti je to goot

Naposledy editováno 22.05.2009 09:01:58

Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 09:22 | Nahoru | #137
Anebo tohle...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 10:36 | Nahoru | #138

tracy66>je fakt, že na foto se mi 535 líbila, ale dneska jsem byla překvapená, že je fakt nízká
stejně myslím, že jedna z rozhodujících věcí bude, jak budu pokračovat v autoškole, co tam zvládnu a jestli se neukážu jako trochu nemehlo - nehodlám si hrát na hrdinku - uvidím co mi sedne
nakupovat určitě nepůjdu sama, jsem v téhle chvíli schopná sledovat jen vzhled a cenu - a to je na koupi trochu málo:) ale hodlám studovat všechny ty součástky a popř. časem být schopná i něco vyměnit



Tracy buď v klidu, zvládly to jiné, zvládneš to taky. Vím o čem mluvím. Ze začátku si nebudeš mic věřit, ale to přijde. Já začala na Hondě Shadow VT 600 jako na úplně první motorce před třemi lety a jsem s ní maximálně spokojená. Držím palečky.

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 10:58 | Nahoru | #139
Violet> No u mě třebas nervozita dělá své. Ale máš pravdu.Pokud používáš hlavu,dá se zvládnou jakákoli mašina

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 11:49 | Nahoru | #140

Hanny>Babette77>rancher>Já po 535 taky pokukovala.Ale kámoši co tomu trochu rozumí mi to rozmluvili.Protože sem vyšší,mám v plánu v budoucnu taky jezdit ve dvou,a v neposlední řadě rozhodlo i to že se 535 už nevyrábí.Tudíž by mohl nastat problém se součástkama,jsou už starší a tak.

Ale lecos zase pasuje z Yuki, stačí najet na Motonet- náhradní díly!
tak to sem nevěděla.Nicméně jsem nakonec zůstala u Kawy.Můj má VN1600 tak já si dala polovinu.
Nicméně pokud díly z Yuki pasujou na Viraga tak je to super

Pochybuju, že Yuki je tak univerzální, to ji dám do sekačky, ušetřím za Hondu - až na ten výkon, budu muset sekat jen slaboučkou travičku....


Yuki koupilo na viraga 535 licenci,proto ty díly pasujou,ale nekupoval bych v žádném případě čínskou motorku.535 z roku 2002 nebo co nejnovější,ale i Drag Star 650 je dobrá volba.

Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 14:49 | Nahoru | #141
Honda Shadow - kámoš si ji tuhle kupoval a celkem hezký i když tento typ moc nemusim, dělají i menší obsahy, tušim 125. Každopádně bych si možná rovnou vzal tu 750, on to tak také udělal a bez problému, závoďák to žádný neni, je to spíš na pohodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 15:35 | Nahoru | #142

Hanny>BikerJim>
¨535ku nebrat, slabé, pro dva nevyhovující, malé. Dnes jsme se podívali na podobný model a na ní je ta motorka prostě malá. A když by, jedině 1100ccm, jinak se bude nudit, když chce cestovat....ve dvou.

A pro začátek na leasing, nebo něco podobného, zadluží se a už se jí nezbaví a bude po roce koukat po silnější mašině, ale bude muset tuhle splácet... takže co je pod 750ccm není dospělá mašina, ať vypadá jak chce...
Honda Rebel, podobný to případ....



Nemohu s Tebou souhlasit. Možná si to pleteš s Dragstar650, která je opravdu podmotorovaná a zvláště v kopcích a ve dvou nestačí. Má totiž skoro stejný objem a výkon jako XV535, ale díky "klasičtější" konstrukci je mnohem těžší . Mám na XV535 naježděno docela dost jak sólo, tak i ve dvou a za jízdy skoro nepoznám, že mám za sebou batůžka (i když pravda, ten nejčastější váží 58kg ). Nepozná to ani mašina - rozdíl ve spotřebě je 0,03-0,08l/100km.
Ani tu velikost bych neodsuzoval... sám měřím skoro 180cm a XV535 je pro mne pohodlná. Mám sice rovná a zvýšená řidítka, ale jel jsem i na virážce s vlaštovkami a ani s tou jsem žádné problémy neměl. Ani s pozicí nohou problémy nejsou, jen pro odstrkování směrem vpřed je poloha sedla moc nízká. Zato se ale dá výborně odkopávat dozadu při couvání. To, že je Virago malé, je víceméně optický klam, zejména u továrního provedení. Mně naopak každý tvrdí, že na něj moje mašina působí celkem mohutně . Dělají to nejpíše řidítka a brašny.
Máš pravdu v tom, že Virago XV1100 je mnohem svižnější, ale na druhou stranu motor již není tak pěkný - válce jsou příliš masivní a prostě ke zbytku nepasují. Naopak XV535 má vůbec nejhezčí V-twin, jaký jsem kdy viděl (a to znám téměř všechny H-D) a všechno je pěkně sladěné dohromady (naopak u Sportsteru 1200 mi k sobě nesedí předek-motor-zadek... jakoby to k sobě nepatřilo).

tracy66> I když to může tak vypadat, rozhodně Ti 535ku nenutím. Jak jsem uvedl už dříve, nestačí motorku jen vidět, musíš na ní sednout a hlavně se na ní projet... aspoň 5km.
Jak také někde padlo... Virago se už sice 6 let nevyrábí, ale dostupnost dílů je stále dobrá a snadno se sežene i spousta doplňků. Ten přidřený motor, o kterém jsem se dříve zmínil, jsem musel rozebrat, nechat přehonovat válce, vyměnit kroužky, i startovací volnoběžka šla pomalu do kytek... proto jsem si jist, že byl stočený tachec, jelikož ta volnoběžka prakticky vůbec neodchází. A všechny díly, co bylo třeba vyměnit, jsem v pohodě sehnal.
Pokud Ti 535ka opravdu nebude sedět (díky proporcím těla, nezáleží totiž jen na celkové výšce, ale i na poměru délky nohou/trupu/rukou), pak bych doporučil Kawasaki VN1500. Verze Classic je sice také přijatelná, ale lepší a hezčí je Drifter... je na způsob Indianu Chief. I když je relativně těžký, manipulace s ním není obtížná. Sedl jsem na něj rovnou z Viraga535 a neviděl téměř žádný rozdíl za jízdy. Jediné, co bych Drifteru vytkl, jsou docela dlouhé kvalty - pětka se při rodržení rychlostního limitu téměř nedá využít. VN800 mi připadal docela slabý. Nešel jsem do VNka díky tomu, že je chlazené vodou ...nepatří to k chopperu).

Ale jak říkám... vyhlédnutou motorku si musíš vyzkoušet na vlastní kůži. Hlavně se pro začátek vyhni XV1600 Wildstar... je to pěkná potvora . Sice nádherná, ale je hrozně těžká, motor je pekelné dvoukladivo, takže se někdy vlní, kroutí a hlavně... zatáčet musíš řidítky, díky dlouhému rozvoru to jen náklonem prostě nejde.
Naproti tomu XV535 se dá řídit prakticky silou vůle... naklápění do zatáček je jakoby samočinné

Tak ať dobře vybereš a pak už jen spoustu šťastně ujetých km bez nehod
A i tu motoškolu zvládneš, neboj se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 18:26 | Nahoru | #143
BikerJim>
Všechny rejže :\ se snaží okopírovat jedinečný motor od H-D už v předválečném období i finanční krize let šedesátých, ale vzhledem k patentu na uložení kliky a ojnic a úhel válců, se jim to nikdy nepovede . Všechny motory do V jsou jen bezduché kopie . H-D je nejhezčí motor, protože není slit s převodovkou, ale je hezky zvlášť .
Jestli máš 535ku a výšku skoro 180.... tak já mám 181 a na Virágu s váhou 95kg vypadám jak vosa na bonbóně...kamarádka jí má a já myslel, že ji zlomím, když dosednu... to už je lepší Shadovka 750 - je mohutnější a skvěle se ovládá, ale ta mě opouští, protože svézt se na H-D, tak už nic jiného nechceš....

Věř, kdyby jsi měl dost peněz a nevěděl co s nimi, tak si H-D koupíš, už jen pro ten pocit mít kus legendy která žije přes sto let a kterou se všichni pokouší napodobit.... a ne jako Indián co se pokouší vzkřísit z MRTVÝCH.... ten už patří do rezervace, jako ve státech.

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 18:58 | Nahoru | #144
Hanny> O tomhle nemá cenu diskutovat :\ ... skoro každý, kdo vleze na Harleye, začne pohrdat rejžemi ... bezduchá kopie to rozhodně není, viz rám a využití motoru jako nosného prvku - ušetří to spoustu váhy.
Neboj se, o H-D jsem uvažoval, několik jsem si jich vyzkoušel, ale jak říkáš "kdo vleze na Haryka, už nic jiného nechce"... já naopak jsem exot ...přešel jsem z H-D na Japonce, poněvadž potřebuju motorku, která mě doveze z bodu A do bodu B, aniž bych musel cestou zastavovat, utahovat šrouby, hlídat úniky oleje apod... bohužel to nejsou škarohlídské fámy - projel jsem se na dvou Duo Glidách a potvrdilo se to .

Nehodlám se s Tebou hádat, prostě každý máme na věc jiný názor, nicméně uznej, že největší zásluhu na technickém pokroku mají právě Japonci. Troufám si tvrdit, že kdyby bylo vše na H-D, tak dodnes řadíme ručně a každých 500km něco opravujeme (i když...také jsem si chtěl na Viragu předělat řazení na ruční , ale z časových důvodů jsem od toho upustil).
Prostě H-D se v mých očích až fanaticky drží tradic, což ale ve finále může být na škodu.
Nebýt Reaganova zásahu, tak je dnes Haryk jen smutnou vzpomínkou ...

V žádném případě ale netvrdím, že bych na Haryka zanevřel , Docela pohlížím po WLC... jednoho jsem nedávno viděl na prodej, r.v. 1942, podle fotek pěkný... ale bohužel byl až v severních čechách a údaj "cena dohodou" vždy trochu zavání .
Dalším důvodem, proč jsem do Haryka nekonec nešel, bylo to, že H-D je prostě "někdo " a bohužel jsme v ČR, kde se krade , takže bych se o něj bál. I když... pokud někde na srazu zaparkuji s 535kou, tak jdu od ní jen tak daleko, abych na ni viděl , bojím se o ni úplně stejně ...

Jednoduše řečeno, ve Viragu535 jsem našel přesně to, co jsem hledal a pokud si časem nějakého Haryka pořídím, tak Virážku rozhodně neopustím a nechám si ji .
A nakonec bych stejně šel raději do Indiana...poněvadž je vzácnější a unikátnější .

A tím bych toto uzavřel. Každý máme na věc úplně jiný pohled a nakonec bychom se zbytečně pohádali . A za to to nestojí.

Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 20:03 | Nahoru | #145
já vám nevím . mě prostě mašina ,,ZBYLA ,, JEZDÍM ,NEŘEŠÍM. ale kdybych si měl ted vybrat - tak bych asi šel do virádža. ale ani ,,šedou,, není špatná .

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

22.5.2009 v 21:41 | Nahoru | #146
Žirafa>

2 reakcí na tento příspěvek Choppera na poho vyjížďky

23.5.2009 v 21:49 | Nahoru | #147
Kdo pozná co to je za moto ??

[img]

(reakce na) Choppera na poho vyjížďky

24.5.2009 v 00:32 | Nahoru | #148
[quote]Hogon>Kdo pozná co to je za moto ??

[img] prece SPEJBLS

Choppera na poho vyjížďky

24.5.2009 v 19:49 | Nahoru | #149
:\

1 reakcí na tento příspěvek Choppera na poho vyjížďky

25.5.2009 v 01:25 | Nahoru | #150
Ahoj holky
ráda bych se zeptala s jakou moto začít. Jaké máte zkušenosti s Hondou shadow 600? popř kawa EN 500? apod.
Jsem zatížená na choppery. Původní záměr byl začít 1-2 roky na 125, ale všichni /teda chlapi/ říkají, že to jsou vyhozené peníze. Nejsem žádný smyk. Prostě jen hledám moto, ovladatelnou, spolehlivou, která drží i při nízkých rychlostech. Jedinou obavou je pro mě váha moto. I když nejsem žádný chrt, tak 200kg je 200kg. Ale jako batoh lezu po zdi a když jedem někam dál, tak jsem na Kroměříž. Piště všichni. Pokud pojedete do Březůvek 27.6-29.6. 2009 tak se tam uvidíme. Zatím ahoj všem a dík za radu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist