Téma: Zavodeni a mytus jak je to drahe...
 
9.5.2009 v 09:50
Dost casto se tu vedou debaty o tom kolik stoji jezdit zavody na okruhu,ze je to tak drahe a nedostupne a o statisicovych rozpoctech na sezonu.A to kluky odradi a stale zustavaji na okrskach a zavodi treba tam.
Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!


Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 08:47 | Nahoru | #121
kaczer> Mě připadaj že i ty gripy by mohli být origo.

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 09:57 | Nahoru | #122

kaczer>první foto - ty velikonoční vejce to je mazec

jo jo na týhle motorce je seriovej snad jen klíček, budíky a transponder


8
.......u piva povídal úprava cca 30.t EUR - 09 "bing bang"!.....ale má i 08 R1 a i R6 08!

[img]

Naposledy editováno 11.05.2009 10:01:31

Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 10:44 | Nahoru | #123
O sériovce u pana Meklaua mám své představy. Ten pán má motorky pokaždé špičkově připravené.

A jestli jel na tomhle štoku 2:06, tak evidentně se štokovym Big-Bangem ještě moc neumí, protože na štokové K8 to uměl o dvě vteřiny rychleji

Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 11:10 | Nahoru | #124
Podobnej "boj" jsem taky kdysi vedl (teď už nemám ani na to levný závodění ), ale já to bral zas z toho mýho turisticko/zábavnýho hlediska, bez ambicí na bednu... nicméně, zřejmě dospíváš , tenhle názor taky razím, ale moc se nenosí

"Jete respektive hodne spatne gumy jsou urcite na hovno,ale ted si budu oproti vsem svym tvrzenim protirecit.Muzes jet vice mene na jake gume chces,,,temer vzdycky je to jen a jen tvoje chyba ze spadnes.Vcetne 2LEKA.Hodne se svaluje vina na gumy a jine veci.Ale uz nikdo nepriznava,ze chce jet na spatnych gumach stejne rychle jako na novych,nebo jako nekdo jiny kdo treba umi jet mnohem lepe.mel jsem moznost se svezt a honit se strelci na uplne KO gumach a pak stejne tak alepson na docela dobrych jetych.A kdybych spadnul,vzdycky to byla jen a jen moje chyba...ne chyba te gumy.Musis prizpusobit rychlost a jizdy tomu na cem jedes."

Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 11:45 | Nahoru | #125
necet sem to cely, a pokud chce clovek "levne" zavodit (chapej tak,ze se chce svezt a pokud prijde bedna,tak mu to udela radost) tak to vidim tak nekde u sportproduction a nebo nejaky clasicc.

Tyhle velke ctyrvalce zerou vsechno neskutecnym zpusobem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 12:39 | Nahoru | #126
Hele co to ma za ty 3 prepinace na levem riditku na treti fotce? Zeby tlumeny a dalkovy a klakson?

Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 12:39 | Nahoru | #127
Kdepak fíre, tlumený/dálkový jsou na jednom, klakson taky a to třetí jsou varovný

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 13:07 | Nahoru | #128

NoFear4>Hele co to ma za ty 3 prepinace na levem riditku na treti fotce? Zeby tlumeny a dalkovy a klakson?



....chcípák,spínač ventilátoru a rychlost /2 stupně/ventilátoru

1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 16:14 | Nahoru | #129
no v necem mas pravdu ale nevim jestli bych nemusel pripocitat jeste jinou moto mam totiz suzuki gsx 650f a to neni zrovna zavodni stroj
ale na volnejch jizdach si skvele zajezdim i bez laminatu takze kdo nema tolik penezmuze si zajezdit na volnejch jizdach a porovnavat pak casy to je jeste levnejsi varianta pro soutezivi

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 16:26 | Nahoru | #130
pycha> Pro porovnání časů musíš na jiné Fírovo vlákno.

Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 16:32 | Nahoru | #131
Tak tenhle maximálně minimalizuje své náklady. Na toho nemá ani Nofear...


[/

P.S. Foceno prý ve čtvrtek v Brně na okruhu...

1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 16:45 | Nahoru | #132
Naklady jsem minimalizoval myslim predevsim ja. Jezdil jsem vic nez rok a pul po ose, gumy jsem mel jete slicky, motorku poskladanou z vraku a obvazu, parkoval jsem u popelnic.
Proti mne je Fear navonena slecinka s kralovskymi podminkami
Luxus jako nechat si na dromu prezout gumu, mit s sebou doprovodne vozidlo, nebo mit motorku na ktere jen jednou za rok vymenim desky?? Neznal jsem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 16:58 | Nahoru | #133
Dawe02> inspirujici , jaky byly vysledky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 17:01 | Nahoru | #134
Co se tyce toho uvodu, jen ti preji, at se ten tvuj andel strazny neunavi, pac takoveho blba jako ty je tezke hlidat [/quote]

Co pak Tebe = jsi svého štěstí strůjcem, ale až trefíš na silnici nebo na okruhu někoho, kdo k tomu přijde jako slepý k houslím (viz. loni v září Zdenda Vrabců v Brně)....?!
Je vidět, že s věkem přichází rozum a Ty jsi výjimka potvrzující pravidlo !

1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 17:14 | Nahoru | #135
jsou vubec nejaky zavody pro podstokonovy cestaky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 17:18 | Nahoru | #136

pycha>jsou vubec nejaky zavody pro podstokonovy cestaky



Urcite CEC a CEC2 vzhledem k tomu ze mas Bandita, tak kategorie naked je idealni, ale samo muzes jet v kategorii SBK, vzhledem k obsahu pres 600cmm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 17:26 | Nahoru | #137
DanMagna> Ahoj Dane, tak me napada, ze bych zneuzil tohle vlakno a zeptal bych se na jednu vec ohledne kategorii CEC2 - ty to budes urcite vedet. Premyslim, ze bych vymenil tu svou gsxr za sestistovku. Takze situace - AFI bude mit litr, ja sestku. To znamena ze jedem jako team superbiky, nebude s tim zadny problem?

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 17:47 | Nahoru | #138

Peacemaker>DanMagna> Ahoj Dane, tak me napada, ze bych zneuzil tohle vlakno a zeptal bych se na jednu vec ohledne kategorii CEC2 - ty to budes urcite vedet. Premyslim, ze bych vymenil tu svou gsxr za sestistovku. Takze situace - AFI bude mit litr, ja sestku. To znamena ze jedem jako team superbiky, nebude s tim zadny problem?



Urcite nebude, kategorie je dana vzdy tou nej moto, v tomto pripade litr bere ostatne seniori take jedou SBK protoze maji RSV a Daytonu 675

2 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 17:55 | Nahoru | #139
Fire, ale nepocitas tady co te stalo tech 10 let pohybu na volnych jizdach a podobnych akcich (jedna pulhodka za 500 / 600 Kc) co ses napadal, nez ses neco naucil, kolik si toho nalital na tech okrskach, abys dostal cit a vedel jak se pri cem na ty motorce chovat a taky to, ze mas slusnou fyzicku ze squoshe a makas treba co tak tusim na nocnich, takze pres den v tydnu muzes na volne bez dovoleny atd. atd. Podle me to beres moc jednostrane. A kdybys to bral do dusledku, tak to zas tak levny nebude. A navic. Asi nejakej talent musis mit... Jak uz bylo receno i drevo se muze neco naucit a trenink atd. tomu pomuze, ale nekomu to de rychlejc, nekomu pomalejc a nekdo se na tvoji uroven ani nedostane. To proti cemu tu davas svuj priklad jsou obyc kluci, ktery zavodeni jen chytlo, ale nemaj tolik nalitano co ty, tak je ta priprava a ty novy zkusenosti stoji vic. A kdyz uz jsou v tom, tak daj radsi i neco do toho vybaveni

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 18:04 | Nahoru | #140
Skalda> vysledky? Spousta zabavy, hodne pojezdenych "majstru" na lestenkach a nakonec i cas lepsi nez zatim na K6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 19:54 | Nahoru | #141

Franky>
Co pak Tebe = jsi svého štěstí strůjcem, ale až trefíš na silnici nebo na okruhu někoho, kdo k tomu přijde jako slepý k houslím (viz. loni v září Zdenda Vrabců v Brně)....?!
Je vidět, že s věkem přichází rozum a Ty jsi výjimka potvrzující pravidlo !



Co to je za vetu? Co ma co delat usporna varianta jezdeni s tim,ze nekoho trefim na okruhu??
Motorku mam v poradku po technicke strance,tak my prosim vysvetli jak si to myslel.A vhledem k tomu ze jsi asi taky nejaky amatersky zavodnik,tak urcite budes vedet,ze i treba na zavodech mistrovstvi sveta se bezne stva,za nekdo nekoho trefi.To k zavodum patri,ale nechapu vazbu na tohle vlakno?Nebo mi snad chces naznacit ze jsem jel po okruhu prilis rychle a nebezpecne(kdyz me srovnavas s nejakym Vrabcem co nekoho napalil(nejmenoval se nahodou spis Brabec aby jsme byli presni a napalil Milotu pro velkem desti))??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 20:08 | Nahoru | #142

Elvis.>Fire, ale nepocitas tady co te stalo tech 10 let pohybu na volnych jizdach a podobnych akcich (jedna pulhodka za 500 / 600 Kc) co ses napadal, nez ses neco naucil, kolik si toho nalital na tech okrskach, abys dostal cit a vedel jak se pri cem na ty motorce chovat a taky to, ze mas slusnou fyzicku ze squoshe a makas treba co tak tusim na nocnich, takze pres den v tydnu muzes na volne bez dovoleny atd. atd. Podle me to beres moc jednostrane. A kdybys to bral do dusledku, tak to zas tak levny nebude. A navic. Asi nejakej talent musis mit... Jak uz bylo receno i drevo se muze neco naucit a trenink atd. tomu pomuze, ale nekomu to de rychlejc, nekomu pomalejc a nekdo se na tvoji uroven ani nedostane. To proti cemu tu davas svuj priklad jsou obyc kluci, ktery zavodeni jen chytlo, ale nemaj tolik nalitano co ty, tak je ta priprava a ty novy zkusenosti stoji vic. A kdyz uz jsou v tom, tak daj radsi i neco do toho vybaveni



Tak to se velice pletes,protoze za tech 10 let jsem na okruhu platil jen velice sporadicky nejaky volny jizdy.A vis proc?protoze jsem temer veskery zivotni jezdeni absolvoval na nejakym promo dni nejaky znacky a bylo to zadarmo...jenze na rozdil od ostatnich co tam prijeli.Byl jsem schopny za ten den dat treba 6pulhodin.Dale prirovnavat moje pady na okrskach k souvisejicim nakladum se zavody.To snad nemyslis vazne a opet a znova.Mluvime o zavodeni,nikoli o vysledcich pri tech zavodech.takze to jak kdo jede a dojede je uplne jedno a jestli rvou prachy jak ty rikas do pripravy,tak je to jen a jen na nich a na jejich penezence.Ja jezdim cely zivot jen uplne cistou seriovku.Krom 2 zavodu pred 10lety,kdy jsem si na CBR900 narval kapoty z GSXR abych byl jako hustej zavodnik.
Hele a jeste jinak...jeste dost kluku jede docela stare motorky a jeste do nich narvou dost penez za upravy.Moje ZX10 se dala uz koupit za 125000 coz bych rekl ze je cena na kterou se ti kluci vysplhali taky s temi doplnky,ale maj o X let starsi motorku a zadny vychytavky nemuzou dohnat techniku.Kterou tam ty japonci po tech par letech vylepsili.proste z meho pohledu vyhozene penize ktere ti na zlepseni casu pomuzou mozna tak psychicky....Trosku prehanim

1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 21:06 | Nahoru | #143
Systém priorit, nic jinýho. Chci jezdit? Chci. Tak prostě investuju do toho co je zrovna nejdůležitější. Jenomže pořád se objevujou důležitý věci na motorce, momentálně výměna gufer ve vidlích a budu muset na lamináty ... takže si zatím o cestě dodávkou (kterou nemám ani možnost půjčit a tažný na autě taky nemám) a nějakým zázemí můžu nechat jenom zdát. Jenže zas mám motorku na značkách a jsem zvyklá jezdit, tak to tak strašný neni, utahaná nejsem nikdy ten den, co potřebuju vydat energii, až ten druhej den. Ale bylo by to krásný mít odvoz, dovoz, full servis, mechanika, krasavce s deštníkem ......

Naposledy editováno 11.05.2009 21:08:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 21:10 | Nahoru | #144

A.F.I.>Systém priorit, nic jinýho. Chci jezdit? Chci. Tak prostě investuju do toho co je zrovna nejdůležitější. Jenomže pořád se objevujou důležitý věci na motorce, momentálně výměna gufer ve vidlích a budu muset na lamináty ... takže si zatím o cestě dodávkou (kterou nemám ani možnost půjčit a tažný na autě taky nemám) a nějakým zázemí můžu nechat jenom zdát. Jenže zas mám motorku na značkách a jsem zvyklá jezdit, tak to tak strašný neni, utahaná nejsem nikdy ten den, co potřebuju vydat energii, až ten druhej den. Ale bylo by to krásný mít odvoz, dovoz, full servis, mechanika, krasavce s deštníkem ......


neboj určitě vše budeš jednou mít, když tak aspon toho krasavce s deštníkem

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

11.5.2009 v 21:12 | Nahoru | #145
rosice46> toho bych ti taky přála, ale to jsme ve špatným vlákně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

12.5.2009 v 08:59 | Nahoru | #146
Co to je za vetu? Co ma co delat usporna varianta jezdeni s tim,ze nekoho trefim na okruhu??
Motorku mam v poradku po technicke strance,tak my prosim vysvetli jak si to myslel.A vhledem k tomu ze jsi asi taky nejaky amatersky zavodnik,tak urcite budes vedet,ze i treba na zavodech mistrovstvi sveta se bezne stva,za nekdo nekoho trefi.To k zavodum patri,ale nechapu vazbu na tohle vlakno?Nebo mi snad chces naznacit ze jsem jel po okruhu prilis rychle a nebezpecne(kdyz me srovnavas s nejakym Vrabcem co nekoho napalil(nejmenoval se nahodou spis Brabec aby jsme byli presni a napalil Milotu pro velkem desti))?? [/quote]

Tak postupně: Tvoje úsporná varianta je volovina. Za 500,- slušnou přední "závodnickou" pneu tak maximálně ukradneš a to ještě bez výběru směsi, o zadní nemluvě. Nebo druhá reálná varianta jedeš "palici" na šlupkách=máš štěstí tzn. jednou, dvakrát ... to třeba vyjde, ale jsi okruhová časovaná bomba. Když i tohle přejdu tak ten Tvůj nerozum vydím v tom, že tyhle bláboly prezentuješ jako nějaký etalon - jak už tu padlo - pro všechny - tzn. i pro ty bez 25 let jezdění jako cvoci. To, že máš nějaký vavřín neznamená, že to děláš dobře. Před Tebou dojel o dost mladší "náš" Marek = takže my to děláme lépe !
Ten "Vrabec" Brabec v Brně asi couvnul, aby sestřelil Libora! Tomu hulila Suza jako prase a nejela. Zdenek B. na rovince před Schwantzovkou šel na předjetí Libora vnitřkem a já vnějškem /Zdenek už byl před Liborem a bum = měl jsem tělesnou schránku Zdenka přímo před kolem - povedlo se mi vyhnout, ale vyletět a díky rychlosti proletět kačerem a vyzkoušet balíky u svodidla. V depu jsme se sešli s Liborem, ale ten tvrdil, že jej sejmul Zdenek. Jak jsem to viděl já Zdenek byl už před Liborem-ten plynoval tu svojí dýmovnici déle než měl a pak přebrzdil/nebo si "namazal oilem" vlastní zadní kolo a šel k zemi.
Ovšem měl jsem na mysli v reakci situaci, kdy jiný maník trefil ze zadu Zdendu a zlomil mu nohu=při tomtéž závodě!
A něco dodávat ke Tvým "otevřeným přiznáním" o dopravě bez světel s číslem jízdou "jako prase"? Být Ti 20, 25, ale 40-cátník jak já...?!!

Zavodeni a mytus jak je to drahe...

12.5.2009 v 09:17 | Nahoru | #147
No tak to je pravda. Jsem respektují NoFira, a myslím že je borec a střelec a jezdí skvěle a rychle, ale je to časová bomba. Není otázkou buchně li, pouze kdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

12.5.2009 v 12:12 | Nahoru | #148
Elvis.> S tebou můžu jen souhlasit. Řadím se do kategorie začátečníků, loni jsem byl 3x v Brně ( motoškola) a 1x v Mostě (celý den Action bike). A letos jsem do toho trošku zažral. Co píše Nofear4 (promiń) je holý nesmysl. Má sice nalítáno mrak km, nejen na silnici, ale ryskovat na jetejch gumách se nevyplácí. Já loni, díky sjetejm gumám zahodil svoji motku v originál kapotách. Když chce člověk něco dělat, tak pořádně. Proto jsem letos přes zimu hodil lamináty, zaplatil ČMN Cup, a naplánoval další okruhové ježdění s agenturama. Když vezmu jen přestavbu a to mě ještě mrak věcí chybí jako např.: přepákování, kryt kyvky, padáky, změnit převody, tak mě přestavba vyšla na min. 30t., lamináty, tlumič řízení a vyší plexi. Pak jednodílná kombinéza, nahřejváky, nákup gum do zásoby, hlavně 1 sadu mokrých pro všechny případy . Což se mi včera na Dvouval dnu vyplatilo, když nám celý den pršelo . Pak startovný, dám jen příklad plánovaný 3 x odpoledne na ČMN Cupu, a celkem 15 dní s ageturami vyjde na 57 000,- k tomu 8 dní dovolený . A co se gum týče, tak nám amatérům ( Most 2:02:35) vydrží tak na 120 kol, tedy zhruba 3 - 4 dny na okruhu. Takže pokud se někdo nemá rád, ať dělá jak umí, ale částka 100 000,- Kč a už se do toho nepočítá přestavba a prvotní náklady, ročně na okruh není vůbec nesmyslná. A pro zábavu a adrenalin, je okruh super. Jen když vezmu ČMN Cup (závod pro amatéry) Tak v šestkách prvních 5 jezdilo Mosta za 1:50, dalších 5 pod 1:56. A dle mého, jezdit tyhle časy už chce mít něco na okruhu naježděno.
Ať si každý udělá obrázek sám.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

12.5.2009 v 12:18 | Nahoru | #149
Mr.Ducin848> A to to nesmíš zahodit znovu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

12.5.2009 v 12:48 | Nahoru | #150
NoFear4> Čau Martine, co si budem povídat, ale 2x si odjel amatérský závod, koupil starý gumy, měl štěstí že jsi to nerozházel a zajel jsi pěkný časy. Z toho vyplívá, že na takovýhle časy není třeba mít úpravy na motorce za 100 tisíc, ale víš sám moc dobře, že takhle další závody už neodjedeš. K jízdě v kapotách po silnici se radši ani nevyjadřuju
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist