Che>PetrXX> Osobne nevidim zadny problem po ridicaku sednout na sestku. Zabit se da na koleckovych bruslich, GS, tripade i na kole.
Odpověz též na otázku z příspěvku 101
je to tam všecko napsaný - umíš číst?????
Smir se s tim, ze temer NIKDO v osmnacti nebude kupovat motokolo, ale pujde rovnou do pullitru nebo sestky. A je KUREVSKY rozdil mezi nahym sestkovym hornetem nebo otevrenou GSXR.
Ale to by sis musel dat tu praci a precist si muj prvni prispevek v tomto vlaknu.
edit: pismenko
Naposledy editováno 28.09.2008 16:35:30
www.motorkari.cz/forum-detail/
Naposledy editováno 28.09.2008 17:42:48
PetrXX>Che>PetrXX> Takze vidis problem s tim, ze si po ridicaku koupi sestku? Myslel jsem, ze jsi trochu vetsi realista. Bude mit papiry na velkou motku a zacne - MZ150? Nebo CZ175? S dostupnosti dnesnich sestek, o litrech radeji nemluvim?
Smir se s tim, ze temer NIKDO v osmnacti nebude kupovat motokolo, ale pujde rovnou do pullitru nebo sestky. A je KUREVSKY rozdil mezi nahym sestkovym hornetem nebo otevrenou GSXR.
Ale to by sis musel dat tu praci a precist si muj prvni prispevek v tomto vlaknu.
edit: pismenko
A jaký má smysl koupit si jako začátečník motorku se 150 koňma a uškrtit ji na 25 nebo kolik kW? (Jestli jsem dobře pochopil ten první příspěvek)
On se ten začátečník stejně jednou někde vyválí, i když pojede třeba na nějakých 10-20 kW. Potom teprve pochopí, co všechno obnáší jízda na motorce. Když bude mít štěstí, skončí to šokem a polámanými plasty. A doporučovat tady Horneta jako motorku pro začátečníky.... . Včera nebo kdy se na něm kluk ze Zlína rozvěsil po stromech. Začátečníkovi patří do ruky motorka pro začátečníky a k tomu maximální dávka opatrnosti. A štěstí, aby ho nesejmul chytrák, který si nechal poradit od takových jako jsi ty.
Brouk_Pytlík>PetrXX>Che>PetrXX> Takze vidis problem s tim, ze si po ridicaku koupi sestku? Myslel jsem, ze jsi trochu vetsi realista. Bude mit papiry na velkou motku a zacne - MZ150? Nebo CZ175? S dostupnosti dnesnich sestek, o litrech radeji nemluvim?
Smir se s tim, ze temer NIKDO v osmnacti nebude kupovat motokolo, ale pujde rovnou do pullitru nebo sestky. A je KUREVSKY rozdil mezi nahym sestkovym hornetem nebo otevrenou GSXR.
Ale to by sis musel dat tu praci a precist si muj prvni prispevek v tomto vlaknu.
edit: pismenko
A jaký má smysl koupit si jako začátečník motorku se 150 koňma a uškrtit ji na 25 nebo kolik kW? (Jestli jsem dobře pochopil ten první příspěvek)
On se ten začátečník stejně jednou někde vyválí, i když pojede třeba na nějakých 10-20 kW. Potom teprve pochopí, co všechno obnáší jízda na motorce. Když bude mít štěstí, skončí to šokem a polámanými plasty. A doporučovat tady Horneta jako motorku pro začátečníky.... . Včera nebo kdy se na něm kluk ze Zlína rozvěsil po stromech. Začátečníkovi patří do ruky motorka pro začátečníky a k tomu maximální dávka opatrnosti. A štěstí, aby ho nesejmul chytrák, který si nechal poradit od takových jako jsi ty.
Potvrzuju, taky sem položil 17kW motorku (nedostal sem přednost a v tu chvíly sem nějak neměl moc čas přemýšlet jak moc zabrat za brzdu takže sem skončil na zemi). Ono v dnešním provozu něco potká každýho a myslet si "mě se to stát nemůže" je asi to nejhorší co můžeš udělat.
Široká guma na SS je výborná pro to, na co je tento Stroj primárně stavěn - pro rychlou jízdu na dobrém povrchu s předpokladem, že je dostatek času na naklonění. Jak je tato definice vzdálena od toho, co člověk může zažít a zažívá v běžným provozu, ať si každej posoudí sám.
Nocturmo> pořiď si to, co uznáš za vhodný. Pokud to máš ,,v hlavě srovnaný´´ můžes jezdit třeba na hayabuse. Je to jen na tobě. Poraď se s kamarády a než něco koupíš zkus víc strojů ať máš z čeho vybírat. Hodně štěstí!
nocturmo> já si koupil na začátek sice šestikilo, ale jedno "z těch slabších". má to myslim 44kW a můžu ti říct, že sem s tím měl ze začátku dost co dělat abych se někde v provozu neválel po silnici. je to XJ 600N a ty koníky co má jsou naprosto dostačující. ze začátku mi jich přišlo i víc než je zdrávo. navíc je to čtyř-kybl, kterej dost odpouští chyby a při podřazování a dobržďování se mi nijak zvlášť neblokuje zadní kolo. to jsou určitě výhody, který se mezi začátečníkama cení!
hornet je sice z toho co jsi napsal "nejpřívětivější", ale uvědom si, že se jedná už o skoro stokoňovou mašinu. jaký si řídil první auto po autoškole? určitě to nebylo třílitrový bavco s dvouset koňama..
Ohledne tvych odkazu na "jak nezacit" - nevim, proc bych mel vyvracet nejake teze, nota bene kdyz s nimi vesmes souhlasim. Nemuzu si ale pomoct - jedna vec je "idealni stav" (doporuceni), druha je realita. Maly priklad:
Budme na sebe vsichni hodni - skonci valky - zrusime ozbrojene slozky - zavladne celosvetovy mir. Teze krasna, nicmene nerealna.
Mlady kluk ktery ma vyhlidnutou sestku si ji na 99% koupi, jestli chces nebo nechces. Jiste - idealni by bylo jezdit na malorazce, pak papiry na velkou, jezdit se zkusenejsimi, mit slabsi masiny a silnejsi krucek po krucku kupovat az tehdy, kdyz uz je soucasna masina slaba.. ale neverim, ze tohle udela osmnactiletej kluk s papirama na velkou masinu. Naha sestka je podle me kompromis mezi idealem a realitou.
Btw.. obvinovat me a ostatni tady ze smrti Juniorky je docela silne kafe, nemyslis?
A jinak - proč myslíš že to sem píšu. Věřím tomu, že se najdou lidi, kteří mají v hlavě akceschopný mozek a zamyslejí se nad tím, samo vím, že jich je menšina, ale už sem dostal spoustu zpráv, kerý mě v tom utvrzujou. Abycom si rozuměli - já nezavrhuju začátek na šestce - třeba XJ nebo cébéefo mi přijde jako docela vhodnej Stroj - s Hornetem nebo Fazerem už je to horší - SS vidím jako poukázku na průser
Naposledy editováno 29.09.2008 18:02:56
Porad jsi mi ale nerekl, proc by nahy sestkovy Hornet nemohl byt rekneme kompromis mezi idealni motkou pro zacatecnika a ostrou sestkou ala GSXR. No Flame, otazku myslim zcela vazne.
Jinak ono to samo ustát lze - ale riziko de hodně nahoru. Touha všecko vyzkoušet je samo sviňsky silná - můj fotr říká, že mám jediný štěstí, že když sem byl mladej, tak byly silný motky a drogy blbě dostupný. Jako starej fotr nechci nijak dušínovat - ale lidi - věřte zkušenýmu - fakt to nestojí za to, to posrat - život se dá docela užít
Naposledy editováno 29.09.2008 19:02:38
Nejvetsi pruser ale vidim v neskutecne cenove dostupnosti ostrych masin vs. modni vlna ala "erjednapyco", kdo nema litr je pomalu trapnej. Jenze prave proto je to o kompromisech.. malokdo ti pujde do (blbe receno) zjevne slabsi masiny (pred takovymi smekam).
Naposledy editováno 29.09.2008 19:01:22
abysme teda byli objektivní - SS mají tu výhodu, že v rámci honby poměru výkon - hmotnost sou dneska docela lehký, relativně malej rozvor taky není z hlediska ovladatelnosti blbej. Ale mínusů je jednoznačně víc.
Naposledy editováno 29.09.2008 19:35:35
já byt tebou koupím si radši horneta bo tedka co zrovna prodávám cbr 600f-sport.a jezdi opatrně protože dneska jezdi hodně kokotu po silnici.měj se a směj se