je tu někdo kdo dovede postavit za úplatu zdroj jiskry pro zapálení vstříknutého benzínu do výfukové koncovky?
Specifikace:
1. rozměrově nenáročné, na daytoně není vůbec na nic místo! (hlavně samotné jiskřiště)
2. zdroj 12V, jiskra "na tlačítko". Pravděpodobně to bude světelná houkačka
3 jiskra nejlépe opakovaná třeba v sekundových intervalech, případně jen jedna, ale s malým zpožděním po stisku tlačítka (aby benzín vstříknutý do koncovky stihl doletět k jiskře)
jako palivo použiju benzín vstříknutý do svodu výfukové koncovky. Připojím to na hlavní čerpadlo a uvidíme jestli motor poběží.
viděl bych to na princip malé indukční cívky a VN oblouku mezi dvěmi póly u koncovky.
Naposledy editováno 05.02.2010 14:02:49
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
Mám tady indučku, nějaká ruská, a s tou sem udělal jisku 12cm a pokud byla ta indučka v motorce tak mi běžně od vyskonapěťového kabelu šlo několik jisker skrz izolaci.
Zajímavé, s indučkou ze škodárny jsem dostal s trandem 1,5cm a s kondenzátorovým buzením něco málo přes dva cm a to z 12V. Buď mám smůlu a nebo ta cívka měla někde prošlehnutej sekundár. :( Jiskru 12cm z indučky jsem ještě neviděl, to odpovídá nějakým 120000V, leda že by měla zabudovanej násobič napětí, každopádně bych ocenil foto, rád se poučím.
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
SonicX>Hehe klidně, jen mi řekni jak to má být velký jako krabička
čéče co nejmenší...z čeho to budeš napájet? indučky nemám, mám to přímo ve fajkách... takže bych musel přidat indučku? a ta by byla napájená prostě z baterky? varovali mně v ignitechu, abych si dal pozor na to přidávat jednu cívku, protože prý můžu zničit řídící jednotku a to bych fakt nerad. ten tvůj vehement hodí jenom jednu jiskru je tak? neopakuje ji...
Naposledy editováno 25.08.2009 08:18:33
Naposledy editováno 25.08.2009 08:20:25
2 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
ty jo uz to tu resis takovou dobu pritom mi to prijde jako projekt na jedno odpoledne....
jinak já na tvým místě bych si objednal něco takovýdleho
Naposledy editováno 25.08.2009 10:02:51
assassin>dost mozna by to zapalila i zhavici svicka co se s ni zapaluje smes v modelarskejch motorech... a mas to bez VN....
ty jo uz to tu resis takovou dobu pritom mi to prijde jako projekt na jedno odpoledne....
no jo jenže já jsem svině líná víš?:))
bubrák - jak je to velké? ideální by pro mně bylo co nejmenší jiskřiště. Mám vstřik z auta, napojit na čerpadlo, zabudovat do výfuku a pak už jenom zkusit jestli to utáhne čerpadlo....
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
takhle vypada flamekit se vstrikem....
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
jinak ja uz se tesim na vysledek - jenom projizdka mestem, az te bude tailovat nejaky duchodce ve fabii :D
jacobo>tyvado, jenom at te nezabije na masine proud :D
jinak ja uz se tesim na vysledek - jenom projizdka mestem, az te bude tailovat nejaky duchodce ve fabii :D
no ty krávo jako udělat si z mašiny paralyzér to by mi moc nesvědčilo:)))
a na tailing by to bylo vynikající:))))) třeba na motomanii bych to mohl zkusit při spanilé jízdě:))))
RUTAN>joraell - já nevím, tomuhle moc nerozumím..jakože ten invertor bude při přísunu 12V pořád dávat jiskry? to by bylo fajn:) pak už jenom zkusit jestli utáhne palivové čerpadlo další vstřik (což pochybuju a asi bude nutná montáž dalšího čerpadla do nádrže) a je to..:)
co nejake male cerpadlo primo na hadici (in line)? jenom mem napadlo ze dawe02 mel neco podobneho na sradovi a ze by to bylo jednodussi jak dalsi cerpadlo v nadrzi
Sonic...Ok, tak prosím pusť se do toho.. Bylo by možné ty jiskřiště mít dvě? mám dvě koncovky výfuku pod sedlem a chci to dát za ně aby zapalovaly obě stejně...