paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakou mašinu? neřešte peníze
 
7.4.2008 v 22:15
Jakou mašinu by jste si koupili , kdyby jste neřešili peníze?
Nevim co dál?
VŠEM SE OMLOUVÁM . DĚKUJI ZA VAŠE NÁZORY , ALE NEMÁM PENÍZE.


Naposledy editováno 15.04.2008 11:42:27

Jakou mašinu? neřešte peníze

8.8.2008 v 10:03 | Nahoru | #121

kalach>no nechal bych si udelat nakej prototip fichtlu o obsahu tak treba 400ccm ??



solidni napad to bych bral taky

Jakou mašinu? neřešte peníze

8.8.2008 v 16:30 | Nahoru | #122
Jo,sny se mají plnit.

Jakou mašinu? neřešte peníze

8.8.2008 v 16:43 | Nahoru | #123
v tomto věku asik to,co si kupovat ted budu-B6 a tak ve 22 letech K7 jasná volba to taky bude

Jakou mašinu? neřešte peníze

8.8.2008 v 19:37 | Nahoru | #124
Kawasaki ZZR 1400

Jakou mašinu? neřešte peníze

8.8.2008 v 19:38 | Nahoru | #125

torn1do>Jo,sny se mají plnit.


MV Agusta je naprosto libovej kousek, videl sem to na silnici jen jednou a je krasna. Jen sem to neslysel

Jakou mašinu? neřešte peníze

8.8.2008 v 21:09 | Nahoru | #126
MV autgustu F4 ??? nebo tu ducnu desmosedici .. napodobeninu ty sotnerovi ,.. stoji asi jenom mega a pul a ma 300 koni :D

Jakou mašinu? neřešte peníze

8.8.2008 v 21:58 | Nahoru | #127
DUCATI Desmosedici RR
imho no compromise

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 12:08 | Nahoru | #128

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 20:01 | Nahoru | #129
kdybys chtel byt opravdu trida!!!!!!!!!! vybiral bych tady: http://www.vyrus.it/index.asp

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 20:37 | Nahoru | #130
Každou dobrou mašinu na chvilu,ať se pokochám vším,co má dvě kola

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 20:41 | Nahoru | #131
Ja osobně bych si vzal MV Agusta F4 Brutale 1078 RR

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 21:09 | Nahoru | #132

martymarty>kdybys chtel byt opravdu trida!!!!!!!!!! vybiral bych tady: http://www.vyrus.it/index.asp [/quote]
Tak tohodle nebude v republice ani pulka, natoz jeden kousek!

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 21:12 | Nahoru | #133

Lada.s>Ducati 1098 a KTM 990 adventure



kurevsky dobry tip jen kdyby se nemusely resit ty jeble penize ale oni bohuzel musiii....!!! ale takovy je zivot....

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 21:16 | Nahoru | #134
me by bohate stacila yamaha r6...nemam skusenosti ani roky na silnejsi ale nic by me nechybelo.... kopil bych si pekne na to poradne hadry a mozna casem bych koupil r1...nic by me nechybelo ale to je jen kdyby..!!!!!!

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 21:19 | Nahoru | #135
Asi nějakou předraženou Ducati

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 21:57 | Nahoru | #136
asi bych koupil neco "normalniho" a neskutecnej ranec zalitnul do doplnku:)

Jakou mašinu? neřešte peníze

10.8.2008 v 22:29 | Nahoru | #137

Joda>Jedině parní mašinu. Pokud by jsi vážně neřešil peníze za údržbu tak jedině parní. Ten pocit co by jsi měl z toho přikládání do kotle, k nezaplacení. A to nemluvím o těch nabušenejch svalech a křivejch zadech.



Pakli jsi myslel parní motku, máš ji mít je zde, viz:

Detail agregátu je zde:


Lopatou bys přikádat nemusel, má to parogenerátor, něco ve stylu jako měly německý kapalinový rakety V2, pouze s tím rozdílem, že jako účinnou látku k vývinu páry nepoužívá hypermangan a 95% peroxyd vodíku, ale alkohol, benzín a ještě něco. I tak tomu maníkovi co to postavil, na nejaký americký soutěži veteránů a přestaveb někdy v roce 1996 s tím nepovolili předváděcí jízdu, jedině na stlačenej vzduch místo páry, skrzevá ohrožení diváků. Podle nějakýho nablblýho americkýho zákona musí mít parní agregát papíry /certifikát/ na kotel, či parogenerátor, stejně jako lokomotiva. Technický data znám jen neúplně, tedy:
Kontinuální vývin a ohřev páry v parogenerátoru, provozní tlak asi 7 - 9 Mpa, předehřívání a "sušení" páry, podobně jako v lokomotivách, pohotovost k jízdě asi za 10 minut, odhadovaný výkon 7kW, rychlost asi 60 km/h.
Pojezd je mimo jiné z nějaký raritní východoněmecký motorky, vyráběný okolo roku 1956. Parní stroj jako takovej je už na pohled strojařská lahůdka. Pro zajímavost uvádím, že majitel to koupil jako již rozdělanej nefunkční Steam Bike, kterej ležel asi 20 let někde ve stodole, kdy původní stavitel nevěděl jak dál. Dodělal to tedy a jak je vidět s úspěchem...

Naposledy editováno 10.08.2008 22:40:22

Jakou mašinu? neřešte peníze

4.9.2008 v 18:56 | Nahoru | #138
pionýra

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 00:47 | Nahoru | #139
Krajoch> a co ty vlastne budes porizovat po XTX?

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 08:29 | Nahoru | #140

RadoTP>Krajoch> a co ty vlastne budes porizovat po XTX?


jak to víš že už jí nemám

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 08:56 | Nahoru | #141
No vím žes měl nějakej crash a chtěls to prodat

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 11:59 | Nahoru | #142

RadoTP>No vím žes měl nějakej crash a chtěls to prodat


no jo už je to pryč a já jdu v pondělí po 3 měsících do práce

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 12:55 | Nahoru | #143

Johann>Joda>Jedině parní mašinu. Pokud by jsi vážně neřešil peníze za údržbu tak jedině parní. Ten pocit co by jsi měl z toho přikládání do kotle, k nezaplacení. A to nemluvím o těch nabušenejch svalech a křivejch zadech.

Pakli jsi myslel parní motku, máš ji mít je zde, viz:

Detail agregátu je zde:


Lopatou bys přikádat nemusel, má to parogenerátor, něco ve stylu jako měly německý kapalinový rakety V2, pouze s tím rozdílem, že jako účinnou látku k vývinu páry nepoužívá hypermangan a 95% peroxyd vodíku, ale alkohol, benzín a ještě něco. I tak tomu maníkovi co to postavil, na nejaký americký soutěži veteránů a přestaveb někdy v roce 1996 s tím nepovolili předváděcí jízdu, jedině na stlačenej vzduch místo páry, skrzevá ohrožení diváků. Podle nějakýho nablblýho americkýho zákona musí mít parní agregát papíry /certifikát/ na kotel, či parogenerátor, stejně jako lokomotiva. Technický data znám jen neúplně, tedy:
Kontinuální vývin a ohřev páry v parogenerátoru, provozní tlak asi 7 - 9 Mpa, předehřívání a "sušení" páry, podobně jako v lokomotivách, pohotovost k jízdě asi za 10 minut, odhadovaný výkon 7kW, rychlost asi 60 km/h.
Pojezd je mimo jiné z nějaký raritní východoněmecký motorky, vyráběný okolo roku 1956. Parní stroj jako takovej je už na pohled strojařská lahůdka. Pro zajímavost uvádím, že majitel to koupil jako již rozdělanej nefunkční Steam Bike, kterej ležel asi 20 let někde ve stodole, kdy původní stavitel nevěděl jak dál. Dodělal to tedy a jak je vidět s úspěchem...


at hledam jak hledam na fotce ani na jedny strane neni pohon zadniho ani predniho kola takze joke nebo nedodelek

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 12:56 | Nahoru | #144

Krajoch>RadoTP>No vím žes měl nějakej crash a chtěls to prodat
no jo už je to pryč a já jdu v pondělí po 3 měsících do práce

neboj budu pokračovat i za tebe

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 13:10 | Nahoru | #145
Tak tenhle motor Dux Industries 200 cu in.......
Zbytek bych postavil k tomu...



a něco kolem komína s tímto motorem SHOVELHEAD.



A byl bych spokojenej....

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 16:20 | Nahoru | #146

39616>Krajoch>RadoTP>No vím žes měl nějakej crash a chtěls to prodat
no jo už je to pryč a já jdu v pondělí po 3 měsících do práce neboj budu pokračovat i za tebe



šikulka Fanda mi vyprávěl jak si řádil lol

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 16:27 | Nahoru | #147
Kawu ZX7RR WSBK od Yanagawy 1998-1999

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 16:46 | Nahoru | #148

Krajoch>39616>Krajoch>RadoTP>No vím žes měl nějakej crash a chtěls to prodat
no jo už je to pryč a já jdu v pondělí po 3 měsících do práce neboj budu pokračovat i za tebe

šikulka Fanda mi vyprávěl jak si řádil lol


to víš někdo to za ty šmudlínky odsrat musí

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 17:57 | Nahoru | #149
Naser si do kapsy, to si neumíš vybrat sám motorku?? lol
Chceš machrovat, nebo jezdit lol

Jakou mašinu? neřešte peníze

5.9.2008 v 18:16 | Nahoru | #150
Jednoznačně Vyruse 985, to je krása

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist