Nevim co dál?
VŠEM SE OMLOUVÁM . DĚKUJI ZA VAŠE NÁZORY , ALE NEMÁM PENÍZE.
Naposledy editováno 15.04.2008 11:42:27
http://www.robhoyles...ZZR1400%20Sparks.JPG
Naposledy editováno 10.08.2008 12:12:37
martymarty>kdybys chtel byt opravdu trida!!!!!!!!!! vybiral bych tady: http://www.vyrus.it/index.asp [/quote]
Tak tohodle nebude v republice ani pulka, natoz jeden kousek!
Joda>Jedině parní mašinu. Pokud by jsi vážně neřešil peníze za údržbu tak jedině parní. Ten pocit co by jsi měl z toho přikládání do kotle, k nezaplacení. A to nemluvím o těch nabušenejch svalech a křivejch zadech.
Pakli jsi myslel parní motku, máš ji mít je zde, viz:
![](http://www.speaker.cz/Download/Steam_Bike/01.jpg)
Detail agregátu je zde:
![](http://www.speaker.cz/Download/Steam_Bike/04.jpg)
Lopatou bys přikádat nemusel, má to parogenerátor, něco ve stylu jako měly německý kapalinový rakety V2, pouze s tím rozdílem, že jako účinnou látku k vývinu páry nepoužívá hypermangan a 95% peroxyd vodíku, ale alkohol, benzín a ještě něco. I tak tomu maníkovi co to postavil, na nejaký americký soutěži veteránů a přestaveb někdy v roce 1996 s tím nepovolili předváděcí jízdu, jedině na stlačenej vzduch místo páry, skrzevá ohrožení diváků. Podle nějakýho nablblýho americkýho zákona musí mít parní agregát papíry /certifikát/ na kotel, či parogenerátor, stejně jako lokomotiva. Technický data znám jen neúplně, tedy:
Kontinuální vývin a ohřev páry v parogenerátoru, provozní tlak asi 7 - 9 Mpa, předehřívání a "sušení" páry, podobně jako v lokomotivách, pohotovost k jízdě asi za 10 minut, odhadovaný výkon 7kW, rychlost asi 60 km/h.
Pojezd je mimo jiné z nějaký raritní východoněmecký motorky, vyráběný okolo roku 1956. Parní stroj jako takovej je už na pohled strojařská lahůdka. Pro zajímavost uvádím, že majitel to koupil jako již rozdělanej nefunkční Steam Bike, kterej ležel asi 20 let někde ve stodole, kdy původní stavitel nevěděl jak dál. Dodělal to tedy a jak je vidět s úspěchem...
Naposledy editováno 10.08.2008 22:40:22
Johann>Joda>Jedině parní mašinu. Pokud by jsi vážně neřešil peníze za údržbu tak jedině parní. Ten pocit co by jsi měl z toho přikládání do kotle, k nezaplacení. A to nemluvím o těch nabušenejch svalech a křivejch zadech.
Pakli jsi myslel parní motku, máš ji mít je zde, viz:
Detail agregátu je zde:
Lopatou bys přikádat nemusel, má to parogenerátor, něco ve stylu jako měly německý kapalinový rakety V2, pouze s tím rozdílem, že jako účinnou látku k vývinu páry nepoužívá hypermangan a 95% peroxyd vodíku, ale alkohol, benzín a ještě něco. I tak tomu maníkovi co to postavil, na nejaký americký soutěži veteránů a přestaveb někdy v roce 1996 s tím nepovolili předváděcí jízdu, jedině na stlačenej vzduch místo páry, skrzevá ohrožení diváků. Podle nějakýho nablblýho americkýho zákona musí mít parní agregát papíry /certifikát/ na kotel, či parogenerátor, stejně jako lokomotiva. Technický data znám jen neúplně, tedy:
Kontinuální vývin a ohřev páry v parogenerátoru, provozní tlak asi 7 - 9 Mpa, předehřívání a "sušení" páry, podobně jako v lokomotivách, pohotovost k jízdě asi za 10 minut, odhadovaný výkon 7kW, rychlost asi 60 km/h.
Pojezd je mimo jiné z nějaký raritní východoněmecký motorky, vyráběný okolo roku 1956. Parní stroj jako takovej je už na pohled strojařská lahůdka. Pro zajímavost uvádím, že majitel to koupil jako již rozdělanej nefunkční Steam Bike, kterej ležel asi 20 let někde ve stodole, kdy původní stavitel nevěděl jak dál. Dodělal to tedy a jak je vidět s úspěchem...
at hledam jak hledam na fotce ani na jedny strane neni pohon zadniho ani predniho kola takze joke nebo nedodelek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Krajoch>39616>Krajoch>RadoTP>No vím žes měl nějakej crash a chtěls to prodat
no jo už je to pryč a já jdu v pondělí po 3 měsících do práce neboj budu pokračovat i za tebe
šikulka Fanda mi vyprávěl jak si řádil lol
to víš někdo to za ty šmudlínky odsrat musí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)