Zpřístupnění, dovoz, držení a použití prekurzorů výbušnin.
Na základě nařízení EP, rady EU, a připravovaného zákona parlamentu ČR (v legislativní procesu), je zakázáno dodávat tzv. prekurzory výbušnin spotřebitelům z řad široké veřejnosti. Např. kyselina sírová (akumulátorová), vyšší koncentrace než 15%.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
Naposledy editováno 02.02.2021 23:34:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
3 reakcí na tento příspěvek Nakup baterie po prvnim unoru 2021
1 reakcí na tento příspěvek Nakup baterie po prvnim unoru 2021
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
Budeš se divit, ale našim jsem musel před pár lety do Fábky najít klasickou dolévací aku, která se vejde do kastlíku a roztočí ropácký dvoulitr. Tatík je prostě zvyklý při dobíjení vyšroubovávat zátky a stav baterky měřit nasáváním elektrolytu do baňky s plovákem :) Poté, co v autě vydržela asi tři zimy, tak uznal, že to nebyl dobrý nápad a k nové "bezúdržbovce", co tam patří, jsme mu pod stromeček dali i blbuvzdornou automatickou Lidlovku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
Ovšem, až mi zas zdechne, klidně si nechám novou (na)Jebatt. Pak se ukaž, Blamáž!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
Téma pro Assassina. Vzhledem ke startovacímu proudu by udělat tohle v LiFePO asi byla ekonomická sebevražda, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
problem je kapacita… kdybys potreboval pohanet naky spotrebice bez beziciho motoru tak to dlouho nevydrzi… no a u modernich aut je problem klidovej odber… kdyz ti auto na 50Ah baterku umre po 2mesicnim stani, tak na Liion to bude po 3nedelich... ale auto s 6V elektrikou nejspis nedrzi pamet v radiu apod takze tam bude klidovej odber nula…
ten buick ma lampovy radio, koukal jsem na to jako puk… a pak mi doslo… rok vyroby 52 a vynalez tranzistoru……
LiFePO4 ala ta z odkazu - 780A teoreticky start proud - 14clanku 26650 cca 18Ah vysledna kapacita, cca 3500,-
Naposledy editováno 03.02.2021 17:45:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
E: a lampy jsou lampy, rok nerok.. tranzistor je hnuj
Naposledy editováno 03.02.2021 17:44:25
assassin> Možná mi to nebudeš věřit, ale existujou dokonce automobilový 6V baterky. Nalévací. Pravda, nikdy jsem se s tím neprcal a nechal si ji nalít, ale špuníky to má a hladinu pravidelně kontroluju
Měření aku hustoměrem je nejspolehlivější diagnostika aku, pokud je to teda konstrukčně možný.
Trabant pris startu nebude brat vic jak 200A ne? tech 800A start proudu je overkill, ja myslel, ze je to nakej malej nakladak
Tohle je 12clanku, tzn cca takováhle velikost ...
Teoreticky 800A - články to daji, ale byl by problem to protlačit propojkama
Naposledy editováno 03.02.2021 17:57:05
2 reakcí na tento příspěvek Nakup baterie po prvnim unoru 2021
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
klasickou lipol bych si do motorky nedal… to pouzivam v RC modelech a po tom kolik jsem videl na letisti shorelejch aut a dokonce I otci vyhorela dilna… tak to nabijim jen v chodbe na dlazbe kde nikde nic v dosahu neni…
vilemx píše: sardel> Mlho, a o čem se tady už dvě stránky rozepisuju. Ta zničená 6V 150 Ah do Avie nebyla do Avie, ale do jednoho historického vozítka.
Téma pro Assassina. Vzhledem ke startovacímu proudu by udělat tohle v LiFePO asi byla ekonomická sebevražda, co?
OK, těch 6 V jsem nějak přehlídl. sorryjako. já tam mám Vartu 77...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
assassin píše: Do auta mam nachystanou tuhle, tu 6V bych udelal ze stejných článku, jen mensi ( nebo stejna s vetsi kapacitou)
Hezký. Ale možná blbej dotaz. Jak to zvládne "veteránský" provoz? Jízda třikrát do roka, dobíjení klasickým dynamem, regulace dvoucívkovým relátkem... Prostě klasika. A jaká by byla životnost? Stejně tak starování. Už jsi to sice nakousl, ale přesto. Ono občas je nutný točit dýl a několikrát zasebou. Dá takovou zátěž?
E: klidovej odběr samozřejmě 0, baterka je přes odpojovač. Rádio nebo klima taky 0. Zazpívám si sám a stáhnu střechu.
E2: a samozřejmě bez bastlení. Nožní spínač, kterej by aktivoval dajaké startovací relé a podobný vopičárny jsou předem vyloučený.
Naposledy editováno 03.02.2021 19:26:29
1 reakcí na tento příspěvek Nakup baterie po prvnim unoru 2021
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021
teoreticky tam muzou byt nejake kratke napetove spicky a to by nemelo delat zasadni problem, kdyz to nebude dlouhodobe...