globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1.6.2014 v 23:51
Nazdar,
ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.

1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.

2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?

3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?


Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
Anketa: Je to?
Mrdat
100%
94

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 08:47 | Nahoru | #121
Medved> když si přečteš jeho deník, tak zjistíš že tu čínu co měl předtím obrátil komplet naruby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 09:28 | Nahoru | #122

Stev píše: Medved> když si přečteš jeho deník, tak zjistíš že tu čínu co měl předtím obrátil komplet naruby


Ja vim - ja od nej cetl vsechno.

To je prave v pohode ne? Kazdy se potrebuje na necem vyucit. Kdyz prvne mrdas, taky to neni ono ... i kdyz predtim prectes tuny knih o mrdani a vyslechnes si v hospode (dnes spis prectes na netu) miliony rad starych impotentu nebo radobyzkusenych panicu, jak na to.

A pokud zkurvi nejakou cinu, nebo starou vranu, ktere se puvodni majitel rad zbavil za par supu, tak je to ok - priste uz bude vedet jak na to aby to nezkurvil ... snad.

Kdyz si ja vybavim, jak jsem zacinal - jeste ze nebyl internet .

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 09:33 | Nahoru | #123
Medved> je to v pohodě, vždyť já mu tady nevysmívám, i když jinak ten tvůj popis na mě sedí dobře, do karburátorů už jsem se po pár zkušenostech sám nepouštěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 12:19 | Nahoru | #124

1100Virago píše: Hippieguy: Změřil jsi před rozebráním karbeců ty hladiny, jak jsem ti radil? Nebo to zase "seřizuješ" metodou pokus/omyl a uvidí se, co to udělá?

Ta podložka pod ventilem je těsnění a jestli jedno chybí, je možné, že benzín obtéká okolo a tím pádem to nebude držet hladinu, ať plováky seřídíš jak chceš.



U těchhle karburátorů ta hladina moc dobře zjistit nejde. Okalovací šroub, na jehož výpust dáváš u normálního karbce hadičku tu nemáš. Samotný venil těsní dobře. Připojil sem na karburátoy přímo benhzín a ani po několika minutách z nich nic nepřetékalo.

dave-lister píše: Hippieguy> A nebylo jednoduší než ohýbat plíšek koupit v železářství měděný těsnění? Ale máš dobrej postřeh, ta podložka změní výšku hladiny paliva.
P.S. Jednou až vydáš tvoje diskuze knižně budeš slavnější než Viewegh.



Kde sem měl ve 2 hodiny v noci kupovat těsnění?

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 13:19 | Nahoru | #125
Hippieguy: Jo, kouknul jsem do fiší - u těchhle karburátorů se vyšroubuje ta zátka na spodku plovákové komory a pak se tam musí našroubovat redukce na hadičku, kterou pochopitelně nemáš.

Můžeš ještě zkusit hladinu změřit "skleničkovou metodou". Až budeš mít karburátory zase venku a dekly z plovákovek pryč, posaď každý karburátor na skleničku tak, aby se hrana karburátoru opřela o okraj skleničky a plovák mohl volně chodit. A pak napouštěcím otvorem lij do karburátoru benzín. Ten bude protékat do skleničky, až se plovák zvedne a uzavře ventil. Ve skleničce pak uvidíš rozdíl výšky mezi hladinou a hranou plovákové komory karburátoru. Zkus nastavit hladinu v tom ulívacím karburátoru podle manuálu nebo aspoň stejně, jako je v tom zdravém karburátoru.

2 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 18:04 | Nahoru | #126
Tak projíždka, ujeto 60km.
Po dojetí je na svíčkách jasně zřetelné zlepšení. Na první fotce je stav před seřízením, na druhé po jízdě. Svíčky sem ještě neměnil. Je té opravované straně by se směs dala považovat za správnou, na druhé je zřejmě maličko chudá. Ale to by mělo jít snadno nastavit.

Baterku se stále nemusel nabíjet, takže elektrika už funguje. Jen mi ted začal blbnout spínač brzdového světla a přepínač tlumené-dálkové. Ale to už je opravdu detail.
Po důkladném umytí arvou a hodinách leštění silichromem vypadá už i docela k světu.

Ještě sem si všim, že ze zahřátého motoru se ozývá cvakavý zvuk, reagující na otáčky. Je hodně podobný zvuku, který dělá ventil s velkou vůlí. Že by uložení vačky?


























Naposledy editováno 04.06.2014 18:16:40

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 18:12 | Nahoru | #127

Deadman píše: Půlka měrky je zhruba půl litru oleje. Jak velká louže ti zůstává pod motorkou? Typuji že ne víc než malej panák - už to je dost slušná louže. Tudíž tudy ten olej v takovém množství nemizí. Jelikož jsi určitě koupil vrak, tak ti to prostě žere olej. GS500E olej žerou celkem běžně, pokud to není vyjímečně zachovalý kousek. Prostě nezapomeň dolejvat...

Vietnamský XR250 mi právě tudy chcalo a ještě možná o něco větší množství - gufero to vyřešilo

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 23:10 | Nahoru | #128
Hippieguy> jen tak dál...já myslím, že z tebe nakonec ještě něco bude, že úplné střevo nebudeš

S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 23:18 | Nahoru | #129
Ja bejt Hipikem, tak si zalozim nejakej blog, navstevnost by to mohlo mit slusnou a bannery by mu vydelaly na dalsi pokusnou masinu

1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 23:20 | Nahoru | #130
hipik: hele ten motor ma normalne zvuk jako sici stroj... neni to zavada ale vlastnost :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

4.6.2014 v 23:52 | Nahoru | #131
assassin> Tys jí měl taky, ne? Nevíš jak se přesně ovládá ten napínák rozvodového řetězu? Sundaval sem vršek hlavy a na řetězu je průves asi 2cm.

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 08:31 | Nahoru | #132

Hippieguy píše: assassin> Tys jí měl taky, ne? Nevíš jak se přesně ovládá ten napínák rozvodového řetězu? Sundaval sem vršek hlavy a na řetězu je průves asi 2cm.


že by další storry na téma rozvody???
už jsem celej nedočkavej, co nám Hipík naservíruje

S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 08:33 | Nahoru | #133
Vy si z něj pořád děláte prdel, ale mně už to opravdu nepřipadá, že by byl nějak mimo (jako předtím)...

S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 08:43 | Nahoru | #134
Hippieguy, ty si magor . Teraz neviem, či ten tvoj blog o číne a škodofke bola premyslená poviedka na pobavenie, alebo prechádzaš takou prudkou evolúciou

1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 09:21 | Nahoru | #135
Hippieguy: jo mam ji doma ve dvou "mutacich" gsx400e a gsx250 - ten napinak je automatickej - a je docela slabej tzn kdyz se vacky pruzina kousek pootoci proti sobe tak mezi nima bude retez provesenej - tam uz ho napinak nenapne - napina jen tu volnou vetev retezu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 09:27 | Nahoru | #136
Hippieguy> Ten nosič je extra hnusnej, jestli na něm nic nevozíš tak bych ho sundal.

Jinak ti fandím, ten postup je vážně vidět. Zatím to tak hrozně nepatláš jako dřív.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 10:56 | Nahoru | #137
assassin> Není tam ještě podobný napínák jako byl na prvních modelech GS500? Co nechodí progresivně ale skáče o zoubky takže chvíli trvá než poskočí na další zoubek a mezitím je rozvoďák dost volnej, chrastí a pak když v nějakém momentě přeskočí, tak to je chvíli zase naopak vše vyplé moc? Ten se choval trochu podivně no, náhrada za novější typ to vyřešila.

Jinak také nevímm, jestli si hipík ze všech dělá jen prdel nebo je to generováno nějakým skriptem, je to reálná postava nebo ne... Na jednu stranu je schopen si půl mašiny rozdělat a dát zpět do kopy, ještě projet a napsat pokrok během dne, na druhou dělá takové zbytečné záseky jako celá story s koupí té mašiny. Aspoň to už neprasí tak moc (i když pořádně nepopsal jak opravil tu jednu fázi u altíku.) tam byl celý probléms rozpočtem. Koupit mašinu za neodpovídající prachy a pak se to snažit lepit uplně z ničeho a nakonec dát ztrátově dál. Za všechny ty prachy co vrazil do těch blbostí před tím už by měl solidní mašinu.

No snad mu tohle už vydrží, po té ptákovině se zavařenou prdelí, která se byla schopna bezdůvodně složit i na rovině, to bude luxus.

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 10:58 | Nahoru | #138

Barney píše: Hippieguy> Ten nosič je extra hnusnej, jestli na něm nic nevozíš tak bych ho sundal. =



Já bych to tam nechal, už to má vyleštěný, jde to k těm chromům co má všude tak co. Někde zavazadla vozit musíš, tohle je ok, dá tam válec a má to lepší jak tahat na sedle.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 11:35 | Nahoru | #139
Barney> Ten nosič mi ani moc hnusnej nepřipadá. Budu ho tam nechávat, až pojedu v červenci na Grossglockner, Slovinsko a Chorvatsko, bude se určitě hodit.

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 11:53 | Nahoru | #140
Tomu nosiči by opticky prospělo, kdyby ty trubky byly vpředu prohnuté trošku do oblouku a kopírovaly hranu sedla - tím by se i trochu srovnala ta plotna vzadu. Ale nemá to smysl dělat když už je na tom chrom, který by dodatečnou úpravu odskákal.

3 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 12:02 | Nahoru | #141
Tak ten nosič slouží zaroveň jako madlo pro spolujezdce a přítelkyně ho určite ocení(až zae nějaká bude...)

Naposledy editováno 05.06.2014 12:44:19

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 12:34 | Nahoru | #142

Hippieguy píše: přítelkyně ho určite ocení(až nějaka bude...)


(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 12:44 | Nahoru | #143

Hippieguy píše: Tak ten nosič slouží zaroveň jako madlo pro spolujezdce a přítelkyně ho určite ocení(až nějaka bude...)



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 13:30 | Nahoru | #144

Hippieguy píše: Tak ten nosič slouží zaroveň jako madlo pro spolujezdce a přítelkyně ho určite ocení(až zae nějaká bude...)


Motorka je jednomistna ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 13:46 | Nahoru | #145

Medved píše: Motorka je jednomistna ...


Když je holka zabouchnutá, tak uvěří všemu a sedne si na nosič

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 13:47 | Nahoru | #146

PetrL3 píše: Když je holka zabouchnutá, tak uvěří všemu a sedne si na nosič


od zabouchnuty ke zbouchnuty je jenom krucek ...

S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 14:04 | Nahoru | #147
Ale napřed by si mohla natrhnout prcku o ty volný konce trubek pod tím madlem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 15:01 | Nahoru | #148

Medved píše: Motorka je jednomistna ...



proto ma dvoje stupacky? :D

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 15:36 | Nahoru | #149

Rauly píše: proto ma dvoje stupacky? :D


co to s tim ma spolecneho?

(reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

5.6.2014 v 16:41 | Nahoru | #150

Rauly píše: proto ma dvoje stupacky? :D



To není k běžnému užití. To je k nouzovému odvezení kolegy motorkáře po bouračce nebo po poruše
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist