globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Raptor 1000 výkonové verze
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, zda se dělalo u Raptora 1000 víc výkonových verzí ? Nějak jsem se ničeho pořádně nedopátral a víceméně našel jen verzi 82kW. Mám ročník 2004 a v TP výkon 73kW tj. nějakých 99 koní. Mám podezření, že by asi mohlo jít o nějakou škrcenou verzi. Pokud by to tak opravdu bylo, jakým způsobem se to dělalo ? Jestli by stačilo přestřihnout pouze nějaký kouzelný drátek, nějaké restrikce v sání, v horším případě řídící jednotka nebo jiné vačky ?
Díky za vaše rady

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 17:46 | Nahoru | #121
assassin> No, ještě si pořád můžu říkat, že zní a vypadá líp... Vzhledem k tomu, že jsem předtím měl XTčko a jinak jsem na ničem podobným neseděl, nemusel bych poznat ani těch mínus 30 koní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 17:55 | Nahoru | #122
RED-MAN> tak já si myslím,podobně jako assassin,že KN a "laděné" koncovky na výkonu nic nepřidají. Bude to když dobře, tak na stejno. Kombinace KN, laďáky, svody a pwc, to už bude o pár kobyl více. KN jsem dával kvůli možnosti "praní" filtru (nemusíš kupovat nové papíráky) a koncovky kvůli lepšímu zvuku . Nikdy jsem od toho nečekal nárůst výkonu. A ikdyby to dalo těch 5 koní, tak to na jízdě stejně nikdy nepoznáš (u motorky 100+ koní, na Jawce asi jo ).

Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 18:06 | Nahoru | #123
Co ta brzda vůbec koštuje ?

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 18:54 | Nahoru | #124
Kawa: no u SV varim z vody - beru ze to bude podobne jako u TL, tam KN funguje v origo airboxu stejne jako cistej papirak, mereno na brzde na tlzone.net

Rogereg: jedno mereni bude myslim tak 500,- az 1000,-

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 19:05 | Nahoru | #125
KawaSV> Já papírák foukám kompresorem (při mým nájezdu skoro není třeba ani to...) a s laufama už jsem to koupil, jinak bych se na ně vyprd. A i když zastávám názor, že zvuk nejezdí, plně Tvůj důvod chápu a respektuji.

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 19:29 | Nahoru | #126
No u mýho TLR s K&N filtrem, full svody Shark 52-54mm a obohacením směsi v origo ECM a G-packem mi přišlo, že jede líp ve vrchu, tam se začlo trochu plašit, oproti tomu spodek byl do 4000ot./min. takovej mdlej, ale nic hroznýho Předtím jsem tam měl origo svody, K&N filtr, a Vipery(ne ty z Anglie, ale ze SR) přímo odladěný na TLR a jelo to ve vrchu trochu hůř, ale zase spodek to mělo na rozdávání, jenže to bylo před 80tkm a ten motor na tom byl asi i líp...

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

4.2.2014 v 12:42 | Nahoru | #127
Dewwil: no po uprave smesi uz to yoshovy jelo pekne - to ja jen aby bylo jasne ze svody atd pokud es to nedoladi jsou spis na skodu - ze to neni ze po upravach +10 ps a po doladeni smesi dalsich 10....

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

4.2.2014 v 13:02 | Nahoru | #128

assassin píše: Dewwil: no po uprave smesi uz to yoshovy jelo pekne - to ja jen aby bylo jasne ze svody atd pokud es to nedoladi jsou spis na skodu - ze to neni ze po upravach +10 ps a po doladeni smesi dalsich 10....



jasný, směs se po zásahu do sání a svodů musí vždy doladit Někdy i jen K&N filtr a koncovky, no...

Naposledy editováno 04.02.2014 13:04:20

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

5.2.2014 v 20:54 | Nahoru | #129
KawaSV>http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=95799&fid=5

Naposledy editováno 05.02.2014 20:54:15

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

7.2.2014 v 10:59 | Nahoru | #130
Krásný obludky



(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

7.2.2014 v 13:48 | Nahoru | #131
strakon> porno ?

olej s jakou viskozitou dáváte do vidlí ? jedna mi trošku prosakuje, tak to budu muset přetěsnit...

Raptor 1000 výkonové verze

7.2.2014 v 18:58 | Nahoru | #132
10 W...

Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 08:56 | Nahoru | #133
v poslední době se mi stává, že se mi za jízdy rožne FI, bohužel nejsem schopný kód po cestě vyblikat. Mašina jede vcelku normálně. Když jsem ji vypnul klíčkem a znova nakopl, kontrolka nesvítila. Dneska mi během zahřívací jízdy po městě několikrát zaškubala. Do 4 tis to bylo takové mrtvé, pak ji to koplo a někde kolem 7 tis to párkrát zacukalo. Nestává se to vždycky. Teď jsem zkoušel nastavení TPS. Při zdechnutém motoru je čárka dole, po nakopnutí skočí doprostřed, ale na tu horní čárku mi to skočí až někde za 2500 tis. Motor zahřátý, volnoběh cca 1250 (ručička trošku skáče). Může to být všechno způsobené vadným TPS ? Nebo ho jen zkusit znova nastavit ? Někde musím splašit ty debilní torxy s dírkou

E: zkusil jsem to checknout znova a po otočení klíčkem je čárka uprostřed a nahoru skočila tak ve 2200. Vypadá to, že si to dělá co chce



Naposledy editováno 22.06.2014 08:57:40

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 09:09 | Nahoru | #134
U TLR jsem TPS natočil dle manuálu tak, aby při zapnutém zapalování byla čárka uprostřed, nikoliv až po startu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 09:15 | Nahoru | #135

dewwil píše: U TLR jsem TPS natočil dle manuálu tak, aby při zapnutém zapalování byla čárka uprostřed, nikoliv až po startu...



Když jsem to zkoušel podruhé, tak ta čárka byla uprostřed ještě před nakopnutím. Ale co jsem vyčetl, na horní polohu by měla přejít kolem 1400 ot. Se trochu bojím, že ten snímáč odchází...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 09:21 | Nahoru | #136
Rogerer> jo může odejít ajestli ti to jednou ukáže to a pak ono tak asi je načlej, někdy jde vyčistit a funguje dál, někdy se musí vyměnit.

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 09:27 | Nahoru | #137

dewwil píše: Rogerer> jo může odejít ajestli ti to jednou ukáže to a pak ono tak asi je načlej, někdy jde vyčistit a funguje dál, někdy se musí vyměnit.



Paráda, na Partsdepot 2750,-. Na ebay sem našel jetý asi za 1200,- TPS Zas ale jestli má cenu kupovat jetý

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 15:11 | Nahoru | #138
Tak jsem to rozebral, vyčistil a znova nastavil a vypadá, že je to OK. ALE. Až jsem to měl zase komplet seskládané, otočím klíčkem a zase blikalo FI. Skočily na mě tyto chyby všechny najednou: C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
C23 - TIPOVER SENSOR
Po chvilce, až jsem se trošku uklidnil, znova otočím klíčkem a zase všechno OK.
Jsem z toho fakt ocas, asi se začíná projevovat ta italská část

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 15:27 | Nahoru | #139
Rogerer> to tě chtěla motka jen postrašit... Hlavně, že je to OK, dle mě si projela všechny související čidla k příravě směsi a hodila error hlášky. Jdi to projet a uvidíš jestli to bude už v cajku nebo začne zas s něčím otravovat...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 15:32 | Nahoru | #140

dewwil píše: Rogerer> to tě chtěla motka jen postrašit... Hlavně, že je to OK, dle mě si projela všechny související čidla k příravě směsi a hodila error hlášky. Jdi to projet a uvidíš jestli to bude už v cajku nebo začne zas s něčím otravovat...



Doufám...po novém nastavení TPS jsem klíčkem otáčel tak 3x a nic, seskládal jsem to a počtvrté už to hodilo chyby. No jdu to protáhnout, snad mi nikde neumře

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 17:27 | Nahoru | #141
Taaaak....byl jsem to projet a ještě, že jsem si s sebou vzal drát a druhý klíček. Seřízení TPS očividně pomohlo, ale asi po 60km ve městě mi z ničeho nic chcípla. Otočil jsem klíčkem a normálně chytla a všechno OK. Asi po dalších 10 km se mi zase rožlo FI a vybliklo mi to kód C13. Povedlo se mi vygooglit, že by to mělo být snad nějaké čidlo tlaku vzduchu v airboxu ??? No budu to muset asi znova rozhodit...posraná elektrika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

22.6.2014 v 17:43 | Nahoru | #142
Rogerer> Vyčisti jeho konektor a bude to OK, možná je jen blbě zacvaklej...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

23.6.2014 v 19:00 | Nahoru | #143

dewwil píše: Rogerer> Vyčisti jeho konektor a bude to OK, možná je jen blbě zacvaklej...



Vyčistil jsem ho a šel to projet jen do vedlejší dědiny cca 5 km. Po cestě mi to samo zdechlo a bliklo FI (měl jsem tam cca 80°C, ale asi to s tím nemá souvislost), já blbec jsem si nechal doma drát na konektor. Vypnu a zapnu klíček a nechtěla chytnout. Nechal sem ji zchladnout asi 10 minut a pak už zase chytla. Radši sem s tím jel doma, abych nezůstal někde viset

Raptor 1000 výkonové verze

23.6.2014 v 19:41 | Nahoru | #144
Zahejbal bych konektorem u jednotky, kdyz ztraci dotek vse... Bude tam blbej kontakt...

Taky by to mohla bejt kostra, maj ji tusim tyhle cidla spolecnou, tzn tam kde je to chyceny na kostru tak ocistit a dotahnout

Naposledy editováno 23.06.2014 19:42:33

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

24.6.2014 v 09:43 | Nahoru | #145
Sice u jiné mašiny, ale možná příčina poruchy FI je taky zasraté čerpadlo v nádrži, viz:
tady
Těch možností je milion, ne vždy to musí být elektronika.
Držim palce, dej vědět, čím to nakonec bylo.

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

24.6.2014 v 12:27 | Nahoru | #146

KawaSV píše: Sice u jiné mašiny, ale možná příčina poruchy FI je taky zasraté čerpadlo v nádrži, viz:
tady
Těch možností je milion, ne vždy to musí být elektronika.
Držim palce, dej vědět, čím to nakonec bylo.



Kdo teď bude tu plnou nádrž vypouštět ?
Každopádně vyzkouším i tohle. Dík za radu

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

24.6.2014 v 20:32 | Nahoru | #147
No rozhodne bych nerekl ze neco s cerpadlem zpusobi chybovou hlasku vsech cidel. Jak nad tim premyslim stale vic bych to videl na tu kostru...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

24.6.2014 v 21:07 | Nahoru | #148

assassin píše: No rozhodne bych nerekl ze neco s cerpadlem zpusobi chybovou hlasku vsech cidel. Jak nad tim premyslim stale vic bych to videl na tu kostru...



S elektrikou moc kámoš nejsem. Kde bych měl kostru hledat ?

2 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

29.6.2014 v 17:59 | Nahoru | #149
Dnes jsem najel 170km v různých režimech od kochačky po nízký průlet a ani jednou to nezazlobilo. Asi si to fakt žije vlastním životem a spravilo se to samo A doufám, že to tak i zůstane. Jen jsem měl teda v týdnu vyhozené čerpadlo, které jsem trošku pročistil. Ale moc se mi nechce věřit, že by to s tím mělo něco společného...










(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

29.6.2014 v 18:48 | Nahoru | #150
Rogerer> Ty kráso, to čerpadlo vypadá jak kdyby tlačilo vodu a ne benzin... Já ho v TLR měl furt jak nový, žádná koroze...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 3KP 7 9.6.2021 v 17:24 Gahan37
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 zoom 10 17.5.2021 v 22:15 3KP
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 ancaaa 9 7.4.2021 v 21:30 strakon
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 Daniel37 14 10.11.2020 v 08:31 Ivos


TOPlist