Téma: Škoda Octavia
 
11.12.2013 v 11:17
Ahoj motorkáři. Já vím, že to sem moc nepatří ale nikam jinam se mi psát nechce. Navíc vím, že tady je plno chytrých hlav, kteří určitě poradí. Tak k mé otázce: mám škodu Octavia 1.8T 110kW pěkné svezení, ale chtěl bych si udělat radost a zvýšit krapet výkon. Octavia RS 1.8T má 132kW. Co má RS jinak než normální 1.8T? Je to jen jiná řídící jednotka nebo je jiné turbo, vstřiky a další věci? Docela by mě to zajímalo. Díky za každou radu a odpověď. S.i.i.i.s.a


Naposledy editováno 06.01.2014 18:42:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 13:22 | Nahoru | #121

S.i.i.i.s.a píše: To nevím docela s tím jezdím ostře a na hranici možností podvozku a brzd jsem se s tím ještě nedostal. Jen by to potřebovalo tvrdší pružiny, ale nemůžu je nikde sehnat.



Já poměrně dost nalítal se stokoňovou O1 1.6, a podvozek mi připadal jako obrovská slabina.. ostřejší zatáčky to auto prostě neumělo, kdybych měl hodnotit, tak bych řekl, že hmota kastle a všeho kolem převyšovala schopnost podvozku to uřídit. (Auto bylo téměř funglovka, takže žádný následek únavy pružin apod.)
Známého faceliftová O1 podobná story - motor táhl jak blbý (nechci kecat, ale výkonově tuším 150k, benzín), svezení na rovině paráda, ale zatáčky jsem vybíral i očima..
Asi bych zapátral, jak to třeba řešili škodováci u RS.
No a osobně bych sáhl po autu, které má na to podvozek i motor ale to nechceš slyšet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 13:31 | Nahoru | #122


Naposledy editováno 08.03.2014 13:32:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 13:32 | Nahoru | #123

Číkus píše: MedWed> Měl jsem za to, že o tom něco vím. Nicméně pokud se pletu, jistě mi rád objasníš, jakým způsobem navýšíme výkon bez toho abychom zvýšili otáčky a točivý moment. Předem děkuji.


?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 13:32 | Nahoru | #124
WHTRDR> Turbonátor zvedá krouťák!

(reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 13:35 | Nahoru | #125
Číkus> a jo mas pravdu tenhle si s tim vytunil fordku


Naposledy editováno 08.03.2014 13:36:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 14:40 | Nahoru | #126

PetrXX píše: Já poměrně dost nalítal se stokoňovou O1 1.6, a podvozek mi připadal jako obrovská slabina.. ostřejší zatáčky to auto prostě neumělo, kdybych měl hodnotit, tak bych řekl, že hmota kastle a všeho kolem převyšovala schopnost podvozku to uřídit. (Auto bylo téměř funglovka, takže žádný následek únavy pružin apod.)
Známého faceliftová O1 podobná story - motor táhl jak blbý (nechci kecat, ale výkonově tuším 150k, benzín), svezení na rovině paráda, ale zatáčky jsem vybíral i očima..
Asi bych zapátral, jak to třeba řešili škodováci u RS.
No a osobně bych sáhl po autu, které má na to podvozek i motor ale to nechceš slyšet



Kdybych na to měl, tak bych i koupil něco jiného. Ale jelikož jsem toto auto koupil před x lety za 130tKč a teď má hodnotu tak 40tKč, tak určitě usoudíš že ho moc prodávat nechci. Ještě na tom mám udělaný tlumiče, pružiny, čepy, tyče řízení, ložiska a jiní blbosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 17:16 | Nahoru | #127

S.i.i.i.s.a píše: Kdybych na to měl, tak bych i koupil něco jiného. Ale jelikož jsem toto auto koupil před x lety za 130tKč a teď má hodnotu tak 40tKč, tak určitě usoudíš že ho moc prodávat nechci. Ještě na tom mám udělaný tlumiče, pružiny, čepy, tyče řízení, ložiska a jiní blbosti



Že to nechceš dát za zbytkovou cenu pryč chápu, nota bene, jestli je to opečovávaný kousek. Ale jestli hrábneš do podvozku tak, aby lépe držel, tak dej echo, samotného by mě to zajímalo.
Asi hlavně vůči tomu RS, protože tam to bude nejspíš jinak řešeno (ale to je jen můj dohad, chtělo by to nějakého Schade - znalce).

(reakce na) Škoda Octavia

8.3.2014 v 17:57 | Nahoru | #128

PetrXX píše: Že to nechceš dát za zbytkovou cenu pryč chápu, nota bene, jestli je to opečovávaný kousek. Ale jestli hrábneš do podvozku tak, aby lépe držel, tak dej echo, samotného by mě to zajímalo.
Asi hlavně vůči tomu RS, protože tam to bude nejspíš jinak řešeno (ale to je jen můj dohad, chtělo by to nějakého Schade - znalce).



Tak já RS nemám, mám klasickou 1.8T 110kW. Hledal jsem pružiny které jsou tvrdší a nižší cca 1-1,5cm a nikde nic jsem nenašel. Našel jsem jen o cca 3cm nižší a to doopravdy nepotřebuju. Navíc se mi to nelíbí a je to děsně nepraktický

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

9.3.2014 v 19:58 | Nahoru | #129
Tak teoreticky normální sportovní podvozek to přitvrdí ne?

(reakce na) Škoda Octavia

10.3.2014 v 10:29 | Nahoru | #130

ptaak píše: Tak teoreticky normální sportovní podvozek to přitvrdí ne?



teoreticky ano

Škoda Octavia

10.3.2014 v 14:10 | Nahoru | #131
Taky se sem tam rad svezu ostreji a diky ty zadni naprave u o1 sem si parkrat malem rozbil hubu... Rekl bych ze podvozek a brzdy nemaji uz na seriovych 81kW u nasi, na tech 110kW je to uz uplne mimo...
Lip funguje ta 4x4, ne kvuli ctyrkolce ale diky te viceprvkove zadni naprave....

Siiisa : nakej drazsi podvozek - stelovaci vyska, ale dolu to pujde tak jako tak. I seriovej z rs je nizsi....

(reakce na) Škoda Octavia

10.3.2014 v 14:48 | Nahoru | #132

S.i.i.i.s.a píše: Jsou oba coolery jiné. Vyhodí se originál, místo něj se dá jinačí a na druhou stranu se zrcadlově přidělá druhý. Asi máš pravdu, Cupra by to tak měla mít



Má to tak Cupra R i Audi S3... Budeš měnit sací parohy nebo kudy povedeš ten stlačený vzduch od turba až k sání motoru?

Škoda Octavia

21.3.2014 v 10:10 | Nahoru | #133
Tak v pondělí to jdu montovat, tak uvidíme

Škoda Octavia

23.3.2014 v 17:37 | Nahoru | #134
Ok, hoď potom nějaké fotky na rajče kdyžtak,. chci se kouknout jak to budeš řešit... díky :)

(reakce na) Škoda Octavia

25.3.2014 v 17:26 | Nahoru | #135

WHTRDR píše: ?





To chci!!!

Ale mám strach, že mi to Punto vzlétne...

Naposledy editováno 25.03.2014 17:27:44

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

7.4.2014 v 16:57 | Nahoru | #136
Dnes jsem viděl tuto oktávku.Když jsem na ní koukal zaujal mě ten výkon.Měl jsem za to že RS maj cca 132kw a ty klasicke 1.8t na tom byly poněkud huř cca 110kw.Dnes jsem narazil na tutu oktavku (prohlid jsem si ji)a pak ji našel i na inzerátu a nepřijde mě že by bylo realné,aby dosahovala takových hodnot.Už jen ten zvhled Ale kdo ví

Odkaz

Naposledy editováno 07.04.2014 16:58:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

7.4.2014 v 18:08 | Nahoru | #137
Demon90> Tak základní 1.8T se chipujou na 130-140kw, takže reálné to je po úpravě. Otázka jestli to má odbržděný, nebo mu Pepa v garáži nahrál soft a řekl, že má 142

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

7.4.2014 v 18:15 | Nahoru | #138
ptaak> To už je potom na hranici životnosti ne?...Kdyby tam dal třeba graf nebo napsal co se provedlo za upravy atd. dejme tomu,ale tak? Vypadá to takové celé splacané,nedotažené do konce...Možná ten výkon přidal tím tuningem narzaníku,prahů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

7.4.2014 v 18:20 | Nahoru | #139
Demon90> Tak mu zavolej, já bych se na takovej bastl nejel podívat a osobně koupit auto, které je po chipu a nevíš odkud, tak bych jel někam k profíkům, aby to zkontrolovali popř.přehráli jinej soft. Životnost motoru jako takového asi ok, ale těžko říct co spojka, turbo.....To ti obecně u starýho auta nikdo nezaručí Jinak samotná 1.8T v nějakých autech leze už z výroby s více jak 150kw pokud se nemýlím

(reakce na) Škoda Octavia

7.4.2014 v 18:36 | Nahoru | #140
ptaak> Já ji dnes viděl na živo a nějak tak horší než na foto.Ale o koupi zajém nemám.Dal jsem to jsem jen pro zajímavost.Za svého Mondase bych neměnil

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

7.4.2014 v 20:42 | Nahoru | #141
Octávka už na těch seriovejch 150koní musí bejt mazec, stačilo mi ject s čiplou 1.9tdi..... Jinak není se čemu divit, většina octávkařů co to čipujou jsou mladý paka který myslej že maj sporťák.... ten podvozek je strašnej

Co se týče motoru 1.8t tak je hodně povedenej, v základu jede celkem pěkně. Osobně mám A4 quattro 1.8t B5 fouklý od MTM + ethanol, podvozek BILSTEIN a ačkoliv jsem nějaký auta projel tak mě to hodně překvapilo jak je to svižný a živý. Jsem rád že vypadá (krom polepů MTM) jako obyč a4 bez nějakejch píčovin jako jsou spojlery atd.

Jinak jak tady někdo zmiňoval že má 1.8 bez turba tzv. 92kw a příjde mu že to nejede... tak se nedivím, protože ten motor je snad nejhorší šit od koncernu.... nejede a žere pocitově se zdá že je ta absence výkonu v porovnání se 110kw v turbu ještě rapidně větší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

7.4.2014 v 21:09 | Nahoru | #142
GRASSEL> to byl myslím zrovna ptaak

e: ale už apgrejdoval na passata s 1.8T

Naposledy editováno 07.04.2014 21:12:58

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

7.4.2014 v 21:37 | Nahoru | #143
No Siiisa se zatim nepochlubil, jak dopad s tema coolerama..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

7.4.2014 v 21:37 | Nahoru | #144
Lion> koukal jsem zpětně.... četl jsem to od "2STROKE"

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

7.4.2014 v 21:42 | Nahoru | #145
a Audi je taky jedinej koncern kterej mám rád jinak jsou to nemastný, neslaný a strohý auta bez nadšení... všechno je to na jednu prdel (krom audi). Jinak mám slabost pro Alfy tuhle kočku jsem měl jako poslední pátou alfu 2.4jtdm 129kw 6kvalt, pětiválec. To řízení je prostě mazec, jak motokára...





Naposledy editováno 07.04.2014 21:43:23

(reakce na) Škoda Octavia

8.4.2014 v 07:08 | Nahoru | #146

_monty píše: No Siiisa se zatim nepochlubil, jak dopad s tema coolerama..



Taky čekám a pořád nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.4.2014 v 08:40 | Nahoru | #147
GRASSEL> Jojo, v octávce máme 92kw a teď už mám pašíka 1,8T. Jo já nikdy netvrdil, že je lepší atmosféra. Ale je to takovej odolnej blbuvzdornej motor a zase tak špatně to nejede. Jo v 5 lidech to není raketa, ale to už nic zázračnýho nepředvádí ani oturbovaná verze Octávka je bomba auto pro dva, to bych neměnil, u mě šlo o prostor. 1.8T je nepatrně úspornější, oboje máme v plynu a jezdí za 9,5l ne úplně eko jízdou.
Edit: druhá věc je, že turbo má delší převody, takže ten rozdíl nevyniká tak markantně. To mít to ve spojení s převody z atmosféry, tak to bude slušný dělo

Naposledy editováno 08.04.2014 08:42:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.4.2014 v 09:43 | Nahoru | #148
ptaak> Bys čuměl jak jede 1.8T v pěti chlapech

(reakce na) Škoda Octavia

8.4.2014 v 17:57 | Nahoru | #149
GRASSEL> Tak v základu bych moc nečuměl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

8.4.2014 v 19:21 | Nahoru | #150
GRASSEL> Pěkná alfa.Ale u mě vede jednoznačně z Alf 159 .A to jak kratká tak kombajn A nejlépe v 3 litru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist