chtěl bych znát Váš názor na páčky čínské výroby např. tyto . Má s tím někdo zkušenosti? Jít do toho nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
2 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
Naposledy editováno 05.10.2013 20:03:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
lukaR1 píše: motorku sem snima koupila, před dvema lety a doted uplně v pohodě ono stejně ty předražené s jinou značkou atd... jsou vyrobeny v čině
ano.. dražší jak 650 korun českých :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Corela91 píše: blbě vyfrézovaná dirka na páčce vyosovala tu tyčinku a ta tlačila křivě na pístek..stejně jko ti pumpa přestane těsint a teče, tak stejně může přisávat.. každopádně vim, že jak jsem vyměnil za origo kus tak už se to nedělo... prostě čínská páčka nefungovala a pořád jsem měl pumpu plnou vzduch. bublin a páčka vadla..
teď co jsem koupil duka tak jsem tam měl taky nějaký frézovaný páčky a jejich chod je oproti originálu poloviční.. abych začal brzdit mačkal jsem skoro až na řidítko.. vyměnil jsem za origo a zas to maká.. chod mám tak 3 cm.. proto jim moc nefandim.. ale jezdí je spousta lidí a funguje jim to.
stejně mně to nejde do palice, když to umělo přisávat vzduch, tak by někudy měla chcát i kapaline ven, ne? chcalo to?
mám doma taky 1 pumpu, která přisává. nevim kudy, nikde nic nechčije. měnil jsem gumky na pístku, nepomohlo to. jsou věci mezi nebem a zemí, který mně prostě do palice nejdou
KawaSV píše: stejně mně to nejde do palice, když to umělo přisávat vzduch, tak by někudy měla chcát i kapaline ven, ne? chcalo to?
mám doma taky 1 pumpu, která přisává. nevim kudy, nikde nic nechčije. měnil jsem gumky na pístku, nepomohlo to. jsou věci mezi nebem a zemí, který mně prostě do palice nejdou
To znám. Taky se mi to stává. Já třeba nedokážu pobrat, že to gumový gufero udrží ten ohromnej tlak. Když si vezmu, jaká je tam páka a jak silně tlačíš na ten pístek, tlak v uzavřený nádobě je všude stejnej a to gufero to udrží... A nebo, představ si třeba kilo peří. Třeba v nějaký igelitce. To vživotě nemůže vážit kilo
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
2 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
Xfanthom píše: Teď nevím.. ale Hell nebo Goodridge mají homologaci?.. Levný je za litr na předek, ale koukal jsem, že ty značkový jsou v zahraničí stejně drahý jak u nás a čína žádný nedělá :/
Hell tvdí, že má (prodejce to tvrdí), ale někdo psal, že vlastně kecaj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
PetrL3 píše: U hadic se asi spousta lidí bude bát o homologaci.
tvl tak to mě v životě nenapadlo
za chvíli se budou lidi bát vyjet, protože jako pilot nebude mít homologaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
KawaSV píše: tvl tak to mě v životě nenapadlo
za chvíli se budou lidi bát vyjet, protože jako pilot nebude mít homologaci
To není prdel. Nedá ti přednost auto a právník tě utáhne na to, že si neměl schválený komponenty brzdovýho systému a mohlo to mít vliv. Zrovna tady si umim představit, že bys z toho vyšel jako ten, kdo všechno zaplatí, když to někdo dobře navleče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Já měl letos 2 nehody s károu. 1x viník já (havarijko), 1x neviník já (povinný viníka). Měl jsem tam blbý rozměr pneu. Viděli to 2 likvidátoři, několikrát. Nikdo si gum nevšiml. To, že ta kára prošla před rokem jak na eivdenče a následně STK je taky paradox. Zjistil jsem to zcela náhodně, samozřejmě, že až po koupi nových letních pneu. Už jezdím na správným rozměru.
Mám pocit, že se všeobecně vše moc řeší a straší a každej je pak ze všeho připosranej .
Mám na SV už 6 let pancéřky Hel a nikdy mě nenapadlo řešit jejich homologaci.
Kurwa tady v tomto vlákně se řeší páčky z Čajny. No, ty asi homologaci mít budou, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Normálně se to asi neřeší, ale narazíš na někoho všímavýho a můžeš mít potíže. To je celý. U páček spoléhám na to, že si toho nikdo nebude všímat, ale jistý riziko to je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Trochu divný, ne?
edit: Překopal jsem brzdový třmeny na SV. Namísto axiálních tam mám radiální z Gixera. Mám mít bobky, když se něco stane, že se NĚKDO bude rýpat v tom, že tyto třmeny najsou z výroby homo na SV?
Tak až někdy toho NĚKOHO potkám, tak ho preventivně zbiju jak psa. Takovej hajzl, jako je ten NĚKDO, to aby člověk pohledal s baterkou.
Naposledy editováno 10.10.2013 11:02:22
1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky
Jinak certifikaci na silnici maji.
viz.Our hoses pass and exceed the requirements of government bodies around the globe making them street legal anywhere in the world.
ostatni info na webu zde: certifikace
Letos jsem kupoval od M-style cnc packy na Fazera. Cena 950 mi prisla uz jak dobry kup. Prebiral jsem si je v Praze. Na Spojkove pacce mi popletli redukci s novym fazerem FZ1. Tak jsem jim to donesl zpet, vymena na miste a sedi to. Sroubky nejpise vsechny vymenim a loctitem zajistim. Nemam je jeste namontovane, takze nemuzu poreferovat.
jo P.S. a abych podporil vlastni krajinu tak jako prvni jsem kupoval od pptuningu. Zel po tydnu jezdeni mi zacala unikat brzdovka skrze otocne banjo u trmenu. Takze reklamace kterou uznali, ale na moto jsem si je uz nedal.
p.s.2. dle me je idealni nekupovat uz hotovy set, ale namerit si vzdalenosti a nechat si je udelat treba u toho Helu na miru. Hadice se pak nekrouti a banja jsou uz nakrouceny jak maj.
Naposledy editováno 10.10.2013 12:38:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Taky jsem na SV pořizoval hotovou sadu. Na zadní brzdě je to zbytečně dlouhý.
I předek byl delší, díky tomu jsem zase nemusel kupovat nové, když jsem laboroval se změnou brzd (pumpa axiál x radiál, třmeny axiál x radiál). Tže obojí má výhody x nevýhody.
Naposledy editováno 10.10.2013 12:44:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky
Xfanthom píše: Teď nevím.. ale Hell nebo Goodridge mají homologaci?.. Levný je za litr na předek, ale koukal jsem, že ty značkový jsou v zahraničí stejně drahý jak u nás a čína žádný nedělá :/
Goodridge mají homologaci, v létě jsem je montoval a v krabici byl papír s TUV a ABE certifikátem.