globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pochlubte se vychytavkama
 
7.4.2013 v 19:27
Jaký vychytávky,přípravky a zlepšováky jste si ubastlili???Protože jsem v práci a tedy nemám šanci zajet do pneuservisu tak jsem si ubastlil vyvažovačku (co dům dal).Vyvažuje velice dobře na to že je to bastl.










Naposledy editováno 07.04.2013 19:30:56

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 12:42 | Nahoru | #121
Víťan> nejlepší je mít jeden průměr osky a na tom upínací kuželíky, které ti kolo vystředí přesně a dotáhneš červem

1 reakcí na tento příspěvek Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 13:13 | Nahoru | #122

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 13:30 | Nahoru | #123

froggy píše: tak když to píše ČMN, tak je to písmo svaté.. o tom není pochyb. Teď už jen stačí aby to řekl sršeň a pneuservisy mohou vyvažovačky rovnou vyhodit ;)



Pise to i muj servisni manual k R6ce. K nahlednuti tady. Pismo svate to neni, ale je to lety proverenej fakt. V MGP jsem se do paddocku nedostal, ale pri nizsich soutezich (Alpe adria atd) ano, a svete div se, jine nez staticke vyvazeni jsem tam resit nevidel.

Pise ti to tu kazdej ale ty ses jak dub. Tak se nediv i lehce rejpavejm prispevkum.

Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 13:55 | Nahoru | #124
Kluci co jezdí okruhy používají statické vyvažovačky a to ještě navíc jen na přední kolo. Zadní neřeší, protože to při jízdě nepoznají
Takže se to tady zase zbytečně moc řeší.

Jinak značkuji, některé vychytávky super Třeba štafle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 14:00 | Nahoru | #125
Víťan> Ahoj Vítˇane tak až budeš na všechny motorky tak mysli i na mou .Jsem zvědavý co vymyslíš na přední letmák u Tramvaje.Všechny u vás doma zdravíme .
CHMÁRA S DOBRAVKOU

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 14:15 | Nahoru | #126

froggy píše: A v čem že nemám pravdu? Že se dynamicky vyvažují kola na motocykly? Samozřejmě vyvažují! A jestli v tom že se u MotoGP nevyvařuje dynamicky, to nemůžu samozřejmě říct na 100%, ale domnívám se, že ano.

jezdím do AZ-PNEU



Domníváš se špatně, ještě jsem nikde v depu neviděl dynamickou vyvažovačku.

Nakresli si na papír uložení a působení sil atomobilového a motocyklového kola a hned to pochopíš. Je to učivo 2. semestru mechaniky, pro ty co to koumají po teoretické stránce.

2 reakcí na tento příspěvek Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 16:07 | Nahoru | #127
Zdarec, taky mě to nedá co se týká těch stojanů ..vím, že se to dá koupit, ale takhle to vyšlo na polovic . Je to docela pohodlná a i přenosná záležitost.



Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 16:20 | Nahoru | #128
zlatý český ručičky jak tak koukám :)

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 18:59 | Nahoru | #129
Váňa> dík

Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 19:02 | Nahoru | #130
A já sem si postavil garáž...ale ukazovat ju nebudu, aby mně v ní mašina vydržela

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 19:36 | Nahoru | #131
pepe60> To je velká parádička, kdysi jsme to zamýšleli dělat s medvědem, klobouk dolů!

Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 20:36 | Nahoru | #132
Staticke nebo dynamicke... neni to jedno? Páč jak tak koukám, tak to závaží tam každý mrskne nakonec jen tak prstem od oka. 1cm sem nebo tam...

Pochlubte se vychytavkama

11.4.2013 v 21:27 | Nahoru | #133
Dynamické vyvažování, staticke zpřesňuje....

Naposledy editováno 11.04.2013 21:28:42

Pochlubte se vychytavkama

12.4.2013 v 13:25 | Nahoru | #134
Ty štafle sou výborný a hned za nima basa lahváčů coby opora pro kola

K tomu vyvažování.Samozřejmě se závodní motorky vyvažujou staticky a už bych to bejt froggym uznal,když to říká každej kdo do boxů aspoň nakouk.Jo a jentak mimochodem se ani u závodních aut nevyvažujou kola v tý pixle,ale na ose

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

12.4.2013 v 15:21 | Nahoru | #135

froggy píše: http://www.youtube.com/watch?v=IX4NpFNjpsY


presne takovymhle harakiry me vyvazujou kola v Leskovicich ...za stofku

Naposledy editováno 12.04.2013 15:21:40

Pochlubte se vychytavkama

12.4.2013 v 16:01 | Nahoru | #136
froggy> na WSBK jsou asi trotli, páč tam to taky vyvažujou klasicky na osce... osobně jsem to viděl, ještě jsme si dělali prdel s mým "gumařem", že půjde borcům od pirelli ukázat jak se to správně dělá, bo to dělají moc pomalu

jinak z vychytávek třeba originální öhlins příslušenství



Naposledy editováno 12.04.2013 16:02:24

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

12.4.2013 v 20:55 | Nahoru | #137
chmára> Ahoj starouši. To víš, že myslím i na tebe.
Jak se u vás máte?

2 reakcí na tento příspěvek Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 12:38 | Nahoru | #138
nechápu to umisteni pneu tečka k ventilku. jak muzou vedet ze ventilek je nevyvazek rafku? kolik gramu se snizilo udelanim diry pro ventilek a kolik gramu se navysilo gumovym ci hlinikovym ventilkem? toto je absolutne scetny udaj,montovat pneu teckami k ventilku. jeste sem nikde necetl co ty tecky znamenaji,byvaji zlute i cervena na jedne strane,kdekoliv na pneu. tolik k tečkám na bočnici pneu

1 reakcí na tento příspěvek Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 13:06 | Nahoru | #139
určitě si budu vyvažovat a přezouvat kolo v garáži

za prvé jsem na to levej, za druhé ten čas radši projezdím v sedle a za třetí, u servisu mám jistotu, že vše bude eňo ňůňo, bo pneu mě na živu drží

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 13:21 | Nahoru | #140
Romário.CBR> stačilo napsat, že si levej, zbytek je o ničem.. Já mám přezuto za nějakejch 30 minut.. Cesta do pneuservisu a následný čekání + peníze za benzín, tak nevim no..

Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 13:53 | Nahoru | #141
tak dobra zouvacka je rejc , a vyvazovacka se uz vyrabi , u nas v topmoto. chce za 2 kola 600 , a to na cele zadnou jitrnici nemam

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 19:00 | Nahoru | #142

Pawka píše: nechápu to umisteni pneu tečka k ventilku. jak muzou vedet ze ventilek je nevyvazek rafku? kolik gramu se snizilo udelanim diry pro ventilek a kolik gramu se navysilo gumovym ci hlinikovym ventilkem? toto je absolutne scetny udaj,montovat pneu teckami k ventilku. jeste sem nikde necetl co ty tecky znamenaji,byvaji zlute i cervena na jedne strane,kdekoliv na pneu. tolik k tečkám na bočnici pneu



o tohle jsem se zajímal ohledně pneu na auto a vznesl jsem dotaz na zastoupení Hankook:

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat ohledně pneu K110 Ventus V12 EVO, jedna pneu má červenou tečku a na druhé straně žluté kolečko a druhá pneu má bílou tečku a také na druhé straně žluté kolečko. Po pátrání na internetu jsem se nic moc nedozvěděl, nejvíce informací bylo, že to záleží na výrobci pneu. Proto bych se rád dozvěděl co takové značení znamená a popřípadě jestli má vliv na obutí pneu na disk ?

Odpověď:

Toto barevné značení je součástí standardního značení test uniformity, což je druh zkoušení pneu u výrobce, řekněme výstupní kontrola.
- pneu se obuje na disk, roztočí se a pomocí čidel se provádí testování propadlin, boulí a dalších nerovností
- v další fázi se na pneu konstantní silou přitlačí válec a opět pomocí čidel se vyhodnocují radiální a axiální síly na něj působící
Barevná tečka je označení místa na boku pneu, které vykazuje v rámci tohoto měření největší axiální házivost (kolísání).
Je to měření s milimetrovou a menší přesností ...
Tečkou je pak označeno, že je pneumatika z pohledu výstupní kontroly v pořádku a je propuštěna do prodeje

Děkujeme za Váš zájem o produkty značky Hankook

2 reakcí na tento příspěvek Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 19:16 | Nahoru | #143
to znamena,ze to nema s ventilkem nic spolecneho

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 19:36 | Nahoru | #144
Pawka> nekteri vyrobci slicku znaci zlutou teckou misto kde je nejnizsi radialni hazeni (runout) pneu. Skutecne se maluje pri End Of Line testu. To se potom ma montovat k ventilku, ktery opet jen nekteri vyrobci (treba Marvic) vrtaji naopak v miste tzv. high spot. Proto maji tato kola ventilek kazde malinko v jinem miste oproti paprskum. Totez se pouziva(lo) u slicku pro dragstry v US. Toto platilo par let zpet, dnes nevim.

Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 21:37 | Nahoru | #145
u takhle presnych veci bych smysl videl,jsou tlakove lite,presne soustruzene a vecinou neponicené provozem. kdyz uz rafek provozem ponicim,tak nevyvazek rafku byva jinde.

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 22:45 | Nahoru | #146

Pawka píše: to znamena,ze to nema s ventilkem nic spolecneho



přesně tak, ale jak jsi psal hodně lidí si myslí, že tečkou k nebo naproti ventilku, ale u nějakých speciálů jak psal Dawe to k něčemu asi bude.

(reakce na) Pochlubte se vychytavkama

13.4.2013 v 23:44 | Nahoru | #147

Rebel83 píše: A nebylo by jednoduší dát motorku na bočák a pod motorem jí přizvednout jedním heverem? Bez ojetých gum a dalších cypin. Takto stačí mírně stroj přizvednout a lze v pohodě sundat přední kolo i s vidlicema



To bych být tebou přestal dělat, zvedat motorku za výfuk Motor by ti za to jednou nemusel poděkovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pochlubte se vychytavkama

14.4.2013 v 14:04 | Nahoru | #148
Pawka> červená tečka by měla označovat "nejtěžší" místo pneu,proto se většinou dává naproti ventilku, alespoň teda u nás na gumárně, jsou i střelci co to tam házej jak se jim zachce

Pochlubte se vychytavkama

14.4.2013 v 14:28 | Nahoru | #149
a kde pracujes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pochlubte se vychytavkama

14.4.2013 v 18:51 | Nahoru | #150

KachnaKucik píše: Pawka> červená tečka by měla označovat "nejtěžší" místo pneu,proto se většinou dává naproti ventilku, alespoň teda u nás na gumárně, jsou i střelci co to tam házej jak se jim zachce



zkoušel jsi někdy hodit do vyvažovačky holý ráfek?bez gumy?
pokud je rovný,tak nevyváženost max 5 gramů.

takže nějaké tečky na gumách jsou k smíchu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist